lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl

1.118 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.824 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 nov 2021
lyko.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

8 sep 2023
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV
Monique V.
Nieuw Vennep

Beoordelingen voor lyko.com/nl

DHL heeft 2x aangegeven dat er niemand thuis was terwijl er wel iemand was. Uiteindelijk bij DHL punt afgehaald. Daardoor was de bezorging erg vertraagd.
Antwoord van lyko.com/nl
Hello! 😊 Oh that is really inconvienient that you had to pick it up from a DHL shop! We always wish for a smooth delivery for our customers, so I am very sorry it was not the case here. But I hope that you really like your products from us and that you have a lot of joy with them! Hopefully you will give us another chance and then I am sure everything will go smooth! 😇 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
De bestelling was in goede orde aangekomen . Alleen jammer dat er bij mijn bestelling geen gratis sample zat die jullie beloofd hadden.
Het duurde best wel lang tot dat ik een bevestiging had ontvangen van dat het pakket was verstuurd. Helaas, maar verder prima!
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je feedback! Dat waarderen we enorm. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons. Uiteraard hopen we het een volgende keer sneller te doen! Hopelijk tot gauw! 🤩 Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
Duurt lang alvorens pakket binnenkomt en ze geven aan met post NL te versturen zodat ik het naar mijn postbus kan laten versturen maar dan versturen ze het toch met DHL waardoor het pakket weer terug gaat.
10 mrt 2024
Bezorgdienst Budboo is niet in staat om binnen 8 werkdagen een binnenlands pakketje te bezorgen. De terugbetaling na annuleren ging wel vlot.
Na 3 weken nog niks ontvangen en klantenservice reageert ook niet. Heel slecht. Geld weg.
9 mrt 2024
Bezorging is niet gelukt en lyco zelf kan er dan niets aan doen..
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op! Zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇
Ik heb het pakket niet ontvangen. Geschatte bezorgdatum was 7-3
Antwoord van lyko.com/nl
Heey! 🌞 In cases like this is is really best to go directly to our lyko customer service and write to them. You can either reach them via email at klantenservice@lyko.com or send them a message via the chat! Dont be worried our amazing support team will take care of your matter then and find a solution you are happy with!😇 Have a great friday! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
9 mrt 2024
Het pakketje is nog steeds niet geleverd.
Antwoord van lyko.com/nl
Budbee verzending duurt een week. Dat is niet van deze tijd
Antwoord van lyko.com/nl
Hoi! Bedankt voor je feedback. Onze levertijd duurt gemiddeld 4-5 werkdagen. Je krijgt een bezorgindicatie te zien per pakketservice vóór het afrekenen. Dit wordt vervolgens bevestigd in je bestelbevestiging. LYKO's warenhuis zit in Zweden (LYKO is Zweeds! 🤗) dus vandaar dat de levertijd wat langer duurt dan dat je gewend bent dan van bijvoorbeeld een Nederlandse webshop! Liefs, team Lyko!
Langzame levering. Maar wel netjes
Antwoord van lyko.com/nl
Good morning & welcome to Lyko!🌞 First of all thanks a lot for your patience for the longer delivery time! But I hope that you have now a lot of joy with your products. We wish of course that everything goes smooth with the delivery but it really depends on a lot of different factors from the delivery company! But I am sure the next time it will be a lot quicker if you give us a chance. 😇 Have a lovely day! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
13 jan 2024
Levertijd duurde erg lang
Antwoord van lyko.com/nl
Good morning! 🍀 That is really unfortunate that the delivery took longer than expected, that can be really up to a lot of factors! But I hope that you have now a lot of joy with your products and hopefully the next time we will be a lot quicker! Have a great week! 😊✨ Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
Ik heb het product nog steeds niet ontvangen en kan ook nergens duidelijk melden dat het niet binnengekomen is
Antwoord van lyko.com/nl
Hello! ☺️ Don't worry we will figure out where your package is! Our customer service will write to you an email and get in touch with you!✉️ Have a good day!🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
18 jan 2024
Het pakket zou 11/1 geleverd worden. Nu 18/1 nog steeds niets ontvangen.
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op! Indien je het pakketje nog niet hebt ontvangen, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇 Liefs / Customer Relations
Geen Hollandse beschrijving en geen duidelijke gebruiksaanwijzing
Antwoord van lyko.com/nl
Hallo! Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat er geen Nederlandse beschrijving op jouw product staat! Mocht je hulp nodig hebben met het gebruiken van je product, stuur ons gerust een mailtje naar klantenservice@lyko.com. 💌 Liefs, Mara / Customer Relations
Verzendingsproces onduidelijk. Eerst Track en Trace van Deutsche Post daarna dezelfde code voor Postnl
Antwoord van lyko.com/nl
Hoi! Jammer om te horen dat het verzendproces onduidelijk is. Mocht je hulp nodig hebben met het traceren van je bestelling, stuur ons dan gerust een mailtje via klantenservice@lyko.com. ✨💌 Liefs, Mara / Customer Relations
Dat het 4 werkdagen moet duren voordat het uit BRD aan de huisdeur in NL is
Antwoord van lyko.com/nl
Hello 😊 Right now the delivery companies have literally both hands full and the delivery can take a bit longer than expected. Thanks for the understanding. I hope you like your products from us and I wish you a lovely weekend. 🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
hele hele lange leverttijd zonder update
Antwoord van lyko.com/nl
Hoi! ✨ Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat je pakketje vertraagd was. Onze excuses hiervoor! Hopelijk geniet je alsnog even veel van je bestelling! Liefs, Lyko NL! 🌟

Ik kreeg mijn producten thuisbezorgd zonder stootbescherming

Ik kreeg mijn producten thuisbezorgd in een doos zonder papier tegen het stoten. Nu zijn de flessen met Lanza Styling met deuken en butsen. Ik vind dat niet professioneel.
Antwoord van lyko.com/nl
Hey! Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, team Lyko!

Levering ?

Ondanks vriendelijk en snelle reactie op het fout gaan van bestelling en het te lange wachten daarop van het produckt kies ik niet meer voor lyko