lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl

1.071 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.977 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 nov 2021
lyko.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

8 sep 2023
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV
Monique V.
Nieuw Vennep

Beoordelingen voor lyko.com/nl

Bestelde nog niet ontvangen
Antwoord van lyko.com/nl
Good morning!😊 Please contact our Lyko customer service at klantenservice@lyko.com! 📧 They will help you track down your package where it is located and help you with any matter. So please always reach out to them with any concerns or issues, only then we are able to help you and know that there is an issue. Have a good day! ✨ Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
Gekochte artikel nooit ontvangen. Nooit meer Lyko
Antwoord van lyko.com/nl
Hello! Please contact our Lyko customer service at klantenservice@lyko.com! 📧 They will help you track down your package where it is located and help you with any matter. So please always reach out to them with any concerns or issues, only then we are able to help you and know that there is an issue. Have a lovely day. 🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
Tot op heden nog geen pakketje ontvangen.
Antwoord van lyko.com/nl
Good morning!😊 Please contact our Lyko customer service at klantenservice@lyko.com! 👍📧 They will help you track down your package where it is located and help you with any matter. So please always reach out to them with any concerns or issues, only then we are able to help you and know that there is an issue. Have a great day! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
Dat het 4 werkdagen moet duren voordat het uit BRD aan de huisdeur in NL is
Antwoord van lyko.com/nl
Hello 😊 Right now the delivery companies have literally both hands full and the delivery can take a bit longer than expected. Thanks for the understanding. I hope you like your products from us and I wish you a lovely weekend. 🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
Niet alles gekregen
23 nov 2023
Hey! Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het probleem is opgelost. 🌟 Liefs, team Lyko ✨
Parfum zonder geur
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, Nada/ Customer Relations
JB
jan b.
middelburg
16 nov 2023
Verkeerde product gestuurd. Is geretourneerd.
16 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, Customer Relations
14 nov 2023

Ik had niks besteld. Toch krijg ik spullen.

Ik had niks besteld, maar toch werden er producten verstuurd. Nu moet ik er moeite voor doen om het weer terug te sturen. Een retourformulier krijgen kan niet zonder luid te worden van één of andere club. Ook daar heb ik niet om gevraagd. Slecht.
16 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. 😊 Liefs, Customer Relations Liefs, Nada/ Customer Relations
12 nov 2023
Mn pakketje heb ik om moeten leuren. Kwam maar niet aan
11 nov 2023
Pakketje nog steeds niet ontvangen sinds 14-10-2023. Lyko.nl. Dacht dat dit een webwinkel in Nederland was
31 okt 2023
bestelling zou 20 oktober geleverd worden, nog steeds niet ontvangen. Gisterochtend weer een mail gestuurd, niets gehoord tot nog toe.
2 nov 2023
Hey! Vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Ik zie dat je inmiddels prettig contact hebt gehad met onze klantenservice, en dat er een oplossing in werking is gezet! 💘 Liefs, team Lyko 🎃🍂
FH
Fabienne H.
Amsterdam
29 okt 2023
Ik heb gecocht priorin capsules van 180 capsules kom alleen 165 capsules.
2 nov 2023
Hey Fabienne! Bedankt voor je beoordeling! Ik zie dat je in de tussentijd fijn contact hebt gehad met onze klantenservice, en dat het inmiddels is opgelost. Fijne dag! Liefs, team Lyko! 💘
26 okt 2023
Levering was fout, website zit niet goed in elkaar en biedt geen oplossing. Maar klantenservice werkt vlot en kundig dus probleem netjes opgelost
27 okt 2023
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze klantenservice! 😊 Liefs, Nada/ Customer Relations
JG
Jacq G.
Westdorpe
18 okt 2023
Spullen zijn prima maar levering duurde bijna twee weken.
27 okt 2023
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de prijzen. Ik kan me voorstellen dat de levertijd iets langer duurt dan dat je gewend bent (onze pakketjes komen uit Zweden). 😇✨ Liefs, Nada/ Customer Relations
Bezorging duurde veel langer dan beloofd.
10 okt 2023
Bedankt voor je review! Ik kan me voorstellen dat de levertijd iets langer duurt dan dat je gewend bent (onze pakketjes komen uit Zweden). 😇✨ Liefs, Nada/ Customer Relations
Bestelling niet ontvangen. Krijg wel verzoek om te betalen. Dus dat is heel bijzonder. Graag een reactie. Mevrouw van Lieshout
10 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. Wij zullen dit zo snel mogelijk voor je oplossen en contact met je opnemen via de mail. 😇 Liefs, Customer Relations
24 sep 2023
Als er iets niet op voorraad is kun je later een berichtje krijgen als het er weer is maar als het niet meer leverbaar is dan hoor je niets.
28 sep 2023
Hey! Bedankt voor je feedback. Mocht je ooit vragen hebben over de voorraad van een product, of wil je weten of het uit het assortiment gaat of niet, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice! 💌 klantenservice@lyko.com 💌 Liefs, team Lyko! 💕
PB
Patricia B.
Gronsveld
21 sep 2023
Ik heb m’n bestelling nog niet ontvangen Zo lang wachten Ik bestel hier niets meer
22 sep 2023
Bedrijf verkoopt nep spul en heb je niets aan. blijven eindeloos pushen tot betalen en constant de bal terug spelen met dezelfde vragen of mails. heb betaald om er vanaf te zijn
19 sep 2023
Hello! 😊 I can 100% assure you that we only sell original products, which we get from official suppliers in Sweden. All that information is also found on our website! But if you dont want to keep your products for any reason, you have of course the right to return them if they have not been used! 👌The returns are even for free and you can get your return label, when you click on your order history and select the products you want to send back. The payment reminders you get automatically sent by the payment method you choose, that is a normal procedure when an invoice is due. If you want support with your return or anything else, you can also contact our customer service via chat or email, they are always happy to help! Have a great day. 🌞 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
16 sep 2023
Bestelling was veel later binnen dan toegezegd
16 sep 2023
Hello! 😊 That is really unfortunate to hear that your delivery took longer than expected. We only communicate a estimated delivery and do not promise a specific date, as our packages get delivered from Sweden and it is quite a journey. 😅 Therefor it can sometines happen that it takes a bit longer than predicted. But thanks a lot for your patience and I hope that even if your products got to you later than expected, that you have a lot of joy with them now! Have a good weekend! 🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko