Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

5.943 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.592 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

Motorbunny Original + LINK

Goed: pakket discreet verzonden, motorbunny werkt naar behoren, meerdere attachment pieces om te proberen. Gemakkelijk aan te sluiten en in gebruik. Verbeterpunt: als je op de website zet "voor 23:30 besteld, volgende dag in huis" dan moet een pakket niet pas 2 dg later arriveren. Zeker als het een uitgave van €999 is. Minpunt: prijzig voor wat het biedt (bv in vergelijking met andere sex machines). De machine is zwaar dus je hebt wel kracht nodig om het uit de doos te krijgen en ergens te zetten.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de discrete verzending en het gebruiksgemak van de Motorbunny! Onze excuses voor de vertraging in de levering. We doen ons uiterste best om altijd op tijd te leveren, maar soms kunnen onvoorziene omstandigheden tijdens het vervoer of logistieke uitdagingen voor vertraging zorgen. Gelukkig zijn deze situaties zeldzaam. Dank je wel voor je begrip! Met vriendelijke groet, Adriën
op de site werd gezegd "voor 23:59 besteld, morgen in huis". heb besteld, ben nu al bijna twee weken verder. status van pakket op PostNL is al een week "Bezorger is onderweg naar PostNL-punt". ik heb geen probleem met langere levertijden maar adverteer dan niet je "snelle" levering. als het probleem ergens anders zit laat het dan ook even weten misschien?
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht en je geduld. We begrijpen dat het frustrerend is als een pakket vertraging oploopt, vooral als je snelle levering verwacht :-(. Helaas weten wij niet automatisch wanneer een pakket vertraagd is, tenzij een klant ons hierover informeert. We zien gelukkig dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en dat er bij PostNL om meer informatie is gevraagd. Zodra we bericht terugkrijgen van PostNL, nemen we direct weer contact met je op om je een oplossing te bieden. Het komt gelukkig zelden voor dat pakketten langer onderweg zijn, maar heel soms kan het helaas gebeuren. Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat je pakket snel bij je is. Met vriendelijke groet, Adriën
4 jul 2024

Levering niet aanwezig op aangegeven plek

In de leveringskeuze is niet aangegeven dat een handtekening vereist is waardoor het pakketje in plaats van een pakket kast van PostNL gebracht naar een verzamellocatie die beperkt open is en 30min fietsen van de aangegeven locatie ligt. Matige samenwerking helaas.
5 jul 2024
Bedankt voor je bericht! Wat supervervelend dat je pakket niet op de juiste plek is bezorgd! Dat hoort niet zo te gaan. We gaan zeker PostNL aanspreken om te voorkomen dat dit nog eens kan gebeuren. Als je nog vragen hebt of als we iets voor je kunnen doen, laat het ons weten. We willen ervoor zorgen dat je volgende keer een betere ervaring hebt! Vriendelijke groet, Adriën
Post NL is zelfs niet langsgekomen om het pakje aan te bieden (ik was thuis), noch hebben ze het naar een Post NL punt gestuurd. Ze hebben het gewoon terug naar zender gestuurd. Dit is een veel voorkomend probleem met Post NL. Ik adviseer een andere leverancier
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je dit hebt meegemaakt! Gelukkig komt dit zelden voor maar we hebben er direct melding van gemaakt bij PostNL om ervoor te zorgen dat dit helemáál niet meer voorkomt. Excuses voor het ongemak en mocht je nog vragen of zorgen hebben, laat het ons weten! Vriendelijke groet, Adriën

Artikel niet goed = pech

Als artikelen niet goed zijn wordt hier geen geld terug voor gegeven maar worden er couponcodes gegeven voor een nieuwe bestelling (waarbij je nieuwe verzendkosten moet betalen en als je artikel niet meer in de aanbieding is heb je pech)

Product valt tegen

Niks persoonlijks richting bedrijf, levering was op tijd en keurig.. Product viel echter erg tegen, ziet er leuk uit maar werkt zeer matig. Vanwege hygiënisch oogpunt zal dit niet retourneerbaar zijn. Jammer dus.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht! Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met het product. Dit product kan op twee verschillende manieren bestuurd worden. Het onderste knopje bestuurt de vibratiefunctie, door het knopje 3 seconden ingedrukt te houden zal deze functie aan en uit gaan. Om de standen te veranderen kun je dit knopje kort indrukken. De tweede functie van dit product is de luchtdrukfunctie. Deze is te besturen door de bovenste twee knopjes. De luchtdrukfunctie gaat aan/uit door het middelste knopje ingedrukt te houden. Mocht het artikel het na deze beschrijving nog niet goed werken, zou je dan contact met ons willen opnemen? Vriendelijke groet, Adriën
3 jul 2024
oplichters easytoys en Lagicanl beide op zelfde adres Veendam product incl verzend bij easytoys 34 euro zelfde product incl verzend bij Lagicanl 20 euro , 14 euro niet terug gekregen van easytoys
4 jul 2024
Bedankt voor je opmerking. We begrijpen dat prijsverschillen tussen verschillende kanalen kunnen voorkomen. Elk verkoopkanaal hanteert zijn eigen prijsbeleid, wat kan leiden tot variatie in prijzen; tijdelijke aanbiedingen kunnen een verschil maken. We willen benadrukken dat we transparant zijn over onze prijzen en altijd streven naar eerlijkheid in onze aanbiedingen. De keuze waar je je aankoop doet, ligt bij jou als klant, en we respecteren die keuze volledig. Mocht je nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, staan we altijd voor je klaar. Vriendelijke groet, Adriën
4 jul 2024
Afstandsbediening en dildo werkten niet maar omdat de dildo niet meer verzegeld was kon ik hem niet meer terugsturen. Vanuit hygiënisch oogpunt begrijpelijk maar voor mij wel een dure grap.
5 jul 2024
Bedankt voor je bericht en sorry voor het ongemak dat je hebt ervaren met dit artikel. Bij Easytoys staan we garant voor de kwaliteit van onze producten; als je ooit een defect artikel ontvangt, lossen we dit graag voor je op. Neem in dergelijke gevallen altijd even contact op met onze klantenservice. We staan klaar om je te helpen en een passende oplossing te bieden. Je kunt ons via telefoon, chat en email bereiken, dan zorgen we dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. Vriendelijke groet, Adriën
De bezorging vond pad plaats na ruim een week. Erg slecht als bedrijf zijnde wanneer je claimt de volgende dag te leveren. Wellicht stoppen met dat beroerde postnl
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je eerlijke feedback, dat is natuurlijk niet de ervaring die we willen leveren. Het is heel vervelend dat je je bestelling na ruim een week pas hebt ontvangen, terwijl we streven naar levering de volgende dag. Gelukkig komen dit soort situaties zelden voor, maar we begrijpen dat het erg frustrerend kan zijn wanneer het wel gebeurt. Dank je wel voor je geduld en begrip en sorry voor deze vertraging! We gaan ervan uit dat je de volgende keer je pakket gewoon weer op tijd ontvangt. Met vriendelijke groet, Adriën
RF
Riccardo F.
Maastricht
30 jun 2024
Goede service en levertijd Slechte bezorging door post.nl Mijn pakket lag op de grond bij de portaal. Een attendeerde bewoner heeft uit veilig meegenomen.
1 jul 2024
Bedankt voor je review en het compliment over onze service en levertijd! Het spijt ons te horen dat de bezorging via PostNL niet naar wens was en dat je pakket op de grond bij het portaal lag. Gelukkig was er een attente bewoner om het veilig op te bergen. We gaan dit zeker doorgeven aan PostNL want dit is natuurlijk niet de bedoeling! Mocht je in de toekomst nog problemen ondervinden, laat het ons dan alsjeblieft weten. We willen graag zorgen dat dit niet vaker gaat gebeuren! Met vriendelijke groet, Adriën
Zogenaamd voor een bepaalde tijd bestellen is volgende dag in huis. Maar die van mij was 4 dagen onderweg en de verrassing volledig in de soep gelopen
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je bestelling langer onderweg was dan verwacht en dat dit je verrassing heeft beïnvloed. We hebben de trackinginformatie nagekeken en het blijkt dat er helaas vertraging is geweest bij PostNL. Dit is natuurlijk erg vervelend, maar heel soms kan dit helaas voorkomen :-(. Hoewel we ons uiterste best doen om altijd op tijd te leveren, kunnen we helaas geen 100% garantie geven. We hopen op je begrip hiervoor en willen je verzekeren dat we voortdurend werken aan verbeteringen om deze situaties zoveel mogelijk te voorkomen. Onze excuses voor het ongemak en we hopen je snel weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Adriën
Had verkeerde spullen besteld en kreeg alleen bericht wat de goede waren. Geen voorstel tot ruilen of terugsturen. Vond dit erg kort door de bocht
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback! We hebben je vraag over de juiste maat zo goed mogelijk beantwoord om je te helpen. Mocht je de verkeerde maat hebben besteld en alsnog willen retourneren, dan kan dat eenvoudig via ons retourportaal. We staan altijd klaar om je verder te helpen :-). Met vriendelijke groet, Adriën
28 jun 2024
Ik had een satisfyer besteld met heat en tril functie maar ik voel totaal niets op geen enkele functie
1 jul 2024
Bedankt voor je review! Het spijt ons te horen dat je niet de gewenste ervaring hebt met de Satisfyer met heat en trilfunctie. Het gebruik en de beleving van toys is heel persoonlijk en kan sterk variëren van persoon tot persoon. We willen je graag helpen om het meeste uit je aankoop te halen. Voor tips en tricks kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. We staan klaar om je te adviseren en verdere vragen te beantwoorden. Vriendelijke groet, Adriën
11 jul 2024
Ik heb iets besteld maar werkt niet naar tevredenheid nu weet ik niet hoe ik dit kan oplossen 😬
12 jul 2024
Hoi, balen dat je bestelling niet dat is wat je er van verwacht. Voor technische tips en oplossingen vraag ik je contact op te nemen met onze klantenservice om aan te geven wat er niet werkt. We helpen je graag verder om het probleem op te lossen. https://support.easytoys.nl/hc/nl Je mag de review uiteraard graag aanpassen als we je goed geholpen hebben 😉
Product/ levering prima maar de ongevraagde spam erna daar ben ik niet van gediend.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht, het spijt ons te lezen dat je dit zo ervaart! Als je bij ons bestelt, ontvang je drie e-mails: een orderbevestiging, een Track & Trace-code en een review e-mail na ontvangst van je bestelling. De review e-mail is geen nieuwsbrief en wordt maar één keer verstuurd. Voor de nieuwsbrief kun je je afmelden via de link in de nieuwsbrief. Hopelijk is hiermee alles duidelijk. Bij vragen, laat het ons gerust weten! Vriendelijke groet, Adriën
5 jul 2024
Het zag er niet uit als wat besteld was. Maat klopt niet en kwaliteit om te janken
5 jul 2024
Bedankt voor je bericht en sorry voor de teleurstelling! We vinden het jammer te horen dat het ontvangen product niet aan je verwachtingen voldeed wat betreft maat en kwaliteit. Om dit probleem snel op te lossen, willen we je vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Zij staan altijd klaar om je verder te helpen. Vriendelijke groet, Adriën
8 jul 2024

