sherlocksplace.nl/nl/

19 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 nov 2023
sherlocksplace.nl/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor sherlocksplace.nl/nl/

16 mrt 2024
snelle leverig

Nette levering

Voor de tweede keer besteld. Enorm snelle levering, ruim assortiment Monin siropen. Verpakkingsmateriaal is duurzaam door het hergebruik van originele omdozen. Erg tevreden vaste klant erbij voor fantastische koffie thuis. Aanrader!
3 mrt 2024
Hoi Doraly, Wat ontzettend leuk om te horen! Check je email; we hebben je een klein cadeautje gestuurd om je te bedanken.
Antwoord van sherlocksplace.nl/nl/
Dank u wel voor de waardering! We zijn hier erg blij mee. Veel plezier van uw aankoop
Ik experimenteer graag met combinaties in smaken, probeer graag cocktails, speciale drankjes uit. Toevallig vond in deze website omdat ik op zoek was naar yuzu, de Japanse citrusvrucht. Ik kon de puree ervan bestellen maar zag ook zoveel andere smaken en variaties, ook super leuke verrassende recepten. Deze website is echt een aanrader
7 nov 2023
Dank je wel voor je mooie beoordeling! We waarderen het zeer!
Mega veel verschillende smaken siropen, echt top. Iet wat lange levertijd, 1 week maar dat komt van de “gewenning” vandaag besteld, morgen in huis. Kortom: een aanrader om te shoppen!
Snelle levering, goed ingepakt, fijne klantenservice die super snel reageert, prijzen mogen ietsje zakken als je ziet dat de supermarkt goedkoper is

Alles is prima gegaan. Alleen weinig informatie hoe ver is de bestelling. Verder is de pakket goed gekomen zonder schade.

Topie

Snelle levering en producten die niet zo makkelijk te vinden zijn
17 dec 2023
Super snelle levering en keurig ingepakt.
5 nov 2023
Snelle bezorging, alles goed verpakt
7 nov 2023
Dank je wel Jolanda! Graag tot een volgende keer.
Fijne webwinkel snelle levering
Correct levering juiste prijs