lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl

1.087 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.067 beoordelingen in totaal

8 dec 2023
Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

8 sep 2023
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV
Monique V.
Nieuw Vennep

Beoordelingen voor lyko.com/nl

2 jun 2024

Late levering en niet compleet. Wel netjes opgelost

Verzenden duurde erg lang, pakket kwam pas na 10 dagen aan. Ook ontbraken er 2 items. Klantenservice heeft dit wel meteen netjes opgelost en daar een refund voor gegeven. Maar ik moest daardoor wel last minute elders vervanging vandaan halen.
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het zo gelopen is! Onze excuses hiervoor. We zijn blij dat onze klantenservice het nog heeft kunnen oplossen. We hopen dit een volgende keer beter te mogen doen. 🧡 Liefs, team Lyko! 🌟

Wel echt?!

Het product zat in een blanco doos (wit) zonder merknaam oid erop. Het product zelf ziet er wel oké uit. Het is niet voor mijzelf dus ik kan het niet beoordelen.
29 mei 2024
Product niet ontvangen. Duurt enorm lang en nu zegt dhl dat het is bezorgd. Ik heb geen handtekening gezet en was gewoon thuis
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen! Zou je ons een mail willen sturen naar klantenservice@lyko.com? Dan zorgen we dat we je zo snel mogelijk helpen! Liefs, Mara / Customer Relations ✨
19 mei 2024
Nog steeds geen bestellingen ontvangen 10 mei zou het binnen zijn. Het is nu 19 mei en heb het nog steeds niet ontvangen.
22 mei 2024
30 mei 2024
Bestelde artikelen op aangegeven datum bezorgen en niet een week later
21 mei 2024
Verkeerde kleur geleverd gekregen maar had verpakking al open gemaakt

Wel goed!!

Er was 1 onderdeel erg beschadigd, de rest was fantastisch!!
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je positieve beoordeling! Dat waarderen we enorm. Indien je nog geen contact met onze klantenservice hebt gehad, stuur ons gerust een mail naar klantenservice@lyko.com voor het beschadigde artikel! Fijn om te horen dat je verder tevreden bent met ons. Hopelijk tot snel! 🤩 Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
31 mei 2024
Snellere levering misschien. Verder prima en goed verpakt.
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je beoordeling! Dat waarderen we enorm. Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
30 mei 2024
21 apr 2024
Snelle verzending, maar wel één van de kleuren oogschaduw was uit het pallet gevallen. Ik heb het erin terug moeten duwen, hierbij is wel wat oogschaduw verloren gegaan, en juist de mooiste kleur is nu maar half.
28 apr 2024
Hello 😊 Oh that is so unfortunate that the eyeshadow got damaged during the transport! But dont worry, we find a good solution for you! Please reach out to our amazing lyko customer-serice at klantenservice@lyko.com! They will help you with that matter immediately! Hope you had a lovely kings day! ✨ Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
10 mei 2024
Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen, zou 6 mei hebben moeten komen. Track&Trace Budbee werkt niet
14 mei 2024
Hi, bedankt voor de feedback! Ik zie helaas inderdaad dat de eerste keer BudBee uw bestelling had geannuleerd. Inmiddels hebben wij de bestelling opnieuw laten versturen en hopen wij dat u deze snel ontvangt! Hopelijk tot snel!
15 mei 2024
Geen terugkoppeling geen informatie vertraaging etc
22 mei 2024
12 mei 2024
Lange levertijd
21 mrt 2024
Duurt lang alvorens pakket binnenkomt en ze geven aan met post NL te versturen zodat ik het naar mijn postbus kan laten versturen maar dan versturen ze het toch met DHL waardoor het pakket weer terug gaat.
29 mrt 2024
Good morning! 😊 I am sorry it came to complications with your delivery! If you want us to send out the package again for you, no added costs of course, then please contact our customer service at klantenservice@lyko.com and they take care of it immediately! I wish you happy easter and hopefully you give us another chance in future. 🐣 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
19 mrt 2024
Het duurde best wel lang tot dat ik een bevestiging had ontvangen van dat het pakket was verstuurd. Helaas, maar verder prima!
22 mrt 2024
Bedankt voor je feedback! Dat waarderen we enorm. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons. Uiteraard hopen we het een volgende keer sneller te doen! Hopelijk tot gauw! 🤩 Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
4 apr 2024
Sorry, verkeerde beoordeling gegeven. Kan ik de 2 sterren nog herstellen in 5 sterren. Of de 2 sterren weghalen?
6 apr 2024
Good evening! 😊 Dont worry, it happens quickly that you press the wrong button. (I have been there myself 😉) I dont think you are able to change it, but the most important is that you were happy with your order from us! 🥰 Hopefully we will see you back soon and I wish you a great weekend! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
1 apr 2024
De bezorging duurt eindeloos en iets retour sturen is mij nog niet gelukt. Teleurstellend!
1 apr 2024
Hello 😊 First of all I hope you had lovely easter! That is really unfortunate that the delivery took longer than estimated, that is of course also not what we hope for. But before holidays the delivery companies have always a lot to do and it can came to delays. Regarding your wish to return products, you can do that for free at Lyko! 👍 We have a detailed guide on how to do it in our Frequently Asked Questions section. If you click in your order history and then further into the specific order, you can click on "Return" and select the articles you want to send backand then you get automatically a Label sent to your email. If you have any problems please contact our dutch customer service, they will gladly generate and send one to you if you prefer that option. 📧(klantenservice@lyko.com) I hope you give us another chance in the future and I wish you a great evening! ✨ Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
Ik heb mijn bestelling na 3 weken nog steeds niet binnen
6 apr 2024
Hello! 😊 If you have not received your order by now, then I assume that it either got lost, or that it got automatically returned somehow. But dont worry our customer service will take care of that for you and track it down or resend it without aditional costs of course! 👌 Please reach out per email to klantenservice@lyko.com and they will help you out immediately! 😇 Have a great weekend! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
5 apr 2024
Snellere levering
6 apr 2024
Hello! 😊 First of all thanks for the feedback! Due to that our warehouses are in Germany and Sweden, the delivery takes a bit longer. But we try our best to ship as quickly as possible of course. But I hope your patience paid off and that you have now a lot of joy with your products from us. I wish you a great weekend and hopefully until soon. 🌟 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko