Tokogembira.nl - Gembira Almere- Logo - Beoordelingen

Tokogembira.nl - Gembira Almere

298 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden298 beoordelingen in totaal

Goede en snelle service Ik had 2 artikelen niet geleverd gekregen Deze zijn keurig aan mij heel snel terugbetaald Contact via de website gehad Echter, de telefoon nemen ze niet op , Ze kunnen een melding geven dat alle contact via de website gaat en niet telefonisch. Toch ben ik heel tevreden.
KM
Karin M.
Amsterdam

Alhoewel gevraagd om een ruime THT datum stuurde Toko Gembira mij blikjes vér over de datum. En niet 1, maar álle blikjes waren óók nog eens fors ingedeukt. Het voedingscentrum.nl zegt daar over: ingedeukte blikjes kunnen van binnen beschadigd zijn en metaal splinters bevatten, advies weggooien. Tot slot, Toko Gembira -met THT en deuken geconfronteerd- ontstond er een vervelende discussie, men was duidelijk niet bereid om meteen tot een oplossing te komen. Uiteindelijk heb ik van 4 blikjes het geld terug gekregen. Onnodig te zeggen -ik bestelde daar een eerste keer- dat het ook meteen de laatste keer was

Beoordelingen voor Tokogembira.nl - Gembira Almere

3 jul 2024
Opzich heel tevreden, op 1 puntje na. Een aandachtspunt is het verzenden van plastic flessen: 1 fles heb ik ingedeukt ontvangen, waardoor deze niet meer zo stabiel staat. Dus wellicht een idee om ook de plastic flessen uit voorzorg te verpakken, zoals bij de andere artikelen het geval is. Maar ik zal zeker nog toekomstige bestellingen plaatsen!
1 jul 2024
Bestel hier crackers enz ,mijn zorg kende ze nog niet en iedereen is er gek op .ook altijd snel bezorgd en netjes ingepakt ..blijf hier zeker bestellen ook veel keuze in alles

Andere dag al in de bus

Duidelijke beschrijving en idd de andere dag al bezorgd. Super. Snap niet dat zo weinig mensen dit kennen. Heerlijk spul
Snel bezorgd en goed verpakt en ben altijd tevreden ,blijf zeker bestellen.
4 jul 2024
Uitstekende en zeer snelle verzending en service. Warm aanbevolen.
2 jul 2024
Prima service en afhandeling, super shop voor mij!
SR
Sharda R.
6 jul 2024
De keurige en snelle levering! Alles is top!
veel keus en snelle levering.
RE
Ron E.