ProBrace.nl- Logo - Beoordelingen

ProBrace.nl
Beoordelingen:

681 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.827 beoordelingen in totaal  

4,44
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

10 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het is echt een goede oplossing vergeleken met gewone krukken. Ik heb gewoon door kunnen werken (kantoorwerk en onderwijs) en ik heb internationale treinreizen gemaakt. Maar de verkoop video’s geven wel een erg optimistisch beeld, het blijft vermoeiend om er een hele op te lopen. Er zijn wel een paar verbeteringen mogelijk. De straps klemmen soms, de soft pads verschuiven makkelijk en een klein elastiekje/bandje om te voorkomen dat het losse deel van de band rondslingert zou ook goed zijn

Meest relevante negatieve beoordeling

2 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
De spiraalveertjes (ik weet niet hoe het heet maar die dingen waarmee je de enkelbrace en het lipje onder de veters aan elkaar bevestigt zijn te kort! Ik kan die twee onderdelen dus niet aan elkaar bevestigen. En dus gebruik ik het oude spiraalveertje die ik nog had maar die ook versleten zijn en niet meer goed hechten. Zie foto 1, 2 en 3. Daarnaast is het lipje wat onder de veters moet te groot/lang. Daardoor snijdt de rand in mijn voet/been (boven de enkels). Dit zie nog net niet op foto 4 omdat dat veertje de 2 onderdelen nog niet bij elkaar trekt. Maar als dat spiraalveertje ertussen zit en mijn voet omhoog wordt getrokken, gaat het randje van het lipje in mijn voet snijden. Vandaar ook die rode plek op mijn been, net onder de enkelbrace. Net als de vorige keer moet ik daar dus eerst een stuk vanaf knippen (zie foto 5). En het derde: bij de bevestiging van het onderste stukje van de brace met klittenband komen er twee delen van hetzelfde materiaal op elkaar, zodat het niet plakt. En dat terwijl ik wél de juiste maat heb. Drie problemen dus in één artikel. En vooral die eerste is écht een probleem: ik kan die spiraalveertjes niet gebruiken want ze zijn te kort. Veel korter dan mijn vorige dus ze redden het niet tot aan het lipje. En als ik dat lipje een stukje hoger in mijn schoen zet dan snijdt het alsnog in mijn been, ook al heb ik daar inmiddels een stuk vanaf geknipt... Ik hoor graag een oplossing van jullie en ik zal het ook aan Leuk! doorgeven.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(32)
(12)
(26)
Resetten
1 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Te dik voor in de schoen

Het is wellicht een goede inlegzool, maar doordat deze veel dikker is dan de inlegzool die regulier in mijn schoenen zit, zitten de schoenen oncomfortabel met deze zooltjes.
Beoordeling melden
Antwoord van ProBrace.nl
1 jul 2024
Goedemiddag, goed dat u dit aangeeft. Als het goed is kunt u uw zooltjes van uw schoenen verwijderen en de aangeschafte zooltjes er daarna inleggen. Zo voorkomt u dat uw voeten enorm hoog in uw schoenen komen te staan.
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Binnenkant is van plastic en als je hem lang en dagelijks moet dragen gaat hij vreselijk stinken. Verder een zeer goed product
Beoordeling melden
Antwoord van ProBrace.nl
4 dagen geleden
Dank u wel voor uw feedback en review!
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Bij de beschrijving stond ook voor…achillespees

Bij de beschrijving stond ook voor ontstoken achillespees, die geeft daar geen versteviging mee, jammer
Beoordeling melden
Antwoord van ProBrace.nl
6 dagen geleden
Goedemorgen, het klopt inderdaad dat deze brace ook geschikt is voor de achillespees. De brace is zo ontwikkeld dat die geen druk/versteviging op de achillespees geeft zodat de pees kan rusten en genezen. Als u nog vragen heeft stuur ze gerust naar info@probrace.nl
29 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ze zijn vrij klein
Beoordeling melden
Antwoord van ProBrace.nl
1 jul 2024
Hartelijk dank voor uw review en feedback!
2 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Drie problemen/fouten in één product.

