Linnenshop.nl- Logo - Beoordelingen

Linnenshop.nl

515 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.058 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 jun 2020
Linnenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Online twee teddy hoodies besteld op zaterdagmiddag maar had toch nog een vraag. De telefoon werd in no time opgenomen door een heel vriendelijke dame, die ook nog eens gelijk wist wie ik was en wat ik had besteld. Wat een service!! Binnen een paar dagen werden de hoodies bezorgd. Prachtige kwaliteit, lekker oversized om in weg te kruipen. Gelijk gewassen zoals aangeraden. Toen waren ze niet meer pluizig, maar krullig en zo zacht. Heel blij met de service van Linnenshop én de hoodies.

29 sep 2023
Zou barcode verzonden willen die bij retour bij post.nl gescand kan worden of een retouretiket bij de bestelling. Meer info over bedrag en termijn wat teruggestort gaat worden als iets teruggestuurd wordt. Wel snel en verzorgd verzonden. Probleem zit dus in het deel wat terug ging.

Beoordelingen voor Linnenshop.nl

Alles prima, fijn dat er een persoonlijk briefje bij zat.
de kwaliteit is super. De levering ook. Ik had eigenlijk meer willen bestellen, maar niet alles (een tweede hoeslaken van egyptische katoen in maat 140 x 210) was op voorraad.
21 jan 2024
Fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit. Vanaf morgen zijn deze hoeslakens weer op voorraad! Je kunt er dan zoveel bestellen als je wil 😉
31 dec 2023
Tijdige levering. Verschillende betaalwijzen mogelijk. Prima kwaliteit geleverde product.
WB
Wilma B.
Eindhoven
27 jan 2024
Zending volgens verwachting; goed verpakt; tijdig verstuurd
Goede kwaliteit en redelijke snelle bezorging.
7 jan 2024
1 jan 2024
28 jul 2023

Hoofdkussen besteld, kussen miskoop, maar levering prima.

Hoofdkussen besteld. Netjes op de hoogte gehouden met betrekking tot de levering en snel geleverd. Niks op aan te merken. Helaas is het kussen na minder als een week al helemaal plat, kwalitatief dus bedroevend. Maar er is een paar nachten op geslapen, dus kan vanzelfsprekend nu niet meer retour. Kussen een miskoop, maar levering helemaal zoals het hoort.
30 jul 2023
Beste klant, een kussen blijft iets heel persoonlijks. Het kussen dat je kocht is trouwens makkelijk na te vullen, als deze te plat is.
10 aug 2023
eigenlijk een 10 maar de bezorging met postnl was chaotisch het pakje zou maandag gebracht worden maar is uiteindelijk woensdag of donderdag gebracht. continue werden dag en tijd veranderd
10 aug 2023
Postnl blijft af en toe problemen hebben met het bezorgen van pakketten. Hier hebben wij helaas geen invloed op.
28 jul 2023
Fijne deken wanneer het warm is en toch graag iets over je heen wil hebben. Lekker lang, zodat je de deken aan het voeteneind in kan stoppen. Snelle levering.
14 nov 2023
De prijs ,de verzending, kwaliteit is top. Er was alleen één theedoek met een weeffout. Die zal daar waarschijnlijk eerder door slijten.
30 apr 2023
Fijne badjes,ben er heel tevreden mee. Schrok wel van het bedrag om retour te zenden.Staat dat bij jullie op de site,niet op gelet.
1 mei 2023
Beste klant, Retourneren voor Nederlandse klanten is helemaal gratis! Zoals aangegeven op onze website en in de orderbevestiging hoef je alleen op de link in de track en trace mail te klikken of je kunt ons ook bellen of mailen. Voor Belgische en Duitse klanten rekenen we een bijdrage van 6,95 euro per retour, maar dit is voor u niet van toepassing. Met vriendelijke groeten, Team Linnenshop
Prompte en correcte aflevering. Als de prijs nog wat lager is krijgt u vijf sterren.
21 aug 2023
Goede berichtgeving, Goede kwaliteit Beter zou iets vlottere levering zijn
4 okt 2023
Het was verzorgd ingepakt. Snelle levering. Ben heel tevreden.
24 jul 2023
Snelle levering. De bestelling plaatsen wat eenvoudiger maken.
Goede communicatie, goed product. Bezorging kan iets sneller.
Snel geleverd. Goede kwaliteit vn lakens. Heel blij mee.