Aardbeiplantje.nl

2.098 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.098 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2024
Aardbeiplantje.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

Een kweker/webshop met hart voor de zaak!

Door onze dochter werden wij geattendeerd op deze website, nadat zij vorige zomer heerlijke aardbeien had gegeten van een plantje dat zij van iemand cadeau had gekregen. Dat plantje was afkomstig van Aardbeiplantje.nl en de beslissing was toen snel genomen om dit voorjaar zelf een bestelling bij deze kweker & webshop te doen. De website geeft heel veel nuttige informatie welke plantjes je kunt kiezen, hoe je alles moet doen na ontvangst, alles wordt heel precies beschreven. De plantjes zijn uitstekend verpakt voor verzending met in de doos ook nog een boekje met veel waardevolle tips. Je merkt aan alles dat bij de eigenaren gebroeders Henselmans veel liefde voor het vak aanwezig is en zij er alles aan doen om hun kennis te delen, zodat je gekochte aardbeienplantjes een groot succes worden! Na één week groeien de 20 kleine aardbeiplantjes inmiddels dat het een lieve lust is. Als de aardbeien straks weer allemaal net zo lekker smaken als van dat ene plantje vorig jaar dan kan bij ons de zomer niet meer stuk.

Ervaring Aardbeiplantje.nl supergoed

Mijn ervaring met Aardbeiplantje.nl is al jaren super goed. Je ziet het bedrijf groeien. Mijn laatste bestelling (04-2024) was 400 stuks in vier verschillende soorten; Ostara, Korono, Favori en Elsanta. Super goed verpakt, juiste aantallen per bosje, uitstekende kwaliteit. Daarnaast is hun meegeleverd boekje met teelt tips, verzorging etcetc. goed en duidelijk. Het is zeker een aardbeiplantjes leverancier om aan te bevelen. Ga zo door Joep & Joost.
Ja, dat was even herplanten. Wegens bouwen nieuwe schuur had ik de in het september gekochte plantjes in nov opnieuw verpoot. Die hebben het niet overleefd. De helft die niet opnieuw verpoot werd doet het wonderschoon. Inmiddels heb ik nieuwe planten bijgepoot twee weken geleden en die gaan enthousiast aan de groei beginnen. Ik ben er blij mee. Op een andere tuin waar ik vorig voorjaar heb gepoot zijn de vroege planten reeds in de knop. De late planten starten nu ook op. Komende zomer lekkere aardbeien verwacht ik nu een deel vd planten in het tweede jaar zijn. Op de foto rechts aanpoot van sept 23 en links op de foto van 2 weken geleden.

Een bedrijf om aan te bevelen.

De zending aardbeienplantjes was verloren geraakt, dank zij postNL! Ik kreeg meteen antwoord op mijn klacht: ze waren echt bezorgd, contacteerden me ook persoonlijk en deden er alles aan om dit in orde te krijgen. Uiteindelijk hebben ze opnieuw mijn bestelling uitgevoerd en verzonden. De plantjes die ik vorig jaar bij hen bestelde, waren van de beste kwaliteit en hebben heel wat aardbeien gegeven! Voorzien van de nodige geschreven instructies en altijd klaar om een vraag via mail te beantwoorden. Kortom : een professioneel maar ook een heel hartelijk bedrijf.
Ja wat zou ik er van zeggen hahahahah het uitzoeken is simpel, de informatie op de site is alles wat je moet weten van de plantjes bestellen zo gebeurt , track and trace en verzenden duidelijk zoals op de site staan de verzend dagen dus de volgende werkdag staat de bezorger voor de deur , alles netjes ingepakt in de doos Ik wou dat iedereen zo alles geregeld had jammer dat je voor sommige bedrijven niet een sterretje extra kan geven want die verdienen jullie Nu alleen het moeilijkste van de bestelling wachten op die mooie rooie zomer koninkjes
Duidelijke website. Goed vooraf aangegeven op welke dag de levering (pas een paar weken later) zou zijn. Wat kan beter? De levering was een paar weken later. Ik had dat duidelijk in mijn agenda opgeschreven, maar kan me voorstellen dat klanten een dag van te voren nog een reminder willen ontvangen. Jammer was dat we er de hele dag voor thuis moesten blijven omdat we geen bericht van Post.nl kregen. Dat kan veroorzaakt zijn door Post.nl of door de relatie tussen uw organisatie en post.nl. met vriendelijke groet, Els Jacobs
13 apr 2024
De plantjes op de aangevraagde dag geleverd. Had het smulpakket doordragers ,gekoelde powerplays besteld en dacht dat dit toch mooie plantjes waren,maar het waren 20 kleine vergane plantjes. Heb ze toch in mijn bakken gezet op goed geluk! Ik hoop dat ze zullen aanslaan en hoop dat ik de volgende keer echte powerplays mag ontvangen en geen uitschot. Andere keren was ik super tevreden,u kunt misschien een andere oplossing vinden voor het verzenden,geen plastiek zak waarin de plantjes rotten wat dit maal het geval was.
Telefonische bestelling door hectiek niet op datum geleverd. Nieuwe leverdatum afgesproken en keurig op tijd geleverd. Medewerker Alex vond dit heel vervelend en verontschuldigde zich hiervoor. Meerdere keren telefonisch contact gehad omdat mijn computer in die periode de geest had gegeven. Uitermate fijn contact en zeer prettige service. Heb zonder iets aan te geven korting gekregen. Levering volledig en keurig verzorgd.
AM
Aswintha M.
Den Haag

Zeer goede kwaliteit aardbeienplantjes!