De spiraalveertjes (ik weet niet hoe het heet maar die dingen waarmee je de enkelbrace en het lipje onder de veters aan elkaar bevestigt zijn te kort! Ik kan die twee onderdelen dus niet aan elkaar bevestigen. En dus gebruik ik het oude spiraalveertje die ik nog had maar die ook versleten zijn en niet meer goed hechten. Zie foto 1, 2 en 3. Daarnaast is het lipje wat onder de veters moet te groot/lang. Daardoor snijdt de rand in mijn voet/been (boven de enkels). Dit zie nog net niet op foto 4 omdat dat veertje de 2 onderdelen nog niet bij elkaar trekt. Maar als dat spiraalveertje ertussen zit en mijn voet omhoog wordt getrokken, gaat het randje van het lipje in mijn voet snijden. Vandaar ook die rode plek op mijn been, net onder de enkelbrace. Net als de vorige keer moet ik daar dus eerst een stuk vanaf knippen (zie foto 5). En het derde: bij de bevestiging van het onderste stukje van de brace met klittenband komen er twee delen van hetzelfde materiaal op elkaar, zodat het niet plakt. En dat terwijl ik wél de juiste maat heb. Drie problemen dus in één artikel. En vooral die eerste is écht een probleem: ik kan die spiraalveertjes niet gebruiken want ze zijn te kort. Veel korter dan mijn vorige dus ze redden het niet tot aan het lipje. En als ik dat lipje een stukje hoger in mijn schoen zet dan snijdt het alsnog in mijn been, ook al heb ik daar inmiddels een stuk vanaf geknipt... Ik hoor graag een oplossing van jullie en ik zal het ook aan Leuk! doorgeven.
Beoordeling melden
Antwoord van ProBrace.nl
3 jul 2024
Goedemiddag, zoals telefonisch besproken op 02-07 heeft u een product ontvangen met een productiefout. Het elastiek hoort voor maat 1 niet zo kort te zijn. Wij hebben contact gehad met de leverancier en zij zullen de juiste maat elastiek op sturen. Wij hopen deze voor het weekend naar u te kunnen versturen. Daarnaast hebben wij aangegeven dat het helemaal niet erg is dat u het schoenlipje heeft afgeknipt. Dit is juist de bedoeling. Schoenen verschillen in breedte en grote per persoon, waardoor het soms kan zijn dat er een stukje afgehaald moet worden. Helaas betreft het klittenband geeft Orliman aan dat dit niet aan te passen is. Wij hopen zo alles voor u opgelost te hebben. Als u nog vragen heeft kunt u contact opnemen via info@probrace.nl of info@leuk-orthopedie.nl. Wij wensen u nog een fijne dag toe.
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van ProBrace.nl
4 dagen geleden
Goedemorgen, vervelend om te zien dat u niet tevreden bent met ons bedrijf. Graag vernemen wij uw klacht en/of feedback. U kunt contact met ons opnemen via info@probrace.nl.
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van ProBrace.nl
4 dagen geleden
Goedemorgen, vervelend om te zien dat u niet tevreden bent met ons bedrijf. Graag vernemen wij uw klacht en/of feedback. U kunt contact met ons opnemen via info@probrace.nl.
8 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van ProBrace.nl
9 jul 2024
Goedemorgen, vervelend om te zien dat u niet tevreden bent met ons bedrijf. Graag vernemen wij uw klacht en/of feedback. U kunt contact met ons opnemen via info@probrace.nl.
2 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zwarte besteld maar kreeg een grijs / blauwe. Op de doos zat een plaatje van grijs / blauwe maar op de zijkant een stempel van zwart. Misschien is het daardoor misschien gegaan. Bezorging via dhl is ook niet goed. Geven aan niet thuis te zijn maar we waren dat wel. Kwam dag later. Ik heb de verkeerde kleur niet terug gestuurd aangezien ik pijn aan mijn knie heb en hem gelijk wilde gebruiken. Brace zit wel goed.
Beoordeling melden
Antwoord van ProBrace.nl
3 jun 2024
Vervelend om te horen dat er een paar dingen fout is gegaan en dat DHL niet netjes bezorgde. Alsnog bedankt voor uw review en feedback.
24 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ten eerste dit ding wordt gemaakt in China, dat is erg jammer. Eigenlijk koopt ik liever geen Chinese zooi. Wanneer dit vermeld zou zijn, had ik hem niet gekocht. Ten tweede, of dit ding nu écht helpt, kan ik na ruim 2 weken nog niet zeggen. Ik twijfel nog…
Beoordeling melden
Antwoord van ProBrace.nl
24 jun 2024
Goedemorgen, vervelend om te horen dat het product u (nog) niet het gewenste resultaat geeft. Het belangrijkste is dat u uw voeten langzaam laat wennen aan de stand in de brace. Mocht u hier nog vragen over hebben dan kunt u ons altijd mailen (info@probrace.nl).
4 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Afzakkers

