2Cheap.nl- Logo - Beoordelingen

2Cheap.nl

238 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.868 beoordelingen in totaal

21 aug 2023
Artikel goed ontvangen. Het artikel precies zoals het beschreven was op de site. Alleen was het artikel op een verkeerd adres afgeleverd. Maar dat werd gelukkig snel gecorrigeerd door de bezorger.

23 aug 2023
slechte beschrijving van de gekochte artikelen (hier: tuin kussen opberghoes): hoezen zijn open (geen rits, geen sluiting) en het materieel is heel dun plastic dat bij kleine impact al "deuken" krijgt. Dus cheap.nl is werkelijk "cheap"!

Beoordelingen voor 2Cheap.nl

GK
Gerard K.
Wassenaar
6 jul 2024
Dat de bestelling zonder gezeur direct werd gecorrigeerd toen een deel van de bestelling verkeerd was ingepakt
8 jul 2024
Hartelijk dank voor uw fantastische 5-sterren review! Fijn dat u tevreden bent met hoe we uw bestelling direct hebben gecorrigeerd zonder gedoe. Klanttevredenheid is onze hoogste prioriteit en we zijn blij dat we snel konden handelen om het probleem op te lossen. We hopen u binnenkort weer van dienst te mogen zijn. - Team 2Cheap
YV
Yvonnr v.
Hoofddorp

Mooie prijs kwaliteit

Online gevonden wat ik zocht en product werd, nadat het weer op voorraad was, snel geleverd
Antwoord van 2Cheap.nl
Hartelijk dank voor uw 4-sterren review! We zijn blij om te horen dat u online precies heeft gevonden wat u zocht en dat het product snel werd geleverd zodra het weer op voorraad was. Als u nog vragen hebt of iets nieuws wilt bestellen, weet u ons te vinden! - Team 2Cheap
9 jul 2024
Makkelijk te bestellen Snel geleverd Goede kwaliteit En aantrekkelijke prijs
11 jul 2024
Hartelijk dank voor uw fantastische 5-sterren beoordeling en het delen van de foto's! - Team 2Cheap
8 jul 2024
verzending en bestelling is goed gedaan en alles ontvangen
8 jul 2024
bestelling en verzenden is goed gegaan en alles ontvangen
Betrouwbaar en op tijd geleverd zoals afgesproken!
LL
laurent L.
westerlo

Als nieuw

Zoals beschreven. Werkt perfect en net als nieuw.
JV
Jos v.
Wogmeer
Goede spullen, correcte levering, goed advies
Antwoord van 2Cheap.nl
Heel erg bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! Het doet ons goed om te horen dat u onze producten, levering en advies als positief heeft ervaren. - Team 2Cheap
11 jul 2024
Snel geleverd en goed verpakt. Tevreden!
Snelle levering tegen een mooie prijs
10 jul 2024
Goedkoop en super snel in huis. Dank!
Snelle levering en goede kwaliteit 👍🏻
Antwoord van 2Cheap.nl
Bedankt voor uw positieve review. We zijn blij dat de levering snel was en dat u de kwaliteit goed vindt. Dat horen we graag! - Team 2Cheap
PN
Piet N.
Spijkenisse NL
Goede p rijs kwaliteit verhouding.
10 jul 2024
niks kan beter, gaat prima zo.
11 jul 2024
Hartelijk dank voor uw fantastische 5-sterren beoordeling! Wat goed dat alles naar uw tevredenheid is verlopen en dat u vindt dat niks beter kan. - Team 2Cheap
2 jul 2024
Snelle levering en goede prijs
3 jul 2024
Wat een plezier om uw positieve feedback te ontvangen! We zijn blij dat onze snelle levering en aantrekkelijke prijzen aan uw verwachtingen voldoen. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen op onze webshop! - Team 2Cheap
Goedkoop en snelle levering
27 jun 2024
Bezorging mag iets vlotter
3 jul 2024
Hartelijk dank voor uw 4-sterren review en uw waardevolle feedback. Fijn dat u over het algemeen tevreden bent, maar we begrijpen dat de bezorging voor verbetering vatbaar is. We zullen uw opmerking zeker meenemen om onze service verder te verbeteren. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. - Team 2Cheap
Snelle levering voor een
9 jul 2024