Houseofmodelcars.com- Logo - Beoordelingen

Houseofmodelcars.com

179 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden457 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jul 2022
Houseofmodelcars.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Houseofmodelcars.com

3 feb 2024
HD
H D.
Vlaardingen
21 jul 2023
Door een fout van mij verkeerd geleverd omzettend snel op gelost daarvoor nog alle dank TOP bedrijf. Een hele tevreden klant Vriendelijke Groet Henk Dijkshoorn
31 dec 2023
zoals steeds correcte opvolging en communicatie én héél degelijk verpakt. het model zelf is van de vertrouwde SPARK-qualiteit;
Zeer snelle levering, uitstekend verpakte zending. Helaas ben ik niet altijd tevreden over DHL, maar ik geloof dat alle bezorgdiensten momenteel wel ergens een steekje laten vallen. Niet echt fijn, maar gezien de (over-)belasting wel voorstelbaar.
8 jul 2023

Altijd perfecte modellen.Top bedrijf met eerste klas service.

Altijd waren de modellen die ik besteld had keurig en perfect afgeleverd. Ik heb nu in pre order de Ferrari 499 hyper car besteld en heb het volle vertrouwen dat Armand me daar over een paar weken me blij maakt.
28 mei 2023

Mooie modelauto

Mooi product, goede waarheids getrouwe advertentie fotos en snelle correcte levering. Zoals het hoort. Top!
30 dec 2023
Model was beschadigd. Geen probleem krijg mijn geld terug en een retourlabel ontvangen. Top service.
Snel geleverd, heel goed verpakt . Top service ga zo door !!
Snelheid van leveren, prachtige site, zeer tevreden
Goede service en snelle bezorging
Erg fijne winkel voor F1 modellen! Prima contact, goede prijzen en super snelle verzending. 10/10
7 nov 2023

Aanrader

Goede service, snelle verzending, producten goed verpakt en een breed aanbod. Aanrader!
JW
Jan W.
Maastricht
5 sep 2023
duidelijke en overzichtelijke site en gemakkelijke en snelle bestelling plus levering.
YJ
Yvon J.
Den Haag Nederland
2 okt 2023
Zeer snelle levering, en alles goed verpakt, helemaal top,en een zeer grote collectie
24 okt 2023
Snelle levering en zorgvuldig verpakt zodat er niets beschadigd is bij de verzending.
7 nov 2023
Goed verpakt. Producten exact zoals besteld en verwacht. Redelijk snelle levering.
HD
H D.
Vlaardingen
2 sep 2023
Altijd snel geleverd. Groot assortiment. Tevreden klant. Vooral hele goede service