De been braces zakten af, in overleg teruggestuurd en een maat kleiner gekregen. Ik vond dit een goede service. Helaas zakken de maat kleiner braces ook af. Nog een kleinere maat lijkt me geen optie. Ik ben dus niet tevreden met de kwaliteit van deze braces
Beoordeling melden
Antwoord van ProBrace.nl
5 jun 2024
Goedemorgen, dank u wel voor uw feedback. Fijn om te horen dat onze service goed is. Echter niet fijn om te horen dat het product u niet goed past. Ik zie dat u het product nog niet heeft retour gestuurd. Mocht u dit willen doen bent u van harte welkom zodat wij het betaalde bedrag kunnen terug storten. Als u nog vragen heeft kunt u contact opnemen via info@probrace.nl.
28 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
duurde te lang ( ook nog weekend ertussen) voor een technisch advies, geen rollator is een groot probleem om te lopen/bewegen.
Beoordeling melden
Antwoord van ProBrace.nl
29 mei 2024
Goedendag, dank u wel voor uw feedback. Wij zien op uw bestelling met een rugbrace staan van Thuasne. In uw review heeft u het over een rollator. Graag vernemen wij het ordernummer van de rollator bestelling om uit zoeken waarom de levertijd langer was dan u had gewenst. U kunt de informatie toesturen naar info@probrace.nl. Alvast bedankt!
2 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
De lengte is goed maar hij is te breed. Hiedoor valt hij te ver over mij buik. Hij zou beter zijn met 3 banen
Beoordeling melden
Antwoord van ProBrace.nl
3 jun 2024
Goedemorgen, fijn om te horen dat de lengte goed is. Wij hebben ook de buikbreukband met 3 banen (https://www.probrace.nl/p/teyder-ribbrace-rompbandage/). Als het bestelde product netjes en schoon is kunt u deze ruilen voor een smallere band. Mocht u dit willen kunt u uw retour aanmelden via de website.
24 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van ProBrace.nl
25 jun 2024
Dank u wel voor uw review.
20 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van ProBrace.nl
24 jun 2024
Dank u wel voor uw feedback. Graag vernemen wij wat er niet naar wens was om dit hopelijk te kunnen verbeteren. U kunt uw feedback versturen naar info@probrace.nl. Alvast bedankt.
4 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van ProBrace.nl
4 jun 2024
Hartelijk dank voor uw review.
27 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van ProBrace.nl
29 mei 2024
Dank u wel voor uw review.
1 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Pols / duim brace besteld

Ik heb een pols / duim brache besteld, helaas tot 2x toe het verkeerde product geleverd gekregen. De klantenservice was wel goed, werd netjes te woord gestaan. Ik heb na de 2x een fout geleverd product mijn bestelling geannuleerd.
Beoordeling melden
Antwoord van ProBrace.nl
3 jun 2024
Goedemorgen, dank u wel voor uw review ondanks de fouten die gemaakt zijn. Wij zijn hier absoluut niet trots op en zoals besproken hebben wij dit intern dan ook besproken om te voorkomen dat deze fouten nog een keer gemaakt zullen worden. Als het goed is voor u alles afgerond. Als u nog feedback heeft mag u dit altijd mailen naar info@probrace.nl.
22 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling van € 100,- betaald maar niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van ProBrace.nl
24 jun 2024
Goedemiddag, zoals afgelopen donderdag aangegeven vinden zij het erg vervelend om te horen dat uw pakket niet bezorgd is door DHL. Ook al geven zij aan van wel. Zojuist heb ik u een mail gestuurd met daarin een claimformulier. Ik wil u vragen deze in te vullen zodat wij een onderzoek kunnen starten bij DHL. Hopelijk zullen zij uw pakket snel traceren. Mocht dit niet lukken en zien zij het pakket als verloren zullen wij uiteraard een passende oplossing vinden voor u en ons. Als u nog vragen heeft kunt u reageren op de zojuist door Merel verstuurde mail.
25 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik zakte nog door mijn knie met mijn brees om
Beoordeling melden
Antwoord van ProBrace.nl
26 jun 2024
Goedemorgen, vervelend om te horen dat de brace u niet op de gewenste ondersteuning gaf. Ik zie dat u een budget brace heeft besteld met een lage ondersteunings klasse. Ik raad u dan ook aan om de brace te ruilen voor een brace met een hogere ondersteunings klasse. Uiteraard willen wij u hierbij graag helpen. Om dit te kunnen doen ontvangen wij graag uw klacht, blessure of indicatie via info@probrace.nl. Als u nog vragen heeft vernemen wij deze uiteraard ook graag!