gusta.nl- Logo - Beoordelingen

gusta.nl

249 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.512 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 okt 2021
gusta.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Práchtig servies, 'Out of the Blue'. We verzamelen het al een aantal jaren en hopen, dat deze lijn nog lang verkrijgbaar blijft. Het assortiment lijkt momenteel iets minder keus te bevatten... Wat niet met de kwaliteit van het servies te maken heeft, maar wél heel irritant is, zijn de stickers op elk serviesstuk. Deze gaan er niet gemakkelijk af, en er blijven altijd lijmresten achter die er dan weer met een of ander smerig goedje afgehaald moeten worden.

24 mei 2023
Vanwege een Gusta-cadeaubon zijn we bij Gusta uitgekomen. Het valt op dat de prijzen veel hoger liggen dan voor soortgelijke producten in andere webshops. Dat maakt kiezen lastig, want gevoelsmatig betaal je veel te veel. De eerste bestelling viel helaas erg tegen: producten waren van matige kwaliteit en ander formaat dan de foto's en beschrijving. Nadat de retourzending onderweg zoek raakte, zijn we wel netjes en snel geholpen door de klantenservice en zonder problemen ons geld teruggekregen (cadeauboncode). De tweede bestelling is onderweg, benieuwd! Overigens hebben we ook eens leuke koffiekopjes van Gusta cadeau gekregen, dus het kan blijkbaar ook goed uitpakken.

Beoordelingen voor gusta.nl

Top producten!

Mooie kwalitatief goede producten voor een prima prijs. Al meerdere keren besteld steeds met goede service
Supersnelle levering. Het breekbare pakket was heel goed ingepakt. Het is een heel mooie vaas
Goede website, goede toelichting, goede uitleg mail, snelle en goed verpakte levering
Snelle levering, goed verpakt en mooie spullen. Zeer tevreden!
YA
Yolanda A.
Veldhoven
Netjes verpakt, goed op de hoogte gehouden van de verzending!
18 feb 2024
Goede beschrijving en correcte en snelle levering.
18 feb 2024
Dank voor deze mooie beoordeling!
Goede service en snelle levering. Mooie vaas.
24 feb 2024
Snelle levering en heel goed verpakt
goede producten, snelle levering
Mooie producten snelle levering
Prachtige borden !!
N.v.t
RR
Rini R.
Veenendaal

Toch tevreden !

Jammer genoeg is mijn bestelling nooit bij mij geraakt dit niet door gusta Maar door de bezorgingsdienst Ik heb dan ook onmiddellijk contact opgenomen en ben op een vriendelijke professionele en snelle manier verder geholpen waarvoor oprecht mijn dank !
Antwoord van gusta.nl
Dank voor deze fijne review, we zijn aan het overstappen naar een andere vervoerder. Het is nergens perfect maar verbetering op dat gebied is in zicht!
Alles is nice, de spullen zijn erg degelijk en zijn premium. Bestellen en bezorgen was ook premium. Wellicht iets teveel inpakmateriaal, maar niet elke shop heeft een custom inpakmachine, de spullen zijn iig heel en zonder deuken aangekomen.
Antwoord van gusta.nl
Nice review ;) Dankjewel en inderdaad we pakken liever wat overdadiger in, zodat het goed aankomt.
Snelle service Bestelling in goede conditie ontvangen
Dankjewel!
27 jan 2024
Snelle levering, goed verpakt en mooie soepkommen
Antwoord van gusta.nl
Daar zijn wij blij mee, dankjewel voor de review!