lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl
Beoordelingen:

1.060 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.143 beoordelingen in totaal  

4,55
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

Meest relevante negatieve beoordeling

8 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV
Monique V.
Nieuw Vennep
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lyko.com/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(30)
(16)
(53)
Resetten
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling was in goede orde aangekomen . Alleen jammer dat er bij mijn bestelling geen gratis sample zat die jullie beloofd hadden.
Beoordeling melden
8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb een bestelling van een andere klant gekregen niet wat ik besteld heb. Klantenservice heeft dit opgelost en mijn geld terug gestort.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
13 dec 2023
Hey! Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je een verkeerde bestelling hebt ontvangen! Gelukkig is het inmiddels opgelost. Onze excuses voor het ongemak. Liefs, team Lyko!
5 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet geleverd, meerdere keren contact gehad; continu loze beloftes. Uiteindelijk trusted in moeten schakelen voor restitutie
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
6 aug 2023
Hello! 😊 Unfortunately there has been some delays with our shipping company. I understand that it is very inconvenient to wait for a package longer than expected, but our customer service can in those cases only ask for extra pantience!🙏 Have a great evening! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakket heeft meer dan 2 dagen vertraging en nog niet aangekomen. Ik heb contact gezocht met Lyko en ze laten niets van zich horen.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
22 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt met onze levering, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, Lyko Customer Relations
31 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
bestelling zou 20 oktober geleverd worden, nog steeds niet ontvangen. Gisterochtend weer een mail gestuurd, niets gehoord tot nog toe.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
2 nov 2023
Hey! Vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Ik zie dat je inmiddels prettig contact hebt gehad met onze klantenservice, en dat er een oplossing in werking is gezet! 💘 Liefs, team Lyko 🎃🍂
12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Me pakket is na 1,5 week nogsteeds niet aangekomen ik wordt slecht op de hoogte gehouden en dan heb ik hem nog niet eens gepast.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
13 dec 2023
Hoi! Jammer om te horen dat het verzendproces onduidelijk is. Mocht je hulp nodig hebben met het traceren van je bestelling, stuur ons dan gerust een mailtje via klantenservice@lyko.com. ✨💌 Liefs, Mara / Customer Relations
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet ontvangen. Krijg wel verzoek om te betalen. Dus dat is heel bijzonder. Graag een reactie. Mevrouw van Lieshout
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
10 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. Wij zullen dit zo snel mogelijk voor je oplossen en contact met je opnemen via de mail. 😇 Liefs, Customer Relations
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het duurde best wel lang tot dat ik een bevestiging had ontvangen van dat het pakket was verstuurd. Helaas, maar verder prima!
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
22 mrt 2024
Bedankt voor je feedback! Dat waarderen we enorm. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons. Uiteraard hopen we het een volgende keer sneller te doen! Hopelijk tot gauw! 🤩 Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Niks ontvangen.

Ik heb niks ontvangen, er is wat fout gegaan aan hun kant zeggen ze. Ik hoef ook niks meer.....Kerst is voorbij.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
27 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, Nada/ Customer Relations
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb het product nog steeds niet ontvangen en kan ook nergens duidelijk melden dat het niet binnengekomen is
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
23 jan 2024
Hello! ☺️ Don't worry we will figure out where your package is! Our customer service will write to you an email and get in touch with you!✉️ Have a good day!🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
29 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen producten ontvangen tot dusver. Wel een kortingscode als troost. Maar wacht nog steeds. Ben benieuwd….
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
30 jul 2023
Hello! 😊 First of all I can totally understand that you are a bit worried, but there has been some delays with our delivery partners and therefor the shipping takes longer then estimated! It sounded like you have been already in contact with our customer service and they will for sure find a solution for you, if your package will not arrive shortly! 👍 Have a good evening & thanks a lot for your patience! 😇 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
11 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakketje nog steeds niet ontvangen sinds 14-10-2023. Lyko.nl. Dacht dat dit een webwinkel in Nederland was
Beoordeling melden
17 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ze verzenden met Budbee, zou 1,5 week duren om mijn bestelling te ontvangen, daarom order geannuleerd
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
18 dec 2023
Good morning! 😊 I hope you had a good weekend! Please contact for matters concerning your package and order our lyko customer service per email via klantenservice@lyko.com. ✨💌 Then they will help you further! Have a good monday! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verzendingsproces onduidelijk. Eerst Track en Trace van Deutsche Post daarna dezelfde code voor Postnl
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
13 dec 2023
Hoi! Jammer om te horen dat het verzendproces onduidelijk is. Mocht je hulp nodig hebben met het traceren van je bestelling, stuur ons dan gerust een mailtje via klantenservice@lyko.com. ✨💌 Liefs, Mara / Customer Relations
11 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het duurde erg lang voordat mijn pakket bezorgd werd en ik kreeg geen informatie over bezorging
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
11 aug 2023
Hello! 😊 Sorry to hear that your delivery took longer than expected and you did not get any shipping information! You should have gotten the tracking automatically via email, but we will have a look into if why you did not receive it! Sometimes emails also get into the spam folder unfortunately. Thanks for your feedback and I hope you give us another chance in future! 🙏 Have a great day. Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
4 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte levering en communicatie

Mijn bestelling is nog steeds niet gearriveerd. Trach and trace toont geen enkele voortgang.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
6 aug 2023
Hello! 😊 It takes sometimes a bit until there is an update in the track and trace site. Our packages get delivered from Sweden, so the shipping takes therefor a bit longer. So I would need to ask for a bit of patience and then I am sure you will receive your package shortly! 🙏 But please feel free to reach out to our customer service via email or chat! They can help you if you have any questions or concerns! 📧👍 Have a great evening! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na 3 weken nog niks ontvangen en klantenservice reageert ook niet. Heel slecht. Geld weg.
Beoordeling melden
PB
Patricia B.
Gronsveld
21 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb m’n bestelling nog niet ontvangen Zo lang wachten Ik bestel hier niets meer
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
22 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, Customer Relations
7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

14 dagen verzendtijd

14 dagen tot de bestelde producten bij mij aankwamen, dat zou echt beter kunnen!
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
7 aug 2023
Heeey!😊 I totally agree with you, that delivery time is definitely too long! We are very sorry for that, but unfortunately it has come to some unpredictable delays with our shipping partners! Thanks for being so patient and I really hope that you have a lot of joy with your products now! ✨ Hopefully you give us another chance in future and that time we will for sure be a lot faster! Have a great day.🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
30 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dat het 4 werkdagen moet duren voordat het uit BRD aan de huisdeur in NL is
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
1 dec 2023
Hello 😊 Right now the delivery companies have literally both hands full and the delivery can take a bit longer than expected. Thanks for the understanding. I hope you like your products from us and I wish you a lovely weekend. 🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko