Zuss & Sap- Logo - Beoordelingen

Zuss & Sap

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden281 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 nov 2021
Zuss & Sap voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Lekkere sapkuur met diverse smaken. Waren allemaal wel lekker met een paar toppers. Enige kleine minpunt vind ik de inhoud en de flesverpakking (veel plastic). Vooral de soep was te weinig, maar de overige sappen hadden voor mij ook net iets meer mogen zijn, bb 240ml ipv 180ml. Duidelijke uitleg en flexibiliteit in smaken kiezen. Kuur was goed vol te houden. Na de kuur 3 kilo afgevallen en een goed gevoel. Dat is top.
ES
Esther S.
Dordrecht

1 mei 2023
Mijn ervaring is nog matig, moet erg wennen aan de smaakjes, sommige zijn redelijk andere niet lekker, Maar ik ga gewoon door met innemen. Wie weet komt er een volgende bestelling.

Beoordelingen voor Zuss & Sap

Heel goede ervaring met de sapjes! Goed voor een reset na drukke tijd met teveel eten en wijn:)! De meeste sapjes zijn echt lekker, m.n. de soepjes erg goed. Vond 3 dagen niets kauwen op dag 3 wel lastig en voelde me ook wat licht in het hoofd, maar al met al goed te doen! Voor herhaling vatbaar!
Antwoord van Zuss & Sap
Leuk om je ervaring te lezen, fijn dat het goed bevallen is en voor herhaling vatbaar is. Bedankt voor je leuke beoordeling! :)

Persoonlijke aandacht, super service en kwaliteitsproducten

Bedrijf met persoonlijke aandacht en een super service. Ook de kwaliteit en samenstelling van de sappen is echt top! Er werd goed meegedacht met mijn allergie voor kiwi en uitstekend opgelost. Na de 3 daagse detox voel ik me uitstekend en 2,5 kilo lichter, yoehoe!
Antwoord van Zuss & Sap
Heel leuk om te horen! Erg fijn dat je de drie daagse kuur zo goed is bevallen. Bedankt voor je leuke beoordeling en de 5 sterren!! :)
II
Snelle levering ! Heerlijke eerlijke producten. Hele fijne communicatie. Goede service
Antwoord van Zuss & Sap
Goed om te horen! Bedankt voor je leuke beoordeling. Liefs, Zuss&Sap.
Goede bestel- en leverservice. Heel goede kwaliteit en variatie van de sapjes.
Antwoord van Zuss & Sap
Dank je wel Marijke voor je mooie beoordeling. Hier zijn we ontzettend blij mee. Liefs Joselien

Heerlijke sapjes, uitstekende service!

Heerlijke sapjes en een uitstekende service van de dames.
Dat is leuk om te horen! Dankjewel! Liefs Zuss & Sap

Snel antwoord en snel in huis

Snelle bestelling en ik kon het ook snel ophalen 👍
Bedankt voor de leuke beoordeling! Liefs, Zuss&Sap
lekker sap
Antwoord van Zuss & Sap
Fijn om te horen, bedankt voor je beoordeling! Liefs, Zuss&sap.
Wat ontzettend lief dat je ons hebt beoordeeld met 5 sterren 🤩🤩
Antwoord van Zuss & Sap
Wat leuk om te zien dat je ons beoordeeld met 5 sterren. Hier zijn we ontzettend blij mee 🤗
Antwoord van Zuss & Sap
Bedankt voor je mooie beoordeling!! Hier worden we heel blij van!
Heel erg bedankt voor de 5 sterren 🎉🎉
Antwoord van Zuss & Sap
Bedankt voor de 5 sterren beoordeling!!
Antwoord van Zuss & Sap
Bedankt voor de leuke beoordeling! :)
Antwoord van Zuss & Sap
Dank je wel voor de 5 sterren Eveline. Daar zijn we heel blij mee. Liefs Joselien
Antwoord van Zuss & Sap
Dank je wel dat je ons wilde beoordelen!
13 apr 2024
Bedankt voor je leuke beoordeling! Liefs, Zuss&sap
Antwoord van Zuss & Sap
Bedankt zeg, voor je fantastische beoordeling!!
Bestelling is niet bezorgd
Antwoord van Zuss & Sap
Hoi Marieke, we hadden graag een nieuw pakket met verse sappen naar je verzonden maar je koos zelf voor terugbetaling. Dit heb je volgens mij direct ontvangen. Ontzettend jammer dat we ondanks dat we alles voor je hebben gedaan waar je om vroeg toch 1 ster van je hebben gekregen. Hopelijk voel je je een beetje beter door het van je af te schrijven in deze beoordeling. Liefs Joselien Team Zuss & Sap

Lekker sapjes, ik heb veel meer energie!

Ik ben begonnen met een pakket voor de 3 daagse sap kuur en ben nu gegaan voor een abonnement voor 60 sapjes elke 4 weken. Ik vind alle sapjes prima smaken, tuurlijk heb je altijd persoonlijk voorkeur voor de een of ander haha. Maar er zit er geen enkele bij niet goed smaakt. Verder merk ik veel meer energie! De sapjes zien er leuk en vrolijk uit, je krijgt duidelijke informatie erbij en duidelijke communicatie over de levering.
Antwoord van Zuss & Sap
Hoi Magda wat leuk om je ervaring te lezen en super tof dat je het wilt delen. Weet je dat je altijd je voorkeur aan kunt geven? Dus als je de smaken in je pakket aan wilt passen kun je gewoon een mailtje sturen naar goedbezig@zussensap.nl Liefs Joselien