Brand-depot.nl- Logo - Beoordelingen

Brand-depot.nl

223 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.515 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 okt 2021
Brand-depot.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Práchtig servies, 'Out of the Blue'. We verzamelen het al een aantal jaren en hopen, dat deze lijn nog lang verkrijgbaar blijft. Het assortiment lijkt momenteel iets minder keus te bevatten... Wat niet met de kwaliteit van het servies te maken heeft, maar wél heel irritant is, zijn de stickers op elk serviesstuk. Deze gaan er niet gemakkelijk af, en er blijven altijd lijmresten achter die er dan weer met een of ander smerig goedje afgehaald moeten worden.

24 mei 2023
Vanwege een Gusta-cadeaubon zijn we bij Gusta uitgekomen. Het valt op dat de prijzen veel hoger liggen dan voor soortgelijke producten in andere webshops. Dat maakt kiezen lastig, want gevoelsmatig betaal je veel te veel. De eerste bestelling viel helaas erg tegen: producten waren van matige kwaliteit en ander formaat dan de foto's en beschrijving. Nadat de retourzending onderweg zoek raakte, zijn we wel netjes en snel geholpen door de klantenservice en zonder problemen ons geld teruggekregen (cadeauboncode). De tweede bestelling is onderweg, benieuwd! Overigens hebben we ook eens leuke koffiekopjes van Gusta cadeau gekregen, dus het kan blijkbaar ook goed uitpakken.

Beoordelingen voor Brand-depot.nl

9 mrt 2024
N.v.t
13 jan 2024
De verpakking kan beter, bij mijn laatste bestelling van cementkaarsen was er een stukje cement afgebroken bij de onderste kaars in de doos
18 jan 2024
Wat vervelend te horen dat je bestelling niet heel overgekomen is. Zou je ons een mailtje willen sturen? Dan zorgen wij voor een passende oplossing.
13 jan 2024
Precies wat ik van een webshop verwacht. Snel geleverd en goed verpakt. Product nog niet bekeken, het was den cadeautje
18 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je bestelling soepel verlopen is. We hopen dat de ontvanger er net zo blij mee is!
6 jan 2024
Hele leuke producten, maar helaas steeds niet zoveel op voorraad van de bordjes die ik zoek
18 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling! Heel veel plezier van je bestelling. Hopelijk houden we genoeg om je servies compleet te houden.
Mooi servies, blij dat ik nog kon bijbestellen
18 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling! Heel fijn dat je je servies aan kon vullen. Heel veel plezier ervan!
Was OK. Misschien nog dagje sneller leveren
Antwoord van Brand-depot.nl
Bedankt voor je beoordeling. Heel veel plezier van je bestelling. Even een korte toelichting voor je opmerking: Wanneer artikelen niet direct voorradig zijn en ze nog uit het centrale magazijn moeten komen, dan kunnen we ze inderdaad niet binnen een dag verzenden. Zondag order ontvangen. Maandag bestelling uit centrale magazijn afgeroepen, dinsdag verzonden voor je. Levertijd in je orderbevestiging stond dan ook op 4 tot 5 werkdagen. Dat is gelukt ;-)
7 jan 2024
Snelle en goede levering
18 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling! Heel veel plezier van je bestelling!
RE
Roze E.
Den Haag/Heerlen
21 aug 2023
Duidelijke en snelle reactie per e-mail maar ook het op de hoogte houden wanneer je pakket verstuurd word. Het apart sturen van de factuur. En ik had het binnen No time binnen. Zeer netjes ingepakt, ook stevigbz
22 aug 2023
Heel fijn te horen, dankjewel!
13 mei 2023
Bestellen online was eenvoudig. Werd ook op tijd geïnformeerd over de bestelling. Ook de rest van het proces en waar de bestelling kon worden bezorgd en opgehaald
17 mei 2023
Bedankt voor je mooie review :-)
Het bestelproces was heel gemakkelijk en de statusupdates van de bestelling waren ook fijn. De verzendkosten zijn alleen echt belachelijk hoog, dit viel mij tegen.
Antwoord van Brand-depot.nl
Hi, dank voor je review! Toelichting: wij verzenden in dozen, waarvoor een DHL of UPS pakkettarief geldt. Ook wanneer 1 klein product twv € 2,75 wordt verzonden, moeten wij dit tarief aan de vervoerder betalen. Omdat er op zulke waarde natuurlijk weinig tot geen marge wordt gemaakt, moeten wij de verzend- en handlingskosten volledig in rekening brengen. Bij grotere bestellingen is de bijdrage voor verzendkosten dan ook veel lager. Alle waar naar zijn geld....graag tot een volgende keer!
20 mei 2023
Een showroom, al is het maar een kleintje. Het serviesgoed is prachtig maar te duur om lukraak een heel servies te bestellen op basis van plaatjes.
20 mei 2023
Bedankt voor je mooie beoordeling! Wanneer je graag de artikelen zou willen zien, ben je op afspraak welkom om een kijkje te komen nemen. Mocht je dat willen, dan horen we dat graag!

Mooie bordjes. Snel verstuurd.

Mooie bordjes, snel verstuurd. Blij mee! Wel van die irritante stickers op elk bordje die je er niet / slecht afkrijgt.
3 dec 2023
Dank voor de review, de stickers hebben we inmiddels doorgegeven, dat is een terechte opmerking! Dank voor het melden.
10 sep 2023

Goede klantenservice!

Bestelling was niet volledig geleverd, maar na een telefoontje werd alles meteen en heel goed opgelost. Helemaal top!
11 sep 2023
Dat ging inderdaad niet helemaal goed in ons magazijn :( Nogmaals excuus en fijn dat het naar wens is opgelost!
22 mei 2023
Ziet er mooi uit, maar was helaas gedeukt, Bedankt voor het fijne oplossen door de klantenservice!
25 mei 2023
Bedankt voor je mooie beoordeling!
RD
Rene D.
Tienray
Kopjes waren in jet echt iets groter als verwacht. Verder goede kwaliteit!
Antwoord van Brand-depot.nl
Dank voor je eerlijke beoordeling, veel plezier met de mokken gewenst!
1 jun 2023
Netjes geleverd, alleen niet helemaal volgens wat er op de site stond.
1 jun 2023
Bedankt voor je mooie review. Fijn dat de artikelen netjes aan je geleverd zijn. Ik betreur te horen dat de artikelen niet helemaal zijn als wat we vermelden op onze shop. We horen graag van je wat er anders is, zodat we dit kunnen aanpassen of je kunnen voorzien van een product wat volgens de site vermeld wordt. Groetjes Jopke - Team Gusta.nl -
19 sep 2023
Snelle levering en conform het bestelde.
19 sep 2023
Dank voor de review
26 jun 2023
Blij met mijn mooie wijn en gin glazen
26 jun 2023
Dank voor je beoordeling, veel plezier van de glazen gewenst!
Vlotte en juiste bediening
Dank voor je review!
17 nov 2023

Snelle levering, goed ook. Nu alleen nog even afwassen met de hand

19 nov 2023
Handwas is inderdaad het beste ;) Dank voor de review!