ProBrace.nl- Logo - Beoordelingen

ProBrace.nl

597 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.713 beoordelingen in totaal

10 sep 2023
Het is echt een goede oplossing vergeleken met gewone krukken. Ik heb gewoon door kunnen werken (kantoorwerk en onderwijs) en ik heb internationale treinreizen gemaakt. Maar de verkoop video’s geven wel een erg optimistisch beeld, het blijft vermoeiend om er een hele op te lopen. Er zijn wel een paar verbeteringen mogelijk. De straps klemmen soms, de soft pads verschuiven makkelijk en een klein elastiekje/bandje om te voorkomen dat het losse deel van de band rondslingert zou ook goed zijn

9 nov 2023
Twee braces besteld. Er is geen linkse of rechtse. De rechtse krijg je met gen mogelijkheid op een goede manier aan, omdat de sluitingen op ene punt zitten waar je niet bij kan. Ze klemmen af in de nacht waardoor je “slaapvoeten” krijgt. Tintelende voeten. Ik heb maanden een gipsbrace aan gehad en dit leek me makkelijker, maar helaas staan ze ongebruikt in de hoek van de kamer. Kunnen na oefengebruik ook niet terug gestuurd heb ik doorgekregen.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

2 jun 2024
Zwarte besteld maar kreeg een grijs / blauwe. Op de doos zat een plaatje van grijs / blauwe maar op de zijkant een stempel van zwart. Misschien is het daardoor misschien gegaan. Bezorging via dhl is ook niet goed. Geven aan niet thuis te zijn maar we waren dat wel. Kwam dag later. Ik heb de verkeerde kleur niet terug gestuurd aangezien ik pijn aan mijn knie heb en hem gelijk wilde gebruiken. Brace zit wel goed.
3 jun 2024
Vervelend om te horen dat er een paar dingen fout is gegaan en dat DHL niet netjes bezorgde. Alsnog bedankt voor uw review en feedback.

Afzakkers

De been braces zakten af, in overleg teruggestuurd en een maat kleiner gekregen. Ik vond dit een goede service. Helaas zakken de maat kleiner braces ook af. Nog een kleinere maat lijkt me geen optie. Ik ben dus niet tevreden met de kwaliteit van deze braces
5 jun 2024
Goedemorgen, dank u wel voor uw feedback. Fijn om te horen dat onze service goed is. Echter niet fijn om te horen dat het product u niet goed past. Ik zie dat u het product nog niet heeft retour gestuurd. Mocht u dit willen doen bent u van harte welkom zodat wij het betaalde bedrag kunnen terug storten. Als u nog vragen heeft kunt u contact opnemen via info@probrace.nl.
28 mei 2024
duurde te lang ( ook nog weekend ertussen) voor een technisch advies, geen rollator is een groot probleem om te lopen/bewegen.
29 mei 2024
Goedendag, dank u wel voor uw feedback. Wij zien op uw bestelling met een rugbrace staan van Thuasne. In uw review heeft u het over een rollator. Graag vernemen wij het ordernummer van de rollator bestelling om uit zoeken waarom de levertijd langer was dan u had gewenst. U kunt de informatie toesturen naar info@probrace.nl. Alvast bedankt!
2 jun 2024
De lengte is goed maar hij is te breed. Hiedoor valt hij te ver over mij buik. Hij zou beter zijn met 3 banen
3 jun 2024
Goedemorgen, fijn om te horen dat de lengte goed is. Wij hebben ook de buikbreukband met 3 banen (https://www.probrace.nl/p/teyder-ribbrace-rompbandage/). Als het bestelde product netjes en schoon is kunt u deze ruilen voor een smallere band. Mocht u dit willen kunt u uw retour aanmelden via de website.
4 jun 2024
Hartelijk dank voor uw review.
29 mei 2024
Dank u wel voor uw review.
1 jun 2024

