lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl

1.078 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.912 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 nov 2021
lyko.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

8 sep 2023
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV
Monique V.
Nieuw Vennep

Beoordelingen voor lyko.com/nl

4 jun 2023

Wat duurt het lang……

Na een belofte van 2 - 3 werkdagen zit ik nu 10 dagen te wachten…..
8 jun 2023
Good morning! 🌞 In those cases it is best to ask our customer service for support. If you still have not received the package, please write an email to klantenservice@lyko.com . They will help you immediately and make sure you receive your package! 😇 Have a lovely day! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
6 jul 2023

Not correct at all … a disaster sevice…

Not correct at all … a disaster sevice … i will never order here
6 jul 2023
Good evening! 😊 I am sorry to hear that you were not pleased with our service, we do our very best to help our customers as best as possible and to always find a solution! 😇 Please feel free to reach out to our customer service again if you need help from us! Have a lovely evening! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
31 mei 2023
Nog niks ontvangen Tot 2 x toe beloven en tot op heden nog niks
2 jun 2023
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te horen dat je nog geen update hebt gehad van jouw bestelling. Ik heb jou zojuist een mail gestuurd met meer informatie hierover. We horen graag van je! 😊 Liefs, Nada/ Customer Relations
9 aug 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Waardeloos!!!
11 aug 2023
Good morning! 😊 In those cases you need to contact our Lyko Customer Service and they will have immediately a look where your package is at! Please write an email to klantenservice@lyko.com, or if you prefer a chat it is available today until 4 in the afternoon. I am sure our Customer Service will help you, so please dont worry! 😇 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
3 aug 2023
Bestelling betaald en niet ontvangen Oplichters Oplichters
6 aug 2023
Hello! I have seen that you have been already in contact with my college from our customer support! 📧 I am sure she found a solution for the problem! If you need any further assistance then please reach out to them again, we are also available via chat during the week! Have a great evening!😊 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
3 jun 2023
Vraagt voor een beoordeling terwijl ik nog niks ontvangen heb
27 mei 2023
Levering is prima product voldoet niet aan de verwachtingen
2 jun 2023
Hoi! Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met je aankoop. Mocht je het idee hebben dat het een productiefout betreft, neem dan contact op met klantenservice@lyko.com. 💌 Liefs, team LYKO!
JG
Jacq G.
Westdorpe
18 okt 2023
Spullen zijn prima maar levering duurde bijna twee weken.
27 okt 2023
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de prijzen. Ik kan me voorstellen dat de levertijd iets langer duurt dan dat je gewend bent (onze pakketjes komen uit Zweden). 😇✨ Liefs, Nada/ Customer Relations
16 jun 2023
Bestelling zou zijn geleverd Wij hebben niets ontvangen
Antwoord van lyko.com/nl
Hello 😊 Sometimes it can happen that the delivery takes longer than the estimated delivery. But that is no need to worry, it can be the case that it is just a bit delayed. If you need help or have questions, our customer service will take care of any matter and help you! 😇 It would be perfect if you send a email to klantenservice@lyko.com. Have a great day! 🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
2 aug 2023
Zending niet aangeboden en automatisch retour verzonden.
6 aug 2023
Hello! 🌞' I have seen that you have already been in contact with our customer service! 👌 That is really unfortunate that your package got automatically returned, but I am sure my collegue helped you out and found a good solution for you! Have a lovely sunday evening and if you need more assistance then please reach out to our customer service again! 🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
30 jul 2023
Heeft anderhalf week geduurd voor ik mijn pakketje had.
30 jul 2023
Good evening! 😊 We are sorry that the delivery took longer then expectedl Unfortunately it has come to delays from our shipping company and therefor you received your package late. But I hope that you have now a lot of joy with your products! Thank you so much for your patience and hopefully you will give us another chance in the future! Have a great sunday evening!🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
12 nov 2023
Mn pakketje heb ik om moeten leuren. Kwam maar niet aan
16 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, Customer Relations
IZ
Ingrid Z.
Maarssen
5 mei 2023
Bestelling nog niet in huis! Bestelnummer ; 22183134
8 mei 2023
Hello! 😊 Don´t worry we already looked into that and will take care of the matter! I wrote to you a email a few minutes ago! 📧 Please just get back to me regarding that. Have a gread day and talk to you soon! 🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
10 jun 2023
Slechte schatting leverdatum en lange verzendtijd
11 jun 2023
Hello! 😊 First of all thank you for your feedback! We do our best to ship out the packages as soon as possible, but due to that our warehouse is in Sweden, the delivery takes a bit longer and unfortunately sometimes it happens that there are some delays with our carrier. So thanks a lot for your patience and I hope that you like the products you got from us! Have a great sunday!🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
7 mei 2023
Nog steeds niet binnen. Leverdatum zou 4 mei zijn.
8 mei 2023
Welcome to Lyko! I could see that your package got delivered today! 👍📦 Thanks for your patience and I really hope you got a lot of joy with your products. Have a great start into the new week. 🌞 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
7 mei 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
10 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. Ik zie dat je bestelling ondertussen al is geleverd, heel veel plezier ermee!✨💗 Liefs, Nada/ Customer Relations
Gekochte artikel nooit ontvangen. Nooit meer Lyko
Antwoord van lyko.com/nl
Hello! Please contact our Lyko customer service at klantenservice@lyko.com! 📧 They will help you track down your package where it is located and help you with any matter. So please always reach out to them with any concerns or issues, only then we are able to help you and know that there is an issue. Have a lovely day. 🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
20 mei 2023
Nog steeds niks binnen, middels 8 dagen geleden!
24 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. Ik zie dat je bestelling vandaag wordt geleverd, alvast heel veel plezier ermee!✨😇 Liefs, Nada/ Customer Relations
Super slechte bezorging, en geen enkel begrip
Antwoord van lyko.com/nl
Hey! Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, team Lyko!
JB
jan b.
middelburg
16 nov 2023
Verkeerde product gestuurd. Is geretourneerd.