hismith.nl- Logo - Beoordelingen

hismith.nl

91 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden370 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2020
hismith.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 aug 2023
Contact met de klantenservice gaat snel en ze zijn ontzettend aardig. Levering was top! De site is duidelijk; overal staat uitgebreide info over de producten. Er is ook een groot aanbod in producten, en ben heel erg blij met de accesoires die op de machine passen. Superfijn dat de toys van 100% siliconen zijn gemaakt, erg veilig, dat kom je helaas niet snel tegen bij andere aanbieders. Topwinkel, zeker een aanrader!

26 jul 2023
Kwamen niet na wat de levertijd betreft

Beoordelingen voor hismith.nl

Antwoord van hismith.nl
Bedankt voor je TOP review! Veel plezier met je aankoop :) ^Sabrina *Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Mis geen enkele kortingsactie of memberkorting meer! https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
30 mrt 2024
Antwoord van hismith.nl
Bedankt voor je review! Veel plezier met je aankoop :) ^Sabrina *Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Mis geen enkele kortingsactie of memberkorting meer! https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
20 mrt 2024
Snelle bezorging! En een goed product.
snelle levering. netjes verpakt
16 mrt 2024
zeer snelle levering!
Antwoord van hismith.nl

Goede service en levering producten

Alle producten zijn netjes op tijd geleverd. De producten zijn van topkwaliteit en doen wat ze beloven. We gaan een paar hete avonden tegemoet.
11 feb 2024
Mooie en leuke speeltjes, discreet afgeleverd.
Antwoord van hismith.nl
Bedankt voor je top review! Veel plezier met je aankoop :) ^Sabrina *Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Mis geen enkele kortingsactie of memberkorting meer! https://www.hismith.nl/nl/account/login/
Snelle levering en erg goed materiaal

Goede service

Altijd goede service
Bedankt voor je top review! Veel plezier met je aankoop :) ^Sabrina
Antwoord van hismith.nl
Bedankt voor je top review! Veel plezier met je aankoop :) ^Sabrina *Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Mis geen enkele kortingsactie of memberkorting meer! https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
WG
Wim g.
Apeldoorn
11 feb 2024
Antwoord van hismith.nl
Mijn partner en ik hebben beiden een aantal keer besteld en het is altijd top!
Antwoord van hismith.nl
Wat je ziet is wat je koopt eerlijk en goed verzorgd bezorgd.
Antwoord van hismith.nl
Bedankt voor je review! Veel plezier met je aankoop :) ^Sabrina *Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Mis geen enkele kortingsactie of memberkorting meer! https://www.hismith.nl/nl/account/login/
Heel leuk.
Antwoord van hismith.nl
Hartelijk dank voor uw recensie. Geweldig om te horen dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier met uw aankoop! Sabrina * Al ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Dan ontvang je €10 korting op je volgende bestelling en blijf je op de hoogte van de komende aanbiedingen. Klik nu op de link en schrijf je snel in: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/