DareToDrinkDifferent- Logo - Beoordelingen

: 51GoedGecertificeerd

DareToDrinkDifferent- Logo - Beoordelingen

Details over DareToDrinkDifferent

DareToDrinkDifferent - Beschrijving

Houd jij van uitdagingen en sta jij altijd open voor iets nieuws? Dan is Dare to Drink Different iets voor jou. Ga op avontuur langs onbekende smaken en stijlen. Dieper, frisser, rijker of hoppiger dan je gewend bent. Heb het lef, hef eens een ander glas. Wereldwijd gebeuren er heel wat spannende dingen op het gebied van bier. Overal experimenteren grote en kleine brouwers met ingrediënten en brouwprocessen. Het is één grote ontdekkingsreis. De uitkomst is vaak verrassend en soms ronduit sensationeel. Dat moet je gewoon proeven en wij maken het je makkelijk. Dare to Drink Different brengt alle verschillende smaken en stijlen samen. Soms in beperkte oplage of special edition. Daardoor geniet je nóg meer van de ontdekkingen die je doet. Dat geldt ook voor hard seltzers en alcoholvrije opties als craft soda’s. Hier bruist het al net zo van de nieuwe ideeën en opties. Durf jij het aan om je grenzen te verleggen? Dare to Drink Different heeft honderden speciale bieren en sober dranken voor je. Verdwalen doe je nooit, want wij helpen je kiezen. We inspireren je continu met iets nieuws en vertellen de verhalen áchter een bier, stijl of brouwerij. Zo maken we de weg vrij naar steeds weer een andere smaakbeleving.
Bierenko Amsterdam B.V.
De Stater 1
5737RV Lieshout
KVK 33195747
B. Besselink

Beoordelingen voor DareToDrinkDifferent

51 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Buiten de mooie verpakking en enorme keuze, kreeg ik snel mijn heerlijke biertjes. Tip: ik had even voor 21.00 besteld, dus beloofd de site dat het de volgende dag geleverd werd. Dit gebeurde echter een dag later.

Vandaag werd mijn bestelling bezorgd maar helaas moest ik kort daarna al constateren dat de tht van alle flesjes slechts 27-05-2022 was. Ben ik nu echt genoodzaakt om 24 flessen speciaalbier binnen een maand te consumeren voor een optimale smaakbeleving? Erg jammer, als ik dit had geweten had ik een aanzienlijk kleiner aantal besteld. Daarnaast is het geleverde Brooklyn drinkglas een ander soort glas dan jullie op de website hebben staan en in de bestelling staat vermeld. Ik ben kortom teleurgesteld in wat jullie hebben geleverd. Heb via een bericht contact opgenomen maar nooit een reactie gekregen. Bezint eer ge begint bij ‘Dare to drink different’.

Beoordelingen voor DareToDrinkDifferent

TOP SERVICE!!! Bij ontvangst bleek 1 flesje half leeg te zijn. Gebeld: nieuwe flesje opgestuurd..
mooie selectie bieren, snelle levering, maar wel prijzig
Leuke producten voor een goede prijs.
Snelle Bezorging,Super Service
Mooi verpakt, snel geleverd
Prima en snelle levering.
Top winkel!!
Antwoord van DareToDrinkDifferent
Beste klant, Vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met je bestelling. Onze excuses voor het ongemak wat u heeft ervaren. Indien producten een THT bevatten die minder dan een maand is, zullen wij dit op de webshop vermelden en het product met 25% korting aanbieden. Mocht dit niet het geval zijn geweest, dan bieden wij hiervoor onze excuses aan. Zou je de klacht met je ordernummer en je naam kunnen mailen naar klantenservice@daretodrinkdifferent.nl? Dan gaan wij zo snel mogelijk de case behandelen en u spoedig van een reactie voorzien. Fijn weekend voor nu. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Dare to Drink Different
bestelling wel eens waar snel ontvangen maar was niet compleet en bijgeleverde pakbon was ook niet correct. geen melding van nalevering. zelf d.m.v. email contact gezocht maar nog altijd geen reactie ontvangen.
Volgens de site voorraad maar als je dan besteld heb duurt het 1,5 week…
Heb niet gekregen wat ik besteld had.
Antwoord van DareToDrinkDifferent
Beste Marie-Jose, Wat vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring met je bestelling hebt gehad. Onze excuses hiervoor. Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen om te kijken wat er is misgegaan, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Dare to Drink Different
Ik had besteld het porter stout pakket 12 flesjes en het lente pakket 12 flesjes. Het porter stout pakket was oke maar het lente pakket was onvolledig. vier flesjes tekort. Na een telefoontje is dit overigens wel goed opgelost. Er werd mij zelfs een geheel nieuw pakket aangeboden maar dat ging mij te ver. Alleen de 4 0ntbrekende vond ik voldoende. Achteraf spijt dat ik niet om een glas erbij heb gevraagd. Ik hoop dat het de volgende keer in 1 keer goed gaat.
Prima biertje en snelle service, jammer dat er van de 12 wel 2 blikjes open waren (beschadigd tijdens de reis)…. Maar dat ligt waarschijnlijk meer bij de bezorgdienst…
Snelle levering, prima verpakking. Producten zijn dik in orde. Belofte over levering volgende werkdag nagekomen. Een prima eerste ervaring voor mij.
Snel besteld, snel geleverd en goede nazorg!