Vorig jaar begonnen met één aardbeienplant. Zeer goede kwaliteit, waar veel en grote aardbeien aan komen. Dit jaar 20 stuks besteld. Duidelijke website met veel uitleg. De plantjes worden goed verpakt met een mooi boekje erbij, met veel tips, en waar je alle informatie ook nog eens rustig kunt nalezen. Nu na twee weken al allemaal blaadjes aan alle plantjes! Absoluut een aanrader om hier te bestellen.
IB
Ira B.
MAASHEES
16 apr 2024
Eerste keer frigo & plug plantjes [omdat frigo er voor de leek errrug beroerd uitzien] besteld en moet zeggen dat nu ze 3 wkn staan het verschil niet meer te zien is! Alles goed aangeslagen, netjes op aangegeven tijd geleverd en met méér dan voldoende info [heel boekwerkje] over hoe de teelt te perfectioneren. Alles perfect dus! Nu wachten op de eerste oogst, de eerste bloempjes zijn er al :D
30 mrt 2024
110% tevreden over de levertijd! Ik vroeg me namelijk aan het begin van de leverweek af of de plantjes die ik maanden geleden besteld had wel op de 22 maart zouden komen. Op de 21e om 20:00 uur een mail over de levering, op de 22e om 10 uur ontvangen en om 15:00 uur zaten de plandjes in de grond. Mede dankzij de goede instructie en het mooie boekje hoe ik ze kan onderhouden en overige tips.

Super blij!

Als ik meer dan 5 sterren kon geven had ik het gedaan ;-) Heel blij met mijn aardbeitjes, ik heb ze 2 jaar geleden ook al besteld, netjes geleverd met een mooi informatie boekje erbij volop tips. De aardbeien plantjes zijn van zeer goede kwaliteit. Groeien goed, geven uitstekende oogst, zijn heerlijk!! Ik kijk uit naar de zomer waarin ik volop eigen aardbeien heb :D Super bedankt!
Duidelijke communicatie. Ook de teeltinformatie bevalt me goed! Deze keer nam ik biologisch plantmateriaal, omdat ik nooit middelen of kunstmest gebruik, echter de plantjes kwamen van een andere teler, af te lezen aan de plantinfo en de planten waren wel heel erg klein. Ik moest echt goed zoeken om de plantjes te vinden. Volgende keer kies ik weer voor planten uit hun eigen kwekerij.
Ik had een bestelling dd 10 jan 24 nr. 146789 Had besteld 1 x 20 dikke daroyal planten en u levert 4 verschillende soorten. Ik heb gelijk naar u gebeld en u of een van uw medewerkers zei dat ik per ongeluk een smalpakket had gekregen en hij zou andere planten daroyal toesturen. Ik zei hem nog dat ik dat erg netjes opgelost vond maar dat is het vervelende er is niets geleverd
De verpakking was beschadigd. Daardoor werd het de eerste keer niet afgeleverd, maar teruggestuurd. Tweede keer was de verpakking ook niet helemaal ongeschonden. De doos werd ondersteboven afgeleverd, waardoor de aardbeienplanten onderin de doos zaten. Misschien duidelijk aangeven wat onder en boven is. Verder staan de planten nu prima in de Batobakken. Ziet er goed uit.

Voor iedere aardbei liefhebber wens!

Gekregen wat ik besteld heb, duidelijke uitleg via boekje dat erbij zat! En de keuze is reuze wist niet dat er zoveel aardbeiensoorten waren! Ik had vier soorten gekozen die ik voor Hydro Cultuur ga gebruiken. Ik kreeg mestkorrels bij de bestelling deze kon ik niet aan of uitvinken, maar goed ik ben een tevreden klant, en nu is het wachten op de eerste aardbeien, mmmm
31 mrt 2024
Ze doen het al goed! mooie bewortelde planten ,had 21 plantjes van elk ras, tot zover bedankt en tot horens, Stond vroeger op beurzen met aardbeiplantjes, in het begin met 14 rassen, heb nu nog 4 de favori en furore van jullie, dan nog lambadas en faith, had vroeger ook suprise des marches en doordrager Mara des bois en cirifina, vriendelijke groet Aardbei Hero.

Leuk bedrijf!

Website en nieuwsbrieven : duidelijk en begrijpelijk leesbaar, vrolijke motiverende uitstraling . ( Krijg zin in om alles te bestellen en uit te proberen) . Pakket: stevige doos, passend formaat ( niet onnodig groot, bv) , goed verpakt . Wederom mooie uitstraling en duidelijke jnstructie. Product: wederom in prima staat aangekomen en goede vruchtbare planten
13 apr 2024

Aardbeien smullpakket

Aardbeien plantjes netjes per soort verpakt, incl steek etiketten. Boekje erbij met tips. - Welke grond - Poot diepte - Plant afstand - Etc. Keuze moment voor bezorging bij bestellen. zodat je ook in de gelegenheid ben om voor te bereiden en direct kan poten en tijd hebt bij aflevering. En goeie track en trace. Nu moet de zon de rest doen 😉