DareToDrinkDifferent- Logo - Beoordelingen

DareToDrinkDifferent

255 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden704 beoordelingen in totaal

10 mei 2024
Ik ben buitengewoon tevreden met mijn bestelling! De service was snel en efficiënt, en de kwaliteit van het product overtrof mijn verwachtingen. Vanaf het moment van bestellen tot aan de levering verliep alles vlekkeloos. De website was gebruiksvriendelijk en bood een ruime keuze aan producten. Bovendien waren de prijzen zeer redelijk in vergelijking met andere aanbieders. Ik zou deze site zeker aanraden aan anderen en zal zelf in de toekomst weer bestellen. Hartelijk dank aan het hele team voor een geweldige ervaring

26 dec 2023
Na mijn eerste bestelling kreeg ik een kort sms'je dat mijn bestelling verkeerd gesorteerd was door budbee, waardoor mijn bestelling opnieuw verzonden moest worden, duidelijk een smoes want anders zouden z'n m direct alsnog correct sorteren, al met al vrijwel 2 weken op mijn bestelling moeten wachten, terwijl op de site staat aangegeven dat een bestelling de volgende avond bezorgd zal zijn. Er mag dus ook wat meer transparantie op de website komen. Als iets niet haalbaar is en/of er gaat iets fout, wees dan eerlijk naar de klant, dat zou ik oprecht waarderen en daardoor zou mijn geduld ook vergroot worden. Ik denk niet dat ik nog een keer ga bestellen. Toen uiteindelijk na vrijwel 2 weken de biertjes aan kwamen stond de bezorger hier na 22:00 aan de deur, terwijl ik al in bed lag ivm me wekker om 05:00. De biertjes waren overigens heerlijk!

Beoordelingen voor DareToDrinkDifferent

9 jul 2024

In verhouding duur pakket

Aan de prijzige kant. Doos wordt verstuurd als verpakking dus om kado te geven is het niet meer bruikbaar. Een flesje was kapot bij openen, wordt netjes geregeld door het bedrag van het flesje terug te storten. Echter is dat bedrag erg laag waardoor je je afvraagt waarom het pakket zoveel moest kosten.
Antwoord van DareToDrinkDifferent
Beste Joy, Bedankt voor jouw review en wat jammer om te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met Dare to Drink Different. Onze bierpakketten worden altijd verzonden in een kant-en-klare Dare to Drink Different verpakking. Jammer dat een van de flesjes kapot was aangekomen. Er kan best wel wat prijsverschil zitten qua bieren in het bierpakket. Het kan voorkomen dat je net een goedkoper flesje hebt gehad dat kapot is gegaan waardoor het bedrag laag lijkt. Nogmaals onze excuses en we zullen je feedback meenemen om de volgende bestellingen beter te maken. Wij hopen dat je nog steeds kunt genieten van de bieren. Proost! Met vriendelijke groet, Dare to Drink Different
AK
Ad K.
Diessen
13 jul 2024

Supper

Er was iets misgegaan bij de post zodat ik mijn pakketje niet ontvangen had Klantenservice gemaild en die hadden het opgelost zodat ik mijn bier paket toch kon ontvangen
JA
José A.
Rotterdam

Mooie collectie ,Zorgvuldig verpakt en snel bezorgd

Zorgvuldig verpakt en snel bezorgd
13 jul 2024
29 jun 2024
27 jun 2024
27 jun 2024
11 jul 2024
Nadat ik een bestelling had gedaan, wat overigens goed verliep, ben ik gespamd door jullie op al mijn socials. Ik heb AnyID en hoopte juist dat niet meer te hebben
Antwoord van DareToDrinkDifferent
Beste Roel, Bedankt voor jouw review. Hoogstwaarschijnlijk heb je bij het plaatsen van je bestelling of het bezoeken van onze webshop de cookies geaccepteerd waardoor je reclame krijgt van Dare to Drink Different. AnyID helpt door het sneller te kunnen plaatsen en het beter te beheren van je bestelling, ook krijg je met AnyID toegang tot exclusieve acties. Het cookiebeleid kunnen wij helaas niet zoveel aan veranderen. Met vriendelijke groet, Dare to Drink Different