2Cheap.nl- Logo - Beoordelingen

2Cheap.nl

200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.803 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
2Cheap.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 aug 2023
Artikel goed ontvangen. Het artikel precies zoals het beschreven was op de site. Alleen was het artikel op een verkeerd adres afgeleverd. Maar dat werd gelukkig snel gecorrigeerd door de bezorger.

23 aug 2023
slechte beschrijving van de gekochte artikelen (hier: tuin kussen opberghoes): hoezen zijn open (geen rits, geen sluiting) en het materieel is heel dun plastic dat bij kleine impact al "deuken" krijgt. Dus cheap.nl is werkelijk "cheap"!

Beoordelingen voor 2Cheap.nl

Duidelijke beschrijving op de website. Snel bezorgd. Dus geen enkele negatieve beperkingen
Antwoord van 2Cheap.nl
Hartelijk dank voor uw fantastische 5-sterren review! Fijn om te horen dat u onze duidelijke beschrijvingen op de website en de snelle bezorging waardeert. Wij streven ernaar om onze klanten de beste service te bieden, en uw positieve feedback is daarvoor de mooiste beloning. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! - Team 2Cheap
Product voldoet aan de beschrijving. Snelle levertijd. Ik ben tevreden.
Antwoord van 2Cheap.nl
Hartelijk dank voor uw geweldige 5-sterren review en het delen van deze mooie foto! We zijn blij om te horen dat het product aan uw verwachtingen voldoet en dat de levering snel was. Het doet ons goed te weten dat u tevreden bent met uw aankoop. - Team 2Cheap
30 apr 2024
Makkelijk bestellen en snel ontvangen.
2 mei 2024
Hartelijk dank voor uw uitstekende 5-sterren beoordeling en uw positieve feedback over het bestelproces en de levering! We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. - Team 2Cheap
6 mei 2024
Snel pakket ontvangen. Heel blij mee.
6 mei 2024
Hartelijk dank voor uw enthousiaste 5-sterren beoordeling! We zijn blij te horen dat u snel uw pakket heeft ontvangen en dat u er heel blij mee bent. Het is altijd ons doel om te zorgen voor een snelle en efficiënte levering, en uw feedback bevestigt dat we dit doel hebben bereikt. We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop en kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! - Team 2Cheap
29 apr 2024
Goede prijs, redelijk snel geleverd
AB
agnes B.
Damwoude
3 mei 2024
het voldoet aan mijn verwachting
6 mei 2024
Hartelijk dank voor uw schitterende 5-sterren beoordeling! Wat prettig dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. - Team 2Cheap
Covidpandemie???? Verder prima!
5 mei 2024
Snel geleverd het klop precies
6 mei 2024
Bedankt voor uw geweldige 5-sterren beoordeling. Super dat de levering vlot verliep en alles naar wens was. Uw tevredenheid is waar we het voor doen, het is fijn te weten dat we goed op weg zijn. - Team 2Cheap
30 apr 2024
Prima bedrijf niks mis mee
2 mei 2024
Hartelijk dank voor uw 5-sterren beoordeling en uw positieve woorden! We zijn erg blij dat u tevreden bent met onze diensten en ons als een 'prima bedrijf' beschouwt. We hopen u spoedig weer van dienst te kunnen zijn! - Team 2Cheap
AP
Orroir
5 mei 2024
Allés ok
6 mei 2024
Bedankt voor de 5-sterren beoordeling en de korte maar krachtige feedback: "Alles ok"! Het doet ons goed te weten dat alles naar wens was met uw ervaring. - Team 2Cheap
11 mei 2024
9 mei 2024