Tedsparks.com/nl/

10 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10 beoordelingen in totaal

31 dec 2023
Bestelling werd heel vlot geleverd. Daarnaast word je op de hoogte gehouden mbt status van de bestelling. Netjes!

Ik dacht een diffuser te kopen, en kreeg iets voor de auto, en die heb ik niet.....helaas Dit kreeg ik ter bevestiging zie foto.

Beoordelingen voor Tedsparks.com/nl/

17 apr 2024
Snel geleverd en heerlijk geurtje
De bestelling wordt snel bezorgd? Helaas is de lucht minder sterk als de eerste keer dat ik bestelde.
Heerlijke geur en erg mooi verpakt
31 dec 2023
Super mooie kaars : ruikt heerlijk en snel bezorgd
22 okt 2023
Makkelijk te bestellen en n goede levering
Heerlijke producten. Erg blij mee!
Item nooit aangekomen, geen info over status van pakket.
Antwoord van Tedsparks.com/nl/
Hoi Benjamin, Wat vervelend om te horen! Onze klantenservice zal z.s.m. contact met u opnemen om te kijken naar een passende oplossing.