Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
8 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden.
Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen.
Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor!
Met vriendelijke groet,
M. Voskuil
Geen terugkoppeling geen informatie vertraaging etc
Beoordeling melden
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Snel bezorgd, en het goede product
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
4 dagen geleden
Bedankt voor je positieve beoordeling! Dat waarderen we enorm. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons. Hopelijk tot snel! 🤩
Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
6 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Een andere bezorger nemen ipv DHL. Ze zeggen dat we niet thuis waren ze hadden niet eens aangebeld dat konden we zien op onze deurbel. Verder was het snel verstuurd door Lyko
Beoordeling melden
7 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen, zou 6 mei hebben moeten komen. Track&Trace Budbee werkt niet
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
3 dagen geleden
Hi, bedankt voor de feedback!
Ik zie helaas inderdaad dat de eerste keer BudBee uw bestelling had geannuleerd.
Inmiddels hebben wij de bestelling opnieuw laten versturen en hopen wij dat u deze snel ontvangt!
Hopelijk tot snel!
Na pakket zoek is geraakt bij dhl is het opnieuw naar mij toegestuurd . Goede service
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
9 dagen geleden
Hey!
Fijn om te horen dat het opgelost is en je nu tevreden bent met je bestelling.
Wij waarderen dit enorm :)
Liefs Bente/Customer Relations Lyko
13 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Was eerste contact. Kende de zaak niet. Mn dochter deed onderzoek. Leek mij tien betrouwbaar. Alles prima verlopen. Levering op tijd. Veel succes met bedrijf.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
10 dagen geleden
Bedankt voor je positieve beoordeling! Dat waarderen we enorm. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons. Hopelijk tot snel! 🤩
Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
Dat zelfde product goedkoper was dan elders
Snelle levering
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
3 mei 2024
Bedankt voor je positieve beoordeling! Dat waarderen we enorm. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons. Hopelijk tot snel! 🤩
Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
Goede prijs, website en communicatie.
Je moet rekening houden met 5 á 6 dagen voor je de bestelling in huis hebt.
Verpakking was niet goed gesloten: ik kon de inhoud hierdoor eruit halen.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
3 mei 2024
Bedankt voor je feedback! Wat vervelend om te horen dat het pakketje tijdens de transport beschadigd is geraakt. Onze excuses hiervoor. Indien de inhoud beschadigd is geraakt, kun je altijd contact met ons opnemen via klantenservice@lyko.com. 💌🧡
Liefs, Mara / Customer Relations
Bedankt voor je positieve beoordeling! Dat waarderen we enorm. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons. Hopelijk tot snel! 🤩
Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
Prima en fijn assortiment. Order wordt keurig verpakt geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
12 apr 2024
Bedankt voor je positieve beoordeling! Dat waarderen we enorm. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons. Hopelijk tot snel! 🤩
Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.