nuudcare.nl- Logo - Beoordelingen

nuudcare.nl

226 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden292 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2023
nuudcare.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 jun 2023
Het product zelf bevalt heel goed. Het opdringerige in de website in het koop proces om nog meer te kopen komt heel Amsterdammerig over.

2 jul 2023
Werkt niet voor mij Ik vind het een prachtig product, zou willen dat het zou werken maar helaas werkt het niet voor mij. Ik heb 12 dagen geen deodorant gebruikt om te ontgiften, kleding gewassen en gestreken. Een 'gewone' dag werkt prima maar een uurtje stevig sporten of een hele zonnige dag zorgt toch voor een (milde) zweetgeur. Doordat ik veel sport, moest ik mijn oksels dus ook goed wassen waardoor ik het elke dag moest gebruiken. Verder was niet altijd de substantie goed gemengd waardoor er soms alleen olie uit de tube kwam. Nogmaals, voor normale dagen werkt het prima maar ik sport veel en werkt dus niet voor mij.

Beoordelingen voor nuudcare.nl

Onmisbaar voor het hele gezin

Onbegrijpelijk dat er nog mensen zijn die geen Nuud gebruiken! Het werkt écht, is zacht voor de huid, is troepvrij, is zo goed als geurloos, zit in een fijne verpakking en het is naar verhouding hartstikke goedkoop. Geen stinkende kleding meer en dat scheelt aanzienlijk in de was. Zelfs bij sportende pubers!

Ik ben fan van NUUD!

Ik heb zo'n beetje alle deodorants geprobeerd, tot aan de meest agressieve toe, maar niets hielp. Tot ik NUUD uitprobeert. Eerst elke dag, al snel om de dag en nu 2x per week. Het werkt geweldig en mijn vriendinnen zijn inmiddels ook fan!
Helaas was mijn bestelling kwijt waar ik na een week wachten nog niets van had vernomen. Netjes 3 opties gekregen maar niks met spoed gestuurd als service of iets. Verzendingen duren vaak veel te lang. Wel het allerfijnste product ever!
Antwoord van nuudcare.nl
Bedankt voor jouw feedback! We hopen op korte termijn onze verzendprocessen aan te passen 🙏
14 apr 2024
De nieuwe nuud is vloeibaarder. Dit smeert makkelijker maar het komt ook makkelijker uit het tubetje waardoor je minder zuinig kunt gebruiken. Heb ook t idee dat er minder in zit… maar is misschien suggestie
Antwoord van nuudcare.nl
Dat is balen. Stuur even een mailtje naar info@nuud.care, dan regelen we dat het helemaal goed komt!

snel geleverd, top product

snel geleverd. top product. na een leven van halfwerkende producten, een echte oplossing. het neutraliseerd m’n zweetgeur en laat ruimte voor m’n goede lichaamsgeur en eventuele parfum.
Heel fijn dat ik nu alle soorten kleding kan dragen en niet bepaalde stoffen uit moest sluiten vanwege transpiratie geur. Ook mijn puberzoon voelt zich helemaal happy👍🏻

Zo fijn!

Super fijn product. Geurloos, makkelijk, vriendelijk voor het milieu, gaat lang mee. Ik gebruik het nu zeker al 4 jaar en blijf het altijd gebruiken.
Ik zie op de tube staan dat het nieuwe formule is. Nuud is nu liquider, lopender. Ik vond de vroegere versie beter toen de crème stijver was.
Antwoord van nuudcare.nl
We zouden je heel graag helpen! Als je een mailtje stuurt naar info@nuud.care, dan zorgen wij dat het helemaal goed komt :)
Werkt perfect. Nooit meer geurtjes en stress op je werk dat je deo bent vergeten. Een of twee keer in de week beetje smeren en klaar.

Het werkt echt!

Elke 2 dagen breng ik Nuud aan en al vrij snel had ik geen last meer van vieze geurtjes waardoor ik veel vrijer door het leven ga.

Świetny produkt!

Świetny produkt. Cała moja rodzina używa i Wszyscy jesteśmy zadowoleni. Kupujemy zawsze duże opakowania w promocyjnych cenach.
Nuud is geweldig. Ik ruik mezelf niet meer. Je hebt er weinig van nodig. Met de acties ook voordelig aan te schaffen.

Topproduct

Brievenbusverzending, dus je kan het pakketje niet mislopen. Ik gebruik Nuud al een drietal jaar. Heel tevreden over.
17 apr 2024
het product is gewoon goed en makkelijk te bestellen. Levering duurt vrij lang maar ik heb geen haast
Geweldig product. Hierdoor gebruik ik geen deodorant meer. Enige nadeel is de verzendtijd.
Één product dat doet war het belooft. Wij smerenmet het hele gezin en zijn heel tevreden
Fijn product, enige jammere is dat het product meer vloeibaar is geworden.
Ik gebruik het al jaren! 2 a 3 x per week en volledig okselfris :)
Vooral in de combinatie met de zeep super! Geen deo meer nodig!
Fijn product. Goede kwaliteit en prijs. Makkelijk in gebruik.