Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

3.855 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.504 beoordelingen in totaal

4 apr 2024
Ik ben sinds kort beginnen te bestellen via easytoys. Wat mij opvalt is dat het contact met de klantenservice erg fijn verloopt! ontzettend fijne medewerkers! die in oplossing denken in plaats van klanten af te schepen wat vaak wel bij andere webshops gebeurd. De site is ook erg duidelijk. Bij elk product staat duidelijk alles aangegeven waardoor de kans dat je iets fout besteld heel klein is. Leveringen is nooit wat fout gegaan. Altijd volgende dag binnen! hiermee onderscheid deze webshops zich van al die andere webshops! Hier ga ik meer bestellen. Hier kunnen veel webshops, met name de grote jongens nog van leren over hoe je je klanten te woord staat en ook echt helpt in plaats klanten te zien als een nr wat hier duidelijk niet gebeurd!

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

Fijne speeltjes met orgasmegarantie! Vooral de satisfier pro brengt je snel de hemel in. Mijn vriend wilde niet geloven dat het mogelijk was om binnen enkele seconden trillend klaar te komen, tot hij me onder de douche van de grond kon rapen. De koppelspeeltjes zijn ook fijn overigens. We houden het langer vol en de hoogtepunten komen zowel vaker als intenser. Discrete verzending had van mij niet eens gehoeven, EasyToys is een grote speler en staat voor seksuele gezondheid; niets om je voor te schamen! We zouden juist veel opener moeten zijn over de mogelijkheden op seksueel gebied; door middel van de producten van EasyToys leer je jezelf en je partner door en door kennen. Ik gun het iedereen om zo te leren genieten van jezelf en elkaar.
Antwoord van Easytoys.nl
Wauw, wat een geweldige review! Bedankt voor je enthousiaste feedback. We zijn blij te horen dat de Satisfier Pro je zo snel naar de hemel brengt en dat ook je vriend overtuigd is van de kracht van onze speeltjes! 😊 Het is fantastisch dat jullie ook de koppelspeeltjes waarderen en samen intensere hoogtepunten beleven. We zijn er trots op dat we producten bieden die bijdragen aan zo’n plezierige en verbindende ervaring. En ja, we zijn het helemaal met je eens , seksuele gezondheid is niets om je voor te schamen. We hopen dat meer mensen, net als jij, open kunnen zijn over de geweldige mogelijkheden die er zijn. Bedankt voor het delen van je ervaring en voor het vertrouwen in Easytoys. Geniet van jezelf en van elkaar! Vriendelijke groet, Adriën
7 mei 2024

Easytoys, de meest betrouwbare en fijne webshop voor alle artikelen op erotisch gebied die je je kunt bedenken!

Easytoys is altijd discreet, beantwoord snel vragen en denken met je mee als je er zelf niet uit komt. Iedereen die ik tot nu toe om raad heb gevraagd heeft een professionele houding en geeft een passend en goed advies. Easytoys heeft een uitgebreid assortiment en met regelmaat leuke acties en nieuwe artikelen! En niet onbelangrijk het is een overzichtelijke site waarin je makkelijk dingen opzoekt. Tevens is mijn ervaring ook zeer goed toen er een toy kapot was, dit werd snel en netjes opgelost en heb een nieuw exemplaar ontvangen. Ook is de levering altijd heel snel, wat ook erg fijn is. Al met al is easytoys de enige webshop waar ik betrouwbaar en op een fijne manier winkel op het gebied van erotische artikelen.Een dikke pluim dus!

Bestellen en service

Prima website, makkelijk toegankelijk, gebruikersvriendelijk en duidelijk. Bestelproces en betaling is gemakkelijk. Alles goed en discreet verzorgd en geleverd. De chatservice kan wel verbeterd worden, als je orderstatus 'verzonden' is en je een track and trace code hebt, maar de status van de bezorger aangeeft "niet ontvangen", dan lijkt mij het advies om de track and trace code in de gaten te houden echt overbodig. Dat mijn levering 2 dagen later dan beloofd komt is een uitzondering en heeft vermoedelijk te maken met vertraging van de bezorgdienst.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je positieve review en je gedetailleerde feedback! We zijn blij om te horen dat je onze website, het bestelproces, en de levering als positief hebt ervaren. 😊 Wat betreft de chatservice; het is frustrerend als de informatie niet helemaal lijkt te kloppen. Het advies om de tracking in de gaten te houden lijkt inderdaad overbodig in zo'n situatie. Echter bij de status 'niet ontvangen of verwerkt' in de tracking, is vaak het laatste van toepassing, het pakket is dan simpelweg wel onderweg maar nog niet verwerkt in het sorteercentrum. Helaas hebben wij, nadat het pakket is meegegeven aan de vervoerder, geen verdere informatie dan wat deze tracking aangeeft, vandaar dit advies. Onze excuses voor de vertraging van je levering. Hoewel dit een uitzondering is, begrijpen we dat het vervelend is. We waarderen je geduld en hopen dat je volgende ervaring helemaal vlekkeloos verloopt. Dank je wel voor je begrip en voor het delen van je ervaringen! Vriendelijke groet, Adriën
3 mei 2024

Goed maar kan beter

Ik kan veel vinden op easytoys wat ik nodig heb. De prijzen voor zelfde producten zijn elders wel goedkoper. De keuze is ruim maar niet reuze en veel van hetzelfde achtig spul als je bijv. Een buttplug wil. Over het algemeen goeie ervaring voor wat het is en wat het heeft. Voor andere producten of minder prijzige ga ik toch vaal naar een andere webshop
6 mei 2024
Bedankt voor je eerlijke feedback Nina! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het is natuurlijk super om te horen dat je veel vindt op EasyToys. We begrijpen dat prijzen een belangrijke factor zijn bij het maken van een keuze, en hoewel we ons best doen om scherpe prijzen aan te bieden, kan het natuurlijk zijn dat er soms elders goedkopere opties te vinden zijn. Wat betreft het assortiment, streven we altijd naar diversiteit en kwaliteit, maar we nemen je opmerkingen ter harte en zullen kijken hoe we ons aanbod kunnen verbreden en nog meer unieke producten kunnen toevoegen. Als je in de toekomst weer eens langs wilt komen, ben je meer dan welkom. Wie weet hebben we dan nog meer verrassingen voor je in petto! 😊 Vriendelijke groet, Adriën
3 mei 2024

klantenservice met hoofdlettrers

Hun klantenservice is ook echt SERVICE met hoofdletters. Alles netjes tot tevredenheid opgelost in recordtime.
6 mei 2024
Geweldig om te horen dat je onze klantenservice zo waardeert! We zetten altijd ons beste beentje voor om te zorgen dat alles vlotjes verloopt. Mocht je ooit weer hulp nodig hebben, laat het ons weten.😊 Vriendelijke groet, Adriën
Super fijne webshop om te snuffelen en wellicht iets spannends te kopen. Er is meer dan genoeg om te kijken wat men wil. Ik ben zelf een laatbloeier maar dat mag de pret niet drukken, ik geniet vooral van de anker buttplug (smalle anker) wat men dus voor langere tijd kan dragen. Iedergeval fijne webshop en de service heb ik nog niet nodig gehad. Ook de verzending is snel en optijd.
De sevice is uitstekent ik kreeg een slecht product weerver een rubber stuk was ik kon de oude houden en kreeg een nieuw product gestuurd maar ook de tweede ging stuk nu ben ik geen zeurder dus heb ik een nieuw rubber besteld wel wat vreemt dat dit artikel nog verkocht word
Kreeg het verkeerde product maar er werd gekeken of in het magazijn het er nog wel was , dat was niet het geval geld is terug gestort. Klantenservice was vriendelijk en zeer meegaand ! Dus top service ondanks ik het verkeerden product heb ontvangen
28 apr 2024

Producten voldoen aan de verwachtingen en klantenservice perfect

Producten voldoen aan de verwachtingen en zijn keurig netjes verpakt. Bij mijn eerste bestelling ontbrak 1 product, contact opgenomen met de klantenservice en zij kwamen direct met een oplossing. Alle lof voor de klantenservice van Easytoys.
29 apr 2024
Wat een fantastische review, dankjewel! We zijn blij te horen dat alles naar wens was en onze klantenservice je goed heeft kunnen helpen bij het missende product. Jouw tevredenheid is waar we het allemaal voor doen! Bedankt voor de lof en we kijken ernaar uit je weer te mogen helpen bij je volgende bestelling. Vriendelijke groet, Adriën

wij hadden een artikel gekocht ,wat verkeerd afgebeeld stond het zat in flesje ,maar in de catalogus was het een potje ,en een artikel waar de gebruiksaanwijzig in alle talen stond behalve nederlands helemaal slecht vond ik dat ;

Verpakking anoniem, goede en snelle bezorging, topproduct.