De dikte van het elastiekis te dun

De dikte van het elastiek is onvoldoende, voelt heel fragiel aan, houdt niet lang
9 jul 2024
Bedankt voor je feedback! Het spijt me te lezen dat je problemen hebt ervaren met het elastiek. We raden altijd aan om bij klachten of defecten contact op te nemen met onze klantenservice. We zijn dagelijks bereikbaar via chat, telefoon, e-mail en WhatsApp, en staan klaar om te helpen. Ik zie gelukkig dat dit inmiddels is opgelost, fijn! Mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, dan helpen we je graag verder. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Adriën
Verzenden het pakket niet op tijd waardoor ik het niet op vakantie kon meenemen.
Verzenden gaat ná betaling vlot. Practisch valt het bestelde i beleving teleur.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je de snelle verzending waardeert. Jammer dat het product niet helemaal aan je verwachtingen voldeed. We horen graag hoe we je ervaring kunnen verbeteren. Neem gerust contact met ons op! Vriendelijke groet, Adriën

Werk niet

Na 1 keer gebruikt en dan werkt het helemaal niet meer. Echt niet tevreden
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Het spijt ons te horen dat het product na één keer gebruik niet meer werkt. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice, zodat we dit voor je kunnen oplossen. We hebben uitstekende garantievoorwaarden, goede tips en tricks en helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Adriën