2Cheap.nlBeoordelingen

2Cheap.nl- Logo - Beoordelingen
2Cheap.nl- Logo - Beoordelingen

2Cheap.nl - Het Online Warenhuis in Huis & Tuin

Wanneer u op zoek bent naar onderdelen voor de aanhangwagen, auto, caravan of mountainbike, dan bent u bij 2Cheap aan het juiste adres. Voor de juiste prijs en kwaliteit kunt u hier terecht voor aanhangwagen-, auto-, caravan- of fietsonderdelen. Onderdelen zijn niet de enige producten die we verkopen. U kunt bij ons ook terecht voor bijvoorbeeld keukengerei, pannenset, Woonartikelen, Speelgoed en Tuinartikelen. ✓ Meer voor minder ✓ Meer service ✓ Online winkelen ✓ Wekelijks nieuwe producten ✓ Groots leven voor weinig bij 2Cheap.nl!
2Cheap B.V.
Landbouwweg 22
3899 BE Zeewolde
KVK 60849401
Jeroen van Wilgenburg

Beoordelingen voor 2Cheap.nl

4.41/5.00

776 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Via google was ik bij deze webwinkel uit gekomen. Ik kam via google op de pagina van het product wat ik zocht. Daarna heb ik zelf op de website nog een artikel gezocht en gevonden. Het betaal proces was veilig en simpel. Via email werd je op de hoogte gehouden van het bestel en verzend proces. De bestelde producten waren de volgende dag in huis.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Ik vind schandalig dat ik de retour kosten moet betalen het is niet dat ik iets heb verkeerde bestelde maar het is hun schuld de artikel staat beschreven (Melding zodra de sensor wordt bewogen, neemt trillingen waar, te gebruiken voor ramen, deuren, glazen wanden, machines, onder de kap van buiten boord motoren, Onder de budy zit van scooters, oldtimers, nagenoeg overal waar een trilling ontstaat te gebruiken! simpele installatie : gewoon opplakken! bij waargenomen trilling gaat het alarm direct af! ). maar de vibratie melder werkt niet,ik heb zo hard op de venster/raam geklopt dat de alarm niet eens ik aangegaan doet niets.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over 2Cheap.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Julie doe het goed maar moeten geen zaken meer doen met gls of dpd mijn bestelling bij jullie was maandag al bij gls nu vrijdag heb ik het nog steeds niet ze komen met smoesjes sneeuw achterstand 24 uur begrijpelijk maar dat is geen 72 en nu al 96 uur
Goede communicatie over de verwachte leveringstijd. Vlotte levering. Super afhandeling van één fout onderdeel in het pakket. Hoefde niet retour, maar het goede werd alsnog een dag later gestuurd.
Binnen mijn bestelling waren meerdere artikelen, waarvan er 1 niet op voorraad was. Om die reden is mijn pakket pas na een week gearriveerd. Dat is niet van deze tijd en kan veel sneller toch?
Website goed. Snelheid van bezorgen goed. Product: stevig en goed te gebruiken voor balkon of kleine oprit.
snelle bezorging en mijn kleinkind is dolblij met haar overall ( en ik met de prijs..)
Aantrekkelijke prijzen, super eenvoudig te bestellen en snelle levering! Top!
Spullen zijn zoals verwacht, levering ging vrij snel. Dus ben tevreden
bestelling is keurig uitgevoerd. Levering volgens afspraak. Prima.
Dozenboor: prima product om gat door dubbele muur te boren.
Goed product (sticks voor lijmpistool), snelle levering
Spullen warren snel geleverd, netjes ingepakt.
correcte afhandeling van bestelling tot levering
Bestelling correct ontvangen en goede spullen
Prima webshop met erg duidelijke communicatie
Mij bestelling is inderdaad goed ontvangen 🤗
Prima product geleverd conform de afspraak.
snelle goede levering op afgesproken tijd
Verpakking was beschadigd, inhoud was ok
Alles prima verlopen, snelle levering
Snel en alles correct ontvangen.