lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl

1.087 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.067 beoordelingen in totaal

8 dec 2023
Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

8 sep 2023
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV
Monique V.
Nieuw Vennep

Beoordelingen voor lyko.com/nl

20 mei 2024
Netjes en optijd bezorgd, jammer dat de verpakking beschadigd en half open was daardoor maar gelukkig was de inhoud nog heel. Afijn dat ligt aan de vervoerder en niet aan lyko.
22 mei 2024
Bedankt voor je positieve beoordeling! Dat waarderen we enorm. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons. Mocht er iets mis zijn met de geleverde artikelen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice! Hopelijk tot snel! 🤩 Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
Product prima. Voor de tweede keer besteld. Kon bezorgdata opgeven voor een week later. Beide keren kwam het pakje niet op de aangegeven datum.
Laatste bestelling was niet geleverd. Kwijt geraakt maar is uiteindelijk nog een keer verzonden nette mail en afhandeling.
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je positieve beoordeling! Dat waarderen we enorm. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons. Hopelijk tot snel! 🤩 Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
Produkt is goed aangekomen alleen de bezorg tijd is wat lang maar dit komt door de afstand en drukte bij de bezorgdienst
Met de shop zelf heb ik positieve ervaringen. Maar het verzenden duurde erg lang! Verzending was door budbee.
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je positieve beoordeling! Dat waarderen we enorm. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons. We doen ons best om het leverproces te optimaliseren, bedankt voor je feedback. Hopelijk tot snel! 🤩 Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
LB
L B.
Alkmaar
Snelle reactie op e-mail omdat ik niet alle producten ontvangenen had, ook snelle aanpassing van factuur.
Antwoord van lyko.com/nl
Perfecte ervaring met lyko. Alles ging prima. Producten zijn ook lager dan in de winkel qua prijs.
28 mei 2024
Het juiste product voor een goede prijs.Bezorging duurt iets langer dan bij de meeste webshop.

Geweldige klantenservice

altijd goede producten geen oude goede service . geweldige klantenservice
Antwoord van lyko.com/nl
The product is as described, quick shipping, careful packaging. Thank you!
Antwoord van lyko.com/nl
Thank you for your positive review! We really appreciate it. Great to hear that you are happy with us. Hope to see you soon! 🤩 Love, Mara / Customer Relations 🌼
Altijd snelle verzending en goed verzorgd ingepakt. Ik ben zeer tevreden.
Antwoord van lyko.com/nl
Een fijne webwinkel met een assortiment dat niet overal verkrijgbaar is
Antwoord van lyko.com/nl
Ik vind wel dat tussen de bestelling en bezorging veel tijd zit.
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je feedback! Onze levertijd duurt gemiddeld 5 werkdagen. Je krijgt een bezorgindicatie te zien per pakketservice vóór het afrekenen. LYKO's warenhuis zit in Zweden (LYKO is Zweeds! 🤗) dus vandaar dat de levertijd wat langer duurt dan dat je gewend bent dan van bijvoorbeeld een Nederlandse webshop! Ik zie dat jouw bestelling zelfs een dag voor de verwachte leverdatum is bezorgd! 🌟✨ We wensen je veel plezier met je bestelling! Liefs, team Lyko
AB
Goed produkt. Achteraf betalen. Levering was een beetje traag.
18 mei 2024
Levering duurde een aantal dagen maar kwam netjes verpakt
21 mei 2024

Goed en betrouwbaar

Betrouwbare, goede service en uitstekende producten.
22 mei 2024
goede prijs, tijdige levering. Wat wil je nog meer.
HV
Heleen v.
Utrecht
Prima producten en op de afgesproken tijd geleverd.
LS
Lussina S.
Den Haag
Goede producten en goede prijs plus snel geleverd
24 mei 2024
Snelle verzending en voordelig in prijs.
27 mei 2024