Easytoys.nl

4.665 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.314 beoordelingen in totaal

4 apr 2024
Ik ben sinds kort beginnen te bestellen via easytoys. Wat mij opvalt is dat het contact met de klantenservice erg fijn verloopt! ontzettend fijne medewerkers! die in oplossing denken in plaats van klanten af te schepen wat vaak wel bij andere webshops gebeurd. De site is ook erg duidelijk. Bij elk product staat duidelijk alles aangegeven waardoor de kans dat je iets fout besteld heel klein is. Leveringen is nooit wat fout gegaan. Altijd volgende dag binnen! hiermee onderscheid deze webshops zich van al die andere webshops! Hier ga ik meer bestellen. Hier kunnen veel webshops, met name de grote jongens nog van leren over hoe je je klanten te woord staat en ook echt helpt in plaats klanten te zien als een nr wat hier duidelijk niet gebeurd!

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

23 mei 2024

Producten goed, levering slecht.

Op de website wordt keihard gezegd: voor X uur besteld is de volgende dag geleverd tussen 8-10.30 uur. Na de bestelling stond dit ook op de mail van PostNL. ik zat de volgende ochtend klaar om 8u, maar om 12.00 uur was er nog geen pakketje.. Om iets over 12 kram er een mail dat de levertijd vertraagd was; verrassend! Maar toen kon ik er niet meer op wachten en duurde het 2 dagen voordat het pakketje bij een pickup point lag. Ik weet niet of jullie de peak-end rule kennen, maar die zou ik maar eens gaan toepassen. Na bellen met de klantenservice bleek het zo te zijn dat PostNL 7 dagen heeft om te leveren. Mijn advies: roep geen dagen en tijden als je ze niet 100% kunt waarmaken. Neem wat marge om hoge verwachtingen te managen en waar nodig te temperen.
24 mei 2024
Bedankt voor je feedback! We begrijpen dat de levering van je bestelling niet naar verwachting is verlopen en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Op onze website bieden we de mogelijkheid om een specifiek dagdeel aan te geven voor de levering. Hoewel we in bijna alle gevallen erin slagen het pakket de volgende dag te bezorgen, kunnen we helaas niet altijd garanderen dat het precies in het gekozen tijdvak aankomt. We streven er altijd naar om onze beloftes na te komen, en in dit geval is dat helaas niet gelukt omdat het pakket langer onderweg was naar de afhaallocatie dan gebruikelijk. We zullen dit bespreken met PostNL om te bekijken hoe dergelijke vertragingen in de toekomst kunnen worden voorkomen. Zoals je weet, is 100% garantie nooit helemaal mogelijk, maar we streven ernaar om zo dicht mogelijk in de buurt te komen. Excuses voor het ongemak. We hopen dat het de volgende keer vlekkeloos verloopt! Vriendelijke groet, Adriën

Postnl kon het postnl punt nier vinden. Pakketten automatisch geretourneerd.

Na 4 dagen niks ontvangen en pakket was opeens getour gestuurd. Postnl kon het postnl punt niet vinden. Easytoys te weinig gedaan om te kijken waarom het steeds mis ging. Grootste fout ligt bij postnl. Wel snel mijn geld terug gekregen. Mogelijkheid om een ander postnl punt uit te kiezen was er niet. De kluisjes bij de Deka kunnen ze dus niet vinden. Easy toys reageert wel vlot. Betrouwbare site maar de bezorging is heel erg waardeloos als je niet je eigen adres opgeeft voor bezorgen.
Antwoord van Easytoys.nl
Goedemorgen, bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je ervaring met onze bezorgservice niet naar wens was. Meteen na jouw melding hebben wij contact opgenomen met PostNL. Helaas werd het niet meteen duidelijk waarom het pakket werd teruggestuurd, maar PostNL heeft de fout wel erkend. Dit was een incident en gebeurt gelukkig niet dagelijks. We waarderen je feedback over de mogelijkheid om een ander PostNL-punt te kiezen en zullen dit meenemen om onze service te verbeteren. Ondanks de problemen ben je gelukkig snel gecompenseerd, en we zijn blij te horen dat je onze site als betrouwbaar ervaart. We streven ernaar om altijd snel te reageren op vragen en problemen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank voor je begrip. Vriendelijke groet, Ellen
21 mei 2024

Geen korting toegepast gekregen.

Ik heb laatst bij jullie besteld. En de code voor 2+1 gratis ingevoerd. Maar heb vervolgens voor de volle 3 producten betaald. En in het winkelmandje stond dat er een tube glijmiddel gratis bij de flaslight kwam, maar deze zat er ook niet bij. Over de producten an sich ben ik wel tevreden🙂
22 mei 2024
Dank je wel voor je bericht en je eerlijke feedback. Wat vervelend om te horen dat de korting en de gratis tube glijmiddel niet correct zijn toegepast. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem alsjeblieft even contact op met onze klantenservice. We gaan dit dan gelijk voor je nakijken en oplossen. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de producten zelf! 😊 Onze excuses voor het ongemak en we hopen je snel weer blij te kunnen maken met een volgende bestelling. Vriendelijke groet, Adriën
de afstandsbediening werkte niet. Uiteindelijk opengeschroeft en bleek er een papiertje tussen de batterij en contactpunt te zitten. Deze uiteindelijk verwijderd (stond niet in de handleiding) waarna de afstandsbediening some wel werkte en soms niet. Niet consistent vervelend ding.
24 mei 2024
Bezorging ging niet goed. Post NL dag aan dat ik niet thuis was terwijl ik dat wel was vervolgens wordt het naar ene pakket punt gestuurd wat tot 6 uur open is. Ik werk zelf namelijk tot half 7 iemand anders moest het ophalen voor mij. Dus nee ben niet tevreden ervoor.
24 mei 2024
Bedankt voor je feedback! Het spijt ons te horen dat de bezorging niet naar wens is verlopen. We begrijpen hoe vervelend dit kan zijn, zeker als het afhaalpunt niet goed uitkomt met je werktijden. We gaan dit intern bespreken en met Post NL overleggen om te kijken hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld! Vriendelijke groet, Adriën
Kan helaas echt regelrecht de prullenbak in… Doet, voor mij, totaal niet wat het moet doen. Echt een technisch dingetje. De twee onderdelen zijn niet goed op elkaar afgesteld ofzo. Bel dól op de gewone satisfyer, dus dacht met deze ook blij te gaan worden. Helaas dus…
31 mei 2024

Parfum, stimulerende artikelen

De artikelen die ik heb gekocht zijn echt waardeloos, 50 euro heeft het me gekost en er word niks aan compensatie gedaan, jawel een 10% tegoed op de volgende aankoop maar dat is helemaal waardeloos, heel jammer. Bestel er vaker maar dit keer ben ik zwaar ontevreden
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht en het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat de artikelen niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We willen graag kijken hoe we je verder kunnen helpen. We verkopen uitsluitend natuurlijke middelen en de werking hiervan kan per persoon verschillen omdat iedereen anders op de ingrediënten reageert. Helaas kom je hier alleen achter door het uit te proberen. Dit geldt ook voor geurtjes; persoonlijke voorkeuren kunnen variëren. Helaas kunnen deze geopende artikelen niet geretourneerd worden. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn, maar we hopen op je begrip hiervoor. Wel staan we natuurlijk klaar om je advies en tips te geven over het gebruik van de artikelen die je hebt gekocht. Daarnaast kunnen we je ook helpen bij het vinden van andere producten die wellicht beter bij je passen. Neem gerust contact op met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Adriën
24 mei 2024
"volgende dag in huis" betekend bij hun dat het minimaal 5 dagen duurt. Bij klagen totaal geen hulp en alleen uitleg waar ze het verpest hebben. Dit is al 2 x gebeurt en net weer besteld en ben benieuwd wat voor smoes ze nu weer gaan hebben.
27 mei 2024
Dank je voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je deze ervaring hebt gehad. Hoewel zowel wij als PostNL ons uiterste best doen, kunnen we helaas niet altijd 100% garantie bieden dat alles vlekkeloos verloopt. Ik zie dat je compensatie aangeboden hebt gekregen. Jammer dat je ervoor hebt gekozen de bestelling te retourneren, maar we respecteren je beslissing. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Adriën

Een van de producten was erg slecht en niet tevreden

Een van de producten was erg slecht, kon gelijk de kliko in. Kostte gelukkig nu maar 5 euro, maar als ik daar de volle prijs voor had betaald (70 euro?!) dan had ik zeker geklaagd. Gaat om Artikelnummer: ET-BLK-011.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat één van de producten niet aan je verwachtingen voldeed! Het is niet de bedoeling om defecte artikelen gelijk weg te gooien ondanks de prijs. We raden aan om eerst contact op te nemen met onze klantenservice en/of gebruik te maken van ons retourportaal. We hebben uitstekende retourvoorwaarden en helpen je graag! Ondanks de soms lage prijzen willen we toch altijd een tevreden klant. Ik heb je inmiddels een e-mail gestuurd met een oplossing. Vriendelijke groet, Adriën
27 mei 2024

Scheur na een aantal keer gebruiken

Ongeveer een maand geleden aangeschaft. Na een aantal keer (2-3) gebruikt te hebben is het al begonnen te scheuren. Het schoonmaken is ook een langdurig proces waardoor vaker gebruiken ook een "taak" wordt.
28 mei 2024
Bedankt voor je bericht. Het spijt ons te horen dat je problemen hebt ondervonden met je aankoop. We begrijpen dat het frustrerend is als een product al zo snel kapot gaat. We willen je laten weten dat je bij defecten altijd contact kunt opnemen met onze klantenservice. Ik zie dat er inmiddels al een nieuwe bij je is bezorgd, we hopen dat deze beter voldoet aan je verwachtingen :-). Als je verdere vragen of zorgen hebt, staan we voor je klaar. Met vriendelijke groet, Adriën
17 mei 2024

