lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl
Beoordelingen:

1.071 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.977 beoordelingen in totaal  

4,50
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 nov 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
lyko.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

de meest kritische beoordeling

8 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV
Monique V.
Nieuw Vennep
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lyko.com/nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(21)
(65)
Resetten
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen, zou 6 mei hebben moeten komen. Track&Trace Budbee werkt niet
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
13 uur geleden
Hi, bedankt voor de feedback! Ik zie helaas inderdaad dat de eerste keer BudBee uw bestelling had geannuleerd. Inmiddels hebben wij de bestelling opnieuw laten versturen en hopen wij dat u deze snel ontvangt! Hopelijk tot snel!
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling na 3 weken nog steeds niet binnen
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
6 apr 2024
Hello! 😊 If you have not received your order by now, then I assume that it either got lost, or that it got automatically returned somehow. But dont worry our customer service will take care of that for you and track it down or resend it without aditional costs of course! 👌 Please reach out per email to klantenservice@lyko.com and they will help you out immediately! 😇 Have a great weekend! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Sorry, verkeerde beoordeling gegeven. Kan ik de 2 sterren nog herstellen in 5 sterren. Of de 2 sterren weghalen?
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
6 apr 2024
Good evening! 😊 Dont worry, it happens quickly that you press the wrong button. (I have been there myself 😉) I dont think you are able to change it, but the most important is that you were happy with your order from us! 🥰 Hopefully we will see you back soon and I wish you a great weekend! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bezorging duurt eindeloos en iets retour sturen is mij nog niet gelukt. Teleurstellend!
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
1 apr 2024
Hello 😊 First of all I hope you had lovely easter! That is really unfortunate that the delivery took longer than estimated, that is of course also not what we hope for. But before holidays the delivery companies have always a lot to do and it can came to delays. Regarding your wish to return products, you can do that for free at Lyko! 👍 We have a detailed guide on how to do it in our Frequently Asked Questions section. If you click in your order history and then further into the specific order, you can click on "Return" and select the articles you want to send backand then you get automatically a Label sent to your email. If you have any problems please contact our dutch customer service, they will gladly generate and send one to you if you prefer that option. 📧(klantenservice@lyko.com) I hope you give us another chance in the future and I wish you a great evening! ✨ Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Duurt lang alvorens pakket binnenkomt en ze geven aan met post NL te versturen zodat ik het naar mijn postbus kan laten versturen maar dan versturen ze het toch met DHL waardoor het pakket weer terug gaat.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
29 mrt 2024
Good morning! 😊 I am sorry it came to complications with your delivery! If you want us to send out the package again for you, no added costs of course, then please contact our customer service at klantenservice@lyko.com and they take care of it immediately! I wish you happy easter and hopefully you give us another chance in future. 🐣 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb het pakket niet ontvangen. Geschatte bezorgdatum was 7-3
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
15 mrt 2024
Heey! 🌞 In cases like this is is really best to go directly to our lyko customer service and write to them. You can either reach them via email at klantenservice@lyko.com or send them a message via the chat! Dont be worried our amazing support team will take care of your matter then and find a solution you are happy with!😇 Have a great friday! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bezorgdienst Budboo is niet in staat om binnen 8 werkdagen een binnenlands pakketje te bezorgen. De terugbetaling na annuleren ging wel vlot.
Beoordeling melden
9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging is niet gelukt en lyco zelf kan er dan niets aan doen..
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
12 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op! Zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇
9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het pakketje is nog steeds niet geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
12 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op! Zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na 3 weken nog niks ontvangen en klantenservice reageert ook niet. Heel slecht. Geld weg.
Beoordeling melden
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen Hollandse beschrijving en geen duidelijke gebruiksaanwijzing
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
26 jan 2024
Hallo! Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat er geen Nederlandse beschrijving op jouw product staat! Mocht je hulp nodig hebben met het gebruiken van je product, stuur ons gerust een mailtje naar klantenservice@lyko.com. 💌 Liefs, Mara / Customer Relations
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb het product nog steeds niet ontvangen en kan ook nergens duidelijk melden dat het niet binnengekomen is
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
23 jan 2024
Hello! ☺️ Don't worry we will figure out where your package is! Our customer service will write to you an email and get in touch with you!✉️ Have a good day!🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
18 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het pakket zou 11/1 geleverd worden. Nu 18/1 nog steeds niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
19 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op! Indien je het pakketje nog niet hebt ontvangen, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇 Liefs / Customer Relations
26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Niks ontvangen.

Ik heb niks ontvangen, er is wat fout gegaan aan hun kant zeggen ze. Ik hoef ook niks meer.....Kerst is voorbij.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
27 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, Nada/ Customer Relations
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakket heeft meer dan 2 dagen vertraging en nog niet aangekomen. Ik heb contact gezocht met Lyko en ze laten niets van zich horen.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
22 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt met onze levering, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, Lyko Customer Relations
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niks ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
22 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt met onze levering, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, Lyko Customer Relations
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levering ?

Ondanks vriendelijk en snelle reactie op het fout gaan van bestelling en het te lange wachten daarop van het produckt kies ik niet meer voor lyko
Beoordeling melden
17 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ze verzenden met Budbee, zou 1,5 week duren om mijn bestelling te ontvangen, daarom order geannuleerd
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
18 dec 2023
Good morning! 😊 I hope you had a good weekend! Please contact for matters concerning your package and order our lyko customer service per email via klantenservice@lyko.com. ✨💌 Then they will help you further! Have a good monday! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kut oplossing
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
18 dec 2023
Hello! If you are not happy with anything regarding your lyko order, then please contact our customer service there and we help you out! 📧👍 Have a good start into the new week! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko