lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl

1.072 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.981 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 nov 2021
lyko.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

8 sep 2023
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV
Monique V.
Nieuw Vennep

Beoordelingen voor lyko.com/nl

Langzame levering. Maar wel netjes
Antwoord van lyko.com/nl
Good morning & welcome to Lyko!🌞 First of all thanks a lot for your patience for the longer delivery time! But I hope that you have now a lot of joy with your products. We wish of course that everything goes smooth with the delivery but it really depends on a lot of different factors from the delivery company! But I am sure the next time it will be a lot quicker if you give us a chance. 😇 Have a lovely day! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
18 jan 2024
Het pakket zou 11/1 geleverd worden. Nu 18/1 nog steeds niets ontvangen.
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op! Indien je het pakketje nog niet hebt ontvangen, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇 Liefs / Customer Relations
13 jan 2024
Levertijd duurde erg lang
Antwoord van lyko.com/nl
Good morning! 🍀 That is really unfortunate that the delivery took longer than expected, that can be really up to a lot of factors! But I hope that you have now a lot of joy with your products and hopefully the next time we will be a lot quicker! Have a great week! 😊✨ Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
26 dec 2023

Niks ontvangen.

Ik heb niks ontvangen, er is wat fout gegaan aan hun kant zeggen ze. Ik hoef ook niks meer.....Kerst is voorbij.
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, Nada/ Customer Relations
Mijn pakket heeft meer dan 2 dagen vertraging en nog niet aangekomen. Ik heb contact gezocht met Lyko en ze laten niets van zich horen.
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt met onze levering, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, Lyko Customer Relations
Nog steeds niks ontvangen

Levering ?

Ondanks vriendelijk en snelle reactie op het fout gaan van bestelling en het te lange wachten daarop van het produckt kies ik niet meer voor lyko
17 dec 2023
Ze verzenden met Budbee, zou 1,5 week duren om mijn bestelling te ontvangen, daarom order geannuleerd
Antwoord van lyko.com/nl
Good morning! 😊 I hope you had a good weekend! Please contact for matters concerning your package and order our lyko customer service per email via klantenservice@lyko.com. ✨💌 Then they will help you further! Have a good monday! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
Kut oplossing
Antwoord van lyko.com/nl
Hello! If you are not happy with anything regarding your lyko order, then please contact our customer service there and we help you out! 📧👍 Have a good start into the new week! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
Me pakket is na 1,5 week nogsteeds niet aangekomen ik wordt slecht op de hoogte gehouden en dan heb ik hem nog niet eens gepast.
Antwoord van lyko.com/nl
Hoi! Jammer om te horen dat het verzendproces onduidelijk is. Mocht je hulp nodig hebben met het traceren van je bestelling, stuur ons dan gerust een mailtje via klantenservice@lyko.com. ✨💌 Liefs, Mara / Customer Relations
Verpakking gedeukt en dichtgeplakt ( folie
Antwoord van lyko.com/nl
Super slechte bezorging, en geen enkel begrip
Antwoord van lyko.com/nl
Hey! Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, team Lyko!
ME
Monique E.
Hoofddorp
Heb nog steeds niet mijn pakket ontvangen!!! 4 weken geleden besteld
Antwoord van lyko.com/nl
Hey! Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇 Liefs, team Lyko
Verzendingsproces onduidelijk. Eerst Track en Trace van Deutsche Post daarna dezelfde code voor Postnl
Antwoord van lyko.com/nl

Ik kreeg mijn producten thuisbezorgd zonder stootbescherming

Ik kreeg mijn producten thuisbezorgd in een doos zonder papier tegen het stoten. Nu zijn de flessen met Lanza Styling met deuken en butsen. Ik vind dat niet professioneel.
Antwoord van lyko.com/nl
Duur te lang bezorging is nog steeds niet gekomen ik wil annuleren
Antwoord van lyko.com/nl
Heb een bestelling van een andere klant gekregen niet wat ik besteld heb. Klantenservice heeft dit opgelost en mijn geld terug gestort.
Antwoord van lyko.com/nl
Hey! Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je een verkeerde bestelling hebt ontvangen! Gelukkig is het inmiddels opgelost. Onze excuses voor het ongemak. Liefs, team Lyko!
hele hele lange leverttijd zonder update
Antwoord van lyko.com/nl
Hoi! ✨ Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat je pakketje vertraagd was. Onze excuses hiervoor! Hopelijk geniet je alsnog even veel van je bestelling! Liefs, Lyko NL! 🌟
Geur is goed maar vervliegd snel
Antwoord van lyko.com/nl
Hello! 😊 Well that sounds like the perfume you have chosen is not the right one for you! That is really unfortunate but everyones taste is different, especially when it comes to fragrances. If you would like to have the next time some assistance to choose the right product, please feel free to reach out to our customer service. Have a great evening. 🌟 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko