Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

2.323 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.323 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2024
Aardbeiplantje.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 apr 2024
Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

6 apr 2024
Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

27 apr 2024
Ja wat zou ik er van zeggen hahahahah het uitzoeken is simpel, de informatie op de site is alles wat je moet weten van de plantjes bestellen zo gebeurt , track and trace en verzenden duidelijk zoals op de site staan de verzend dagen dus de volgende werkdag staat de bezorger voor de deur , alles netjes ingepakt in de doos Ik wou dat iedereen zo alles geregeld had jammer dat je voor sommige bedrijven niet een sterretje extra kan geven want die verdienen jullie Nu alleen het moeilijkste van de bestelling wachten op die mooie rooie zomer koninkjes
De kwaliteit van de aardbeien was uitstekend! Na een week zijn ze al aan de groei. Misschien een goede tip voor het verpakken om tussen de bovenste planten en het plastic in de doos ruimte te houden. Nu worden enkele bovenste bladeren van de planten helemaal zwart door vocht en geen lucht. Verstikking. Bij aankomst heb ik ze gelijk uitgepakt. Het viel nog mee maar als ze langer in de doos zitten gaat de kwaliteit hierdoor terug uit. Foto heb ik niet heb de zwarte bladeren verwijderd. Groet Gert Jan de Vries

Super plantjes !Ik heb dit jaar power plants gekocht en…

Ik heb dit jaar power plants gekocht en erna nog een set normale. En direct ook van die speciale rechte bakken erbij besteld omdat ik op een andere plaats uiteindelijk ook aardbeien wilde neer zetten. Ik vervang mijn plantjes om de 3 jaar en de verzending is prima! De power plant plantjes doen het idd veel sneller goed na het planten. Ze slaan sneller aan en groeien ook direct beter. Ook krijg je altijd een handig boekje erbij. Ik ben een tevreden klant en raad iedereen aardbeiplantje van harte aan!
MV
Maud V.
Nederweert-Eind
Gekoelde Korona powerplants besteld, toen deze binnen kwamen schrokken we van de ‘kwaliteit’. Bladeren helemaal bruin of zelfs geen bladeren, contact opgenomen met de klantenservice. Dit hoorde bij het proces van de plantjes en ze gingen snel groeien met nieuwe bladeren. Dit is ook echt het geval, de planten groeien uitstekend en zien er geweldig uit! Nu aan het wachten tot we over een paar weekjes lekkere aardbeien kunnen eten. Zeker een aanrader om aardbeienplantjes te bestellen.
Onze plantjes kwamen keurig verpakt bij ons aan, de zorgvuldige beschrijving was een goede houvast om de plantjes op juiste wijze te planten. Nu is het aan de zon, bijgestaan door wat regen ( en anders helpen we een beetje) en ons geduld om later in het seizoen te mogen genieten van heerlijke aardbeien. We kunnen niet wachten!
6 mei 2024
100 stekjes besteld, netjes geleverd en alle 100 mooi en al redelijk volgroeid. Er zat werkelijk geen enkele slechte tussen. Hierdoor heel makkelijk te planten en binnen een week al in blad. Een handige en duidelijke instructie meegeleverd waardoor je precies weet hoe ze te planten en te verzorgen.
Goedemiddag. Ik had de plantjes besteld maar niet nagedacht dat wij nog twee weken op vakantie zouden gaan ( hij was een beetje dom ! ) maar na een mail gestuurd te hebben zijn ze gewoon op een later tijdstip geleverd dus dat was super geregeld en nu maar afwachten of wij ook aardbeien krijgen.
10 mei 2024
De plantjes oogden heel erg vers. De verpakking was prima. Door omstandigheden - overigens buiten de schuld van de leverancier om - werden de plantjes een dag later bezorgd. Hiervan werd keurig melding gemaakt. Zoals te zien is op de foto staan ze er heel goed bij. Prima produkt. Aan te raden!
25 apr 2024

Aardbeienplantje.nl goede kwaliteit en service.

Aardbeienplantje.nl heeft hele goede kwaliteit planten en je krijgt er ook een duidelijk boekje bij met plantinstructies en instructies voor de verzorging van de aardbeienplanten. Heb al verschillende keren besteld bij deze kweker en ben erg tevreden over de kwaliteit en service.
26 apr 2024
Plantjes op tijd geleverd en doen het super! Had nog een e-mail gestuurd omdat ik de avond voor afgesproken levering nog geen track & trace had. Die kwam echter 30 minuten later toch en ze hebben me zelfs nog gebeld om te vragen of alles goed was aangekomen. Super service!
Snelle levering, goeie tips (boekje meegeleverd), mooie plantjes, allemaal goed opgekomen. Hopelijk geven ze ook allemaal vruchten. (Jammer dat ik geen digitale brochure kan vinden, omdat je de hardcopy snel kwijt raakt) Maar dat mag de pret niet drukken.
Antwoord van Aardbeiplantje.nl
Bedankt voor je mooie worden en goed recensie. De digitale versie van de brochure vind je onderaan de startpagina in onze webshop. Of kopieer deze link => https://www.aardbeiplantje.nl/aardbeiplantje-brochure/ Zo kun je alle informatie en tips ook altijd teruglezen via je telefoon, tablet of pc.
EN
Elles N.
Oud-Zuilen
Ik bestel al jaren mijn planten via Aardbeiplantje.nl. De planten zijn kwalitatief hoog en de bestellingen worden geleverd volgens afspraak. Er is genoeg keuze in rassen en je krijgt veel informatie over de verzorging. De nieuwsbrief staat vol met tips.
25 apr 2024
Geleverd op de dag die ik wilde. Plantjes hebben veel wortels, zien er goed uit. Handig boekje bij de bestelling gekregen met handige uitleg. Kan nog niet zeggen of de plantjes goed aanslaan, maar ik ga ervan uit dat dat goed komt.

Prima!

Planten goed verpakt voor bezorging. Helaas werden ze wel een dag later geleverd dan aangegeven. Hebben daardoor lang in de verpakking gezeten. Na het planten kwamen de plantjes vrij snel op en groeien direct goed!
5 mei 2024
Makkelijk besteld en netjes bezorgd. Was eerst een beetje bang dat de plantjes wat kort geknipt waren. Het waren voornamelijk wortels, maar er komen nu al goede blaadjes aan! Dus nu wachten op de eerste aardbeitjes!
28 apr 2024

20 frigo aardbeiplanten.

20 frigo 'dikke' aardbeiplantjes die vanwege het koude weer nu nog niet heel snel groeien. Snel geleverd met een prachtig wortelstelsel. Het enige dat ontbreekt is zon. De eerste aardbeien gaan dus wat langer duren.
SD
Sjaak d.
nieuwerkerk
Mooie planten waar een duidelijke handleiding bijzat. Het weer heeft meegezeten dus ik hoefde geen water te geven en ze zijn allemaal aangeslagen. Kortom goede kwaliteit voor een nette prijs!
3 mei 2024

Prima product, communicatie kan beter

Bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Uitstekende kwaliteit qua product. Een aantal keer telefonisch onbereikbaar. Product niet bezorgd op gewenste datum; moest ik achteraan bellen.
MC
marij c.
venray
Ze hebben mooie en goede producten. De keuze aan aardbeien is echt top. Als je dan een combinatie pakket koopt, dan proef je ook echt allerlei smaken. Ik blijf in ieder geval klant.

Goede informatie!

Zeer snelle verzending, duidelijke communicatie, vooral fijn, een boekje over het bedrijf en de teelt wijze hoe je de plantjes kunt verzorgen en info hoe je ziektes kunt herkennen