Brand-depot.nl- Logo - Beoordelingen

Brand-depot.nl

173 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.528 beoordelingen in totaal

Práchtig servies, 'Out of the Blue'. We verzamelen het al een aantal jaren en hopen, dat deze lijn nog lang verkrijgbaar blijft. Het assortiment lijkt momenteel iets minder keus te bevatten... Wat niet met de kwaliteit van het servies te maken heeft, maar wél heel irritant is, zijn de stickers op elk serviesstuk. Deze gaan er niet gemakkelijk af, en er blijven altijd lijmresten achter die er dan weer met een of ander smerig goedje afgehaald moeten worden.

16 sep 2023
Snelle levering! Ik was sowieso nieuw serviesgoed eerst af voor ik het gebruik. Maar de schalen die ik van jullie ontving waren best stoffig. Dat vond ik jammer😏

Beoordelingen voor Brand-depot.nl

Fijne en snelle service!
6 jul 2024
27 jun 2024
23 jun 2024
Snelle en goede service . Bij vragen altijd snel antwoord door klantvriendelijke medewerkers.
30 mei 2024
mooie collectie en snel verzonden
30 mei 2024

Keurig beleefd en vriendelu

Keurig beleefd en vriendelijk
3 jun 2024
Snelle en correcte service
25 jun 2024
29 mei 2024
30 apr 2024
Super ervaring! Het team van Brand Depot is super snel in het beantwoorden van vragen en het geven van informatie. Bedankt!
30 apr 2024
Ik ben erg tevreden met de service en de producten. Vriendelijk geholpen en snel verstuurd. Complimenten!!!!
6 mei 2024

Compleet in orde

Duidelijke webshop, makkelijk afrekenen en goederen goed en snel binnen.

Zo kan he dus ook!

Ik had een beschadigd artikel ontvangen en na het sturen van een email met duidelijke foto's kreeg ik binnen 24 uur (op zondag) een mail met excuses en dat ze een nieuw exemplaar zouden sturen. Twee dagen later is dit geleverd. Super aardige mensen en een geweldige service. Ik ben onder de indruk, zo kan het dus ook?
Antwoord van Brand-depot.nl
Dank je voor de hele mooie review. We doen graag ons best ;-) Hele fijne feestdagen!
Heel mooi en puntgaaf servies van sterke kwaliteit. Borden goed verpakt, zodat ze niet konden beschadigen. Rondom stickers met breekbaar geplakt, zodat de bezorger ook wist dat het idd breekbaar is. En supersnel bezorgd. Zou binnen 2 tot 3 wekdagen worden bezorgd, maar was er de volgende morgen al.
Antwoord van Brand-depot.nl
Fijn dat je zo blij bent met onze service! Heel veel plezier van je bestelling en hopelijk zien we je nog eens terug.

Toch tevreden !

Jammer genoeg is mijn bestelling nooit bij mij geraakt dit niet door gusta Maar door de bezorgingsdienst Ik heb dan ook onmiddellijk contact opgenomen en ben op een vriendelijke professionele en snelle manier verder geholpen waarvoor oprecht mijn dank !
Antwoord van Brand-depot.nl
Dank voor deze fijne review, we zijn aan het overstappen naar een andere vervoerder. Het is nergens perfect maar verbetering op dat gebied is in zicht!
27 jul 2023

Fijne duidelijke site en spullen worden netjes verpakt

Dit is de tweede keer dat ik bestel bij Gusta. De site is duidelijk en het is makkelijk om te bestellen. De borden worden netjes ingepakt en verstuurd! Ben sowieso erg blij met de borden, in het echt zijn ze nog mooier. Top site met mooie spullen
28 jul 2023
Wat leuk om te lezen hoe tevreden je bent over onze service! We hopen dat je nog lang mag genieten van ons servies
Alles is nice, de spullen zijn erg degelijk en zijn premium. Bestellen en bezorgen was ook premium. Wellicht iets teveel inpakmateriaal, maar niet elke shop heeft een custom inpakmachine, de spullen zijn iig heel en zonder deuken aangekomen.
Antwoord van Brand-depot.nl
Nice review ;) Dankjewel en inderdaad we pakken liever wat overdadiger in, zodat het goed aankomt.
RE
Roze E.
Den Haag/Heerlen
21 aug 2023
Duidelijke en snelle reactie per e-mail maar ook het op de hoogte houden wanneer je pakket verstuurd word. Het apart sturen van de factuur. En ik had het binnen No time binnen. Zeer netjes ingepakt, ook stevigbz
22 aug 2023
Heel fijn te horen, dankjewel!