Mink Beauty Concepts- Logo - Beoordelingen

Mink Beauty ConceptsReviews

Gecertificeerd sinds: 30 jun. 2020
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
Mink Beauty Concepts is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Mink Beauty Concepts kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 30 jun. 2020
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor Mink Beauty Concepts

68 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Hetgeen ik gebruik voor mijn gezicht is (bijna) altijd op voorraad. Is het er niet, duurt het niet lang voor het weer op voorraad is. Tevens heb ik één keer een slechte badge van het product ontvangen en dat werd zonder problemen nageleverd. Via Minkbc shoppen ervaar ik altijd fijn!

19 aug. 2022
Bij de bestelling beloven ze een cadeautje maar helaas zit dat er niet bij. Jammer

Beoordelingen voor Mink Beauty Concepts

15 nov. 2022
Altijd alles keurig en snel geleverd. Altijd gratis samples bij de bestelling, zodat je die kan proberen. En natuurlijk hele fijne producten!
Goed product, heeft echt mijn acne huid geholpen. Maar ik vind wel dat je weinig krijgt voor veel geld.
8 nov. 2022
Snel antwoord op vragen en snelle en zorgvuldige verzending
11 nov. 2022
Top geregeld, goed ingepakt en goede klantenservice
Snelle service en de goede producten
Steeds heel correct!
21 nov. 2022
10 nov. 2022
22 okt. 2022
Fijn dat het bestelde ook in een brievenbuspakje werd verstuurd. Voorheen was het een grote doos voor een oogpotlood, die ik dan altijd bij een ander in de straat moest ophalen. Dat vond ik wel lastig. Maar het product MINERAL is en blijft geweldig.
7 okt. 2022
Snelle levering van pakketje en op mijn mailtje snel antwoord. Product is precies zoals beschreven. Snoepjes in het pakketje, was een enorm leuke verrassing.
21 okt. 2022
28 okt. 2022
27 sep. 2022
Ze zijn heel blij met je als klant en dat laten ze blijken met een brief en samples toe te voegen. De brief hoeft in principe niet want papier.
Antwoord van Mink Beauty Concepts
30 sep. 2022
Bedankt, we zijn inderdaad heel blij met je als klant.
20 sep. 2022
Photo 5 ,graag betere beschrijving van de 5 elementen ( Water, vuur, metaal,aarde,en nog 1) voor welke huid elk van hen is 👍
Antwoord van Mink Beauty Concepts
30 sep. 2022
Beste Christel, bedankt voor je review. we zullen je opmerking over de uitleg zeker verder gaan uitwerken. Als dank voor je genomen moeite sturen we je per mail een kortingscode voor je volgende bestelling. Veel plezier ervan. Het Mink Team.
4 okt. 2022
4 okt. 2022
10 aug. 2022
Geweldige producten en snelle levering ! Zal hier blijven bestellen
21 aug. 2022
Eenvoudig bestelproces, Snelle levering, netjes verpakt