lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl

1.142 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.445 beoordelingen in totaal

Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

27 sep 2024
het duurt heel erg lang voor je je bestelling in huis hebt (langer dan een week!) en de klantenservice is slecht. Eerste bestelling hebben ze gecanceld en een paar dagen later geld terug gestort, nooit eerder meegemaakt! Ze zouden een voucher geven, maar dat was gewoon dezelfde korting die je krijgt als je voor het eerste daar besteld, dus echt... zwaar waardeloos. Ik vond het heel stressvol omdat het totaal geen vertrouwen gaf of je wel wat binnen zou gaan krijgen. Ik bestel hier dus nooit weer.
AJ
anoniem J.
Westereen

Beoordelingen voor lyko.com/nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters