evyssecrets.com

226 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.587 beoordelingen in totaal

29 mei 2023
Heel erg tevreden! Ik kocht tot nu toe 20 euro oorbellen van grote kledingmerken of sierradenmerken, maar ik kreeg altijd geïrriteerde oren. Alleen de chirurgisch stalen oorbellen die in mijn oor waren gepierct zaten goed. Uit wanhoop een bestelling voor meer chirugisch stalen oorbellen gedaan bij deze website en de zwelling en roodheid van mijn oor zijn meteen verdwenen! Die flat-back piercings zijn wel lastig om in te krijgen en zijn iets dikker dan de piercings die ik gewend was, dus dat was wat lastiger. Maar nu de piercings en oorbellen in mijn oren zitten, ben ik onwijs tevreden. Ik ga hier zeker nog meer bestellen!

7 sep 2023
ik ben tevreden over de producten, maar de communicatie tussen klant en bedrijf was not it. er was een fout gemaakt met het adres, en de mails die ik kreeg waren enorm passief agressief. sorry, maar je kunt niet tegen je klant zeggen “jij had het beter moeten checken” als jouw systeem geen foutmelding aangeeft bij een adres dat niet bestaat. ik zal hier nooit meer iets bestellen. heel jammer, want de producten zijn prima.

Beoordelingen voor evyssecrets.com

Piercings en tunnels zijn MINSTENS even kwalitatief als de grotere en bekendere. Evy’s secrets moet zeker niet onder doen tegen over de anderen. Alles wordt echt snel geleverd alsook is ze absoluut niet duur voor haar producten. SUPPORT THE SMALL BUSINESS!

Erg tevreden

Snelle levering en een mooie piercing van goede kwaliteit. Er zat een kaartje met een geschreven bericht bij, super leuk!
Perfect. Snelle levering, goede kwaliteit, handgeschreven business kaart voor een personal touch :)

Hele goede kwaliteit

Komt altijd snel en netjes binnen! De sieraden zijn top kwaliteit🥰😍

Brede assortiment!

Brede assortiment, bijzondere vormen, snelle verzending! Bedankt!
Mooie sieraden, goede prijzen en snelle levering.
Prima piercings voor een prima prijs
Snelle levering en goede kwaliteit
super fijn snelle bezorging
7 apr 2024