Pols / duim brace besteld

Ik heb een pols / duim brache besteld, helaas tot 2x toe het verkeerde product geleverd gekregen. De klantenservice was wel goed, werd netjes te woord gestaan. Ik heb na de 2x een fout geleverd product mijn bestelling geannuleerd.
3 jun 2024
Goedemorgen, dank u wel voor uw review ondanks de fouten die gemaakt zijn. Wij zijn hier absoluut niet trots op en zoals besproken hebben wij dit intern dan ook besproken om te voorkomen dat deze fouten nog een keer gemaakt zullen worden. Als het goed is voor u alles afgerond. Als u nog feedback heeft mag u dit altijd mailen naar info@probrace.nl.
24 mei 2024
Heb iets retour gestuurd en geen retour betaling ontvangen
24 mei 2024
Goedemiddag, vervelend om te horen dat uw betaling nog niet is terug gestort naar u. Na onderzoek te hebben gedaan zie ik dat het al een tijdje geleden is dat u een deel van uw bestelling retour heeft gestuurd. In ons retouren systeem zien wij staan dat u het product wilt ruilen echter staat er niet bij voor welk product. Na aanleiding hiervan hebben wij u op 27 maart 2024 gemaild. Echter hebben wij hier geen reactie mogen ontvangen en is het ons ook ontglipt om u nogmaals te benaderen. Hier biedt ik dan ook onze excuses voor aan. Uiteraard willen wij het nog steeds goed oplossen. Zoals wij het nu begrijpen wilt u uw geld retour en niet ruilen. Wij horen graag van u en vragen u dan ook om contact op te nemen via info@probrace.nl. Daarnaast raad ik u aan om de bijgevoegde foto te verwijderen aangezien u bankgegevens hierdoor zichtbaar zijn voor iedereen die op het internet zit. Tegenwoordig zijn er genoeg mensen die hier misbruik van maken.
28 mei 2024
29 mei 2024
Dank u wel voor uw feedback. Graag vernemen wij wat er niet naar wens was om dit hopelijk te kunnen verbeteren. U kunt uw feedback versturen naar info@probrace.nl. Alvast bedankt.
26 mei 2024
GH
Gerda H.
Venray
25 mei 2024
29 apr 2024

Ik heb de brace gekocht ter vervanging van tape.

Ik heb de brace gekocht omdat ik huidirritatie kreeg van tape. Helaas geeft de brace niet zoveel steun als de tape. Ik kan met de brace minder lang pijnvrij lopen dan met tape.
29 apr 2024
Dank u wel voor uw feedback. Ondanks dat deze brace niet voor u geschikt was willen wij u graag helpen om een passende brace te vinden voor uw klachten en die net zo goed ondersteund als tape. Om dat te kunnen doen vernemen wij graag uw klachten, blessure of indicatie via info@probrace.nl. Wij horen graag van u!
11 mei 2024
De rek is er vrij snel uit gegaan waardoor ik m nu met de klitteband op t verkeerde vlak plak
13 mei 2024
Goedemorgen, vervelend om te horen dat de brace snel gebreken vertoond. Zou u een foto en of filmpje kunnen toesturen van het defect naar info@probrace.nl? Wij willen dit probleem graag met u oplossen. Alvast bedankt!
JL
jan l.
nijkerk
4 mei 2024
Hij is me te groot
6 mei 2024
Goedemorgen, vervelend om te horen dat de brace te groot is. Mocht de brace nog netjes zijn dan mag u deze omruilen voor een andere maat of product. Dit kunt u doen via onze website. Als u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met onze klantenservice info@probrace.nl.
17 mei 2024
17 mei 2024
Dank u wel voor uw review. Feedback mag u altijd sturen naar info@probrace.nl.
1 mei 2024
1 mei 2024
Dank u wel voor uw review.
5 mei 2024
Het klitteband hecht niet goed en laat steeds los,ook van mijn dure brace! Loop daardoor slechter en moet klitteband exstra gebruiken om de boel vast tezetten. Erg vervelend allemaal,je denkt voor deze dure aanschaf toch betere kwaliteit te krijgen Een nieuwe Brace wat hecht zou wel fijn zijn! Vriendelijke groet S.E Tamerus de Vries.
6 mei 2024
Goedemorgen, vervelend om te horen dat het klittenband niet werkt zoals het hoort. Dit defect hebben we nog niet eerder gehoord. Wij zouden graag met u in contact komen om te kijken of dit onder de garantie valt om ervoor te kunnen zorgen dat u een nieuw product kan krijgen. Graag ontvangen wij foto's en filmpjes van het defect via info@probrace.nl. Alvast bedankt en nog een fijne dag.
25 apr 2024
spullen besteld en betaald en 14 dagen later nog via de bank aan moeten tonen dat de betaling echt gedaan is en pas dan de genoemde spullen verstuurd,zeer slecht en ik betwijfel dat ik nog ooit zaken met jullie doe
26 apr 2024
Goedemiddag, vervelend om te horen dat het allemaal niet zo soepel verliep. Ook wij hadden dat graag anders gezien. Zoals telefonisch besproken konden wij uw betaling niet vinden in ons systeem. Later bleek dat dit kwam doordat de overboeking ergens anders naar overgemaakt was met een ander referentie nummer. Gelukkig zijn wij er samen in goede samenspraak uitgekomen en hebben we uw betaling gevonden. Waarna wij zo snel mogelijk de producten naar u verstuurd hebben. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben kunt u contact opnemen via info@probrace.nl.
18 mei 2024
Het spijt me om dit te moeten zeggen. Ik heb deze band een dag gedragen en ik vond het verschrikkelijk.
21 mei 2024
Dank u wel voor uw review. Echter vervelend om te horen dat de brace niet geschikt is voor u. Uiteraard kunt u het product in nette en schone staat nog naar ons retourneren. Eventueel kunt u het product ruilen voor een van de andere vergelijkbare producten of uw geld terug ontvangen. Wij wensen u nog een fijne dag.