2Cheap.nlBeoordelingen

2Cheap.nl- Logo - Beoordelingen
2Cheap.nl- Logo - Beoordelingen

2Cheap.nl - Het Online Warenhuis in Huis & Tuin

Wanneer u op zoek bent naar onderdelen voor de aanhangwagen, auto, caravan of mountainbike, dan bent u bij 2Cheap aan het juiste adres. Voor de juiste prijs en kwaliteit kunt u hier terecht voor aanhangwagen-, auto-, caravan- of fietsonderdelen. Onderdelen zijn niet de enige producten die we verkopen. U kunt bij ons ook terecht voor bijvoorbeeld keukengerei, pannenset, Woonartikelen, Speelgoed en Tuinartikelen. ✓ Meer voor minder ✓ Meer service ✓ Online winkelen ✓ Wekelijks nieuwe producten ✓ Groots leven voor weinig bij 2Cheap.nl!
2Cheap B.V.
Landbouwweg 22
3899 BE Zeewolde
KVK 60849401
Jeroen van Wilgenburg

Beoordelingen voor 2Cheap.nl

4.40/5.00

664 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Via google was ik bij deze webwinkel uit gekomen. Ik kam via google op de pagina van het product wat ik zocht. Daarna heb ik zelf op de website nog een artikel gezocht en gevonden. Het betaal proces was veilig en simpel. Via email werd je op de hoogte gehouden van het bestel en verzend proces. De bestelde producten waren de volgende dag in huis.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Ik vind schandalig dat ik de retour kosten moet betalen het is niet dat ik iets heb verkeerde bestelde maar het is hun schuld de artikel staat beschreven (Melding zodra de sensor wordt bewogen, neemt trillingen waar, te gebruiken voor ramen, deuren, glazen wanden, machines, onder de kap van buiten boord motoren, Onder de budy zit van scooters, oldtimers, nagenoeg overal waar een trilling ontstaat te gebruiken! simpele installatie : gewoon opplakken! bij waargenomen trilling gaat het alarm direct af! ). maar de vibratie melder werkt niet,ik heb zo hard op de venster/raam geklopt dat de alarm niet eens ik aangegaan doet niets.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over 2Cheap.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Correcte en snelle levering. Maar bij de verpakking waren de kerstboompjes wel serieus gedeukt. Er was dus wat herstelwerk nodig. Eén van de drie Benson zuignappen voor de badkamer vertoont een fabricatiefout in het rubber en lost na 10 minuten. MVG Rudi
Diverse producten besteld, van één artikel per abuus verkeerde type geleverd(led lampjes) Na één mailtje binnen een dag een passende oplossing geboden en in twee dagen geregeld.
Dat ze na een zeer korte aarzeling toegaven dat ze zich vergist hadden en het door mij betaalde bedrag terug boekten. Ik denk dat je zo klanten kunt behouden.
Voor de 1e keer hier aantal dingen besteld,alles voldoed,keurig verpakt,snel geleverd, goede prijzen,zeer tevreden
De eerste keer is het artikel nooit aangekomen. Werd al snel nogmaals verzonden EN ontvangen!
Scherpe prijs, verzenden mag wat sneller, ga zeker overwegen weer hier te bestellen
De bestelling via de site was duidelijk en vlot thuisbezorgd.
snel geholpen ik zou niet weten wat beter kan
Product conform beschrijving. Snelle levering
Snelle levering, tevreden over producten.
snelle levering. product als beschreven.
steeds goede en snelle afhandeling
Prima spullen en snel geleverd
Snelle en correcte afhandeling
snelle en goede levering