2Cheap.nlBeoordelingen

2Cheap.nl- Logo - Beoordelingen
2Cheap.nl- Logo - Beoordelingen

2Cheap.nl - Het Online Warenhuis in Huis & Tuin

Wanneer u op zoek bent naar onderdelen voor de aanhangwagen, auto, caravan of mountainbike, dan bent u bij 2Cheap aan het juiste adres. Voor de juiste prijs en kwaliteit kunt u hier terecht voor aanhangwagen-, auto-, caravan- of fietsonderdelen. Onderdelen zijn niet de enige producten die we verkopen. U kunt bij ons ook terecht voor bijvoorbeeld keukengerei, pannenset, Woonartikelen, Speelgoed en Tuinartikelen. ✓ Meer voor minder ✓ Meer service ✓ Online winkelen ✓ Wekelijks nieuwe producten ✓ Groots leven voor weinig bij 2Cheap.nl!
2Cheap B.V.
Landbouwweg 22
3899 BE Zeewolde
KVK 60849401
Jeroen van Wilgenburg

Beoordelingen voor 2Cheap.nl

4.35/5.00

663 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Goede producten voor een mooie nette prijs, Er ging iets mis met de geplande levering van de kadoos voor de verjaardag van ons kleinzoontje, Een telefoontje met medewerker Rens, Hij loste het probleem zeer vriendelijk en snel voor ons op zodat wij de spulletjes toch de volgende dag en tijd kregen Top service Goed bedrijf en gemotiveerde mensen
Verder lezen

Ik vind schandalig dat ik de retour kosten moet betalen het is niet dat ik iets heb verkeerde bestelde maar het is hun schuld de artikel staat beschreven (Melding zodra de sensor wordt bewogen, neemt trillingen waar, te gebruiken voor ramen, deuren, glazen wanden, machines, onder de kap van buiten boord motoren, Onder de budy zit van scooters, oldtimers, nagenoeg overal waar een trilling ontstaat te gebruiken! simpele installatie : gewoon opplakken! bij waargenomen trilling gaat het alarm direct af! ). maar de vibratie melder werkt niet,ik heb zo hard op de venster/raam geklopt dat de alarm niet eens ik aangegaan doet niets.

Wat andere klanten zeggen over 2Cheap.nl

Sorteren relevantie
Het zelfde artikel elders euro’s meer duurder. Voldoet aan de verwachtingen. Alleen de bout is voldraads wat onnodige slijtage geeft. De borging van de bout zou met een borgmoer moeten.
Goed verpakt. Bestelling ongeschonden afgeleverd. Bestelde waren zien er goed en degelijk uit. Zoals het hoort. Dank U.
Goed product, waar ik het af en toe voor nodig heb, snelle levering, leuke prijs!!
Prijs / kwaliteit zeer goed! Zeer vlug verzonden en zeer goede verpakking.
Snelle levering, prima materiaal. Goede prijs/kwaliteits verhouding!
Snel geleverd conform afspraak en product geheel naar verwachting.
Heel goede prijs/kwaliteitsverhouding, snelle levering helemaal top
Bestelde producten voldoen aan mijn verwachtingen. Vlot geleverd.
goed assortiment - snelle levering - aanbevolen verkoper !!
zeer goede informatie en afhandeling van de bestelling
Snelle en correcte levering. Product zoals verwacht
eenvoudig bestellen, goedkoop, goede kwaliteit
Onvolledige levering werd meteen gecorrigeerd
Goed product en zeer snelle levering ,
snelle levering en de juiste prijzen
Snelle levering en goede service
SNELLE ,vlotte afhandeling en
SNEL BEZORGD GOEDESERVICE