Topdrinks
Reviews:

7.396 reviews in totaal   

4,50

Uitstekend

7.396 beoordelingen sinds 28 jan 2021

5
75 %
4
15 %
3
3 %
2
1 %
1
6 %
keurmerk
geldig
Gecertificeerd sinds: 16 feb 2021
topdrinks.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
Geverifieerde identiteit
Versleutelde dataoverdracht
Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie

Review Overzicht

Klanten zijn zeer tevreden over de snelle en stipte levering. De verpakking wordt als stevig en zorgvuldig ervaren, wat de staat van de producten ten goede komt. Ook de prijzen worden vaak als scherp en concurrerend gezien. Het brede en gevarieerde assortiment valt in de smaak, evenals de overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. De klantenservice wordt doorgaans als behulpzaam en oplossingsgericht gewaardeerd. Sommige klanten melden echter vertragingen of problemen met de bezorgdiensten. Daarnaast wordt aangegeven dat bepaalde producten niet op voorraad zijn of lang uitverkocht blijven. Enkelen vinden de verzendkosten aan de hoge kant. Tot slot zijn er klachten over de bereikbaarheid van de klantenservice en trage reacties bij problemen.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

ReviewsTopdrinks

(75)
(17)
(31)
(182)
(894)
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Goede voorraad aan dranken! Ik bestel nu al ruim twee jaar bij Topdrinks, en het is een hele fijne online slijterij. Een ruim aanbod, en goede prijzen. Veel producten zijn vrijwel altijd te koop. soms wel eens een dag te laat met bezorgen, maar dit is denk ik eerder een PostNL probleem. Als ik één advies mag geven; haal (permanent) uitverkochte producten van de website; ik heb nu 1,5 jaar hetzelfde product in mijn verlanglijstje staan, maar deze komt simpelweg niet meer terug.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Top customer service and experience!

I'm very satisfied with the customer service and whole experience. The website is very easy to navigate with great variety of products. My order was shipped to me the next day and arrived almost 2 days later, fastest delivery I’ve seen apart from Amazon. They packaged each bottle with extreme care so everything arrived intact. I would totally order again!
Privéprofiel 
4 Reviews
 Geverifieerd
Op zich prima webshop met super gunstige prijzen. MAAR Helaas gaat het bij mij in Amsterdam nu al voor de tweede keer mis met de toevoeging bij mijn huisnummer. Ik woon op 4c maar die c komt niet in de handheld van PostNL. Op het etiket komt de C ergens bij mijn naam en de keer ervoor ergens helemaal onderaan op het etiket. Bij die bestelling kwamen na een week 4 van de 12 flessen aan. Bij mijn laatste bestelling ben ik op straat gaan wachten op de bezorger. Als de c er niet staat bezorgen ze niet. Dus helaas, leuke prijzen maar ik heb geen zin meer in die bezorg stress. Bij Drankdozijn krijgen ze de c wel achter de 4. Heel knap! Dus voortaan bestel ik bij die geniale webshop!
Community-lid 
6 Reviews
 Geverifieerd
Al enkele keren bij topdrinks besteld. Bevalt me prima. Bestellen en twee dagen later komt het goed verpakt binnen. Ben echter op zoek naar andere Jack Daniel flessen, maar de voorraad Jack is niet altijd goed aangevuld. Al met al 5 van de 5 sterren van mij.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Bezorging 12 flessen Schrobbeler - slechte communicatie

Wij hadden 12 flessen Schrobbeler besteld voor € 203,40. Deze zijn ook meteen betaald door ons. Wat schetst onze verbazing dat wij maar 6 flessen Schrobbeler ontvingen op 2 juli, zonder enige toelichting over de overige niet geleverde 6 flessen. Zie ook onze email hierover. Op 4 juli ontvingen we vervolgens in de loop van de middag de nog ontbrekende 6 flessen. Een rare gang van zaken om een bestelling in 2 delen, met enkele dagen ertussen, te laten bezorgen..We waren behoorlijk ongerust over de ontbrekende 6 flessen. Het was veel geld. Dit had toch wel iets duidelijker aan ons gecommuniceerd kunnen worden. Niet alleen door een standaard mail waarin niet eens werd aangegeven dat het hier maar om de helft van de bestelling ging. Een telefoontje zou al een stuk duidelijker zijn geweest. Heel jammer dat hierover niet beter werd gecommuniceerd! Ruim 1,5 jaar eerder bestelden we eveneens 12 van deze flessen. Deze werden keurig in 1 partij netjes thuis bezorgd. Het kan dus wel.... Graag uw reactie. Afz. H. Jager.

Antwoord van Topdrinks

Beste klant, Bedankt voor je review en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring zo uitgebreid met ons te delen. We begrijpen goed dat het onrust heeft veroorzaakt toen slechts de helft van uw bestelling werd geleverd, terwijl de volledige bestelling al was betaald. Zeker bij een bestelling met deze waarde is het begrijpelijk dat u zich zorgen maakte. Fijn om te lezen dat de ontbrekende zes flessen uiteindelijk alsnog zijn bezorgd. Tegelijkertijd begrijpen we dat de manier waarop dit is verlopen en de beperkte communicatie hierover niet aan uw verwachtingen voldeed. We nemen uw feedback hierover serieus. Duidelijke communicatie over een deellevering had veel onzekerheid kunnen voorkomen. Uw opmerkingen nemen we mee om onze communicatie rondom leveringen verder te verbeteren, zodat klanten beter weten wat zij kunnen verwachten. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. Met vriendelijke groet, Team Topdrinks
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Super eenvoudig en betaalbaar!

