ProBrace.nl

451 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.483 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec 2021
ProBrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 apr 2023
Op een paar zaken na bevalt de brace prima. Het draagcomfort is goed en de brace ondersteund mijn gewricht prima. Ook zijn er in mijn optiek wat verbeterpunten. Ik heb redelijk grote handen en heb dan ook de L- versie besteld. Maar ik vind het duimgat wat aan de kleine kant. Ik had in het begin het idee dat mijn duim werd afgebonden en het aan- en afdoen van de brace is daardoor erg pijnlijk. Ook een minpuntje is dat nu, na een paar weken de brace te hebben gedragen, de balein naast de duim is gebroken! Ik zou het prettig vinden om hier iets over terug te horen.

9 nov 2023
Twee braces besteld. Er is geen linkse of rechtse. De rechtse krijg je met gen mogelijkheid op een goede manier aan, omdat de sluitingen op ene punt zitten waar je niet bij kan. Ze klemmen af in de nacht waardoor je “slaapvoeten” krijgt. Tintelende voeten. Ik heb maanden een gipsbrace aan gehad en dit leek me makkelijker, maar helaas staan ze ongebruikt in de hoek van de kamer. Kunnen na oefengebruik ook niet terug gestuurd heb ik doorgekregen.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

RB
Rommie B.
Leeuwarden
Artikel wijkt af van plaatje en te korte omschrijving
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw review. Zou u met ons contact willen opnemen om door te geven wat er exact anders is aan de brace in het echt dan op het plaatje op de website. Zo kunnen wij eventuele wijzigingen doorvoeren op onze website. U kunt uw informatie mailen naar info@probrace.nl. Alvast bedankt!
Het duim gat is te klein en knelt mijn duim af.
Antwoord van ProBrace.nl
Vervelend om te horen dat de brace u niet goed past. Wij willen graag met u meedenken voor een passend model. U kunt de brace in ieder geval retour sturen via onze website. En u kunt contact met ons opnemen via info@probrace.nl om samen te overleggen voor een ander model. Daarnaast bedankt voor uw eerlijkheid en feedback!
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review.
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemorgen, vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met uw aankoop. Wij zouden u graag willen helpen. Daarom vragen wij u om contact met ons op te nemen via info@probrace.nl. Wij horen graag uw feedback/ probleem!
Antwoord van ProBrace.nl
Vervelend om te zien dat u niet tevreden bent. Graag willen wij uw feedback en klachten horen en kijken graag met u mee naar een oplossing. U kunt contact met ons opnemen via info@probrace.nl
Duim uitsparing knelt een beetje
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw eerlijke review! Uiteraard zullen wij de feedback meenemen voor de toekomst.
3 mrt 2024
De brace die ik gekocht heb is te synthetisch. Je hand gaat er van zweten en dat is niet fijn.
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemorgen, vervelend om te horen dat de brace voor u niet prettig zit. Als ik bijstaand ordernummer op zoek krijg ik alleen een ander product te zien dan u besteld heeft. Ik zou u graag willen helpen met het vinden van een passende brace waarvan uw hand niet gaat zweten. Om dat ze kunnen doen wil ik u vragen om contact op te nemen met info@probrace.nl.
19 mrt 2024
20 mrt 2024
Goedemorgen, vervelend om te lezen dat u ons een ster geeft. Graag vernemen wij wat uw feedback is. Misschien kunnen wij iets voor u betekenen om uw ervaring beter te maken. U kunt met ons contact opnemen via info@probrace.nl.
Beter opletten bij bestelling. Verkeerde maat gestuurd. Koste een week om te vervangen.
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw feedback. Wij zullen dit absoluut meenemen. Bedankt voor de review.
MH
Martin H.
Groningen
Te veel betaald voor iets dat gauw versleten en kapot is
Antwoord van ProBrace.nl
Wat vervelend dat u niet helemaal tevreden bent over het product. Zou u foto's van het defect kunnen maken en dit ons toesturen. Hopelijk kunnen we meedenken aan een oplossing!
17 feb 2024

De probrace levert niks op

De probrace is te klein. De labels met de klittenband leveren wmb te weinig “kleef” oppervlakte waardoor de barre niet goed blijft zitten. Ik kreeg er meer pijn van in mijn hand ipv minder, niet fijn dus om te dragen
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemorgen, vervelend om te horen dat de brace u niet goed past. Uiteraard willen wij u graag helpen met het vinden van een passende brace en oplossing. Zou u daarom met ons contact willen opnemen via info@probrace.nl. Alvast bedankt!
Ten eerste een goede beschrijving van het samenvoegen der delen en ten tweede een duidelijk voorbeeld geven van voor- en -achterkant.
Antwoord van ProBrace.nl
Vervelend om te horen dat de afbeeldingen niet voldoende genoeg informatie biedt voor u. Wij zullen uw feedback meenemen. Dank u wel voor uw review.
6 jan 2024

Goed product maar breedte klopte niet

Ondanks vooraf gemeten te hebben bleek de breedte niet toereikend, maat M 7-8cm heb beide paren aan mijn tante gegeven.
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw review.
Klittenband werkt na een aantal weken al niet goed meer
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemiddag, Wat vervelend om te horen dat het product niet naar behoren werkt. Ik heb uw een mail gestuurd om tot een oplossing te komen, zou u hier naar willen kijken? Alvast bedankt! Mvg, Maud van ProBrace
Heb er niets aan was te laat voor terugsturen jammer
25 dec 2023
Brace deed helaas niets voor hielspoor.
Antwoord van ProBrace.nl
Vervelend om te horen dat de brace u niet heeft geholpen. Mocht u nog op zoek zijn naar een brace dan willen wij u graag helpen. U kunt dan contact met ons opnemen via info@probrace.nl.
30 aug 2023

Zelf doen

De pro brace geeft mij de herinnering dat ik mijn rug recht moet houden. De slechte gewoonte van krom zitten is er ingeslopen en daar wordt ik bewust van doordat de brace niet comfortabel zit. Voor een betere houding zal ik m’n buik en rugspieren moeten trainen om een goede houding te kunnen volhouden.
11 sep 2023
De brace zit heel lekker, is makkelijk aan te trekken, maar ik krijg hem bijna niet uit. Met het sporten ga je zweten en dan blijft de brace plakken. Door het uittrekken ben ik bang dat de brace snel kapot gaat, slijt en uitrekt.
11 sep 2023
Bedankt voor uw review en fijn dat de brace lekker zit! U stelt een terechte vraag, maar elke brace zal moeite hebben om van een klamme huid af te schuiven. U heeft aan weerszijde van de kniebrace stevige baleinen zitten, het trucje is om met een gestrekt been beide baleinen te pakken en dan de brace naar beneden te duwen. Op deze manier blijft het weefsel intact. Hopelijk werkt dit ook voor u! Met sportieve groet, Team ProBrace
29 okt 2023
ruimte voor de duim bleef een pijnlijke duim opleveren, maar opengeknipt. moest er even aan wennen dat de balein in de nacht kan verschuiven en dan pijn kan doen prettig is de kwaliteit van het kleefband