Easytoys.nl

3.119 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.768 beoordelingen in totaal

18 jan 2024
Gaarne van een andere verzend bedrijf dan UPS gebruik maken. Zelfs in Nederland heb ik al geen goede ervaringen met UPS gehad. Ze hebben de gewoonte om gewoon niet aan huis af te leveren. Zelfs al is men de hele dag thuis dan krijgt men gewoon een berichtje dat er niemand thuis was en dat je pakje bij een afhaalpunt afgehaald kan worden. Als klant betaal ik verzendkosten tot aan huis afgeleverd. Als de UPS couriers gewoon te lui zijn om aan huis af te leveren ( dit is mijn conclusie omdat ik de hele dag thuis ben) en die dan de pakjes direct naar een afhaalpunt brengen waardoor ik als klant de dupe ben. Dit is mij en andere bekenden van mij, al vaker in Nederland overkomen en nu gebeurt dat hier in Portugal ook. Dus ik verzoek u met nadruk om een andere verzend bedrijf te gaan gebruiken! Tot dusver heb ik goede ervaringen met DHL hier in Portugal

27 jan 2024
Slecht, ik heb nog steeds niks ontvangen. En ze doen moeilijk om mij ook maar iets tegemoet te komen. Ze zeggen voor 21.00 besteld de volgende dag in huis. Maar ik wacht al 8 dagen en heb nog niks. Eerste x kreeg ik een verkeerde kluis code. Deze was leeg. Daarna was het pakket ineens door iemand anders afgehaald. Toen was die toch weer in de kluis gelegd. Hier een nieuwe code voor gekregen, deze werkte niet. Daarna weer een nieuwe code gekregen, ik de volgende dag erheen. Uw pakket is telang blijven liggen en wordt naar een bezorg punt gebracht. Nu wacht ik alweer 3 dagen. Ik heb gebeld en het enige wat ze zeggen, ja wij hebben een onderzoek gestart. Wacht maar af meer kunnen wij niet. Dus ik denk, stuur mij een nieuwe en haal die oude maar terug.

Beoordelingen voor Easytoys.nl

Antwoord van Easytoys.nl
Wow, bedankt voor je super fijne feedback! 😊 We zijn echt blij te horen dat je ervaringen met ons zo positief zijn. Ons team doet elke dag z’n beste best om ervoor te zorgen dat iedereen zich gehoord en geholpen voelt, niet als een nummer, maar als deel van de "EasyToys familie". Dat de website en onze leveringen ook lekker soepel verlopen is precies wat we willen bereiken. We streven ernaar om het shoppen zo makkelijk, duidelijk en snel mogelijk te maken, zodat je altijd vindt wat je zoekt zonder gedoe. Je complimenten geven ons een enorme boost en motiveren ons alleen maar meer om te blijven verbeteren. En weet dat we altijd hier zijn voor een praatje, advies of hulp - wat je ook nodig hebt. We kijken uit naar je volgende bestelling en staan altijd klaar om je te verrassen met onze service. Nogmaals bedankt voor de support. Samen maken we shopping magic! Lieve groeten, Adriën (namens het hele team)
Mijn beoordeling gaat niet zo zeer over de bestelling die ik maakte, die overigens zeer snel aankwam maar ik kan het product nog niet beoordelen daar ik het nog niet gebruikt heb. Mijn 5 sterren gaan naar de fantastische manier waarop easyToys zich in de markt positioneert en de hele toys sector uit de taboe hoek gehaald heeft. Hun hele marketing mix is empatisch, luchtig, met veel advies voor het gebruik in een menselijke en soms humoristische manier. Ook de mix met exotische verhaaltjes herkennen veel mensen zich in. Ik vind dit een fantastische prestatie van deze firma. Ondermijnt werd mijn indruk door een interview op BNR met de ceo en eigenaar-oprichter van deze organisatie.
Antwoord van Easytoys.nl
Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling en de vijf sterren! We zijn echt blij te horen dat je onze inspanningen om de toys sector uit de taboesfeer te halen en de luchtige manier van adviezen geven, waardeert. We streven ernaar om seksualiteit bespreekbaar te maken op een manier die zowel open als positief is, met een snufje humor en veel herkenning. Je feedback wordt enorm gewaardeerd en moedigt ons aan om op deze weg door te gaan. Nogmaals bedankt, en we hopen dat het product, zodra je het gebruikt, net zoveel voldoening zal geven ;-). Vriendelijke groet, Adriën
Mooi assortiment, fijn dat er specialisten zijn waar je vragen kunt stellen over seksualiteit. Goed advies onderhoud producten. Goed bereik voor vragen over producten. Snelle discrete levering. Leuke aanbiedingen. Echt heb een product aan geschaft wat niet match met mijn lichaam. Daar wou ik wel op reageren maar mischien ook wel een tip wat de afstand is tussen stimulatie en inbreng positie is omdat vrouwen 3cht niet gelijk zijn of dat het product zo gemaakt wordt dat je het kan bij buigen.
Antwoord van Easytoys.nl
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons assortiment en de service! We doen ons best om een plek te zijn waar je niet alleen geweldige producten kunt vinden, maar ook terecht kunt voor advies en ondersteuning op het gebied van het gebruik van de artikelen. We begrijpen dat niet elk product perfect past bij iedereen, en je feedback over het aanpassen van producten aan de unieke vormen van verschillende lichamen nemen we zeker mee! Bij vragen of opmerkingen, aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen. Nogmaals bedankt voor je support en suggesties! Vriendelijke groet, Adriën
Heb het tril-ei voor me wederhelft besteld. Hebben er veel plezier van. Binnen en buiten ons huis. Echt een aanrader. Snelle levering ook
Antwoord van Easytoys.nl
Beste Bert en Miep. Super om te horen dat het tril-ei zo goed bevalt en dat jullie samen nieuwe avonturen beleven, zowel binnen als buiten huis! 😊 We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan jullie plezier en dat de snelle levering ook in de smaak viel. Bedankt voor de aanbeveling en het delen van jullie ervaring. Als jullie ooit op zoek zijn naar meer leuke items om te ontdekken, weet dan dat we altijd hier zijn met nieuwe ideeën en snelle verzending! Veel plezier en tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Adriën

