lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl

1.142 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.445 beoordelingen in totaal

Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

27 sep 2024
het duurt heel erg lang voor je je bestelling in huis hebt (langer dan een week!) en de klantenservice is slecht. Eerste bestelling hebben ze gecanceld en een paar dagen later geld terug gestort, nooit eerder meegemaakt! Ze zouden een voucher geven, maar dat was gewoon dezelfde korting die je krijgt als je voor het eerste daar besteld, dus echt... zwaar waardeloos. Ik vond het heel stressvol omdat het totaal geen vertrouwen gaf of je wel wat binnen zou gaan krijgen. Ik bestel hier dus nooit weer.
AJ
anoniem J.
Westereen

Beoordelingen voor lyko.com/nl

31 okt 2023
bestelling zou 20 oktober geleverd worden, nog steeds niet ontvangen. Gisterochtend weer een mail gestuurd, niets gehoord tot nog toe.
2 nov 2023
Hey! Vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Ik zie dat je inmiddels prettig contact hebt gehad met onze klantenservice, en dat er een oplossing in werking is gezet! 💘 Liefs, team Lyko 🎃🍂
Me pakket is na 1,5 week nogsteeds niet aangekomen ik wordt slecht op de hoogte gehouden en dan heb ik hem nog niet eens gepast.
Antwoord van lyko.com/nl
Hoi! Jammer om te horen dat het verzendproces onduidelijk is. Mocht je hulp nodig hebben met het traceren van je bestelling, stuur ons dan gerust een mailtje via klantenservice@lyko.com. ✨💌 Liefs, Mara / Customer Relations
29 mei 2024
Product niet ontvangen. Duurt enorm lang en nu zegt dhl dat het is bezorgd. Ik heb geen handtekening gezet en was gewoon thuis
4 jun 2024
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen! Zou je ons een mail willen sturen naar klantenservice@lyko.com? Dan zorgen we dat we je zo snel mogelijk helpen! Liefs, Mara / Customer Relations ✨
19 mrt 2024
Het duurde best wel lang tot dat ik een bevestiging had ontvangen van dat het pakket was verstuurd. Helaas, maar verder prima!
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je feedback! Dat waarderen we enorm. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons. Uiteraard hopen we het een volgende keer sneller te doen! Hopelijk tot gauw! 🤩 Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
19 mei 2024
Nog steeds geen bestellingen ontvangen 10 mei zou het binnen zijn. Het is nu 19 mei en heb het nog steeds niet ontvangen.
22 mei 2024
Sorry, verkeerde beoordeling gegeven. Kan ik de 2 sterren nog herstellen in 5 sterren. Of de 2 sterren weghalen?
Antwoord van lyko.com/nl
Good evening! 😊 Dont worry, it happens quickly that you press the wrong button. (I have been there myself 😉) I dont think you are able to change it, but the most important is that you were happy with your order from us! 🥰 Hopefully we will see you back soon and I wish you a great weekend! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
26 dec 2023

Niks ontvangen.

Ik heb niks ontvangen, er is wat fout gegaan aan hun kant zeggen ze. Ik hoef ook niks meer.....Kerst is voorbij.
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, Nada/ Customer Relations
Ik heb het product nog steeds niet ontvangen en kan ook nergens duidelijk melden dat het niet binnengekomen is
Antwoord van lyko.com/nl
Hello! ☺️ Don't worry we will figure out where your package is! Our customer service will write to you an email and get in touch with you!✉️ Have a good day!🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
11 nov 2023
Pakketje nog steeds niet ontvangen sinds 14-10-2023. Lyko.nl. Dacht dat dit een webwinkel in Nederland was
10 mei 2024
Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen, zou 6 mei hebben moeten komen. Track&Trace Budbee werkt niet
14 mei 2024
Hi, bedankt voor de feedback! Ik zie helaas inderdaad dat de eerste keer BudBee uw bestelling had geannuleerd. Inmiddels hebben wij de bestelling opnieuw laten versturen en hopen wij dat u deze snel ontvangt! Hopelijk tot snel!
17 dec 2023
Ze verzenden met Budbee, zou 1,5 week duren om mijn bestelling te ontvangen, daarom order geannuleerd
Antwoord van lyko.com/nl
Good morning! 😊 I hope you had a good weekend! Please contact for matters concerning your package and order our lyko customer service per email via klantenservice@lyko.com. ✨💌 Then they will help you further! Have a good monday! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
Verzendingsproces onduidelijk. Eerst Track en Trace van Deutsche Post daarna dezelfde code voor Postnl
Antwoord van lyko.com/nl
De bezorging duurt eindeloos en iets retour sturen is mij nog niet gelukt. Teleurstellend!
Antwoord van lyko.com/nl
Hello 😊 First of all I hope you had lovely easter! That is really unfortunate that the delivery took longer than estimated, that is of course also not what we hope for. But before holidays the delivery companies have always a lot to do and it can came to delays. Regarding your wish to return products, you can do that for free at Lyko! 👍 We have a detailed guide on how to do it in our Frequently Asked Questions section. If you click in your order history and then further into the specific order, you can click on "Return" and select the articles you want to send backand then you get automatically a Label sent to your email. If you have any problems please contact our dutch customer service, they will gladly generate and send one to you if you prefer that option. 📧(klantenservice@lyko.com) I hope you give us another chance in the future and I wish you a great evening! ✨ Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
Na 3 weken nog niks ontvangen en klantenservice reageert ook niet. Heel slecht. Geld weg.
16 jun 2024
Verkeerde maat opgestuurd. Duurde weken voordat je je geld terug krijgt. Echt vervelend!
17 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling! Op basis van je review heb ik je bestelling bekeken, echter zie ik dat jouw recente bestelling zelfs vóór de verwachte leverdatum is bezorgd, en ik zie geen geschiedenis van het omschreven probleem in ons systeem.... Houd je mailbox in de gaten want ik zal je een berichtje sturen om dit uit te zoeken! 😊 Liefs, Mara / Customer Relations 🌟
Dat het 4 werkdagen moet duren voordat het uit BRD aan de huisdeur in NL is
Antwoord van lyko.com/nl
Hello 😊 Right now the delivery companies have literally both hands full and the delivery can take a bit longer than expected. Thanks for the understanding. I hope you like your products from us and I wish you a lovely weekend. 🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
18 jan 2024
Het pakket zou 11/1 geleverd worden. Nu 18/1 nog steeds niets ontvangen.
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op! Indien je het pakketje nog niet hebt ontvangen, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇 Liefs / Customer Relations
FH
Fabienne H.
Amsterdam
29 okt 2023
Ik heb gecocht priorin capsules van 180 capsules kom alleen 165 capsules.
2 nov 2023
Hey Fabienne! Bedankt voor je beoordeling! Ik zie dat je in de tussentijd fijn contact hebt gehad met onze klantenservice, en dat het inmiddels is opgelost. Fijne dag! Liefs, team Lyko! 💘
30 mei 2024
Bestelde artikelen op aangegeven datum bezorgen en niet een week later
21 mei 2024
Verkeerde kleur geleverd gekregen maar had verpakking al open gemaakt