lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl

1.072 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.981 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 nov 2021
lyko.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

8 sep 2023
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV
Monique V.
Nieuw Vennep

Beoordelingen voor lyko.com/nl

8 jul 2023
Goede prijs kwaliteit verhouding.
12 jul 2023
Bedankt voor je review! Wat fijn dat je zo tevreden bent met onze producten voor die prachtige prijzen! We wensen je heel veel plezier met je bestelling en tot de volgende keer!🥰✨ Liefs, Nada/ Customer Relations
SH
Sikko H.
Utrecht
9 nov 2023
Goed produkt met een prima prijs!
10 nov 2023
Hello & Welcome to Lyko! ✨ Thanks a lot for the great review! We appreciate that you took the time to that! I hope you really like your products and have a lot of joy with them! Have a great friday. 🍀 Best wishes, Lisa / Customer Relations
Goede prijs, netjes geleverd.
Antwoord van lyko.com/nl
Hey! 🤍 Bedankt voor je positieve beoordeling! Dat waarderen we enorm. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons. Hopelijk tot snel! 🤩 Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
23 nov 2023
Goede service en goed product
23 nov 2023
30 jun 2023
Product zoals is omschreven
30 jun 2023
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met het product dat je hebt besteld! 🥰 Liefs, Nada/ Customer Relations
28 okt 2023
snelle en correcte levering
2 nov 2023
Hey! Bedankt voor de 5-sterren! Wat fijn om te horen dat je blij bent met de snelle levering.🚛💨 Liefs, Mara / Customer Relations
23 mei 2023
Tevreden over de producten.
24 mei 2023
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw producten! Veel plezier met je bestelling. ✨🫶 Liefs, Nada/ Customer Relations
Voordelig en snel in huis.
GB
Verzendtijd was best lang
Antwoord van lyko.com/nl
Hoi! ✨ Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat je pakketje vertraagd was. Onze excuses hiervoor! Hopelijk geniet je alsnog even veel van je bestelling! Liefs, Lyko NL! 🌟
28 sep 2023
op tijd volgens afspraak
29 sep 2023
Hey, Bedankt voor je 4-sterren review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze levering. 🚛💨 We wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot snel! Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
SP
Suus P.
Amersfoort
6 jan 2024
Prima en snel geleverd
7 jan 2024
Hello! 🍀 Fist of all WELCOME to Lyko! Thanks a lot for the great review! We really appreciate that you took the time to do that! Have a great sunday and tomorrow a lovely start into the new week! ☺️ Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
PV
24 aug 2023
Kortere levertijd.
25 aug 2023
Hey! 🧡 Bedankt voor je 4-sterren review. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Uiteraard hopen we ons leverproces te optimaliseren. Bedankt voor je feedback! Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
23 mei 2023
Keurige bezorging.
24 mei 2023
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de levering! Veel plezier met je bestelling. 🥰 Liefs, Nada/ Customer Relations
16 nov 2023
Vlotte levering.
17 nov 2023
Hey, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze levering. 🚛💨 We wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot snel! Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
1 jan 2024
Antwoord van lyko.com/nl
Welcome to Lyko & good morning! 😊 Thanks a lot for the good review! I hope that you have a lot of joy with your products from us. I wish you a happy new year and a lovely week! 🥰 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
2 aug 2023
6 aug 2023
Heyhey 🍀 Amazing that the delivery from your Lyko package was so quick! Thanks for the great review! We would be really happy to see you back soon! Have a great evening! 😊 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
16 jun 2023
prima geregeld
Antwoord van lyko.com/nl
Hello 😊 First of all we are so happy that you found Lyko! And great that you had a good experience shopping here. Thanks for the good review and I wish you a great day. 🌻 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
Snel rn goed
Antwoord van lyko.com/nl
Hello & welcome to Lyko! ✨ First of all we are happy that you discovered us! Thanks a lot for your great review! I wish you a lovely week and I hope you have a lot of joy with your products from us! 😊 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
24 sep 2023
Gewoon goed.
28 sep 2023
25 jul 2023
Alles is goed
27 jul 2023
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent!😇✨ Liefs, Nada/ Customer Relations