ProBrace.nl

433 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.394 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec. 2021
ProBrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 apr. 2023
Op een paar zaken na bevalt de brace prima. Het draagcomfort is goed en de brace ondersteund mijn gewricht prima. Ook zijn er in mijn optiek wat verbeterpunten. Ik heb redelijk grote handen en heb dan ook de L- versie besteld. Maar ik vind het duimgat wat aan de kleine kant. Ik had in het begin het idee dat mijn duim werd afgebonden en het aan- en afdoen van de brace is daardoor erg pijnlijk. Ook een minpuntje is dat nu, na een paar weken de brace te hebben gedragen, de balein naast de duim is gebroken! Ik zou het prettig vinden om hier iets over terug te horen.

19 apr. 2023
Ik kon helaas de brace pas na twee weken ophalen bij het ophaalpunt, omdat ik net op reis was toen hij binnenkwam, dat was gewoon pech, daar konden jullie ook niets aan doen. Na die twee weken heb ik hem aangehad, maar hij zat slecht en hielp totaal niet. Ik heb hem meerdere malen aan en uit gedaan en via google opgezocht hoe hij moest zitten, maar het bleef een ramp en dus een mega miskoop. Helaas waren de twee weken al voorbij en kon ik hem niet terugsturen.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

29 jan. 2024
Beter opletten bij bestelling. Verkeerde maat gestuurd. Koste een week om te vervangen.
29 jan. 2024
Dank u wel voor uw feedback. Wij zullen dit absoluut meenemen. Bedankt voor de review.
MH
Martin H.
Groningen
Te veel betaald voor iets dat gauw versleten en kapot is
Antwoord van ProBrace.nl
Wat vervelend dat u niet helemaal tevreden bent over het product. Zou u foto's van het defect kunnen maken en dit ons toesturen. Hopelijk kunnen we meedenken aan een oplossing!

De probrace levert niks op

De probrace is te klein. De labels met de klittenband leveren wmb te weinig “kleef” oppervlakte waardoor de barre niet goed blijft zitten. Ik kreeg er meer pijn van in mijn hand ipv minder, niet fijn dus om te dragen
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemorgen, vervelend om te horen dat de brace u niet goed past. Uiteraard willen wij u graag helpen met het vinden van een passende brace en oplossing. Zou u daarom met ons contact willen opnemen via info@probrace.nl. Alvast bedankt!
9 feb. 2024
Ten eerste een goede beschrijving van het samenvoegen der delen en ten tweede een duidelijk voorbeeld geven van voor- en -achterkant.
9 feb. 2024
Vervelend om te horen dat de afbeeldingen niet voldoende genoeg informatie biedt voor u. Wij zullen uw feedback meenemen. Dank u wel voor uw review.
6 jan. 2024

Goed product maar breedte klopte niet

Ondanks vooraf gemeten te hebben bleek de breedte niet toereikend, maat M 7-8cm heb beide paren aan mijn tante gegeven.
8 jan. 2024
Dank u wel voor uw review.
28 dec. 2023
Klittenband werkt na een aantal weken al niet goed meer
28 dec. 2023
Goedemiddag, Wat vervelend om te horen dat het product niet naar behoren werkt. Ik heb uw een mail gestuurd om tot een oplossing te komen, zou u hier naar willen kijken? Alvast bedankt! Mvg, Maud van ProBrace
15 jan. 2024
Heb er niets aan was te laat voor terugsturen jammer
19 jan. 2024
6 dec. 2023
Kwaliteit van de brace is redelijk. Na een aantal weken begint de klittenband minder te worden. Positief: de klachten worden minder. :-)
6 dec. 2023
Goedemiddag, fijn om te horen dat brace uw klachten verminderd! Uiteraard is het niet de bedoeling dat het klittenband zo snel minder goed zijn werk doet. Wij willen u graag een oplossing aanbieden. Zou u met ons contact willen opnemen via info@probrace.nl inclusief een foto van het klittenband. Alvast bedankt en nog een fijne dag!
25 dec. 2023
Brace deed helaas niets voor hielspoor.
27 dec. 2023
Vervelend om te horen dat de brace u niet heeft geholpen. Mocht u nog op zoek zijn naar een brace dan willen wij u graag helpen. U kunt dan contact met ons opnemen via info@probrace.nl.
5 dec. 2023
5 dec. 2023
Goedemorgen, Vervelend om te zien dat u niet helemaal tevreden bent over het product. Wij zien onze klanten graag tevreden met de producten die besteld zijn. U kunt met ons contact opnemen via info@probrace.nl. Wij hopen snel van u te horen om een passende oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Team ProBrace
29 okt. 2023
ruimte voor de duim bleef een pijnlijke duim opleveren, maar opengeknipt. moest er even aan wennen dat de balein in de nacht kan verschuiven en dan pijn kan doen prettig is de kwaliteit van het kleefband
9 nov. 2023

Zitten niet goed.

Twee braces besteld. Er is geen linkse of rechtse. De rechtse krijg je met gen mogelijkheid op een goede manier aan, omdat de sluitingen op ene punt zitten waar je niet bij kan. Ze klemmen af in de nacht waardoor je “slaapvoeten” krijgt. Tintelende voeten. Ik heb maanden een gipsbrace aan gehad en dit leek me makkelijker, maar helaas staan ze ongebruikt in de hoek van de kamer. Kunnen na oefengebruik ook niet terug gestuurd heb ik doorgekregen.
16 nov. 2023
Ik heb carpaal tunnel syndroom aan beide handen en besloot een brace te kopen te hier maar leverde mer problemen op dan het hielp. De brace duim gaten zijn veelste klein, mijn duim werd helemaal afgeknepen. Ik zou hier geen brace kopen. Wees wijs en koop hem hier niet er zijn zat andere die wel de goede brace verkopen tegen een veel betere en goedkopere prijs
30 aug. 2023

Zelf doen

De pro brace geeft mij de herinnering dat ik mijn rug recht moet houden. De slechte gewoonte van krom zitten is er ingeslopen en daar wordt ik bewust van doordat de brace niet comfortabel zit. Voor een betere houding zal ik m’n buik en rugspieren moeten trainen om een goede houding te kunnen volhouden.
11 sep. 2023
De brace zit heel lekker, is makkelijk aan te trekken, maar ik krijg hem bijna niet uit. Met het sporten ga je zweten en dan blijft de brace plakken. Door het uittrekken ben ik bang dat de brace snel kapot gaat, slijt en uitrekt.
11 sep. 2023
Bedankt voor uw review en fijn dat de brace lekker zit! U stelt een terechte vraag, maar elke brace zal moeite hebben om van een klamme huid af te schuiven. U heeft aan weerszijde van de kniebrace stevige baleinen zitten, het trucje is om met een gestrekt been beide baleinen te pakken en dan de brace naar beneden te duwen. Op deze manier blijft het weefsel intact. Hopelijk werkt dit ook voor u! Met sportieve groet, Team ProBrace
15 apr. 2023
Probrace is te duur voor standaard artikelen. Alleen interessant voor te declareren braces. Dan is belangrijker dat verzekeringsmijen probrace kennen. Zo werkt de zorgverzekering nu eenmaal.
18 jul. 2023
Bestelling en levering zijn netjes, de maat(tabel) is niet nauwkeurig, waardoor ik nu een nét iets te kleine bracelet heb...
17 aug. 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Maattabellen zijn helaas altijd een richtlijn omdat er een heel breed verschil is in lichaamsvormen. Als de pasvorm niet naar tevredenheid was, mag u binnen 14 dagen na ontvangst het artikel altijd zonder opgave van reden het artikel retourneren of omruilen. Het artikel is er namelijk ook nog in een grotere of kleinere maat :)
23 mrt. 2023
De functionaliteit en esthetiek van het product zijn heel prettig. Helaas, gaat het product er snel minder mooi uitzien.
10 mei 2023
de snelheid van het introduceren van het definitieve product. misschien ben ik als behoevende wellicht ongeduldig