Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

5.943 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.592 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

2 jul 2024
Fijne webshop, veel keus, snelle levering en discreet bezorgd. Wel jammer dat de kortingscode die ik per e-mail ontving niet automatisch in mijn account ook stond. Ik vergat hem toe te voegen en liep 15% korting mis. Direct na het betalen schreef ik de klantenservice, maar ik had pech. Verder niets te klagen, wij bestellen er graag ^^

Heerlijk samen genieten

EasyToys maakt het met z'n artikelen nog fijner om samen met m'n partner te genieten. Snel in huis wat je koopt en niemand die weet wat er bezorgd wordt vanwege de anonieme verpakking. Mocht je onverhoopt toch vragen hebben dan doet de klantenservice z'n uiterste best om bij te staan. Gewoon allemaal top
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je geweldige review! 😊 We zijn blij dat jullie samen nóg meer genieten met onze artikelen. Het is ons geheime ingrediënt dat het doet, hè! 🤫 En niemand die weet wat er bezorgd wordt dankzij de anonieme verpakking. Blijf genieten, we staan altijd voor jullie klaar! Vriendelijke groet, Adriën
7 jul 2024
Ik vind de site heel overzichtelijk Voor een ieder is er wel wat en het is ook nog een betaalbaar, wat wil je nog meer ? Mijn man en ik proberen elke maand/ om de maand wel iets te kopen om ons huwelijk spannend te houden en alles valt tot nu toe in de smaak. Jullie hebben een vaste klant erbij !
8 jul 2024
Wat leuk te lezen! Top dat je onze site zo overzichtelijk vindt en dat jullie regelmatig iets vinden om jullie huwelijk extra spannend te houden! Dat alles tot nu toe in de smaak valt horen we natuurlijk ook graag! Wat wil je nog meer? Een persoonlijke assistent die altijd voor je klaarstaat? Oh wacht, dat zijn wij al! 😉 Welkom bij de EasyToys-familie als vaste klant! We kijken ernaar uit om jullie blijvend te verrassen met ons assortiment. Als er iets is waar we bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten! Vriendelijke groep, Adriën
2 jul 2024
Een fijne winkel met een ruim assortiment, snelle levertijden, en personeel dat je snel te woord staat. Het enige minpunt vind ik de levering van Postnl. Dat gaat niet altijd goed. Zo wacht ik al een aantal dagen op een pakket dat hun verkeerd hebben afgeleverd,en eigenlijk gewoon zoek is geraakt.
8 jul 2024
Ik kan vanuit mijn positie en wensen niet anders zeggen dan dat ik gewoon heel tevreden ben in alles dat waar ik mee temaken heb of had van of via of met easytoys. Mooie goede en naar waarde producten, snelle levering, goede klantenservice . Ik ben een zeer tevreden klant. Vrg Jochem stulen
9 jul 2024
Wat een leuke review Jochem! Vanuit onze positie ;-) waarderen we enorm dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. We kunnen alleen maar blij zijn dat je zo tevreden bent met alles wat je bij Easytoys hebt ervaren. Heel erg bedankt voor je vriendelijke woorden en tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Adriën
2 jul 2024

Top bedrijf voor geile artikelen

Ik had in een geile bui met mijn vriendin een paar artikelen besteld om 21 uur in de avond, werd volgende dag om 12 uur al afgeleverd. Verzinding is dus top, snel en discreet. Daarnaast waren de producten ook exact zoals geadverteerd op hun website. Al met al, easytoys; 5 reeten.

Super betrouwbaar

Ik zou normaal nooit iets durven te bestellen. Maar de belofte voor discretie was super geruststellend. (En dat het ook echt zo was) Én dat het natuurlijk niet zo schreeuwerig op je rekening afschrift staat. Kwalitatief geweldig, fijne webshop, zeker aan te raden.
Antwoord van Easytoys.nl
Dank je wel voor je geweldige review! 🎉 We zijn blij dat we je over je bestel-angst heen hebben geholpen. We beloven dat we nooit geheimen zullen verklappen😉 en super dat je onze kwaliteit en discretie waardeert! We zijn er altijd voor je, dus schroom niet om nog eens bij ons te shoppen! Vriendelijke groet, Adriën

proposal from the client

Hello, thank you for your work It would be really useful for me if you do a translation to English of the site for the NL location. I assume that wouldn't be so hard as you have an English version for the UK location. Thank you.
Antwoord van Easytoys.nl
Thank you for your feedback and kind words! You can view our website in English by changing the language settings. Simply click on the blue bar at the top of the page and switch from "NL" to "Worldwide". This will allow you to view the site in English. We hope this helps! If you have any other questions, please let us know. Best regards, Adriën
29 jun 2024
Ik heb regelmatig gebruik (bestelling) bij EasyToys gedaan en ben tevreden over de afleveringen. Helaas waren enkele producten na korte tijd onbruikbaar, wel opladen, geen werking. In een enkel geval naar tevredenheid opgelost.
1 jul 2024
Bedankt voor je review , je terugkerende bestellingen en je positieve woorden over onze leveringen! Het spijt ons te horen dat enkele producten na korte tijd onbruikbaar zijn geworden. We streven er altijd naar om klachten naar redelijkheid op te lossen en willen ervoor zorgen dat je tevreden bent met je aankopen. Als je nog klachten hebt over defecte producten, laat het ons dan alsjeblieft weten. De meeste artikelen hebben een garantietermijn van enkele jaren of meer, dus we kijken graag hoe we je kunnen helpen. Vriendelijke groet, Adriën
8 jul 2024
Zo discreet is het ook niet. Iemand met wifi (iedereen dus) kan makkelijk het adres vinden van easy toys duidelijk vermeld op jullie dozen en de dozen die jullie gebruiken zijn gemaakt van lucht en scheet
9 jul 2024
Bedankt voor je feedback! We vinden het jammer te lezen dat je onze verpakking niet discreet genoeg vond. Voor de duidelijkheid: we plaatsen geen logo of webshopnaam op de dozen. Bovendien worden pakketten in Nederland niet bij buren afgeleverd. Voor een bezorger met wifi is het vast allang niet meer zo spannend, want wie bestelt er nou nooit iets bij Easytoys? ;-) Onze dozen zijn stevig en milieuvriendelijk, en worden door onze inpakmachines op maat gemaakt voor de bestelde artikelen zodat ze zo min mogelijk ruimte innemen. Nogmaals bedankt voor je reactie en we hopen dat we bij een volgende bestelling die 4* naar een stralende 5* kunnen upgraden :-). Vriendelijke groet, Adriën
12 jul 2024
Masterbater is goed maar wat kleiner dan verwacht. De maten kunnen beter worden vermeld. Bijvoorbeeld, totale breedte, totale lengte en hoogte in cm. En niet zeggen XL als het dat niet is.bl
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback! Het is fijn te lezen dat je tevreden bent met de kwaliteit van de Masturbator, maar ik begrijp dat de maten niet helemaal duidelijk waren. Onder elk artikel op onze website vind je bij "Maten & Specificatie" de exacte afmetingen, zoals totale breedte, lengte en hoogte in cm. We proberen zoveel mogelijk informatie te geven en hebben ook bij veel artikelen een video toegevoegd voor een beter beeld. Mocht je toch nog tegen vragen of missende informatie aanlopen, dan staat onze klantenservice dagelijks voor je klaar via telefoon, chat en mail. We helpen je graag verder! Vriendelijke groet, Adriën
1 jul 2024
Super fijne winkel met goede deals, snelle en discrete levering en goede kwaliteit. Ook heel leuk dat je met iedere bestelling punten verdiend en dat je persoonlijke 'cadeaus' krijgt!
2 jul 2024
Wat een Superfijne review, dankjewel! We zijn ontzettend blij te lezen dat je zo tevreden bent met onze deals, snelle en discrete levering, en de kwaliteit van onze producten! Ook heel leuk te weten dat je het sparen van punten en de persoonlijke cadeaus waardeert. We doen ons best om onze klanten te blijven verrassen en te belonen voor hun trouw. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder! Vriendelijke groet, Adriën
Snelle levering. Penispomp, makkelijk te bedienen, past goed en voelt lekker om mijn penis. Ik probeer het steeds langer vol te houden om niet klaar te komen. Zorgt voor extra genot!
5 jul 2024
Gewoon prima producten , echt een goed werkende klantenservice met aardige en bereidwillige mensen en juiste leveringen. Tja wat wil je nog meer. Aanrader voor iedereen. Vrg Jochem
8 jul 2024
Super te lezen dat je tevreden bent over de producten en de klantenservice zo top vind met vriendelijke en behulpzame mensen! Tja, wat wil je nog meer? Misschien een gadget die automatisch een knusse sfeer creëert terwijl je aan het shoppen bent bij EasyToys? 😉 Bedankt voor het aanraden aan iedereen. Als je ooit meer spannende avonturen wilt verkennen, staan we klaar voor je! Vriendelijke groet, Adriën
12 jul 2024
Altijd heb ik een goede ervaring gehad! En als er ooit iets is wordt het ook meteen opgelost op een plezierig manier voor beide kanten. Ik ben echt blij! To many more to come ;-)
12 jul 2024
Bedankt voor je leuke review! Fantastisch om te lezen dat je echt blij bent met onze service! Wij zijn ook enorm blij om jou als tevreden klant te hebben. Op naar nog vele plezierige ervaringen en happy endings ;-). Vriendelijke groet, Adriën
9 jul 2024
Ik heb een bestellinggedaan.Het producht werkte niet goed.Gebeld en zonder problemen heb ik een ander exceemplaar gekregen zonder terug zenden van het geen niet werkte.Proficiat.
30 jun 2024

bezorging

Deze keer heb ik de bezorging bij een afhaalpunt gedaan omdat bij een vorige keer m’n pakket bij de buren werd afgeleverd, iets waarvan werd gezegd dat zoiets niet zou gebeuren.

Goede klantenservice!

Goede website en een ronduit uitstekende klantenservice! Alleen de productomschrijvingen kunnen completer en de reviews zijn selectief (meerdere van mij zijn niet geplaatst)
9 jul 2024
Dank je wel voor je positieve feedback over onze klantenservice en website! Heel fijn te lezen dat je zo tevreden bent! Wat betreft de productomschrijvingen en productreviews: alle reviews, ook de minder goede, worden na controle geplaatst. We controleren onder andere op ongepaste taal, persoonlijke informatie en irrelevante inhoud om ervoor te zorgen dat de reviews informatief en nuttig zijn voor andere klanten. Ook negatieve reviews zijn nuttig voor andere klanten en zullen we zeker niet verbergen. Mocht je informatie missen in de productomschrijving, laat het ons weten. We werken dagelijks aan het verbeteren en uitbreiden van deze omschrijvingen en voegen regelmatig video's toe om alles zo duidelijk mogelijk te maken. Nogmaals bedankt voor je feedback! We blijven ons best doen om jouw winkelervaring zo goed mogelijk te maken. :-) Vriendelijke groet, Adriën
1 jul 2024
Snel en discreet bezorgd. De buttplug is goed in te brengen en zit comfortabel. Ik ben alweer snel gewend geraakt. Wellicht is het nu tijd voor de volgende stap.
13 jul 2024
Snel bezorgd en netjes verpakt. Ik ben blij met de reviews die bij alle producten staan. Vind de suggesties en mogelijkheden tot vergelijken erg goed.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te lezen dat de snelle bezorging en nette verpakking in de smaak vallen. Ook fijn te lezen dat je de reviews en vergelijkingsmogelijkheden nuttig vindt. We doen ons best om zoveel mogelijk informatie en suggesties te bieden, zodat je de beste keuze kunt maken. Bedankt voor je reactie! Vriendelijke groet, Adriën