Prima webshop

In middels heb ik al zo'n ongeveer 10 bestellingen geplaatst en nooit iets mee gehad. Werd altijd de dag erna geleverd ook. De kwaliteit van de producten zijn ook goed met de prijs dat ze vragen. Ook hebben ze een leuke klantendienst die je snel helpt zonder te zuchten. Kortom, dit is mijn go-to online winkel om mijn spannendere speeltjes te bestellen. Zeer aanbevolen!
Antwoord van Easytoys.nl
Wat een superleuke review! We zijn erg blij te horen dat we jouw go-to online winkel zijn voor al je spannende speeltjes. Het feit dat je onze snelle levering, de kwaliteit van onze producten en de prijs-kwaliteitverhouding waardeert, motiveert ons alleen maar meer. En wat fijn dat je onze klantendienst als leuk en behulpzaam ervaart - we zullen zorgen dat we blijven helpen zonder te zuchten 😉 Bedankt voor je aanbeveling en je blijvende steun. We kijken ernaar uit om je nog veel meer van onze producten te laten ontdekken! Vriendelijke groet, Adriën

Adventskalender van plezier.

Het is leuk elke keer een ander vakje te kunnen openen en te ontdekken wat er achter het luikje zit. Minder zijn de verschillende textiel gerichte producten zoals het slipje en het bondagelint met kant. De penisring met kittelaar maakt veel lawaai, dat doet een beetje afbreuk aan de ervaring.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback over de adventskalender Ilse! Het is super om te horen dat je het openen van een vakje elke dag een leuke verrassing vindt. We nemen je opmerkingen over de textielproducten en de luidruchtige penisring ter harte. Jouw ervaring helpt ons om toekomstige edities nog beter af te stemmen. Mocht je nog meer gedetailleerde feedback of suggesties hebben, aarzel dan niet om ons een berichtje te sturen. We staan altijd open voor manieren om te verbeteren en je plezierervaring te optimaliseren! Groetjes, Adriën
Wat een fantastisch apparaat zeg!! M'n vrouw geniet er in bed en onder de douche van!! Voelt lekker aan, is niet zwaar en heeft verschillende standen en trillingen. Wel apart dat het op zn sterkste stand begint, welke al meteen best hevig is. Al met al...heerlijk!!
Pakket was (vermoedelijk) kwijtgeraakt. Maar fijne hulp van de klantenservice en alhoewel het pakket niet boven water is gekomen, heb ik wel mn geld terug gekregen. Is wel wat mailcontact overheen gegaan maar fijne oplossing uiteindelijk.
De kwaliteit van de kleding is goed. Het is alleen helaas niet representatief voor elk lichaam. Normaal draag ik een M, maar door bredere heupen en grotere borsten, pastten de kledingstukken niet en heb ik ze helaas allebei teruggestuurd.
Antwoord van Easytoys.nl
Hoi Lisa! Bedankt voor je complimenten over de kwaliteit van onze kleding! We vinden het alleen jammer om te horen dat de pasvorm niet helemaal matchte met wat je nodig had. We snappen hoe frustrerend het kan zijn als iets niet past zoals gehoopt, vooral als je enthousiast bent over de stijl en kwaliteit. We werken constant aan het verbeteren van onze maatvoering en willen graag een assortiment bieden dat iedereen geweldig staat. Jouw feedback is super waardevol en helpt ons om dit doel te bereiken. Mocht je in de toekomst nog eens willen shoppen bij ons, overweeg dan onze maattabel of neem gerust contact op voor persoonlijk advies. We helpen je graag om de perfecte match te vinden. Nogmaals bedankt voor je eerlijke feedback en het uitproberen van onze kleding. We hopen je snel weer te zien! Groetjes, Adriën

