ProBrace.nl

523 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.585 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec 2021
ProBrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 sep 2023
Het is echt een goede oplossing vergeleken met gewone krukken. Ik heb gewoon door kunnen werken (kantoorwerk en onderwijs) en ik heb internationale treinreizen gemaakt. Maar de verkoop video’s geven wel een erg optimistisch beeld, het blijft vermoeiend om er een hele op te lopen. Er zijn wel een paar verbeteringen mogelijk. De straps klemmen soms, de soft pads verschuiven makkelijk en een klein elastiekje/bandje om te voorkomen dat het losse deel van de band rondslingert zou ook goed zijn

9 nov 2023
Twee braces besteld. Er is geen linkse of rechtse. De rechtse krijg je met gen mogelijkheid op een goede manier aan, omdat de sluitingen op ene punt zitten waar je niet bij kan. Ze klemmen af in de nacht waardoor je “slaapvoeten” krijgt. Tintelende voeten. Ik heb maanden een gipsbrace aan gehad en dit leek me makkelijker, maar helaas staan ze ongebruikt in de hoek van de kamer. Kunnen na oefengebruik ook niet terug gestuurd heb ik doorgekregen.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

15 aug 2023

Maat niet ok.

Maat L duimbrace besteld (dit is de grootste maat die van dit type aangeboden wordt). Normaal draag ik handschoenen maat 9 (dus echt niet extreem groot). Ondanks dat duimbrace maat L heeft, was deze echt veel te klein, waardoor ik jammer genoeg genoodzaakt was deze te retourneren.
17 aug 2023
Beste meneer Vossen, Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Ik kan zien dat u inmiddels uw geld al weer terug ontvangen hebt op uw rekening. Al onze producten hebben eigen maattabellen die een maatindicatie en een specifieke meetmethode nodig hebben. Het vergelijken met een handschoenmaat werkt helaas niet. Gelukkig hebben we een zeer ruim assortiment met producten die absoluut ook geschikt zijn voor uw handen / duimen. U mag uiteraard contact opnemen met onze klantenservice om u te assisteren in een juiste productkeuze.
12 aug 2023
Ik dacht ik doe de brase snachts om, echter de errste nacht vielen de silliconen dtukjes er al af.
13 aug 2023
Beste mw Baptista, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het product. Het door u aangeschafte product is niet bedoeld om s'nachts te dragen, daar hebben we speciale nachtspalken voor. Als u het product toch s'nachts wilt gebruiken kunt u deze het beste binnenstebuiten dragen zodat alle siliconen onderdelen op zijn plaats blijven zitten. Maar neem alstublieft even contact op met onze klantenservice voor een passende oplossing :)
6 aug 2023
Verkeerde maat gestuurd, bereikbaarheid matig
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemorgen, Vervelend om te horen dat u geen goede ervaring heeft met onze klantenservice.Wij hebben u destijds telefonisch geholpen, een gratis retourlabel gestuurd en de verschillende mogelijkheden/oplossingen besproken. Wij willen nog steeds graag helpen met het vinden van de juiste zooltjes voor u. Hiervoor kunt u contact opnemen via info@probrace.nl. Met vriendelijke groet, Team ProBrace
18 jul 2023
Bestelling en levering zijn netjes, de maat(tabel) is niet nauwkeurig, waardoor ik nu een nét iets te kleine bracelet heb...
17 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Maattabellen zijn helaas altijd een richtlijn omdat er een heel breed verschil is in lichaamsvormen. Als de pasvorm niet naar tevredenheid was, mag u binnen 14 dagen na ontvangst het artikel altijd zonder opgave van reden het artikel retourneren of omruilen. Het artikel is er namelijk ook nog in een grotere of kleinere maat :)

Duimgedeelte heel klein

Ik heb geen grote handen maar het duimgedeelte is echt veel te klein.
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat de brace niet goed past bij uw duim. Wij willen u graag helpen om een passende brace te vinden. Zou u hierover contact met ons op willen nemen via info@probrace.nl. Dan kijken we samen naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team ProBrace
5 jul 2023

Laat persoonsgegevens slingeren

Ik had gevraagd om mijn persoonsgegevens te verwijderen en krijg toch nog dit. Ik heb er melding van gemaakt.
6 jul 2023
Beste, Na uw aanvraag hebben wij uw emailadres gelijk uit ons systeem verwijderd. De mail die u nu gekregen heeft is van Trustedshops. Deze mails worden na aankoop gelijk ingepland en na 2 weken verstuurd. Om de eerlijkheid van de recensies te waarborgen kunnen wij deze er bij trustedshops niet uithalen. Anders had ik dat uiteraard voor u gedaan. Mijn excuses voor het veroorzaakte ongemak. Ik wens u nog een fijne dag. Mocht u nog verdere vragen hierover hebben dan kunt u ons mailen op info@probrace.nl Met vriendelijke groeten, Team ProBrace
21 jun 2023
Wordt niet geleverd wat besteld worden en Maat L is bij jullie een kinder maat
22 jun 2023
Wat vervelend dat u het verkeerde product heeft ontvangen. Zou u hierover contact met ons op willen nemen via info@probrace.nl. Dan kijken we samen naar een passende oplossing. Mvg Team ProBrace
1 jun 2023
loopt prima, maar het materiaal in de achterkant gaat na verloop enorm irriteren. Verder is het n prima product
28 mei 2023
Zakt gauw af
19 mei 2023
Blijft niet op de juiste plek zitten
19 mei 2023
Jammer dat het product niet aan de verwachting voldoet, u mag het product altijd nog omruilen of aan retourneren. U kunt het beste hierover contact met ons opnemen via info@probrace.nl. We kijken dan samen naar een passende oplossing. Mvg ProBrace
16 mei 2023
Ik had niet in de gaten dat het synthetisch was. Mijn handen worden niet lekker warm als ze koud zijn, maar juist nog kouder. De stijfheid 's morgens is gelijk aan wat het altijd al was. Ik zie geen verbetering in mijn situatie. Maar het kan een ander wel helpen natuurlijk.
16 mei 2023
Goedemiddag, Mocht het product niet aan uw wensen voldoen, mag u deze altijd nog omruilen voor een ander product. Wilt u via info@probrace.nl contact met ons opnemen dan kijken we samen naar een passende oplossing. Mvg ProBrace