evyssecrets.com

225 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.601 beoordelingen in totaal

29 mei 2023
Heel erg tevreden! Ik kocht tot nu toe 20 euro oorbellen van grote kledingmerken of sierradenmerken, maar ik kreeg altijd geïrriteerde oren. Alleen de chirurgisch stalen oorbellen die in mijn oor waren gepierct zaten goed. Uit wanhoop een bestelling voor meer chirugisch stalen oorbellen gedaan bij deze website en de zwelling en roodheid van mijn oor zijn meteen verdwenen! Die flat-back piercings zijn wel lastig om in te krijgen en zijn iets dikker dan de piercings die ik gewend was, dus dat was wat lastiger. Maar nu de piercings en oorbellen in mijn oren zitten, ben ik onwijs tevreden. Ik ga hier zeker nog meer bestellen!

7 sep 2023
ik ben tevreden over de producten, maar de communicatie tussen klant en bedrijf was not it. er was een fout gemaakt met het adres, en de mails die ik kreeg waren enorm passief agressief. sorry, maar je kunt niet tegen je klant zeggen “jij had het beter moeten checken” als jouw systeem geen foutmelding aangeeft bij een adres dat niet bestaat. ik zal hier nooit meer iets bestellen. heel jammer, want de producten zijn prima.

Beoordelingen voor evyssecrets.com

snel binnen en de producten voldoen aan de foto’s.

Perfect!

Super service! Bovenal goede piercings, maar de service.. perfect gewoon!
I'm so happy with my order :) Thank You

Pretty jewellery of high quality

Jewellery, is of good quality and arrived quickly. I got no complaints and really liked my purchase and already got a lot of compliments :)
Hele fijne en diverse sieraden! snelle verzending! TOP!
Snelle levering met een persoonlijk kaartje erbij.

Persoonlijk bedankje.

Wat ik zeer waardeer is dat bij de bestelling een handgeschreven bedankje zat voor de bestelling. Voor mij betekent dat dat er vriendelijke personen werken. Snelle levering. Heb net voor de tweede keer besteld.
Snelle verzending, fijne prijzen en mooie piercings!

Veel keuze en snelle levering!

Heel veel keuze! En snelle levering met een leuk kaartje bij.
Producten zoals afgebeeld; snelle nette verzending.
mooie piercings netjes afgewerkt.

Fijne winkel!

Snelle levering, prachtige producten en goede service!
18 feb 2024
Zal weer bestellen Product kwam snel binnen en was helemaal in orde!
18 feb 2024
Toffe piercings en snelle verzending! Heb al meerdere bestellingen geplaatst, aanrader!
18 feb 2024
Al vaker besteld, altijd snel geleverd en super kwaliteit.
Veel keus en leuke prijzen. Wordt snel geleverd en ook zo leuk dat ze er nog persoonlijke opmerking bij doen.