Topdrinks.nl- Logo - Beoordelingen

Topdrinks.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 16-2-2021
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
Topdrinks.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Topdrinks.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16-2-2021
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor Topdrinks.nl

1.422 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Professionele topservice : Spijtig dat voor mij de levering in een postpunt (Ittervoort, Jan Linders) fout verliep. Het pakketje werd er niet aangenomen omdat voor deze levering ouderdomscontrole vereist was. Of dat nu door de koerier of postpuntmedewerk(st)er van postNL gedaan wordt lijkt mij toch hetzelfde. Beiden zijn medewerk(st)ers van postNL. Verder terugbetaling en nieuwe bestelling perfect afgehandeld.

Website is duidelijk en manier van betalen ook. Maar, op de website staat "Werkdagen voor 22:00 uur besteld, morgen in huis!" wat niet klopt... Ik heb op 14 juni 15.12 uur mijn bestelling gedaan en 17 juni om 17.34 uur mijn pakket ontvangen. (in de bevestigingsmail staat ook dezelfde levertermijn als op de website) Daarnaast staat in de e-mail "We gaan jouw bestelling verwerken en zodra deze verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin de Track & Trace code van jouw pakket. " Deze e-mail heb ik ook niet ontvangen, zodoende kon ik ook niet weten dat mijn bestelling vertraging op heeft gelopen. (ook niet in mijn spammap ontvangen). Wel ben ik door PostNL op de hoogte gehouden, nadat zij het pakket hadden ontvangen. Ik begrijp dat de levering vertraging op kan lopen, maar het is dan wel fijn om daar in ieder geval van de op de hoogte gehouden te worden.

Beoordelingen voor Topdrinks.nl

Fantastische prijzen! Ik heb nergens goedkoper kunnen vinden, snelle levertijd en nette afhandeling. Wat mogelijk beter kan : soms zijn dingen een tijdje niet op voorraad, en dat is jammer. Misschien kan jullie logistiek beter georganiseerd worden? Drank bederft niet ...
Zondag besteld, dinsdag in huis...goede en snelle service met nog een extraatje in de doos, bedankt. Iets minder was de bezorging van PostNL, doos is zo voor de deur gezet zonder iets te laten weten...
Mooi ruim assortiment en goede prijzen. Tevens goede service, de bestelling kwam een dag later binnen en het was zeer zorgvuldig verpakt. Voor herhaling vatbaar om hier te bestellen.
Post nl is niet aan de deur geweest ze hebben het pakket gelijk naar post nl steunpunt gebracht waardoor wij dit zware pakket moesten halen vinden wij geen stijl
Precies zoals ze beloven gewoon netjes de bestelling afgeleverd op tijd en dat allemaal voor een nette prijs. Kijk daar kunnen we wat mee Proost Topdrinks!
de flessen zijn uitstekend verpakt maar bij mijn vorige leverancier (Dirck3) kregen we er altijd nog een attentie bij haha zakje pinda's.
Geen woord gelogen van de snelle levering. Ik had de bestelling vrijdagavond geplaatst en zaterdagochtend werd hij al afgeleverd 👍🏻
Dit was de eerste keer dat ik een bestelling van TopDrinks op tijd ontving. De andere keren warenbestellingen zoek of vertraagd.
Bestellen vanuit je luie stoel, mooi assortiment, goede prijzen en de volgende dag in huis. Wat wil een mens nog meer
Producten waren onafhankelijk, stevig en veilig verpakt. Cadeau was op tijd binnen. Goede aanduiding en adressering.
Ik werd vlot en vriendelijk door de dame van de klantenservice geholpen de service was echt 5 sterren
Het zijn goede producten voor een mooie prijs. Snelle levering Dus de naam zegt het al Top bedrijf
Top producten voor een goede prijs. Alleen jammer dat je niet zelf een bezorgmoment kan kiezen.
Perfect en snel geleverd, ondanks de druk op de bezorgmarkt. Zéér tevreden over de service!!
Alles goed maar de volgende dag in huis denk daar nog maar eens over na succes verder top
Snelle perfecte levering. Hoe kan t beter??? Hmmm...zo blijven zoals 't nu gaat...
Ondanks dat onze bestelling niet in één keer geleverd is zijn wij toch zeer tevreden
Zeer goede en snelle service en zeer duidelijk wanneer de bestelling bezorgd wordt!!
Veel aanbod mooie actie en betaalbare prijzen. Snelle levering en netjes ingepakt.
6 Flessen in een enorme doos met veel te veel papier. De rest is prima in orde.