lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl

1.071 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.977 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 nov 2021
lyko.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

8 sep 2023
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV
Monique V.
Nieuw Vennep

Beoordelingen voor lyko.com/nl

22 mei 2023
Pakketje is nog niet binnen
24 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. Ik zie dat je bestelling ondertussen al is geleverd, heel veel plezier ermee!✨💗 Liefs, Nada/ Customer Relations
13 jan 2024
Levertijd duurde erg lang
Antwoord van lyko.com/nl
Good morning! 🍀 That is really unfortunate that the delivery took longer than expected, that can be really up to a lot of factors! But I hope that you have now a lot of joy with your products and hopefully the next time we will be a lot quicker! Have a great week! 😊✨ Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
Nog steeds niks ontvangen
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt met onze levering, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, Lyko Customer Relations
5 aug 2023
Betaald en niet ontvangen
6 aug 2023
Hello!😊 I have answered to one of your reviews before already, but please reach out to our customer service again if you need any assistance and they will help you out! 📧👍 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
HD
Hennie d.
Spijkenisse
Nog steeds niks geleverd
2 jun 2023
Hey! Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de vertraging van uw bestelling. Ik kan zien dat deze kort na uw review is bezorgd. We wensen u veel plezier met uw nieuwe beauty aankoop! Liefs, team LYKO 🌷✨
Nog steeds niets binnen…
24 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. Ik zie dat je bestelling ondertussen al is geleverd, heel veel plezier ermee!✨🫶 Liefs, Nada/ Customer Relations
Niet alles gekregen
23 nov 2023
Hey! Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het probleem is opgelost. 🌟 Liefs, team Lyko ✨
Parfum zonder geur
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, Nada/ Customer Relations
Kut oplossing
Antwoord van lyko.com/nl
Hello! If you are not happy with anything regarding your lyko order, then please contact our customer service there and we help you out! 📧👍 Have a good start into the new week! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
8 aug 2023
19 jul 2023