lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl

1.060 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.143 beoordelingen in totaal

8 dec 2023
Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

8 sep 2023
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV
Monique V.
Nieuw Vennep

Beoordelingen voor lyko.com/nl

18 jan 2024
Het pakket zou 11/1 geleverd worden. Nu 18/1 nog steeds niets ontvangen.
19 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op! Indien je het pakketje nog niet hebt ontvangen, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇 Liefs / Customer Relations
FH
Fabienne H.
Amsterdam
29 okt 2023
Ik heb gecocht priorin capsules van 180 capsules kom alleen 165 capsules.
2 nov 2023
Hey Fabienne! Bedankt voor je beoordeling! Ik zie dat je in de tussentijd fijn contact hebt gehad met onze klantenservice, en dat het inmiddels is opgelost. Fijne dag! Liefs, team Lyko! 💘
ME
Monique E.
Hoofddorp
10 dec 2023
Heb nog steeds niet mijn pakket ontvangen!!! 4 weken geleden besteld
13 dec 2023
Hey! Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇 Liefs, team Lyko
8 dec 2023
Duur te lang bezorging is nog steeds niet gekomen ik wil annuleren
9 mrt 2024
Bezorging is niet gelukt en lyco zelf kan er dan niets aan doen..
12 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op! Zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇
25 jan 2024
Geen Hollandse beschrijving en geen duidelijke gebruiksaanwijzing
26 jan 2024
Hallo! Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat er geen Nederlandse beschrijving op jouw product staat! Mocht je hulp nodig hebben met het gebruiken van je product, stuur ons gerust een mailtje naar klantenservice@lyko.com. 💌 Liefs, Mara / Customer Relations
15 mrt 2024
Ik heb het pakket niet ontvangen. Geschatte bezorgdatum was 7-3
15 mrt 2024
Heey! 🌞 In cases like this is is really best to go directly to our lyko customer service and write to them. You can either reach them via email at klantenservice@lyko.com or send them a message via the chat! Dont be worried our amazing support team will take care of your matter then and find a solution you are happy with!😇 Have a great friday! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
9 aug 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Waardeloos!!!
11 aug 2023
Good morning! 😊 In those cases you need to contact our Lyko Customer Service and they will have immediately a look where your package is at! Please write an email to klantenservice@lyko.com, or if you prefer a chat it is available today until 4 in the afternoon. I am sure our Customer Service will help you, so please dont worry! 😇 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
3 aug 2023
Bestelling betaald en niet ontvangen Oplichters Oplichters
6 aug 2023
Hello! I have seen that you have been already in contact with my college from our customer support! 📧 I am sure she found a solution for the problem! If you need any further assistance then please reach out to them again, we are also available via chat during the week! Have a great evening!😊 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
7 feb 2024
Budbee verzending duurt een week. Dat is niet van deze tijd
13 feb 2024
Hoi! Bedankt voor je feedback. Onze levertijd duurt gemiddeld 4-5 werkdagen. Je krijgt een bezorgindicatie te zien per pakketservice vóór het afrekenen. Dit wordt vervolgens bevestigd in je bestelbevestiging. LYKO's warenhuis zit in Zweden (LYKO is Zweeds! 🤗) dus vandaar dat de levertijd wat langer duurt dan dat je gewend bent dan van bijvoorbeeld een Nederlandse webshop! Liefs, team Lyko!
JG
Jacq G.
Westdorpe
18 okt 2023
Spullen zijn prima maar levering duurde bijna twee weken.
27 okt 2023
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de prijzen. Ik kan me voorstellen dat de levertijd iets langer duurt dan dat je gewend bent (onze pakketjes komen uit Zweden). 😇✨ Liefs, Nada/ Customer Relations
2 aug 2023
Zending niet aangeboden en automatisch retour verzonden.
6 aug 2023
Hello! 🌞' I have seen that you have already been in contact with our customer service! 👌 That is really unfortunate that your package got automatically returned, but I am sure my collegue helped you out and found a good solution for you! Have a lovely sunday evening and if you need more assistance then please reach out to our customer service again! 🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
30 jul 2023
Heeft anderhalf week geduurd voor ik mijn pakketje had.
30 jul 2023
Good evening! 😊 We are sorry that the delivery took longer then expectedl Unfortunately it has come to delays from our shipping company and therefor you received your package late. But I hope that you have now a lot of joy with your products! Thank you so much for your patience and hopefully you will give us another chance in the future! Have a great sunday evening!🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
12 nov 2023
Mn pakketje heb ik om moeten leuren. Kwam maar niet aan
16 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, Customer Relations
4 dec 2023
Gekochte artikel nooit ontvangen. Nooit meer Lyko
5 dec 2023
Hello! Please contact our Lyko customer service at klantenservice@lyko.com! 📧 They will help you track down your package where it is located and help you with any matter. So please always reach out to them with any concerns or issues, only then we are able to help you and know that there is an issue. Have a lovely day. 🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
11 dec 2023
Super slechte bezorging, en geen enkel begrip
13 dec 2023
Hey! Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, team Lyko!
JB
jan b.
middelburg
16 nov 2023
Verkeerde product gestuurd. Is geretourneerd.
16 sep 2023
Bestelling was veel later binnen dan toegezegd
16 sep 2023
Hello! 😊 That is really unfortunate to hear that your delivery took longer than expected. We only communicate a estimated delivery and do not promise a specific date, as our packages get delivered from Sweden and it is quite a journey. 😅 Therefor it can sometines happen that it takes a bit longer than predicted. But thanks a lot for your patience and I hope that even if your products got to you later than expected, that you have a lot of joy with them now! Have a good weekend! 🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
12 sep 2023
heb mijn bestelling nog steeds niet gekregen
14 sep 2023
9 mrt 2024
Het pakketje is nog steeds niet geleverd.
12 mrt 2024