Henri Willig Cheese- Logo - Beoordelingen

Henri Willig Cheese

434 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.931 beoordelingen in totaal

1 jul 2024
Heerlijke kaas! Wij eten eigenlijk alleen nog maar Henri Willig kaas. Lekkere smaak, veel keus en goede service. Ik vind zelf de geitenkaas met fenegriek en de oude schapenkaas super lekker. Deze kazen vind je bijna nergens en is echt heel erg lekker. Een keer wat anders. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De orders zijn altijd netjes ingepakt en snel geleverd. Ook de geschenken zijn erg mooi en verzorgd. Mijn vrienden waren er erg blij mee en vonden de kaas lekker en ontdekten ook nieuwe smaken en combinaties met de kaas. Ik heb al meerdere order geplaatst bij Henri Willig omdat ik erg tevreden ben. Als ik op bezoek ben in Amsterdam, dan ga ik ook graag langs de winkel om te kijken of ze een nieuwe kaas hebben en natuurlijk om te proeven. Je mag er alles proeven en als het er niet ligt, dan snijden ze hem voor je open. Ook in de winkel altijd vriendelijk. Al met al zou ik iedereen zeker aanraden om bij Henri Willig te bestellen. Als je van lekkere kaas, mosterds, dips en andere lekkere dingetjes houdt, zou ik zeker hier bestellen!

16 mei 2024
de kaas is super lekker , maar is heel prijzig is ook niet duidelijk je denkt dat je 4.5 kg koopt en krijgt uiteindelijk amper 4kg . staat wel op de site maar natuurlijk bij de kleine lettertjes dus goed opletten als je beslist te bestellen

Beoordelingen voor Henri Willig Cheese

1 jul 2024

Zeker de moeite waard!

2 jul 2024
Bedankt voor uw vriendelijke woorden en dat u een trouwe klant bent. Wij leveren graag unieke en heerlijke kazen met vriendelijke service. Wij waarderen uw aanbeveling aan anderen. Uw Henri Willig Customer Care Team
ML
Mitzi L.
Alkmaar
27 jun 2024
Henri maakt de beste kaas! Ik heb voor het eerst bij Henri Willig in Wenen gekocht en ik heb erg goede herinneringen aan deze winkel. Vriendelijk, behulpzaam personeel en je mag alles proberen. Ik kan iedereen aanraden om naar een van deze winkels te gaan. Hier in Nederland bestel ik meestal online. Het is snel en de producten zijn altijd goed verpakt. Mijn favoriet is de schapenkaas, die met rozemarijn en tijm is het lekkerst. Vrienden en familie krijgen deze kaas cadeau, want dan krijg ik er meestal ook een stukje van. En iedereen is blij met zo'n cadeau voor zijn verjaardag. Ik zal zeker weer bestellen.
28 jun 2024
Bedankt voor uw vriendelijke woorden en steun. We zijn blij om te horen dat u een geweldige ervaring met onze kaas hebt gehad. We kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te zijn. Uw Henri Willig Customer Care Team
5 jul 2024
Goede service. De kaas welke ik buiten de veiling om had gekocht, heb ik zelf opgehaald. Helaas was deze niet aanwezig. Ter compensatie heeft het bedrijf de kaas zonder verrekening van kosten keurig afgeleverd.
12 jul 2024
Bedankt voor uw positieve feedback over onze service. We zijn blij dat we een klein ongelukje hebben kunnen goedmaken met onze persoonlijke en klantgerichte service. We hopen bewezen te hebben dat we achter elke klantnaam een zeer gewaardeerd persoon zien. Uw Henri Willig Customer Care Team
8 jul 2024
Smaak en verpakking. Ik vind de smaak erg goed, kaas komt goed tot zijn recht met de combinatie die jullie voegen in de kaas. Ik vind de verpakking kleurrijk daar word ik vrolijk van.
Antwoord van Henri Willig Cheese
Bedankt voor uw positieve feedback over de smaak en verpakking van onze kaas. We moeten uw helemaal gelijk geven, wij worden ook altijd vrolijk van al die kleurrijke kazen. Zo wordt werken pas echt leuk. Hopelijk tot snel in een van onze winkels in Nederland, Duitsland of Oostenrijk. Of in onze webshop. Uw Henri Willig Customer Care Team
Altijd fijn om kwaliteit te kopen bij Henri Willig. Makkelijk bestellen snel geleverd de kazen zijn altijd perfect en heerlijk. Echte aanrader
Antwoord van Henri Willig Cheese
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze producten van hoge kwaliteit en efficiënte bezorgservice. Wij streven ernaar om perfecte en heerlijke kazen te leveren. Bedankt voor uw aanbeveling. Uw Henri Willig Customer Care Team
4 jul 2024
Ik bestel mijn jong belegen kaas alleen maar Henri Willig. Smaak is goed en er gaat bij ons per maand 1 kaaswiel doorheen.
5 jul 2024
Beste gewaardeerde klant, dank u voor uw positieve beoordeling en uw loyaliteit aan Henri Willig Kaas BV. Wij zijn er trots op dat wij u elke maand kwaliteitskaas mogen leveren en waarderen uw steun. Uw Henri Willig Customer Care Team
3 jul 2024
Het zijn lekkere kazen goed van smaak. Maar sommige kazen misschien ook in kleinere spies verkopen ipv een hele bol
5 jul 2024
Bedankt voor uw positieve feedback over onze heerlijke kazen! Wij waarderen de suggestie voor kleinere porties en zullen dit in gedachten houden. Blij dat u van onze producten heeft genoten! Uw Henri Willig Customer Care Team
De verzending Ik bestel bijna iedere maand een kaas van ongeveer 36 euro maar kan hem nooit terug vinden groet Fia
Antwoord van Henri Willig Cheese
We zijn blij dat u regelmatig deze heerlijke Henri Willig Gouda bij ons bestelt. De klantenservice van Henri Willig staat uiteraard altijd klaar om u te helpen bij het invoeren van uw bestelling. Aarzel dus nooit om ons te contacteren met al uw vragen en wensen omtrent Henri Willig kaas via webshop@henriwillig.com. Uw Henri Willig Customer Care Team
12 jul 2024

Kwaliteit en goedkoop

Kwalitatief kaas, goedkoop en goed verpakt om mee te nemen naar het buitenland
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw positieve feedback over onze kwaliteitskaas en verpakking. Wij waarderen uw bedrijf en streven ernaar om onze klanten betaalbare opties te bieden. Uw Henri Willig Customer Care Team
Ik zocht schapenkaas en die besteld en duidelijke site. Snelle levering.
10 jul 2024
Goede service na aanschaf en smaak van de jonge Gouda is fantastisch!
Antwoord van Henri Willig Cheese
Beste [klant], bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze service en de heerlijke smaak van onze jonge Gouda. Wij streven ernaar om onze klanten de beste ervaring te bieden en zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Uw Henri Willig Customer Care Team
Volgens mij hebben wij 15 keer kaas 🧀 en het blijf altijd lekker 😋
5 jul 2024
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Het was trouwens al uw 18e bestelling en we zouden het superleuk vinden als we u nog vele andere heerlijke Henri Willig kazen mogen toesturen. Uw Henri Willig Customer Care Team
Kaas is perfect en de smaak waarvan wij houden
Goeie aanbiedingen, veel aanbod, lekkere kaas.
Antwoord van Henri Willig Cheese
Bedankt voor uw vriendelijke woorden en uw keuze voor ons bedrijf. We zijn er trots op dat we een brede selectie kwaliteitsproducten aanbieden, waaronder heerlijke kaas. We hopen u snel weer te zien! Uw Henri Willig Customer Care Team
4 jul 2024
Af en toe een staaltje Van andere kaas geven
5 jul 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij stellen het op prijs om uw ervaring te horen en danken u voor uw voorstel. Hopelijk tot snel in een van onze winkels in Nederland, Duitsland of Oostenrijk. Of in onze webshop. Uw Henri Willig Customer Care Team

Zeer goed

Heerlijke kazen en snel geleverd.
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Wij waarderen uw tevredenheid en zijn blij dat de levering naar wens is verlopen. Hopelijk tot snel in de Henri Willig Webshop. Uw Henri Willig Customer Care Team
Gewoon goed en heel lekker!
Antwoord van Henri Willig Cheese
Dank u voor uw vriendelijke woorden en uw keuze voor Henri Willig. Uw kaas- en worstplateau ziet er erg verleidelijk uit. Bedankt voor de mooie foto. Hopelijk tot snel in de Henri Willig Webshop. Uw Henri Willig Customer Care Team
4 jul 2024
Niks het is uitstekend zo
5 jul 2024
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij streven ernaar om onze klanten een uitstekende service te bieden. Wij waarderen uw steun en hopen u snel weer te zien in de Henri Willig Webshop. Uw Henri Willig Customer Care Team
Hele lekkere smaak
Antwoord van Henri Willig Cheese
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze heerlijke smaken. Wij streven ernaar om al onze klanten de beste ervaring te bieden. Hopelijk tot snel in een van onze winkels in Nederland, Duitsland of Oostenrijk. Of in onze webshop. Uw Henri Willig Customer Care Team
2 jul 2024
best tevreden