lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl

1.057 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.154 beoordelingen in totaal

Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

8 sep 2023
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV
Monique V.
Nieuw Vennep

Beoordelingen voor lyko.com/nl

3 jul 2024

Teleurgesteld in Budbee

Ik heb m’n bestelling nog steeds niet. Volgens Budbee zou ik het al moeten hebben, maar dat is niet zo.
3 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op! Zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇 Liefs, Mara / Customer Relations
5 jul 2024
2 jul 2024
30 jun 2024
2 jun 2024

Late levering en niet compleet. Wel netjes opgelost

Verzenden duurde erg lang, pakket kwam pas na 10 dagen aan. Ook ontbraken er 2 items. Klantenservice heeft dit wel meteen netjes opgelost en daar een refund voor gegeven. Maar ik moest daardoor wel last minute elders vervanging vandaan halen.
7 jun 2024
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het zo gelopen is! Onze excuses hiervoor. We zijn blij dat onze klantenservice het nog heeft kunnen oplossen. We hopen dit een volgende keer beter te mogen doen. 🧡 Liefs, team Lyko! 🌟
21 jun 2024

Bestelling niet verstuurd.

Bestelling gedaan en 5 dagen geleden de melding gekregen dat het verstuurd zou zijn, maar bij DHL is het wel aangemeld, maar nog steeds niet afgeleverd. Dit terwijl Lyko doet alsof de bestelling nu is afgerond.
12 jun 2024

Wel echt?!

Het product zat in een blanco doos (wit) zonder merknaam oid erop. Het product zelf ziet er wel oké uit. Het is niet voor mijzelf dus ik kan het niet beoordelen.
29 mei 2024
Product niet ontvangen. Duurt enorm lang en nu zegt dhl dat het is bezorgd. Ik heb geen handtekening gezet en was gewoon thuis
4 jun 2024
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen! Zou je ons een mail willen sturen naar klantenservice@lyko.com? Dan zorgen we dat we je zo snel mogelijk helpen! Liefs, Mara / Customer Relations ✨
16 jun 2024
Verkeerde maat opgestuurd. Duurde weken voordat je je geld terug krijgt. Echt vervelend!
17 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling! Op basis van je review heb ik je bestelling bekeken, echter zie ik dat jouw recente bestelling zelfs vóór de verwachte leverdatum is bezorgd, en ik zie geen geschiedenis van het omschreven probleem in ons systeem.... Houd je mailbox in de gaten want ik zal je een berichtje sturen om dit uit te zoeken! 😊 Liefs, Mara / Customer Relations 🌟
30 mei 2024
Bestelde artikelen op aangegeven datum bezorgen en niet een week later
10 jun 2024

Wel goed!!

Er was 1 onderdeel erg beschadigd, de rest was fantastisch!!
13 jun 2024
Bedankt voor je positieve beoordeling! Dat waarderen we enorm. Indien je nog geen contact met onze klantenservice hebt gehad, stuur ons gerust een mail naar klantenservice@lyko.com voor het beschadigde artikel! Fijn om te horen dat je verder tevreden bent met ons. Hopelijk tot snel! 🤩 Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
31 mei 2024
Snellere levering misschien. Verder prima en goed verpakt.
4 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling! Dat waarderen we enorm. Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
23 jun 2024
Sneller leveren
26 jun 2024
Bedankt voor je feedback, dat waarderen we enorm! We doen ons best het leverproces te optimaliseren. Liefs, team Lyko 🌷
30 mei 2024
19 mei 2024
Nog steeds geen bestellingen ontvangen 10 mei zou het binnen zijn. Het is nu 19 mei en heb het nog steeds niet ontvangen.
22 mei 2024
10 mei 2024
Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen, zou 6 mei hebben moeten komen. Track&Trace Budbee werkt niet
14 mei 2024
Hi, bedankt voor de feedback! Ik zie helaas inderdaad dat de eerste keer BudBee uw bestelling had geannuleerd. Inmiddels hebben wij de bestelling opnieuw laten versturen en hopen wij dat u deze snel ontvangt! Hopelijk tot snel!
21 mei 2024
Verkeerde kleur geleverd gekregen maar had verpakking al open gemaakt
15 mei 2024
Geen terugkoppeling geen informatie vertraaging etc
22 mei 2024
12 mei 2024
Lange levertijd
21 apr 2024
Snelle verzending, maar wel één van de kleuren oogschaduw was uit het pallet gevallen. Ik heb het erin terug moeten duwen, hierbij is wel wat oogschaduw verloren gegaan, en juist de mooiste kleur is nu maar half.
28 apr 2024
Hello 😊 Oh that is so unfortunate that the eyeshadow got damaged during the transport! But dont worry, we find a good solution for you! Please reach out to our amazing lyko customer-serice at klantenservice@lyko.com! They will help you with that matter immediately! Hope you had a lovely kings day! ✨ Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko