Brand-depot.nl- Logo - Beoordelingen

Brand-depot.nl

224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.515 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 okt 2021
Brand-depot.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Práchtig servies, 'Out of the Blue'. We verzamelen het al een aantal jaren en hopen, dat deze lijn nog lang verkrijgbaar blijft. Het assortiment lijkt momenteel iets minder keus te bevatten... Wat niet met de kwaliteit van het servies te maken heeft, maar wél heel irritant is, zijn de stickers op elk serviesstuk. Deze gaan er niet gemakkelijk af, en er blijven altijd lijmresten achter die er dan weer met een of ander smerig goedje afgehaald moeten worden.

24 mei 2023
Vanwege een Gusta-cadeaubon zijn we bij Gusta uitgekomen. Het valt op dat de prijzen veel hoger liggen dan voor soortgelijke producten in andere webshops. Dat maakt kiezen lastig, want gevoelsmatig betaal je veel te veel. De eerste bestelling viel helaas erg tegen: producten waren van matige kwaliteit en ander formaat dan de foto's en beschrijving. Nadat de retourzending onderweg zoek raakte, zijn we wel netjes en snel geholpen door de klantenservice en zonder problemen ons geld teruggekregen (cadeauboncode). De tweede bestelling is onderweg, benieuwd! Overigens hebben we ook eens leuke koffiekopjes van Gusta cadeau gekregen, dus het kan blijkbaar ook goed uitpakken.

Beoordelingen voor Brand-depot.nl

13 jan 2024
Bedankt voor je sterren!
13 jan 2024
Bedankt voor je sterren!
7 jan 2024
18 jan 2024
Bedankt voor de sterren!!
Dank voor de 5 sterren!
Bedankt voor de sterren!
29 mei 2023

Top spul!

Het liefst koop ik meteen de hele Gusta webshop leeg, ik vind de spulletjes echt fantastisch. Vorige week een hele collectie FIKA koffiekopjes aangeschaft voor in ons eerste huis. Alles zat zo goed ingepakt dat het onmogelijk was om tijdens transport stuk te gaan. Snelle levering en duidelijke communicatie. Dankjewel team Gusta!
Antwoord van Brand-depot.nl
Bedankt voor je superleuke bericht! Altijd fijn een echte fan te hebben!! Heel veel plezier van je bestelling :-)

Zo kan he dus ook!

Ik had een beschadigd artikel ontvangen en na het sturen van een email met duidelijke foto's kreeg ik binnen 24 uur (op zondag) een mail met excuses en dat ze een nieuw exemplaar zouden sturen. Twee dagen later is dit geleverd. Super aardige mensen en een geweldige service. Ik ben onder de indruk, zo kan het dus ook?
Antwoord van Brand-depot.nl
Dank je voor de hele mooie review. We doen graag ons best ;-) Hele fijne feestdagen!
Heel mooi en puntgaaf servies van sterke kwaliteit. Borden goed verpakt, zodat ze niet konden beschadigen. Rondom stickers met breekbaar geplakt, zodat de bezorger ook wist dat het idd breekbaar is. En supersnel bezorgd. Zou binnen 2 tot 3 wekdagen worden bezorgd, maar was er de volgende morgen al.
Antwoord van Brand-depot.nl
Fijn dat je zo blij bent met onze service! Heel veel plezier van je bestelling en hopelijk zien we je nog eens terug.
27 jul 2023