Super eenvoudig, ik zocht een aantal speciale whiskies maar de lokale slijterij had die niet staan, op Topdrinks terechtgekomen en allemaal kunnen bestellen tegelijkertijd. Kwam in een stevige doos met voldoende bescherming en binnen 1 dag met PostNL!
Privéprofiel 
4 Reviews
 Geverifieerd

update! 6 flessen sinds 15 maart onderweg maar nooit aangekomen

Ik heb op 15 maart 12 flessen martini Rosso besteld en twee flessen sake. De sake werd op 17 maart geleverd en twee dagen later een doosje waar 4 flessen martini Rosso los in lagen. In de post.nl app stond dat de tweede doos met 6 flessen verstuurd was een afhaalpunt bij de Gamma in Veendam. Nou woon ik in Amsterdam dus afhalen was niet handig. In de post.nl app staat nu nog altijd dat de bestelling retour gaat naar Topdrinks. Maar is daar kennelijk nooit aangekomen. Topdrinks is zeer slechte telefonisch bereikbaar en na 15 mails heb ik 21,90 voor twee flessen terug gekregen. Sinds mijn laatste mail, waarin ik meld dat ik nog altijd 6 flessen a raison van 64.70€ mis, worden mijn mails niet meer beantwoord. Eerdere bestellingen gingen top maar als er dus iets misgaat is dat jouw flop? Update: het koste wat moeite en duurde bijna anderhalve maand maar..... 28 april is uiteindelijk alles toch nog goed gekomen en heb ik mijn geld terug op de rekening! waarvoor dank!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Ik had een bestelling die verkeerd was bezorgd door de koeriersdienst. Hoewel het terugbetalingsproces even duurde, heeft Topdrinks het probleem opgelost. Bedankt
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
I was a bit scared of how the product would arrive, they came very well packed. One thing I did not like was the delivery. I was at home at the time of delivery. I did not get belled and then I had to go fetch the parcel to a very far away and difficult to access storage room.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Het aanbod is breed, gevarieerd en de prijzen zijn gewaagd aan het prijsniveau in Duitsland. In de outlet zijn soms leuke deals te vinden en dat kan de pijn wat verlichten als een probeersel niet in de smaak valt. Zendingen worden zorgvuldig verpakt in stevige dozen waardoor je zorgen om breuk als niet bestaand kan beschouwen.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Duidelijke website en goed bestelproces. Ook levering op andere locatie dan factuuradres is helemaal goed gegaan. Eerste ervaring met deze winkel was meteen een groot succes. Een echte aanrader. Aan mij hebben ze alvast een klant bij.
J P
Jeroen P.
5 Reviews
 Geverifieerd

Heerlijk drankje.

Alles top geregeld voor dit heerlijke drankje. Heb wel mijn vraagtekens bij het vele karton waarmee alles is ingepakt. Misschien is een soort van statiegeld op de verpakkingsmaterialen?
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Levering door post nl helaas op het laatste moment een dag later geleverd (voor thuis gebleven) Maar flessen keurig netjes aangekomen. Zal zeker weer bij jullie bestellen
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Prima organisatie met het grootste assortiment in Nederland, leveringen komen altijd binnen de beloofde tijd.

Antwoord van Topdrinks

Beste klant, Hartelijk dank voor uw mooie review en het vertrouwen in Topdrinks! 😊 Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over ons ruime assortiment en dat uw bestellingen steeds binnen de beloofde termijn aankomen. We doen ons best om onze klanten een ruime keuze en een betrouwbare levering te bieden. Het is geweldig om te horen dat u dit zo waardeert! Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team Topdrinks
Privéprofiel 
5 Reviews
 Geverifieerd
Snelle bezorging. Helaas waren niet alle bestelde en betaalde artikelen op voorraad de voorraad klopte niet. Het bestelde artikel was in de aktie en die loop je dan wel mis. Crediteren van het teveel betaalde bedrag ging wel snel.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Snel verzonden en mooie prijzen. Bepaalde rums en wiskeys hebben ze niet zodat ik die ergens anders moet bestellen. Dat is jammer, maar ze kunnen niet alles hebben:)
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Zeer tevreden

Mijn bestelling bij Topdrinks is helemaal is helemaal top verlopen. Alles was netjes verpakt, snel geleverd en precies zoals verwacht. Zeker tevreden en ik bestel hier graag nog een keer!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Topdrinks heeft een overzichtelijke site. Er wordt tevens veel info gegeven, het maken van, herkomst van, hoe de dranken op te dienen, enz... Aankoop en ontvangst verliep zeer vlot! 👍🏼
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Redbreast 12

Twee flessen heerlijke RedBreast 12 year gekocht. Snel geleverd tegen zeer aantrekkelijke prijs!
Community-lid 
4 Reviews
 Geverifieerd
Na het mislukken van bezorging van het pakket is Topdrinks moeilijk te bereiken. Ik heb diverse mailen gestuurd maar moest heel lang wachten op een reactie. Telefonisch is ook een ramp. na diverse menu keuzes kreeg ik te horen dat de medewerkers te druk waren en werd het gesprek afgebroken. Dit na diverse pogingen.

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.

Contact

Bezoek website

Over

Uw online dranken specialist. Met een ruime keuze van meer dan 8000 artikelen en scherpe prijzen, bent u bij Topdrinks altijd aan het juiste adres. Als het nu gaat om een exclusieve rum, een Nederland...

Dit bedrijf heeft Trusted Shops-profielen gekoppeld.

Laat alle profielen zien