Erg tevreden.

Op zaterdag besteld en zondag geleverd!!! :-) Helaas bleek 1 lingerie setje te klein. Dit dinsdag terug gestuurd (gratis) en binnen een paar dagen het geld terug gestort. Dit was onze eerste ervaring met Easy Toys maar zeer positief!
BO
Bas O.
VLISSINGEN

Snel en discreet bezorgd.

Producten zijn altijd discreet en snel verzonden en tot nu toe ook altijd snel binnen. Anno 2024 is dat zoals het hoort maar je maakt het vaak genoeg anders mee, applaus voor easytoys! (en ook een beetje postnl)
Antwoord van Easytoys.nl
Super om te horen dat je tevreden bent over de snelheid en discretie van onze leveringen, dat is precies waar we voor gaan! Een dikke dankjewel voor het delen van je ervaring en natuurlijk ook een applausje terug aan jou voor de waardering. We zullen het compliment doorgeven aan het team en aan PostNL! Blijf genieten van onze producten en we kijken uit naar je volgende bestelling. Mocht je ooit suggesties of vragen hebben, we staan altijd voor je klaar. Bedankt voor het kiezen voor Easytoys! Groetjes, Adriën
Hele goede service van Easytoys! Ik had een satisfyer waar na een aantal maanden het knopje kapot van ging. Contact gezocht met easytoys, ik moest de toy terug sturen en ik kreeg een nieuwe op gestuurd.

Defect onder garantie verholpen

Ik kocht een 8-tal maanden geleden een artikel dat recent defect is gegaan. Zonder enige problemen kon ik deze kosteloos terugsturen en 2 weken later kreeg ik ook gratis een nieuw exemplaar op gestuurd.
Bestelling werd echt snel verstuurd. Helaas was het met punten gekochte product defect, dezelfde dag van melden is er al een vervangend product gestuurd. Echt topservice en heldere communicatie!
Problemen met levering door post.nl.klacht direct opgepakt door de klantenservice .Easytoys heeft daarna de klacht netjes opgelost. Door het artikel nogmaals kosteloos te versturen. Dikke 10
ik heb iets besteld voor een vriendin en die heeft alles keurig netjes de volgende dag op de tijd die door gegeven was ontvangen! Dus dik tevreden

Ik ben zeer tevreden over Easy Toys. Jij ook?

Ik ben zeer tevreden over Easy Toys. Duidelijke product omschrijving. Producten van zeer goede kwaliteit. Discrete bezorging. Blijf zo doorgaan
Producten zijn fijn om te gebruiken en alles word discreet bezorgd in een doos zonder dat mensen zien waar het van is. De bezorging is zeer snel.
Al vele dingen gekocht van lingerie tot sextoys super goede ervaring en kwaliteit. Soms wel duur maar tot nu toe is alles het waard geweest
Super goede en discrete en snelle bezorging Ook de reviews zijn fijn en kloppen vaak ook. Veel plezier ervan zowel de als de vrouw..haha