Muscle Meat- Logo - Beoordelingen

Muscle Meat

1.403 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.522 beoordelingen in totaal

14 feb 2024
Het is gewoon een absolute topzaak. Het viel niet mee om tweemaal weeks naar de supermarkt af te reizen. Het kost veel tijd, de supermarkten zijn duur (ik vind het er ook geen ene zak aan, het is er steriel en je voelt je een soort consumer-vee), en daarna moet je je eten ook nog allemaal voorbereiden, uitpakken, wassen, snijden, garen etc. Natuurlijk, je probeert wat trucjes uit de kast te halen om tijd te besparen met meal-preppen en dergelijken, maar dan nog ben je veel in de weer als je 4/5 maaltijden per dag naar binnen wil werken om wat te gainen (Ik ben 1,95m lang, een soort mini Dutch Giant, het valt niet mee met zulke lange vlaggenmasten als ledematen). Met de producten van Musclemeat ben ik veel minder geld kwijt en nog veeeel minder tijd kwijt. Ik heb speciaal een vriezertje ervoor aangeschaft. Ik loop er 3 keer per dag heen, gooi wat van dit en van dat op m'n bord, doe d'r een lekker sausje bij, hop in de pan, en klaar is Kees! En ik hoef bovendien ook niet meer naar die vervelende supermarkt toe. "Ik moet even uw boodschappen inspecteren...." DAAAG! :) De bezorgingsdienst, Trunkrs, dat kan beter. Maar ik reken dat Musclemeat niet aan. Als er iets fout gaat, dan lost Musclemeat het fantastisch op. Ik ben ze ontzettend dankbaar voor hun dienst, en een hele, hele tevreden klant. En jongens, wat is het eten van hun lekker. Je voelt gewoon dat er over na is gedacht en dat waardeer ik. Dikke vijf sterren van mij!

20 aug 2023
Prijzen naar beneden. De prijzen zijn echt belachelijk hoog geworden. Inflatie is hier gemiddeld 40%. De nieuwe manier van verzenden (niet meer diep ingevloren) gaat ten kosten van de kwaliteit. Eten is minder lekker als het uit de vriezer komt (lijkt soms uitgedroogd).

Beoordelingen voor Muscle Meat

Uitstekende Kwaliteit en Gebruiksgemak bij Muscle Meat

Ik koop al een tijdje verschillende producten bij Muscle Meat en ben zeer tevreden over de kwaliteit, handigheid, prijs en smaak van hun producten. De kipstukjes, ingevroren per 200 gram, zijn perfect voor snelle en gezonde maaltijden. Ze zijn altijd vers en van uitstekende kwaliteit. De roasted gemarineerde kipblokjes in verschillende smaken zijn een favoriet in mijn huishouden. Ze zijn kant-en-klaar, waardoor ze ideaal zijn voor drukke dagen en ze smaken heerlijk! Het gekruid kippengehakt en het rauwe rundergehakt zijn beide van topkwaliteit. Ze zijn sappig en vol van smaak, perfect voor diverse recepten. De chicken nuggets, de cordon bleu en kip schnitzels zijn zowel smaakvol als eenvoudig te bereiden en ideaal als een snelle snack. Ik waardeer ook de klantvriendelijke service en de snelle levering van Muscle Meat met duidelijke communicatie over de levering! Al met al een betrouwbare en kwalitatieve leverancier voor al mijn vlees! Zeker een aanrader!
2 jul 2024
Goede producten, heb de laatste tijd slecht ervaring met hun partner voor de levering: Trunkrs. Product een dag te laat geleverd, waardoor ontdooid. Vervolgens van Muscle Meat vervangend pakket geleverd. Krijg ik een bericht pakket niet geleverd. Na zelf erachteraan gaan blijkt dat de bezorger het te moeilijk vond voor de flat te parkeren en dus is doorgereden!
25 jun 2024
Ik hou van de producten die ik heb besteld bij muscle meat, heel lekker en beter dan mijn verwachtingen. Juist de verzending heb je geen duidelijk zicht van Hoelaat het nu precies aankomt, de tijden zijn heel breed.
Producten zijn van goede kwaliteit, er is zeer zelden iets aan de hand met de bestelling, mocht dit wel zo zijn dan is de klantenservice ook heel snel en betrouwbaar en zorgen ze voor een meer dan goede oplossing.

Goede service/contact

Zou fijn zijn als de bestelling in 1 keer aankomt en alle bestelde producten erin zitten. Maar contact was goed en device is goed en de ontbrekende producten meteen avond erna geleverd! Dus heel tevreden hierover!

Goed product, kleine aanmerkingen. Behoefte aan biologisch vlees

Ik vind het jammer dat bijvoorbeeld de gemarineerde kipblokjes in een grote zak zit en niet in kleine porties. Wat mij betreft mogen deze kipblokjes minder zout zijn. Biologisch vlees in het assortiment!
KV
Kim V.
Dordrecht

Goede producten netjes geleverd

Goede producten fijn dat het al voorgekookt is. Je gebruikt er ook minder van omdat het vlees beter vult dat supermarktkilospul. Nette levering via trunkrs

Top

Snelle levering, lekkere, gemakkelijke en vooral gezonde maaltijden voor een betaalbare prijs! Doe zo verder! Ik ga hier zeker meer bestellen!
1 jul 2024

Van te voren bellen dat het er niet is…

Van te voren bellen dat het er niet is dan iets anders zoeken wat dan niet meegeleverd wordt maar geen probleem het zal worden terug gestort.
RD
Ria D.
Vlissingen
20 jun 2024
Musketiers Meat is fantastisch. Al hun producten zijn goed en vers ingevroren. Wij zijn er blij mee en de rijst is ook perfect.
Ik hoop eens op wat nieuwe soorten maaltijden. Voor de rest ben ik zeer tevreden met de prijs en de maaltijd zelf Ga zo door
RV
Robert v.
Lelystad
22 jun 2024

Vooral zo blijven doorgaan.

Eten is lekker, verantwoord en makkelijk klaar te maken. Verzending ook top, houden je goed op de hoogte van aankomsttijd.
25 jun 2024

Top goed eten en fijne levering

Al het eten is lekker en bezorging is goed. Alles diep ingevroren en op tijd. Fijn met trunks ook avond levering
JW
Jennife W.
Schoonhoven

Zeer tevreden

Goede producten, prima prijzen en super vervoer van mijn bestelling (diepvries). Ik ben zeer tevreden!
Geleverd zoals verwacht, ben vooral blij met het per stuk uit de vriezer kunnen halen van kipfilet.
19 jun 2024
Zeer goede producten van hoge kwaliteit en snelle en uitstekende service
WC
Walter C.
Amsterdam
Ik bestel al 4 jaar bij Musclemeat, altijd kwaliteit en goede service.
Ik bestel altijd de roasted kipblokjes en die zijn heerlijk
19 jun 2024
Groot assortiment, prima kwaliteit en snel bezorgd!

Zo lekker !

Zo lekker , goede service en perfecte kwaliteit !