Brand-depot.nl- Logo - Beoordelingen

Brand-depot.nl

192 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.522 beoordelingen in totaal

18 mrt 2024
Práchtig servies, 'Out of the Blue'. We verzamelen het al een aantal jaren en hopen, dat deze lijn nog lang verkrijgbaar blijft. Het assortiment lijkt momenteel iets minder keus te bevatten... Wat niet met de kwaliteit van het servies te maken heeft, maar wél heel irritant is, zijn de stickers op elk serviesstuk. Deze gaan er niet gemakkelijk af, en er blijven altijd lijmresten achter die er dan weer met een of ander smerig goedje afgehaald moeten worden.

16 sep 2023
Snelle levering! Ik was sowieso nieuw serviesgoed eerst af voor ik het gebruik. Maar de schalen die ik van jullie ontving waren best stoffig. Dat vond ik jammer😏

Beoordelingen voor Brand-depot.nl

30 mei 2024
mooie collectie en snel verzonden
30 mei 2024

Keurig beleefd en vriendelu

Keurig beleefd en vriendelijk
3 jun 2024
Snelle en correcte service
29 mei 2024
30 apr 2024
Super ervaring! Het team van Brand Depot is super snel in het beantwoorden van vragen en het geven van informatie. Bedankt!
30 apr 2024
Ik ben erg tevreden met de service en de producten. Vriendelijk geholpen en snel verstuurd. Complimenten!!!!
6 mei 2024

Compleet in orde

Duidelijke webshop, makkelijk afrekenen en goederen goed en snel binnen.
27 mrt 2024
Snelle levering en keurig verpakte artikelen
18 mrt 2024
25 feb 2024

Top producten!

Mooie kwalitatief goede producten voor een prima prijs. Al meerdere keren besteld steeds met goede service
12 mrt 2024
Goede website, goede toelichting, goede uitleg mail, snelle en goed verpakte levering
16 mrt 2024
Snelle levering, goed verpakt en mooie spullen. Zeer tevreden!
21 mrt 2024

Alles perfekt!

Unkomplizierte Bestellung, schneller Versand, Ware top!
24 feb 2024
Snelle levering en heel goed verpakt
29 feb 2024
goede producten, snelle levering