Jeeigentaart.nl- Logo - Beoordelingen

Jeeigentaart.nl

88 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden271 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 apr 2022
Jeeigentaart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 mei 2023
De smaak en de taart zelf waren formidabel,maar de service van de leverancier firma trekt op niets. De taart ging tussen 10 en 14u geleverd worden omdat het al later was ,en ik nog niets gehoord had ben ikzelf naar beneden gegaan want ik woon in een appartement. Stond mijn taart in de openbare ruimte op zijn zijde,hoelang???? Er is geen bel geweest geen verwittiging,schandalig ik was heel die periode thuis. Heb melding gedaan bij de taartenwinkel,foto’s heb ik niet want mijn dochtertje was die dag thuis en we wachtende op de taart en heb die dan beetje zelf terug met mijn handen terug rond gemaakt want die was op zijn zijde geschoven waardoor de tekening ook wat schijnen stond.

4 jun 2023
De taart kwam een dag te vroeg. Ik had juist geregeld dat er iemand thuis zou zijn op de dag van bezorging en de dag erna. Er was dus op het moment van bezorging niemand thuis en de taart werd afgeleverd bij een ophaallocatie. Ik had ook verwacht dat de taart helemaal af zou zijn en niet dat ik hem nog helemaal in elkaar moest zetten. Ik had er meer van verwacht, ook omdat de prijs best hoog was (€81).

Beoordelingen voor Jeeigentaart.nl

De kwaliteit van de taart/foto op de taart was heel erg goed. Dikte van de marsepein was wat machtig, maar ik neem aan dat dat met de foto (kwaliteit) te maen heeft. Levering op het werk was wat vroeg (vrijdag ipv maandag).
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Bedankt voor uw bestelling en uw feedback. We zijn blij dat u van de taart heeft genoten. We hopen u weer te zien voor een volgende bestelling! Liefs, jeeigentaart
16 apr 2024
de taart was goed verpakt. en smaakte erg lekker ! iedereen had complimenten
18 apr 2024
Hallo, Hartelijk dank voor uw bestelling en de waardevolle feedback. We zijn verheugd te horen dat iedereen van de taart heeft genoten. We kijken ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen voor een nieuwe bestelling! Liefs, jeeigentaart
Goed kwaliteit
18 apr 2024
Hallo, Hartelijk dank voor uw bestelling en de waardevolle feedback. We zijn verheugd te horen dat de taart van goede kwaliteit is. We kijken ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen voor een nieuwe bestelling! Liefs, jeeigentaart
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo! Wij danken u voor uw mening over de taart. We hopen u bij een volgende gelegenheid weer te zien! Liefs, jeeigentaart
16 mrt 2024
De foto's waren prachtig in het marsepein Toen ik thuis de foto selecteerde werd aangegeven dat deze niet helemaal geschikt was is hij gewoon heel mooi geworden. En helemaal mooi en keurig ingepakt. Enige puntje is dat de witte rand om de foto hoekjes had, het zou fijn zijn als deze mooi rond was afgesneden. Maar heel blij met het resultaat!
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Bedankt voor uw bestelling en uw feedback. We hopen je weer te zien voor een volgende bestelling! Liefs, team jeeigentaart🎂

Er stonden de drie dagen van de…

Er stonden drie mogelijke leveringsdata gepland, maar de taart is eerder geleverd. Daardoor was hij meer dan 5 dagen oud voordat we hem hebben opgegeten.
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Het spijt ons te horen dat uw bestelling te vroeg is aangekomen. We raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice op service@jeeigentaart.nl onder vermelding van je bestelnummer. Onze excuses voor het ongemak. Liefs, team jeeigentaart🎂
24 mrt 2024
De taart was erg lekker. De kinderen hebben ervan genoten. Ook kreeg ik snel antwoord op een vraag die ik had.
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Bedankt voor uw bestelling en uw feedback. We zijn blij dat iedereen heeft genoten van de taart. We hopen u snel weer te zien voor een nieuwe bestelling! Liefs, jeeigentaart
Mooie taart zoals ik het wilde en ook heel erg lekker van smaak , Ook op gewenste datum Verzonden. Bedankt .
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Bedankt voor je recensie! We zijn blij om te horen dat de taart aan uw verwachtingen voldeed. Liefs, team jeeigentaart🎂
Prachtig 🤍🎂🪽✨🙏🏻Lekker en heel mooi💫
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u de taart lekker vond! We hopen dat uw gasten er ook van genoten hebben! Nog een fijne dag, Team jeeigentaart
Mooie en lekkere taart
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, We zijn blij om te horen dat de taart een succes was! We hopen je snel op onze website te zien. Liefs, jeeigentaart
17 mrt 2024
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo! Bedankt voor uw mening over de taart. We hopen u bij een volgende gelegenheid weer te zien! Liefs, team jeeigentaart🎂

