Brand-depot.nl- Logo - Beoordelingen

Brand-depot.nl

219 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.518 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 okt 2021
Brand-depot.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Práchtig servies, 'Out of the Blue'. We verzamelen het al een aantal jaren en hopen, dat deze lijn nog lang verkrijgbaar blijft. Het assortiment lijkt momenteel iets minder keus te bevatten... Wat niet met de kwaliteit van het servies te maken heeft, maar wél heel irritant is, zijn de stickers op elk serviesstuk. Deze gaan er niet gemakkelijk af, en er blijven altijd lijmresten achter die er dan weer met een of ander smerig goedje afgehaald moeten worden.

24 mei 2023
Vanwege een Gusta-cadeaubon zijn we bij Gusta uitgekomen. Het valt op dat de prijzen veel hoger liggen dan voor soortgelijke producten in andere webshops. Dat maakt kiezen lastig, want gevoelsmatig betaal je veel te veel. De eerste bestelling viel helaas erg tegen: producten waren van matige kwaliteit en ander formaat dan de foto's en beschrijving. Nadat de retourzending onderweg zoek raakte, zijn we wel netjes en snel geholpen door de klantenservice en zonder problemen ons geld teruggekregen (cadeauboncode). De tweede bestelling is onderweg, benieuwd! Overigens hebben we ook eens leuke koffiekopjes van Gusta cadeau gekregen, dus het kan blijkbaar ook goed uitpakken.

Beoordelingen voor Brand-depot.nl

Antwoord van Brand-depot.nl
Dank je voor je sterren! Fijn dat je je slowcooker weer kan gaan gebruiken. Kook ze ;-)
Antwoord van Brand-depot.nl
Dank je voor de sterren!!

Zo kan he dus ook!

Ik had een beschadigd artikel ontvangen en na het sturen van een email met duidelijke foto's kreeg ik binnen 24 uur (op zondag) een mail met excuses en dat ze een nieuw exemplaar zouden sturen. Twee dagen later is dit geleverd. Super aardige mensen en een geweldige service. Ik ben onder de indruk, zo kan het dus ook?
Antwoord van Brand-depot.nl
Dank je voor de hele mooie review. We doen graag ons best ;-) Hele fijne feestdagen!
Antwoord van Brand-depot.nl
Dank je voor je sterren!
Antwoord van Brand-depot.nl
Dank je! Heel veel plezier van je bestelling!
17 dec 2023
Antwoord van Brand-depot.nl
Dank je voor de sterren!
17 dec 2023
Goede service na levering van een beschadigd product. Foto gestuurd en er werd meteen een nieuwe gestuurd.
Antwoord van Brand-depot.nl
Bedankt voor je fijne review! Heel veel plezier van je bestelling! We lossen klachten graag snel op ;-)
JV
J F V.
Rhenen
is netjes bezorgd en ook op de dag gebracht dat aangegeven stond
Antwoord van Brand-depot.nl
Heel fijn dat je bestelling er op tijd was. Heel veel plezier ervan. Wellicht tot de volgende keer ;-)
Antwoord van Brand-depot.nl
Dank je voor de sterren! heel veel plezier van je bestelling.

prima

Snelle levering, degelijk verpakt en het produkt was volgens verwachting
Antwoord van Brand-depot.nl
Bedankt voor je review! Heel veel plezier van je bestelling.
Goeie beschrijving van het product. Vlugge afhandeling bij bestelling en bezorging
Antwoord van Brand-depot.nl
Fijn te horen, dank voor deze mooie review!
Goed verpakt mooie kwaliteit pastabord en snel bezorgd.
Antwoord van Brand-depot.nl
Dankjewel voor de mooie review!
Mijn artikel was beschadigd en ik vond dat hier licht over gegaan werd
Antwoord van Brand-depot.nl
Wauw, we hebben snel gecommuniceerd, aangegeven wat de mogelijkheden waren om het op te lossen (de voorraad had ook lichte krasjes). Hebben korting verleend en direct terugbetaald. Je gaf aan met het product te kunnen leven en omdat we het vervelend vonden is pro-actief een korting verleend. Alles naar redelijkheid. Daarmee ben je akkoord gegaan, Kato. Zoals je in andere reviews kan lezen, nemen wij klachten nooit "licht" op en proberen het voor iedereen goed op te lossen. Jammer dat we dit zo terug krijgen! Product mag ook geretourneerd worden, je ontvangt dan het aankoopbedrag direct retour....
snelle levering, goed ingepakt
Antwoord van Brand-depot.nl
Bedankt voor je leuke beoordeling! heel veel plezier van je bestelling.
Prachtige kommen en snelle service! Heb ze al jaren en nu lekker aangevuld! Erg blij mee!
Antwoord van Brand-depot.nl
Dat zijn leuke berichten! heel veel plezier van je bestelling!
Heel mooi en puntgaaf servies van sterke kwaliteit. Borden goed verpakt, zodat ze niet konden beschadigen. Rondom stickers met breekbaar geplakt, zodat de bezorger ook wist dat het idd breekbaar is. En supersnel bezorgd. Zou binnen 2 tot 3 wekdagen worden bezorgd, maar was er de volgende morgen al.
Antwoord van Brand-depot.nl
Fijn dat je zo blij bent met onze service! Heel veel plezier van je bestelling en hopelijk zien we je nog eens terug.

Mooie bordjes. Snel verstuurd.

Mooie bordjes, snel verstuurd. Blij mee! Wel van die irritante stickers op elk bordje die je er niet / slecht afkrijgt.
3 dec 2023
Dank voor de review, de stickers hebben we inmiddels doorgegeven, dat is een terechte opmerking! Dank voor het melden.