Muscle Meat- Logo - Beoordelingen

Muscle Meat

1.390 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.339 beoordelingen in totaal

Het is gewoon een absolute topzaak. Het viel niet mee om tweemaal weeks naar de supermarkt af te reizen. Het kost veel tijd, de supermarkten zijn duur (ik vind het er ook geen ene zak aan, het is er steriel en je voelt je een soort consumer-vee), en daarna moet je je eten ook nog allemaal voorbereiden, uitpakken, wassen, snijden, garen etc. Natuurlijk, je probeert wat trucjes uit de kast te halen om tijd te besparen met meal-preppen en dergelijken, maar dan nog ben je veel in de weer als je 4/5 maaltijden per dag naar binnen wil werken om wat te gainen (Ik ben 1,95m lang, een soort mini Dutch Giant, het valt niet mee met zulke lange vlaggenmasten als ledematen). Met de producten van Musclemeat ben ik veel minder geld kwijt en nog veeeel minder tijd kwijt. Ik heb speciaal een vriezertje ervoor aangeschaft. Ik loop er 3 keer per dag heen, gooi wat van dit en van dat op m'n bord, doe d'r een lekker sausje bij, hop in de pan, en klaar is Kees! En ik hoef bovendien ook niet meer naar die vervelende supermarkt toe. "Ik moet even uw boodschappen inspecteren...." DAAAG! :) De bezorgingsdienst, Trunkrs, dat kan beter. Maar ik reken dat Musclemeat niet aan. Als er iets fout gaat, dan lost Musclemeat het fantastisch op. Ik ben ze ontzettend dankbaar voor hun dienst, en een hele, hele tevreden klant. En jongens, wat is het eten van hun lekker. Je voelt gewoon dat er over na is gedacht en dat waardeer ik. Dikke vijf sterren van mij!

20 aug 2023
Prijzen naar beneden. De prijzen zijn echt belachelijk hoog geworden. Inflatie is hier gemiddeld 40%. De nieuwe manier van verzenden (niet meer diep ingevloren) gaat ten kosten van de kwaliteit. Eten is minder lekker als het uit de vriezer komt (lijkt soms uitgedroogd).

Beoordelingen voor Muscle Meat

Lekker en handig, maar erg duur

Voor mij is Musclemeat echt de uitkomst om op een makkelijke manier de juiste voeding binnen te krijgen. En de kip is erg lekker! Maar eerlijk is eerlijk; het wordt langzamerhand wel erg duur. Als ik een goed alternatief tegen kom welke niet zoveel rekent, zou ik momenteel toch wel uitwijken naar daar.

Waar voor je geld!

Ik heb de roasted kipfilet blokjes in 2 smaken en de broccoli besteld. Ja, de kip kost iets meer dan in de supermarkt, maar het is al gesneden, gekruid en gaar. De broccoli is lekker en precies goed van bite als je hem een paar minuten in kokend water doet. Ik ga zeker vaker bestellen!!!

Zeldzaam en goed

Maaltijden zijn erg lekker en juist goed van portie. Levering gaat heel vlot en erg handig dat dit avondleveringen zijn. Als er al eens iets misgaat is de dienst naverkoop erg goed en hulpvaardig. Dit laatste is tegenwoordig nog zeldzaam.
18 jan 2024
Duidelijk overzicht wanneer er geleverd word. Klein minpuntje is dat het pakket werd afgezet en niet werd aangeklopt, dit had ik zeker opgegeven bij de track&trace. Maar verder tevreden en gaan in de toekomst nog zeker daar bestellen.

Tevreden klant.

Snelle levering, goed in te plannen. Bezorging met Trunkrs altijd prima, kwaliteit van het eten is ook goed. Alleen jammer dat de bakjes (heel) soms breken tijdens vervoer. Al wordt dat altijd netjes opgepakt door MuscleMeat.
Maaltijden smaken goed, de levering g is ook goed, 1 verbeterpuntje, de zwarte bakjes waar het eten in zit, als die diepgevroren zijn, die bakjes scheuren makkelijk kapot, dit is enige minpuntje, met vrgr Jos Busser
De bezorger kwam aan de achterdeur, via de tuin, het pakket af leveren. Het was s avonds dus donker,xwij schrokken hiervan. Dit vinden wij geen juiste manier van een pakket af leveren. Dus graag via de voordeur!

De producten die ik heb besteld zijn…roasted kip en honing mosterdsaus

De producten die ik heb besteld zijn prima. En bevallen erg goed. Ook erg lekker. Maar helaas Weer voor het tweede keer Een fles saus die kapot aankwam. Alles vies in de doos
Ben op zich zeer tevreden. Heb wel een verbeter punt nl. Jullie promoten met o0 werkdagen voor 15.00 bestel volgende dag bezorgd wordt meestal nagekomen maar niet altijd.

Grotendeels top!

Opzich goed alleen de pizzas zijn vaak niet op vooraad en de varkenshaas blijft taai en is niet mals te krijgen. De kipproducten zijn wel allemaal top.
Sinds jaar en dag super tevreden! Enkel de kwaliteit van de blauwe bessen en de broccoliroosjes zijn er spijtig genoeg op achteruit gegaan.
Alles was goed , 1 stuk te weinig wegens niet in voorraad zal normaal volgens de Berichten bij de volgende bestelling worden meegegeven
18 jan 2024
Het gemak van online bestellen en Trunkers is een goede transporteur. Look en feel webshop is erg matig.

De manier waarop een verkeerde bestelling is afgehandeld

Firma=top

Alles top. Maar levering mag vriendelijker.
Blij met het goede en maakvolle vlees en
Alles verloopt vlot .geen opmerkingen
Soms is er een verpakking kapot.
Kwaliteit en levering zijn top
De kwaliteit van het eten