de verpakking was heel anoniem wat in mijn geval heel handig was met de iets-tradionelere-ouders die ik heb. Dus dat was top, en daarnaast was de bezorgtijd ook echt goed optijd en enorm snel. Het product zelf valt ook in de smaak.
Producten op tijd geleverd, komen overeen met foto's en omschrijving. De doos was wel deels open gegaan/lijm los gelaten, wat toch voor wat gefronste wenkbrauwen zorgde met het ophalen bij pakketpunt. Dit kan beter naar mijn idee.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback! Fijn dat je bestelling op tijd en naar verwachting is aangekomen. Het spijt ons dat de verpakking een beetje een wenkbrauw-frons-momentje veroorzaakte! Dat was zeker niet de bedoeling! Dit is echt uitzonderlijk en we gaan er zeker voor zorgen dat het een uitzondering blijft. Jouw input is daarom superbelangrijk om ons te helpen verbeteren. Laat het ons weten als je nog iets nodig hebt en geniet ondertussen van je aankoop! Met vriendelijke groet, Adriën
Heerlijke orgasmes! Het speeltje was geweldig... het is goed wennen, vooral omdat ik de eerste paar keren eigenlijk te snel klaarkwam en ik nog niet helemaal alles kon proberen. Maar met wat meer geduld... GENIETEN!
Snelle levering en goede kwaliteit. Één minpuntje. Mijn mannenspeeltje was niet geleverd in een opbergdoosje als getoond maar in een blisterverpakking. Jammer dat deze nu niet hygiënisch op te bergen is.
JK
Jaap K.
Hoogeveen
Super bedrijf. Altijd bereikbaar om bestellingen te doen. Prima artikelen en niet duur. Vaak mooie goedkope aanbiedingen. Leuke akties. Gewoon een prachtig bedrijf waar ik al vele jaren artikelen bestel.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent met onze service en aanbiedingen. Het zijn klanten zoals jij die ons werk zo leuk maken! We kijken ernaar uit om je nog vele jaren van dienst te zijn😊. Tot de volgende bestelling! Vriendelijke groet, Adriën
26 apr 2024

Defect onder garantie verholpen

Ik kocht een 8-tal maanden geleden een artikel dat recent defect is gegaan. Zonder enige problemen kon ik deze kosteloos terugsturen en 2 weken later kreeg ik ook gratis een nieuw exemplaar op gestuurd.
29 apr 2024
Wat fijn om te lezen dat we het defect snel en kosteloos hebben kunnen oplossen! We streven ernaar om onze klanten een zorgeloze ervaring te bieden, zelfs na aankoop. Bedankt voor je positieve feedback en als je in de toekomst nog vragen hebt, staan we altijd voor je klaar! Vriendelijke groet, Adriën
JM
Joep M.
Apeldoorn
Een goed punt is de snelle verzending en het op de hoogte houden van de klant. Minder is het aanbieden en opdringen van punten en kortingen. Jullie zijn per slot van rekening geen supermarkt.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je review en je feedback! We zijn blij te horen dat je onze snelle verzending en het op de hoogte houden van de klant waardeert. 😊 We begrijpen je punt over het aanbieden en opdringen van punten en kortingen. Het is zeker niet onze bedoeling om opdringerig te zijn. We willen graag extra voordelen bieden, maar we zullen je feedback meenemen om dit beter in balans te brengen. Je kunt je overigens heel gemakkelijk afmelden van de nieuwsbrieven door op het linkje "uitschrijven" onderaan het bericht te klikken. Dank je wel voor het delen van je ervaringen. We streven ernaar om je volgende ervaring nog beter te maken! Vriendelijke groet, Adriën
28 apr 2024
Helaas vergist in Satisfyer, kon het niet terug sturen, jammer. Verder prima bedrijf. Foto lukt niet met dit oude apparaat, kan evt wel via email. Vriendelijke groeten Chris van Zutphen.
29 apr 2024
Bedankt voor je openhartige feedback Chris! We begrijpen dat het teleurstellend kan zijn als een product niet aan de verwachtingen voldoet, vooral na het openen van de verpakking. Hoewel we in dit geval geen retour kunnen aanbieden, waarderen we je begrip en de positieve opmerkingen over ons bedrijf. Als je verdere vragen hebt of advies nodig hebt voor toekomstige aankopen, staan we altijd klaar om je te helpen. Vriendelijke groet, Adriën
Moest aan het goed gebruiken wennen.Het gaat wel steeds beter.Fijn om weer dit soort gevoelens te hebben na het overlijden van mijn man ruim een jaar geleden Het is een hulpje.Ik ben 86.
Antwoord van Easytoys.nl
Hartelijk dankt voor het delen van uw ervaringen! We zijn blij te horen dat het steeds beter gaat en dat u steun vindt bij ons product. Uw veerkracht is bewonderenswaardig, vooral tijdens deze moeilijke periode. Mocht u verdere hulp of informatie nodig hebben, staan wij altijd voor u klaar. Warme groeten, Adriën
10 mei 2024
Snelle afhandeling top! Echter was mijn bezorgdoos open aan de zijkant. Ws een nieuwsgierige bezorger...aanname. Wellicht een verbeterpunt in het verpakken en materiaal.
Antwoord van Easytoys.nl
Hartelijk dank voor je positieve woorden over de snelle afhandeling! Het spijt ons echter te horen dat je bezorgdoos open was bij aankomst. We zullen deze feedback doorgeven aan onze bezorgpartners om ervoor te zorgen dat dergelijke incidenten in de toekomst worden voorkomen. Onze dozen zijn normaal gesproken van goede kwaliteit, dus dit had niet mogen gebeuren. Bedankt voor het melden! Als er nog iets is waarbij we je kunnen helpen, staan we altijd klaar voor je. Jouw tevredenheid is belangrijk, met privacy voorop! Vriendelijke groet, Adriën