Muscle Meat- Logo - Beoordelingen

Muscle Meat

1.405 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.751 beoordelingen in totaal

Het is gewoon een absolute topzaak. Het viel niet mee om tweemaal weeks naar de supermarkt af te reizen. Het kost veel tijd, de supermarkten zijn duur (ik vind het er ook geen ene zak aan, het is er steriel en je voelt je een soort consumer-vee), en daarna moet je je eten ook nog allemaal voorbereiden, uitpakken, wassen, snijden, garen etc. Natuurlijk, je probeert wat trucjes uit de kast te halen om tijd te besparen met meal-preppen en dergelijken, maar dan nog ben je veel in de weer als je 4/5 maaltijden per dag naar binnen wil werken om wat te gainen (Ik ben 1,95m lang, een soort mini Dutch Giant, het valt niet mee met zulke lange vlaggenmasten als ledematen). Met de producten van Musclemeat ben ik veel minder geld kwijt en nog veeeel minder tijd kwijt. Ik heb speciaal een vriezertje ervoor aangeschaft. Ik loop er 3 keer per dag heen, gooi wat van dit en van dat op m'n bord, doe d'r een lekker sausje bij, hop in de pan, en klaar is Kees! En ik hoef bovendien ook niet meer naar die vervelende supermarkt toe. "Ik moet even uw boodschappen inspecteren...." DAAAG! :) De bezorgingsdienst, Trunkrs, dat kan beter. Maar ik reken dat Musclemeat niet aan. Als er iets fout gaat, dan lost Musclemeat het fantastisch op. Ik ben ze ontzettend dankbaar voor hun dienst, en een hele, hele tevreden klant. En jongens, wat is het eten van hun lekker. Je voelt gewoon dat er over na is gedacht en dat waardeer ik. Dikke vijf sterren van mij!

Kippenreepjes zijn vochtiger aan het worden. Meer water in de kip dan een tijd terug. De samenwerking met Trunks kan beter. Geven geen berichtje meer als ze ongeveer 15 minuten van je adres zijn. Vervelend.

Beoordelingen voor Muscle Meat

Echt fantastisch lekker!

Wat een geweldige ervaring, ik had nooit verwacht dat het zó lekker zou zijn. Mijn verwachtingen zijn ruimschoots overtroffen! Het bestellen is heel eenvoudig en de website is soepel en overzichtelijk in gebruik. De keuze uit verschillende betaalmethoden is erg prettig. De verzending was uitstekend: de doos was makkelijk te openen en ook eenvoudig plat te maken voor de papierbak. De koelelementen werkten perfect en alles kwam bevroren aan. De producten zijn verpakt in zakken die je gemakkelijk kunt openen. Kortom, na mijn eerste bestelling ben ik meteen vaste klant geworden, want het is echt fantastisch! Bedankt voor alles.
2 okt 2024
Sommige maaltijden vind ik niet zo lekker maar dat is persoonlijk. Voor een controle over wat je eet is het super als je de maaltijd inscand zie je precies wat erin zit. Even een dingetje ik kreeg afgelopen week mijn zending geleverd en daar zaten 2 verpakkingen in die kapot waren die heb ik helaas weg kunnen gooien. Das echter eenmalig verder erg tevreden.

Niets is beter!

Muscle Meat is echt geweldig. Bestellen is makkelijk, hun producten zijn exact wat ze aanbieden op hun website en smaken totaal niet naar diepvries producten (wat bij anderen vaak misgaat), en hun klantenservice had me bij een foutje van mezelf snel geholpen. Levering is ook tot nu toe altijd goed gegaan en aangekomen zoals beloofd.
RB
Ria B.
SPIJKENISSE
Kip is uitstekend, apart ingevroren en dus makkelijk te verdelen. De vervoerder belt aan zet pakket voor de deur en is al weg als je bij de deur ben daar zouden andere afspraken mee gemaakt kunnen worden daar dit al 2 keer fout is gegaan.

Producten bevallen goed, bezorging zeer slecht.

Producten bevallen goed. De bezorging door Trunks was deze keer uitermate slecht: doos werd voor de voordeur neer gezet, aangebeld, en snel weggelopen zonder om te kijken of er iemand thuis was. Eea geregistreerd door de camera.
28 sep 2024
Makkelijk en vlug, praktisch, het eten is klaar! De kant en klaar producten zijn lekker, mijn zoon neemt ze mee naar zijn werk en dan even in de magnetron.
8 okt 2024
Zeer handig als je wil doseren. Je bepaalt zelf wat je eet en hoeveel proteïne je binnen hebt. Ook lekker, smakelijk en kwaliteitsvolle voeding.
RJ
Rita J.
Veendam
Heerlijk vlees, voor de 2e x besteld. Zeker een aanrader, ook de zalm is heerlijk. De kipdij is vooraf gesneden en erg lekker en mals.
2 okt 2024
Een artikel te weinig toegestuurd gekregen. Gemaild en werd snel en goed opgelost! Al jaren trouwe klant, top service! 👌🏻
2 okt 2024
Goed eten en op tijd geleverd 1 min puntje dat je boven de €100 nog steeds verzendkosten betaald dat is jammer
23 sep 2024
Snelle levering, goede kwaliteit, alles wat je er zou van verwachten!
Doen wat je belooft op gebied van kwaliteit en levering. Heel fijn!
Wederom snel en goede leveringen en kwaliteit eten en drinken
5 okt 2024

Top!

Altijd heerlijke producten en goed verpakt, snelle verzending
1 okt 2024

Het lijken nog steeds producten van een…

Het lijken nog steeds producten van een goede kwaliteit.
RV
Robert v.
Lelystad
7 okt 2024
Het eten is vooral lekker en zeer makkelijk te bereiden.
2 okt 2024
gerechten zijn echt perfect en bezorgen is ook perfect
MO
Monique O.
Breskens
Goed assortiment suikervrije sauzen en snelle levering
2 okt 2024
Super netjes geleverd. Goede producten. Goed verpakt.
Tot nu toe heel goed en lekker, goede levering ook.