2Cheap.nlBeoordelingen

2Cheap.nl- Logo - Beoordelingen
2Cheap.nl- Logo - Beoordelingen

2Cheap.nl - Het Online Warenhuis in Huis & Tuin

Wanneer u op zoek bent naar onderdelen voor de aanhangwagen, auto, caravan of mountainbike, dan bent u bij 2Cheap aan het juiste adres. Voor de juiste prijs en kwaliteit kunt u hier terecht voor aanhangwagen-, auto-, caravan- of fietsonderdelen. Onderdelen zijn niet de enige producten die we verkopen. U kunt bij ons ook terecht voor bijvoorbeeld keukengerei, pannenset, Woonartikelen, Speelgoed en Tuinartikelen. ✓ Meer voor minder ✓ Meer service ✓ Online winkelen ✓ Wekelijks nieuwe producten ✓ Groots leven voor weinig bij 2Cheap.nl!
2Cheap B.V.
Landbouwweg 22
3899 BE Zeewolde
KVK 60849401
Jeroen van Wilgenburg

Beoordelingen voor 2Cheap.nl

4.38/5.00

735 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Alles perfect gegaan, alleen de bezorging door DHL kan beter. Is niet jullie schuld, maar kunnen jullie wel invloed op hebben. Bezorgen op tijd die aangegeven is oke, echter niemand thuis en een breifje achter gelaten dat het de volgende dag op een DHL punt op te halen is, oke. Echter DHL staat de volgende dag weer voor de deur?? Hier kun je niet op bouwen. Dus geen kritiek voor 2Cheap, maar
Verder lezen

Produkten en snelheid levering is perfect. Communicatie is zeer slecht. Er was sprake van een produkt dat nog eventueel nagezonden kon worden, bleek op dat moment niet meer op voorraad en bij vragen om verduidelijking wat betreft betaling enz wordt er doodleuk geen antwoord meer gegeven. Als klant kan ik niet van op een afstand ruiken wat de bedoeling is. Heel vreemd is dat en voor mij een reden om niet meer hier te kopen.

Wat andere klanten zeggen over 2Cheap.nl

Sorteren relevantie
Mogelijk dagen later afgeleverd dan aangegeven ivm Corona, maar dan lijkt me dat beter als ik geen tussentijdse updates krijg waarbij het lijkt alsof ik hem eerder ontvang. Eerste melding was dat hij zaterdag afgeleverd zou worden. Dat werd uiteindelijk dinsdag. Geef die non info dan gewoon niet want dat is best irritant.
Levering van de bestelling duurt wel erg lang. Met name de (computer)-mail waarin gesteld wordt dat er "wordt gewacht op voorraad". is niet geloofwaardig. Daarmee hou de je klant gewoon een smoes voor. Erg kinderachtig.
Leesbrillen besteld, waren niet op voorraad en zouden ongeveer na10 dagen worden verzonden. Bestelling keurig verpakt na 11 dagen afgeleverd. Ben zeer tevreden met de geleverde brillen.
Een fout in de web-shop hebben ze op een voortreffelijke wijze opgelost Zorgen dat zo'n fouten niet meer voor komen.
Een levering mooi op tijd geleverd,wacht nog steeds op een levering is nu 2weken ,en er is geen communicatie over
ik hou niet van beoordelen wees blij als ik terug kom, en de levering is afhankelijk van de bezorger
Levertijd iets langer maar viel mee. Goede kwaliteit gereedschap voor een scherpe prijs.
snelle levering, zeer klantvriendelijk, perfecte afhandeling met een toevallig probleem
Bezorging duurde 5 dagen. Jammer. dat kan veel sneller. Verder alles prima.
Na hakkelende start de tweede keer alles prima en snel bezorgd. Mijn dank
Keurig op tijd het bestelde artikel geleverd en op tijd bezorgd
Vlotte geldteruhgave na leveren verkeerde maat van artikel.
Ruim assortiment , goede prijs en nette snelle levering.
Waar ik wel tevreden over ben is de snelle levering.
ben netjes geholpen en zijn snel met het versturen
Netjes verpakt geleverd, binnen redelijk tijdstip.
snelle levering , goedkoop en exacte prijsduiding
Supersnel geleverd, makkelijke site, en (2)Cheap!
lang wachten op levering + slechte bezorging DHL
Super snelle levering conform de toezegging.