niet doen dus

de informatie vooraf is onvoldoende en incompleet. het is een Duits bedrijf en geen service/bereikbaarheid in Nederland. niet telefonisch bereikbaar. op serviceverzoeken geen contact en standaard antwoorden (dus geen antwoord op mijn vraag). de bezorging is niet conform verzoek en ook niet binnen de gestelde +/- 1 dag. de taart is van matige kwaliteit
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Bedankt voor uw recensie! Het spijt ons om te horen dat de klantenservice niet van kwalitatieve waarde was bij uw bestelling, dit had niet zo mogen zijn. Daarnaast spijt het ons te lezen dat de smaak van de taart u niet heeft kunnen overtuigen. Omdat iedereen natuurlijk een andere smaakvoorkeur heeft, bieden we onze taarten in verschillende smaken aan. We raden je daarom aan om bij je volgende bestelling een van onze andere heerlijke taarten te proberen. Liefs, team jeeigentaart🎂
Betere communicatie en het bezorgen is zeer slecht. ik heb de taart pas na 9 dagen mogen ontvangen en geweigerd. En is momenteel nog steeds ergens onderweg en blijf ik meldingen ontvangen dat de bezorger langskomt.
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Het spijt ons dat er een incident is geweest. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice op service@jeeigentaart.nl met uw bestelnummer. Onze excuses voor het ongemak, Team jeeigentaart
Afbeelding en tekst niet te lezen. Dat voor €120. Echt een aanfluiting
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Het spijt ons om te horen dat de afbeelding en tekst niet te lezen waren. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice op service@jeeigentaart.nl met uw bestelnummer. Nogmaals excuses voor het ongemak. Liefs, team jeeigentaart
Taart was prima, smaak was misschien net iets te zoetig (maar over smaak valt altijd te twisten) dus zie dat niet als kritiek en ook niet als feedback. De taart zag er mooi uit, kwam goed aan (perfect op tijd), zat goed verpakt en ook de brownies waren erg lekker. Al met al uitstekend.
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo! Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je van de brownies heeft genoten! Hopelijk kunnen we je een volgende keer overtuigen met één van onze andere taartsmaken! :) Liefs, team jeeigentaart
De smaak was uitstekend. De verpakking was mooi. Collega’s die dit zagen, vroegen direct waar de koekjes vandaan kwamen. Het werd zeer gewaardeerd!
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, We zijn blij om te horen dat de koekjes een groot succes was! We hopen je snel op onze website te zien! Liefs, team jeeigentaart🎂
Heerlijke taarten, chocolade en citroen. Zelf gedecoreerd!
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Bedankt voor je recensie en je foto! We zijn blij om te horen dat de taart aan uw verwachtingen voldeed. Liefs van het Jeeigentaart-Team🎂
Ik vond het jammer dat de foto erg wazig was. Ik snap dat het niet heel scherp kan wegens fondant echt was het heel wazig! Tevens was de taart heel droog.
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Bedankt voor uw recensie! Het spijt ons om te horen dat de foto erg wazig was. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice op service@jeeigentaart.nl met uw bestelnummer. Ook spijt het ons te lezen dat de smaak van de taart u niet heeft kunnen overtuigen. Omdat iedereen natuurlijk een andere smaakvoorkeur heeft, bieden we onze taarten in verschillende smaken aan. We raden je daarom aan om bij je volgende bestelling een van onze andere heerlijke taarten te proberen Liefs, team jeeigentaart🎂
Ik had extra betaalt omdat er stond voor 20 of meer bij betalen krijg je groter. Maar in principe was dat helemaal niet nodig geweest was zelfs teveel terwijl ik iedereen gegeven had. Fondant was bovenlaag maar veel mensen aten dat niet op

taart mooie gemaakt, smaak goed, bezorging kan beter

De bezorging kan beter. Vrijdag als bezorg datum doorgegeven, taart is woensdag bezorgd. Zondag smaakte het goed, maar vraagtekens want wat zit erin als een taart zolang goed blijft.
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Het spijt ons te horen dat uw bestelling te vroeg is aangekomen. Onze excuses voor het ongemak. Liefs, team jeeigentaart🎂