lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl

1.088 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.064 beoordelingen in totaal

Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

8 sep 2023
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV

16 mei 2024
15 mei 2024
14 mei 2024
29 mei 2024
Product niet ontvangen. Duurt enorm lang en nu zegt dhl dat het is bezorgd. Ik heb geen handtekening gezet en was gewoon thuis
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen! Zou je ons een mail willen sturen naar klantenservice@lyko.com? Dan zorgen we dat we je zo snel mogelijk helpen! Liefs, Mara / Customer Relations ✨
19 mei 2024
Nog steeds geen bestellingen ontvangen 10 mei zou het binnen zijn. Het is nu 19 mei en heb het nog steeds niet ontvangen.
30 mei 2024
Bestelde artikelen op aangegeven datum bezorgen en niet een week later
21 mei 2024
Verkeerde kleur geleverd gekregen maar had verpakking al open gemaakt
15 mei 2024
Geen terugkoppeling geen informatie vertraaging etc
PW
Paul W.
Eibergen
30 apr 2024
Goede prijs, website en communicatie. Je moet rekening houden met 5 á 6 dagen voor je de bestelling in huis hebt. Verpakking was niet goed gesloten: ik kon de inhoud hierdoor eruit halen.
3 mei 2024
Bedankt voor je feedback! Wat vervelend om te horen dat het pakketje tijdens de transport beschadigd is geraakt. Onze excuses hiervoor. Indien de inhoud beschadigd is geraakt, kun je altijd contact met ons opnemen via klantenservice@lyko.com. 💌🧡 Liefs, Mara / Customer Relations