evyssecrets.com

225 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.601 beoordelingen in totaal

29 mei 2023
Heel erg tevreden! Ik kocht tot nu toe 20 euro oorbellen van grote kledingmerken of sierradenmerken, maar ik kreeg altijd geïrriteerde oren. Alleen de chirurgisch stalen oorbellen die in mijn oor waren gepierct zaten goed. Uit wanhoop een bestelling voor meer chirugisch stalen oorbellen gedaan bij deze website en de zwelling en roodheid van mijn oor zijn meteen verdwenen! Die flat-back piercings zijn wel lastig om in te krijgen en zijn iets dikker dan de piercings die ik gewend was, dus dat was wat lastiger. Maar nu de piercings en oorbellen in mijn oren zitten, ben ik onwijs tevreden. Ik ga hier zeker nog meer bestellen!

7 sep 2023
ik ben tevreden over de producten, maar de communicatie tussen klant en bedrijf was not it. er was een fout gemaakt met het adres, en de mails die ik kreeg waren enorm passief agressief. sorry, maar je kunt niet tegen je klant zeggen “jij had het beter moeten checken” als jouw systeem geen foutmelding aangeeft bij een adres dat niet bestaat. ik zal hier nooit meer iets bestellen. heel jammer, want de producten zijn prima.

Beoordelingen voor evyssecrets.com

Het wachten waard!

Het heeft eventjes geduurd vooraleer de juwelen aankwamen maar dat lag aan de feestdagen denk ik. Ze waren netjes verpakt in aparte zakjes en alle juwelen leken van zeer degelijke kwaliteit. Zeker voor de prijs. Intussen eentje in gebruik en zeer tevreden.
7 jan 2024
Snelle levering. And love het hand geschreven kaartje
Snelle levering mooie piercings
30 dec 2023
Groot assortiment. Goede prijs kwaliteit en niet te duur. Naar mijn mening mag het assortiment vergulde oorknopjes uit echt zilver nog aangevuld worden

Zeer tevreden

Makkelijk om te bestellen. Vlotte en correcte levering. Veilig ingepakt met persoonlijke boodschap 😁 Tevreden over het product.
24 dec 2023
23 dec 2023
Geweldige service en een persoonlijk geschreven kaartje in de verpakking. Laat zien dat klantenservice belangrijk voor hen is.
BB
Bianca B.
Leidschendam

Dik tevreden

Snelle service. Vandaag bestellen,meestal de dag erna al in huis. Vriendelijke verkoper. Goede spullen. 👍

Top

Snelle levering, komt overeen met de foto’s, vriendelijk kaartje
Snel en netjes geleverd.
16 dec 2023
Snelle verzending, mooi handgeschreven kaartje bij en zeer mooie, kwalitatieve juweeltjes
Perfect !
3 dec 2023
Prachtig piercingringetje, goede prijs, snelle verzending!