Topdrinks.nl- Logo - Beoordelingen

Topdrinks.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 16 feb. 2021
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
Topdrinks.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Topdrinks.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16 feb. 2021
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor Topdrinks.nl

1.751 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

5 dec. 2021
Er was iets mis gegaan met een fles ik had de volgende dag al een nieuwe Wat een fantastische service Niks meer dan lof over dit bedrijf !!!!

7 jan. 2022
Ten eerste zijn jullie moeilijk te bereiken, wacht al een tijdje op mijn geld voor een bestelling die nooit is bezorgd zogenaamd omdat die niet op voorraad was. Als ik niet gebeld had om te vragen waar mijn bestelling bleef zat ik nog steeds te wachten. Dus mijn vraag is dan ook wanneer krijg ik mijn geld terug.

Beoordelingen voor Topdrinks.nl

Snelle levering en goed verpakt. Op zich een goede ervaring, maar toch een puntje.. ...De levering van 8 bestelde flessen kwam in 2 zendingen op verschillende dagen. Dat van die 2 zendingen had ik moeten opmaken uit hun bestelbevestiging, maar compleet over het hoofd gezien. Daar stonden, toen ik later nog eens goed keek, 2 track- en tracecodes, maar dat drong helemaal niet tot me door. Wie verwacht dat het 2 dozen worden? Dit leverde dus bij mij een beetje stress op en een gevoel van in de maling genomen te zijn. Misschien een tip voor Topdrinks om hiervan melding te maken in de bestelbevestiging, dus niet enkel 2 tracktrace codes, maar ook even benoemen dat het 2 zendingen worden. Verder prima ervaring.
Checked them hoping to get the "Cocorange" and "Black Bean" rum from a German factory called "Rum Company" and it was not available. Hope they start stocking it. The products i bought were well packaged, delivered in good time and they have an amazong huge range of variety./
Topdrink is oké. Bestelling door Post NL een ramp. Bezorging werd door hen drie keer uitgesteld, zodat ik mijn verjaardagskado (fles sljivovic) pas woensdagmiddag, dag na mijn verjaardag, kreeg.
14 nov. 2022
Prima levering,maar werd niet op de hoogte gehouden dat het pakket elders was afgeleverd omdat er niemand thuis was.Verkeerde dus in onwetendheid van al of niet geleverd.
7 nov. 2022
Supersnel geleverd! Achteraf betalen is een pré. En fijn dat mijn favoriete drankje (wat niet bij de slijter te koop is) hier wel te koop is! Tevreden klant hoor..
1 nov. 2022
Supersnelle levering en gelijk een heerlijke likeur gemaakt. Daar hebben we weer van kunnen genieten. En het fijnste is, hij is nog niet op!
13 nov. 2022
Safely packed, prices vary really. Wish they could get, the Rum called "COCORANGE" and "Black-Bean" from the Rum Company based in Germany.
snelle levering, bij eerste 2 bestellingen was een grartis miniflesje bij gepakt. erg leuk, maar bij latere bestellingen niet meer.
13 nov. 2022
Snelle levering en actiecode voor gratis verzenden. Ik gaat bezorgkosten, dan kan ik net zo goed naar de fysieke winkel gaan.
Opdracht werd snel afgeleverd en spullen waar uitstekend verpakt. Bestel zeker nog meer bij topdrinks in de toekomst.
Alles goed verpakt gearriveerd. Duurde alleen even voordat er bevestiging kwam dat het klaar stond
Gisteren besteld en vandaag geleverd. Heel betjes verpakt met goede bescherming. Top bedrijf.
Ik ben alleen maar heel tevreden. Snel verzonden en netjes verpakt, wat wil je nog meer?
Jammer dat het niet in de winkel te koop is maar de snelheid van Topdrinks is geweldig
14 nov. 2022
Ze hadden een fout gemaakt in mijn bestelling, maar hebben dit zeer netjes opgelost.
Ik wist niet dat je de dranken zo gemakkelijk kon bestellen. Dat ga ik vaker doen.
14 nov. 2022
Snelle service en geeft een tien Geen bijzonderheden het servies is perfect
2 nov. 2022
Overzichtelijke website, makkelijk te bestellen en zeer snel thuisbezorgd
6 nov. 2022
makkelijke site en snelle levering daarom bestel ik regelmatig bij hun
snelheid van bestelling tot aflevering en kwaliteit van de verpakking.