Bezorgingstijden

Geef geen valse beloftes op jullie website. Jullie staan in een goed licht, hou dat ook zo. Ik heb het specific over de aanname volgens de website met hoe snel een product geleverd wordt.
18 mei 2024
Goedenavond Oscar, Bedankt voor je review. Het spijt mij dat de bezorging niet goed is verlopen. Ik heb inmiddels per mail contact met je opgenomen. Met vriendelijke groeten, Sabine-Klantenservice

Defecte oplader bij speeltje

Ik heb een defect artikel. Gevraagd om een nieuwe oplader, waarop ik mijn bestelling alleen kon retourneren. Dat was ook weer geen optie, omdat het al eens gebruikt was.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je een defect artikel hebt ontvangen. Om goed te kunnen beoordelen wat er precies defect is, of het de oplader of het apparaat zelf is, vragen wij je het volledige product te retourneren. Wanneer je het artikel retourneert, zorgen wij ervoor dat je een nieuw exemplaar ontvangt. We willen je ook geruststellen dat Het apparaat een uitstekende garantie heeft, zodat je verzekerd bent van een kwalitatief goed product. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip. Mocht je nog vragen hebben, staan we voor je klaar. Met vriendelijke groet, Ellen
30 mei 2024
Helaas valt het speeltje vies tegen deze vibreert niet zoals deze beschreven word en ik kan deze ook niet retour doen,eind conclusie 80 euro weggegooid
31 mei 2024
Bedankt voor je feedback! Wat jammer om te horen dat het speeltje niet aan je verwachtingen voldoet! We hebben op onze website uitgebreide video's met uitleg over alle mogelijkheden van onze toys, misschien helpt dat om het maximale eruit te halen. Ook kun je altijd advies vragen aan onze klantenservice. Als een artikel defect is, mag je het natuurlijk retour sturen. Helaas kunnen we niet altijd toys terugnemen als ze niet naar verwachting zijn, dat is nou eenmaal heel persoonsgebonden. Hopelijk helpen de video's je verder en kun je er toch nog plezier aan beleven. Bedankt voor je begrip! Vriendelijke groet, Adriën
Helaas breekt het kleine hendel bij de zuignap heel snap af , ook gaat de motor die de bewegingen maakt ook snel stuk 1 week kunnen gebruiken
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht en het delen van je ervaring. Het spijt me te horen dat het artikel niet naar behoren heeft gefunctioneerd. Dat is natuurlijk niet de ervaring die we willen dat je hebt met onze producten. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met mijn collega en dat je het artikel als defect kunt melden en retourneren via ons online retourportaal. Dit proces is heel eenvoudig en helpt ons om je zo snel mogelijk verder te helpen. Als je nog vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We staan klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Adriën

Absurde verpakking

Voor een simpel oplaad kabeltje, een grote doos gebruiken en daardoor hoge verzendkosten... Zonde, op zoveel manieren
JJ
Jenny J.
Zutphen
Ik krijg de satisfyer niet opgeladen. 2 x geprobeerd op een andere manier : niet gelukt. Wat moet ik dan doen?
De handvaten zijn wat klein, voor partner lastig vast te houden. Verder word goed warm en doet zijn werk :-)
Past er niet goed in. De opening is te klein of mijn penis te dik. Ik zal maar geen foto mee sturen denk ik.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback! Balen dat het niet goed past en de opening te klein is, of misschien ben jij gewoon goed bedeeld. 😉 Geen zorgen, een foto is inderdaad niet nodig... Neem even contact op met onze klantenservice, we hebben vast een beter passende oplossing voor je.:-) Vriendelijke groet, Adriën
29 mei 2024
Omdat ik niet thuis was, hebben ze mijn pakket teruggestuurd en heb ik nooit iets ontvangen!
30 mei 2024
Dank je voor je bericht en excuses voor het ongemak. We begrijpen je frustratie dat je pakket is teruggestuurd omdat je niet thuis was en je daardoor niets hebt ontvangen. De trackinginformatie van PostNL geeft inderdaad een rommelig beeld en vermeldt dat het adres niet juist is. We zullen PostNL hier zeker op aanspreken. Mocht je de bestelling alsnog willen ontvangen, raden we aan een nieuwe bestelling te plaatsen. Nogmaals onze excuses voor de problemen die je hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Adriën
Valt eerlijk gezegd tegen, maakt best veel lawaai en de stimulatie was matig voor het geld.