gusta.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor gusta.nl

4.75/5.00

415 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Na lang twijfelen toch een bestelling geplaatst. Het waren 3 vazen, 2 kaarsen, en 2 kommetjes. Ik was bang dat het beschadigd aan zou komen omdat het veel glas en aardwerk bij elkaar is. Maar dat was niet het geval. Het was mega goed en nettjes verpakt. Helaas wel een klein krasje op de kaars. Na een mail naar de klantenservice toch de helft van het aankoopbedrag terug! Echt top!
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Je moet perse voor een bepaald bedrag bestellen, ongeacht de verzendkosten, anders wordt er niets verzonden. Het bestellen verloopt heel erg moeizaam. Het is niet gemakkelijk om een product te op te zoeken en in de winkelwagen het juiste aantal te krijgen.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over gusta.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Ik had een bestelling gedaan en toen bleek dat er tijdens het transport een kaars kapot was gegaan. Nadat ik een mailtje gestuurd had,kreeg ik de andere dag al een nieuwe kaars toegestuurd. Gusta is echt een aanrader! Hele mooie spullen en een hele goede service!
Ik heb twee leuke vogelhuisjes/voeders gekocht. Heel mooi kwaliteit en leuke kleuren. Mooi design en leuke kleur toevoeging in mijn tuin. Nog niet gezien dat de vogels ze hebben gebruikt maar dat komt vast wel! Tevreden met mijn aankopen!
Nadat ik besteld had en betaald met Paypal , ging er iets mis met m’n bestelling. Na 1 telefoontje met een heel vriendelijke telefoniste was alles geregeld. Binnen een week had ik m’n bestelling keurig verpakt thuis.
Heel goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Direct een antwoord bij vragen en de kwaliteit van de bestelde producten is echt in lijn met mijn verwachtingen !
Overzichtelijke site. Duidelijk in levertijden op de site, ook wel eens fijn. Mooie spullen en netjes en snel antwoord op mijn vragen.
Mooie theeglazen en drinken fijn. Waren goed verpakt verzonden en snel geleverd
Snelle (re)acties, erg vriendelijke medewerkers, mooie betaalbare producten.
Toller Shop Schnelle Lieferung Super Service Gute Qualität der Ware
Levering binnen een week Goed ingepakt en tevreden over het product
Toffe kennismaking met jullie en de aangeboden artikelen!
Snelle levering en stevige veilige verpakking
Snelle levering van een geweldig artikel
Super snelle levering. Prachtig product!
Bestelling en levering conform afspraak
Fijne afhandeling van onze bestellingen
 nuttig (1)
Goede service en altijd vriendelijk!
Snel en efficientgeregeld. Erg blij
Snelle bezorging, netjes verpakt.
Mooi assortiment, snelle levering
Zeer snelle en correcte levering!