lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl

1.142 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.445 beoordelingen in totaal

Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

27 sep 2024
het duurt heel erg lang voor je je bestelling in huis hebt (langer dan een week!) en de klantenservice is slecht. Eerste bestelling hebben ze gecanceld en een paar dagen later geld terug gestort, nooit eerder meegemaakt! Ze zouden een voucher geven, maar dat was gewoon dezelfde korting die je krijgt als je voor het eerste daar besteld, dus echt... zwaar waardeloos. Ik vond het heel stressvol omdat het totaal geen vertrouwen gaf of je wel wat binnen zou gaan krijgen. Ik bestel hier dus nooit weer.
AJ
anoniem J.
Westereen

Beoordelingen voor lyko.com/nl

17 aug 2024
Niets ontvangen
19 aug 2024
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen! Zou je ons een mail willen sturen naar klantenservice@lyko.com? Dan zorgen we dat we je zo snel mogelijk helpen! Liefs, Mara / Customer Relations ✨
29 jul 2024
3 jul 2024

Teleurgesteld in Budbee

Ik heb m’n bestelling nog steeds niet. Volgens Budbee zou ik het al moeten hebben, maar dat is niet zo.
3 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op! Zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇 Liefs, Mara / Customer Relations
5 jul 2024
2 jul 2024
30 jun 2024
14 nov 2023

Ik had niks besteld. Toch krijg ik spullen.

Ik had niks besteld, maar toch werden er producten verstuurd. Nu moet ik er moeite voor doen om het weer terug te sturen. Een retourformulier krijgen kan niet zonder luid te worden van één of andere club. Ook daar heb ik niet om gevraagd. Slecht.
16 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. 😊 Liefs, Customer Relations Liefs, Nada/ Customer Relations
2 jun 2024

Late levering en niet compleet. Wel netjes opgelost

Verzenden duurde erg lang, pakket kwam pas na 10 dagen aan. Ook ontbraken er 2 items. Klantenservice heeft dit wel meteen netjes opgelost en daar een refund voor gegeven. Maar ik moest daardoor wel last minute elders vervanging vandaan halen.
7 jun 2024
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het zo gelopen is! Onze excuses hiervoor. We zijn blij dat onze klantenservice het nog heeft kunnen oplossen. We hopen dit een volgende keer beter te mogen doen. 🧡 Liefs, team Lyko! 🌟
21 apr 2024
Snelle verzending, maar wel één van de kleuren oogschaduw was uit het pallet gevallen. Ik heb het erin terug moeten duwen, hierbij is wel wat oogschaduw verloren gegaan, en juist de mooiste kleur is nu maar half.
28 apr 2024
Hello 😊 Oh that is so unfortunate that the eyeshadow got damaged during the transport! But dont worry, we find a good solution for you! Please reach out to our amazing lyko customer-serice at klantenservice@lyko.com! They will help you with that matter immediately! Hope you had a lovely kings day! ✨ Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
21 jun 2024

Bestelling niet verstuurd.

Bestelling gedaan en 5 dagen geleden de melding gekregen dat het verstuurd zou zijn, maar bij DHL is het wel aangemeld, maar nog steeds niet afgeleverd. Dit terwijl Lyko doet alsof de bestelling nu is afgerond.
Duurt lang alvorens pakket binnenkomt en ze geven aan met post NL te versturen zodat ik het naar mijn postbus kan laten versturen maar dan versturen ze het toch met DHL waardoor het pakket weer terug gaat.
Antwoord van lyko.com/nl
Good morning! 😊 I am sorry it came to complications with your delivery! If you want us to send out the package again for you, no added costs of course, then please contact our customer service at klantenservice@lyko.com and they take care of it immediately! I wish you happy easter and hopefully you give us another chance in future. 🐣 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko

Ik kreeg mijn producten thuisbezorgd zonder stootbescherming

Ik kreeg mijn producten thuisbezorgd in een doos zonder papier tegen het stoten. Nu zijn de flessen met Lanza Styling met deuken en butsen. Ik vind dat niet professioneel.
Antwoord van lyko.com/nl
Hey! Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, team Lyko!
12 jun 2024

Wel echt?!

Het product zat in een blanco doos (wit) zonder merknaam oid erop. Het product zelf ziet er wel oké uit. Het is niet voor mijzelf dus ik kan het niet beoordelen.
DHL heeft 2x aangegeven dat er niemand thuis was terwijl er wel iemand was. Uiteindelijk bij DHL punt afgehaald. Daardoor was de bezorging erg vertraagd.
Antwoord van lyko.com/nl
Hello! 😊 Oh that is really inconvienient that you had to pick it up from a DHL shop! We always wish for a smooth delivery for our customers, so I am very sorry it was not the case here. But I hope that you really like your products from us and that you have a lot of joy with them! Hopefully you will give us another chance and then I am sure everything will go smooth! 😇 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko

Levering ?

Ondanks vriendelijk en snelle reactie op het fout gaan van bestelling en het te lange wachten daarop van het produckt kies ik niet meer voor lyko
26 okt 2023
Levering was fout, website zit niet goed in elkaar en biedt geen oplossing. Maar klantenservice werkt vlot en kundig dus probleem netjes opgelost
27 okt 2023
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze klantenservice! 😊 Liefs, Nada/ Customer Relations
10 mrt 2024
Bezorgdienst Budboo is niet in staat om binnen 8 werkdagen een binnenlands pakketje te bezorgen. De terugbetaling na annuleren ging wel vlot.
De bestelling was in goede orde aangekomen . Alleen jammer dat er bij mijn bestelling geen gratis sample zat die jullie beloofd hadden.
Heb een bestelling van een andere klant gekregen niet wat ik besteld heb. Klantenservice heeft dit opgelost en mijn geld terug gestort.
Antwoord van lyko.com/nl
Hey! Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je een verkeerde bestelling hebt ontvangen! Gelukkig is het inmiddels opgelost. Onze excuses voor het ongemak. Liefs, team Lyko!
Mijn pakket heeft meer dan 2 dagen vertraging en nog niet aangekomen. Ik heb contact gezocht met Lyko en ze laten niets van zich horen.
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt met onze levering, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, Lyko Customer Relations