naturesfinestfoods.nl

1.250 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.177 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jul 2022
naturesfinestfoods.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had deze producten al eerder besteld voor het eerst en de laatste jaren heb ik erg veel last gehad van een opgeblazen buik maar ik kan niet anders zeggen dat tot mijn verbazing mijn opgeblazen gevoel na 1 dag de detox en de liver cleanser gebruikt te hebben meteen effect had en ik geen last meer heb van een opgeblazen buik.Echt ongelofelijk want ik heel veel geprobeerd maar niets werkte dus ben ik heel blij met deze producten en zal ze zeker blijven bestellen.Dank jullie wel hiervoor.

De reclame s zijn goed , maar ik had een negatief dingetje, ik had de Triple Blocker pro 2 weken geleden al besteld en had een bevestiging ontvangst gekregen van het pakket , maar heb het pakket nooit ontvangen , heb jullie heel vaak gebeld maar steeds meer dan 25 min in de wacht dus steeds opgehangen dan , toen e-mail verstuurd naar jullie dan kreeg ik steeds e-mail terug van Nina , met allerlei links wat je moest doen maar kwam daar niet uit , dus we zijn nu week verder en heb geen nieuw pakket van jullie gekregen , wat me eigenlijk een beetje tegen valt van jullie bedrijf , ik heb nu weer opnieuw besteld en betaald dus kijken hoe dit verloopt , maar ik heb nog steeds een pakket te goed van jullie , jullie kunnen het nagaan op mijn naam en pakket kosten , dan zien jullie dat ik niet lieg , want eigenlijk voel ik me een beetje opgelicht door dit , Groetje G worgen Holtuin

Beoordelingen voor naturesfinestfoods.nl

Hallo mijn bestelling is net binnen,had fijn geweest als er een Nederlandse beschrijving bij zat, weet niet hoe het precies werkt
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Lia, Hartelijk dank voor uw bericht en uw interesse in ons product. We waarderen uw suggestie ten zeerste. We willen u laten weten dat gedetailleerde instructies beschikbaar zijn in het Nederlands op onze website en via de QR-code van het product. Hier vindt u uitgebreide informatie over het juiste gebruik en de toepassing van ons product. Maand 1: Meng ’s morgens 1 maatlepel (5 g) Detox Digest in een glas water (200 ml) en drink het op. Meng ’s avonds (ca. 30 minuten voor het slapen gaan) 5 g (1 maatschep) Night FatBurn Extreme in een glas water (200 ml) en drink dit op. Maand 2: Meng ’s morgens 1 maatlepel (5 g) Detox Aqua Attack in een glas water (200 ml) en drink het op. Meng ’s avonds (ca. 30 minuten voor het slapen gaan) 5 g (1 maatschep) Night FatBurn Extreme in een glas water (200 ml) en drink dit op. Maand 3: Meng ’s ochtends 1 maatlepel (5 g) Detox Belly Burn in een glas water (200 ml) en drink het op. Meng ’s avonds (ca. 30 minuten voor het slapengaan) 5 g (1 maatschepje) Night FatBurn Extreme in een glas water (200 ml) en drink dit op. We hopen dat dit aan uw behoeften zal voldoen en u zal helpen bij het correct gebruiken van ons product. Als u verdere vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt voor uw suggestie en uw interesse in ons product. We kijken ernaar uit om u van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest

Zeer tevreden .

Zeer tevreden over alle produkten die ik gekocht heb. De produkten werken echt en doen wat ze beloven. Snelle levering.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Margriet, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten en de snelle levering. Bij Nature's Finest Foods streven we er altijd naar om een uitstekende service te bieden, van het moment van bestelling tot de levering van onze producten. Het doet ons goed te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan en dat onze producten precies zijn zoals beschreven. Als je in de toekomst meer van onze producten wilt bestellen of als je vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en voor het kiezen van Nature's Finest Foods! Met vriendelijke groet, Nature's Finest
IF
Irma F.
Amsterdam
Bestelling duurt wel even omdat het uit het buitenland komt, maar is goed aangekomen. En retourneren is voor eigen rekening en dat is 14,50 euro, Dat zou wel vermeld mogen worden in het retourbeleid. Dat het voor eigen rekening is staat er volgens mij wel, maar niet wat de kosten zou kunnen zijn.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Irma, Dank u voor uw bericht en voor uw geduld. We zijn verheugd te horen dat uw bestelling in goede staat is aangekomen, zij het dat het iets langer heeft geduurd vanwege de internationale verzending. Wat betreft uw opmerking over de retourkosten van het product, willen we u laten weten dat we uw feedback serieus nemen. We begrijpen dat duidelijkheid en transparantie essentieel zijn bij dergelijke zaken, dus we zullen uw suggesties ter harte nemen en ervoor zorgen dat ons retourbeleid duidelijker en nauwkeuriger wordt. Het tevreden stellen van onze klanten staat voorop, dus danken we u oprecht voor uw opmerking en zullen we ons best doen om onze service in de toekomst te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw steun. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
SP
23 mrt 2024
Wat een fantastisch product. Ik merk aan mijn buik dat hij veel rustiger is. Veel minder opgeblazen. En dat al na 2 weken! Natuurlijk moet je zelf ook gezond eten, maar dit product, Belly burn, is een fantastische aanvulling!
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Saskia, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten en de snelle levering. Bij Nature's Finest streven we er altijd naar om een uitstekende service te bieden, van het moment van bestelling tot de levering van onze producten. Het doet ons goed te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan en dat onze producten precies zijn zoals beschreven. Als je in de toekomst meer van onze producten wilt bestellen of als je vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en voor het kiezen van Nature's Finest Foods! Met vriendelijke groet, Nature's Finest

De smaak is goed, val alleen niet af.

De smaak is goed, helaas niet afgevallen van de Nightfatburn, wel beter slapen. De Detox belly burn ook niks afgevallen. Vandaar dat ik nude lichaamstransformatie van 3 maanden ga ontbeten. Hoop dat nu de kilo's eraf vliegen
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Suaan, Bedankt voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen resultaten hebt gezien en willen graag wat advies geven om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt. Voor optimale resultaten adviseren we om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast raden we aan om regelmatig lichamelijk actief te zijn. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. We willen benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Het is belangrijk om consistent te blijven en geduldig te zijn tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
20 mrt 2024
Vorige jaar was een bestelling van me kwijt en er is niks meer van gekomen en de communicatie via mail en telefoon ging heel moeizaam maar over het algemeen ben ik wel tevreden
20 mrt 2024
Beste Jurica, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden met je vorige bestelling. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn wanneer een bestelling kwijtraakt en de communicatie moeizaam verloopt. We waarderen je feedback enorm en streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren. Het spijt ons dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan op het gebied van communicatie, en we zullen ons best doen om dit te verbeteren. Als je nog steeds op de bestelling wacht die vorig jaar is kwijtgeraakt, neem dan alsjeblieft contact met ons op via support@naturesfinestfoods.nl met je bestelgegevens. We zullen onmiddellijk een nieuwe levering voor je organiseren om ervoor te zorgen dat je de producten ontvangt waar je recht op hebt. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en hartelijk dank voor je begrip. We waarderen je als klant en hopen je vertrouwen terug te winnen. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Ik ben benieuwd of deze producten mij helpen wat kilo's kwijt te raken maar als ik de recensies zo lees, heb ik goede hoop 😁
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Esther, Hartelijk dank voor uw recente aankoop bij Nature's Finest. Uw steun betekent veel voor ons en stelt ons in staat om de beste producten en diensten aan onze klanten te blijven leveren. We hopen dat u tevreden bent met uw aankoop en dat u zult genieten van de kwaliteit van onze producten. Uw tevredenheid is onze hoogste prioriteit, dus we zullen er altijd naar streven om aan uw verwachtingen te voldoen. Als u vragen heeft of feedback over uw aankoop, neem dan gerust contact met ons op. Ons team staat voor u klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring bij ons zo aangenaam mogelijk is. Nogmaals bedankt voor het kiezen van Nature's Finest. We kijken ernaar uit om u opnieuw te verwelkomen als een tevreden klant. Met vriendelijke groet, Nature's Finest

Bestellen gaat makkelijk . Je wordt ook goed op de hoogte gehouden over de verzending . Ook de bezorging was prima geregeld
Snelle bezorging Potjes waar de poeders inzitten mogen kleiner Zijn voor de helft gevuld. Geeft toch een naar gevoel
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Susan, Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen en ons op de hoogte heeft gesteld van uw zorgen. Onze excuses voor eventuele verwarring over de hoeveelheid van het product dat u heeft ontvangen. Wij verzekeren u dat de inhoud van het blik precies is zoals aangegeven op de verpakking, ook al lijkt dit misschien anders. We gebruiken één verpakkingsgrootte voor al onze producten om de veiligheid en integriteit van het product tijdens verzending te garanderen. We wachten met spanning op uw beoordeling nadat u de kans heeft gehad om het product te gebruiken, en we zijn ervan overtuigd dat de kwaliteit en werkzaamheid ervan aan uw verwachtingen zullen voldoen. Als je in de toekomst meer van onze acties wilt ontdekken of als je vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Hartelijke groeten, Nature's Finest
Snelle sevice goede uitleg bij vragen Product doet wat er gezegd word . Op natuurlijke basis van kruiden
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Maria, Dank u wel voor uw vriendelijke woorden en uw uitgesproken tevredenheid met onze producten. Uw positieve ervaringen zijn voor ons van onschatbare waarde en inspireren ons om voortdurend topkwaliteit en service te blijven leveren. Uw tevredenheid is onze grootste beloning en uw steun geeft ons de motivatie om onze producten en diensten voortdurend te verbeteren. Uw vertrouwen in ons moedigt ons aan om hoge kwaliteitsnormen te handhaven en altijd te streven naar excellentie. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaringen met ons te delen. Uw tevredenheid is ons doel en we zullen er altijd naar streven om deze te bereiken. Als u vragen heeft of feedback wilt geven, neem dan gerust contact met ons op - uw mening is erg belangrijk voor ons. Nogmaals bedankt voor uw steun en vertrouwen in Nature's Finest. We kijken uit naar verdere samenwerking met u en begroeten u opnieuw als een van onze gewaardeerde klanten. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Makkelijk te bestellen, Het is verslavend lekker, ik probeer nu de thee erbij misschien kan ik dan afvallen
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Sandra, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten en de snelle levering. Bij Nature's Finest streven we er altijd naar om een uitstekende service te bieden, van het moment van bestelling tot de levering van onze producten. Het doet ons goed te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan en dat onze producten precies zijn zoals beschreven. Als je in de toekomst meer van onze producten wilt bestellen of als je vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en voor het kiezen van Nature's Finest Foods! Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Ik kan niet zeggen dat er dingen zijn die jullie beter zouden moeten doen. Ben zeer tevreden over alles
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Wanda, Namens het hele team van Nature's Finest willen wij u hartelijk bedanken voor uw recente aankoop. Uw vertrouwen en tevredenheid zijn voor ons van het grootste belang, en het vervult ons met vreugde dat we hebben kunnen bijdragen aan het vervullen van uw verwachtingen. We waarderen uw voortdurende steun en loyaliteit enorm en zijn dankbaar voor het vertrouwen dat u in ons bedrijf stelt. Ons doel is om u altijd hoogwaardige producten en uitstekende service te bieden om ervoor te zorgen dat u volledig tevreden bent. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u verdere vragen of opmerkingen heeft. We staan altijd voor u klaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en aan uw behoeften te voldoen. Nogmaals hartelijk dank voor uw steun en loyaliteit. We kijken ernaar uit om u ook in de toekomst als gewaardeerde klant te mogen verwelkomen en u producten te blijven aanbieden die u vreugde brengen. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Fijne producten, die waarmaken wat er van wordt gezegd! Prima aanbiedingen! Snelle verzending.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Susan, Wij willen u hartelijk bedanken voor uw oprechte waardering voor onze producten. Het doet ons enorm veel plezier te horen dat u tevreden bent met uw aankoop bij Nature's Finest. Uw tevredenheid is onze voornaamste prioriteit en we zijn zeer dankbaar dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Het is onze missie om hoogwaardige producten te leveren die uw leven verrijken. We willen u bedanken voor uw vertrouwen in ons merk en voor uw voortdurende steun. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft of als er iets is waarmee we u kunnen helpen. Nogmaals hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
24 mrt 2024
Snelle afhandeling. Mooi natuurlijk product wat helpt en alles waarmaakt zoals beschreven.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Wil, Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden en positieve feedback over onze producten en leveringsservice! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met zowel de kwaliteit van onze producten als de snelheid van onze levering. Bij Nature's Finest streven we er altijd naar om hoogwaardige producten aan te bieden die onze klanten kunnen helpen hun gezondheids- en welzijnsdoelen te bereiken. We vinden het ook erg belangrijk om een snelle en betrouwbare levering te bieden, zodat je snel van onze producten kunt genieten. Als je in de toekomst meer van onze producten wilt bestellen of als je vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en voor het kiezen van Nature's Finest Foods! Met vriendelijke groet, Nature's Finest

Info en bestellen

De wijze waarop de info wordt gepresenteerd en het makkelijke bestellen van de producten.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Hetty, Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze producten. Bij Nature's Finest Foods streven we er altijd naar om hoogwaardige producten aan te bieden die aan de behoeften van onze klanten voldoen. Het doet ons goed te horen dat onze inspanningen vruchten afwerpen en dat je onze producten waardeert. Als je in de toekomst meer van onze producten wilt ontdekken of als je vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en voor het kiezen van Nature's Finest Foods! Met vriendelijke groet, Nature's Finest
het zou ontzettend fijn zijn als er een Nederlandse beschrijving bij geleverd kon worden
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Sjaan, Hartelijk dank voor uw bericht en uw interesse in ons product. We waarderen uw suggestie ten zeerste. We willen u laten weten dat gedetailleerde instructies beschikbaar zijn in het Nederlands op onze website en via de QR-code van het product. Hier vindt u uitgebreide informatie over het juiste gebruik en de toepassing van ons product. We hopen dat dit aan uw behoeften zal voldoen en u zal helpen bij het correct gebruiken van ons product. Als u verdere vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Als je in de toekomst meer van onze producten wilt bestellen of als je vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
graag bij elke bestelling een beschrijving voor wanneer in te nemen en een maatlepeltje.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Bernard, Dank u wel voor uw bericht en uw trouw aan ons bedrijf. We zijn verheugd u te kunnen meedelen dat we uw verzoek al hebben opgenomen in ons bestelproces. Bij elke bestelling wordt nu een maatlepel bijgevoegd, die het doseren van ons product vergemakkelijkt. Daarnaast zijn gedetailleerde gebruiksaanwijzingen beschikbaar op onze website en via de QR-code van het product, die u helpen bij het correct innemen. Uw tevredenheid is onze hoogste prioriteit, daarom streven we ernaar ervoor te zorgen dat onze producten gemakkelijk te gebruiken zijn en dat u alle benodigde informatie tot uw beschikking heeft. Nogmaals bedankt voor uw verzoek en het vertrouwen in onze producten. We kijken uit naar verdere samenwerking met u. Als je in de toekomst meer van onze producten wilt bestellen of als je vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Is alweer de 3 de bestelling van night fatburn Ik zie zeker verschil en detox ook
Duidelijke persoonlijke voorbeelden aan geven van het proces van de klanten.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Dellice, Hartelijk dank voor je fantastische 5-sterrenbeoordeling! We zijn ontzettend blij dat je zo tevreden bent met onze producten en service. Jouw steun betekent veel voor ons. Als je in de toekomst nog meer producten wilt ontdekken of als je vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. Je kunt ons bereiken via support@naturesfinestfoods.nl. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en voor het kiezen van Nature's Finest Foods! Met vriendelijke groet, Nature's Finest
CV
C V.
Nieuwegein
Heb het gevoel dat het werkt, er wordt gevraagd of ik ben afgevallen
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Cc van der Ende, Wat fantastisch dat je ons een 5-sterrenbeoordeling hebt gegeven! We zijn ontzettend blij dat je zo tevreden bent met onze producten en service. Jouw positieve waardering betekent veel voor ons en motiveert ons om continu te streven naar de hoogste kwaliteit en klanttevredenheid. Als je in de toekomst meer van onze producten wilt ontdekken of als je vragen hebt, staan we altijd klaar om te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Nogmaals hartelijk dank voor je waardering en voor het kiezen van Nature's Finest Foods! Met vriendelijke groet, Nature's Finest