2Cheap.nl- Logo - Beoordelingen

2Cheap.nl

190 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.751 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
2Cheap.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 aug 2023
Artikel goed ontvangen. Het artikel precies zoals het beschreven was op de site. Alleen was het artikel op een verkeerd adres afgeleverd. Maar dat werd gelukkig snel gecorrigeerd door de bezorger.

2 apr 2023
Ondanks dat ik bestelling reeds betaalde met bankoverschrijving sturen ze mij een tweede aanvraag tot betaling. Eerste betaling zou teruggestort worden wat na 10 dagen nog steeds niet gebeurde. Mijn vraag is dan, is deze firma wel betrouwbaar. Het betreft hier een bestelling die ik vanaf heden wel 3 tot 4 keer per jaar zal nodig hebben omdat het een verbruiksartikel betreft. Ga hier wel andere leverancier voor zoeken, wens niet telkens dubbel te moeten betalen.

Beoordelingen voor 2Cheap.nl

zeer snelle en correcte afhandeling van mijn besteling
Antwoord van 2Cheap.nl
Bedankt voor uw positieve feedback en de vijfsterrenbeoordeling! We zijn ontzettend blij te horen dat u tevreden bent met de snelle en correcte afhandeling van uw bestelling. Ons team streeft er altijd naar om de beste service te bieden en het is geweldig om te zien dat dit wordt gewaardeerd. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor meer van onze producten. - Team 2Cheap
SW
Sjors W.
PURMEREND
Goede kwaliteit, lage prijs, snelle levering.
Antwoord van 2Cheap.nl
Enorm bedankt voor uw geweldige beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent met de kwaliteit, prijs, en levering. - Team 2Cheap
was snel binnen en precies zoals omschreven
Antwoord van 2Cheap.nl
Fantastisch om te lezen dat alles naar wens was! Dank voor uw top beoordeling. - Team 2Cheap
Snelle levering perfect omschreven artikel
Snel geleverd tegen een prima prijs.
Snelle levering scherpe prijs!

Top service

Lekkere snelle verzending
Antwoord van 2Cheap.nl
Hartelijk dank voor de 5 sterren en uw complimenten over onze snelle verzending en top service! - Team 2Cheap
zeer snelle levering
GT
Gijs T.
kesteren
18 feb 2024
Kosten terugsturen artikelen veel te duur, en niet duidelijk omschreven op de website. Puur bedrog….
28 jan 2024

Allemaal top

Snelle levering, goede service ivm beschadiging, allemaal top
Antwoord van 2Cheap.nl
Hartelijk dank voor uw 5-sterren beoordeling! Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de snelle levering en onze service bij het afhandelen van de beschadiging. - Team 2Cheap
4 feb 2024

aanmaakblokjes kachel

goede prijs,snelle levering ,dus erg tevreden
HS
hein s.