Fijne duidelijke site en spullen worden netjes verpakt

Dit is de tweede keer dat ik bestel bij Gusta. De site is duidelijk en het is makkelijk om te bestellen. De borden worden netjes ingepakt en verstuurd! Ben sowieso erg blij met de borden, in het echt zijn ze nog mooier. Top site met mooie spullen
28 jul 2023
Wat leuk om te lezen hoe tevreden je bent over onze service! We hopen dat je nog lang mag genieten van ons servies
11 jul 2023
Alles ging pefect : bestelling, levering, communicatie (informatie bij elke stap), zorgvuldig verpakking en ik heb mijn kommen alleen in een paar dagen ontvangen (in Belgïe). Ik wil graag dat alle kopen of afstand zo goed gaan !
11 jul 2023
Wij worden enorm enthousiast van deze beoordeling, dank hiervoor! We zien je graag terug :)
30 apr 2023
Uitstekende service! We hadden een pick up point gekozen dat blijkbaar niet meer actief is. We werden gebeld om een goede alternatieve oplossing voor de bezorging te vinden. Dat is gelukt en de bestelling was er op tijd!
4 mei 2023
Dank je voor het mooie bericht. En heel fijn dat je bestelling op tijd bij je geleverd is.
RE
Roze E.
Den Haag/Heerlen
21 aug 2023
Duidelijke en snelle reactie per e-mail maar ook het op de hoogte houden wanneer je pakket verstuurd word. Het apart sturen van de factuur. En ik had het binnen No time binnen. Zeer netjes ingepakt, ook stevigbz
22 aug 2023
Heel fijn te horen, dankjewel!
31 okt 2023
Na de verkeerde ontvangen bestelling dit recht gezet met de goede bestelling en als attentie 2 geurkaarten cadeau gekregen. De verkeerde bestelling mocht ik ook houden. In mijn ogen een zeer goede service
1 nov 2023
Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling en heel veel plezier van je bestelling!
Gusta verkoopt degelijke producten voor eerlijke prijzen en overdrijft ook niet met hoge verzendkosten. Mijn bestelling werd erg snel en netjes verpakt geleverd. Ik kan winkelen bij Gusta aanbevelen.
Antwoord van Brand-depot.nl
Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling. Heel veel plezier van je bestelling!
8 mei 2023

Veel aandacht voor goede levering.

De mokken en schaaltjes werden snel geleverd en waren goed beschermd ingepakt. Ik had al 3 mokken en schaaltjes maar vind ze zo fijn dat ik er een aantal bij wilde, om niet mis te grijpen.
10 mei 2023
Bedankt voor je bestelling en je sterren! Heel veel plezier van de mokken en de schaaltjes!
28 aug 2023
Een plezierig bedrijf. Werkt zeer adequaat. Bij afhalen alleen maar vriendelijke mensen. Mijn laatste bestelling - een knietafel - was wat teleurstellend, maar verder alle lof.
29 aug 2023
Dank voor deze mooie review! valt een product tegen, lossen we dat uiteraard graag op. Graag tot een volgende keer weer!
13 mei 2023
Bestellen online was eenvoudig. Werd ook op tijd geïnformeerd over de bestelling. Ook de rest van het proces en waar de bestelling kon worden bezorgd en opgehaald
17 mei 2023
Bedankt voor je mooie review :-)
Het bestelproces was heel gemakkelijk en de statusupdates van de bestelling waren ook fijn. De verzendkosten zijn alleen echt belachelijk hoog, dit viel mij tegen.
Antwoord van Brand-depot.nl
Hi, dank voor je review! Toelichting: wij verzenden in dozen, waarvoor een DHL of UPS pakkettarief geldt. Ook wanneer 1 klein product twv € 2,75 wordt verzonden, moeten wij dit tarief aan de vervoerder betalen. Omdat er op zulke waarde natuurlijk weinig tot geen marge wordt gemaakt, moeten wij de verzend- en handlingskosten volledig in rekening brengen. Bij grotere bestellingen is de bijdrage voor verzendkosten dan ook veel lager. Alle waar naar zijn geld....graag tot een volgende keer!
2 jul 2023

Service

Wat een geweldige service , mijn vaasje was niet goed, maar kreeg kosteloos nieuwe thuis gestuurd. Heel vriendelijk mailcontact, ben erg met de vaas 👍
11 jul 2023
Fijn om te lezen dat dit naar wens voor je is opgelost. Heel veel plezier met de vaas gewenst!
20 mei 2023
Een showroom, al is het maar een kleintje. Het serviesgoed is prachtig maar te duur om lukraak een heel servies te bestellen op basis van plaatjes.
20 mei 2023
Bedankt voor je mooie beoordeling! Wanneer je graag de artikelen zou willen zien, ben je op afspraak welkom om een kijkje te komen nemen. Mocht je dat willen, dan horen we dat graag!