2Cheap.nl- Logo - Beoordelingen

2Cheap.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 27 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
2Cheap.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij 2Cheap.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 27 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor 2Cheap.nl

306 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

10 dec. 2021
Snel geleverd, prima. Maar kan het zijn dat de producten B-keuze zijn? De doosjes van de aanmaakblokjes lijken vochtig te zijn geweest. Gelukkig zitten de blokjes nog een keer in folie verpakt en die doen wat ze moeten doen.

8 feb. 2022
Bestelling:14 doosjes mondkapjes Benson (BYD) Ontvangen: 1 doos Benson / 13 doosje Hoco (Inferieur) Verzoek gedaan om de 13 doosjes te ruilen. Antwoorrd van 2cheap: Niet meer leverbaar! Aanbieding was nog steeds actueel! Ben dus bedonderd / opgelicht en onze gezondheid is door 2cheap.nl in gevaar gebracht door deze slechte kwaliteit! Oplossing: 13 doosjes Benson / BYD naleveren. De 13 doosjes Hoco kunnen dan retour! 2Cheap heeft bewijslast foto's ontvangen, dus is het NIET nodig dat ik die hierbij nogmaals aanlever! Met vriendelijke groet, J.J. Bosma

Beoordelingen voor 2Cheap.nl

Groot assortiment, zeer aantrekkelijke prijsstelling en prima service! Verrassende artikelen waarmee je anderen blij kunt maken (voor een prikkie). Als je hulp nodig hebt van de klantenservice, dan staat die ook voor je klaar.
6 sep. 2022
Zeer snelle levering. Misschien wat beter verpakken want de doos was volledig open gegaan waar het was vastgeplakt. De boren hingen uit de doos. De boren hebben trouwens perfect werk geleverd. Zeer tevreden.
12 sep. 2022
uiterst snelle levering ...ook al was het maar een kleine bestelling
Super snel geleverd, goede communicatie over de order. Top!
14 sep. 2022
van Ron H.
probleemloos van uitzoeken tot ontvangen.
4 sep. 2022
Levering in goede orde ontvangen
2 sep. 2022
Snelle levering en echt goedkoop
6 sep. 2022
Goed.
15 sep. 2022
9 sep. 2022
7 sep. 2022
Slecht . Wij hebben 04-09 een bestelling geplaatst en betaalt. Wij hebben de mededeling gebruikt die ze hebben gestuurd. Ze zijn eerst een week op zoek naar ons geld en nu 2 weken de bestelling zelf.... De klantendienst is zeer slecht. Je krijgt geen reactie van hun. Ze kunnen niets beantwoorden, eerst moeten ze contact hebben met de administratie... Wij recommanderen deze site NIET te gebruiken !!!!!! tot op heden moeten we op alles wachten.... Producten die in voorraad staan zijn er in werkelijkheid niet.
Antwoord van 2Cheap.nl
Geachte, Zoals te zien bij bestellen hebben deze sanitair artikelen een levertijd van 1-3 weken, deze worden nog binnen deze termijn geleverd bij u. Met vriendelijke groet, Jeroen - Team 2Cheap.nl
13 sep. 2022
The sanding disks wear out even from transport, in their original packaging. Using them on the wall, they wear out in 10 seconds. But the shop did sent the goods quickly. Too bad that the product quality was very poor.