Zuss & Sap- Logo - Beoordelingen

Zuss & Sap

105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden314 beoordelingen in totaal

14 aug 2023
Lekkere sapkuur met diverse smaken. Waren allemaal wel lekker met een paar toppers. Enige kleine minpunt vind ik de inhoud en de flesverpakking (veel plastic). Vooral de soep was te weinig, maar de overige sappen hadden voor mij ook net iets meer mogen zijn, bb 240ml ipv 180ml. Duidelijke uitleg en flexibiliteit in smaken kiezen. Kuur was goed vol te houden. Na de kuur 3 kilo afgevallen en een goed gevoel. Dat is top.
ES
Esther S.
Dordrecht

31 mei 2024
Bezorging was niet best. We bestelden voor een specifieke dag zodat we de flesjes op een bijzondere dag cadeau konden geven. Helaas werd de bezorging een dag vertraagd. De ontvanger wilde de flesjes dan zelf wel houden, maar helaas werd er bezorgd op een moment dat ze er niet was. De flesjes werden voor de deur achtergelaten en waren volledig ontdooid op het moment dat ze thuiskwam.

Beoordelingen voor Zuss & Sap

30 jun 2024

Ik vind alle sapjes goed te doen!

Ik vind geen één sapje echt ‘vies’. Ik heb vaker (bij andere aanbieders) een sapjeskuur gedaan maar dan waren er altijd sapjes bij waarbij ik met mijn neus dicht dronk 😂 Dat heb ik bij ZUSSENSAP niet.
1 jul 2024
Wat fijn om te horen! Bedankt voor je leuke beoordeling :)
Heerlijke drankjes Nette en snelle bezorging Leuke variatie💝
2 jul 2024
Superleuk om te horen, bedankt voor je beoordeling!
Antwoord van Zuss & Sap
Bedankt voor de 5 sterren! :)
4 jul 2024
5 jul 2024
Bedankt voor de 5 sterren! :)
4 jul 2024
5 jul 2024
30 jun 2024
1 jul 2024
Bedankt voor de 5 sterren!!
AP
29 mei 2024
Een prima detox gehad met de heerlijke sapjes behalve de pompoensoep. Die vinden we hier thuis niet te doen. Maar dit kan uiteraard persoonlijk zijn. Ook onderweg makkelijk mee te nemen.
30 mei 2024
Bedankt voor je leuke beoordeling! Jammer van de pompoensoep, hopelijk waren de andere soepjes wel lekker. :)
20 jun 2024
Fijne service en heerlijke sapjes, ook net dat stapje extra in begeleiding en meedenken. Super fijne communicatie 👌
20 jun 2024
Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling ❤️
6 jun 2024
Het is al super goed ,lekker goede bezorging.echt n aanrader. Groetjes Marijke
Hoi Marijke, Fijn dat je tevreden bent, bedankt voor het delen. Liefs Thekla
7 jun 2024
3-daagse kuur goed te doen! Daarna een fit gevoel en platte buik!
8 jun 2024
Yes! Fijn dat het je zo'n goed gevoel heeft opgeleverd. Knap gedaan! En bedankt dat je het met ons wilde delen. Liefs Thekla
24 jun 2024
Het feit dat het een hele gezonde aanvulling is.
23 jun 2024

Mooi product

Lief product
23 jun 2024
Dank je wel Birgit voor de 5 sterren 🤩
17 jun 2024
18 jun 2024
Bedankt voor je leuke beoordeling!
8 jun 2024
2 jun 2024
3 jun 2024
31 mei 2024
3 jun 2024
Wat vervelend dat de bezorging vertraagd was, vooral omdat je het als cadeau wou geven! Je kan ons altijd een mail sturen als iets ontdooit aankomt, we helpen je dan graag verder. Ik snap dat dit geen leuke ervaring is geweest. :(
ID
Ina d.
Medemblik
7 mei 2024
Ik heb de 3 daagse sap kuur gedaan omdat ik mezelf even wilde resetten 8 sapjes en een lekker soepje, , ik vond het goed te doen hoewel ik wel een beetje hoofdpijn had op dag 2. vond niet alle sapjes lekker maar het ging er wel in en wist waar ik het voor deed. Ik was een paar cm in buikomvang kwijt en kon daarna goed doorpakken om geen koek en snoep meer te nemen, ik was als het ware afgekickt van zoetigheid. Ik ben inmiddels 4 kilo lichter. Zou het zo weer een keer doen, misschien 1 x in de maand.
8 mei 2024
Wat ontzettend leuk om je ervaring te lezen. Je zit weer in een lekkere flow, ga zo door! Dank je wel dat je het met ons wilde delen.
5 mei 2024
Super die sapjes en de gembershots voor de dagelijkse gezonde thee. Investeer in je gezondheid en bestel bij Zus en Sap.
6 mei 2024