x2o.nl

904 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.732 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
x2o.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 okt 2023
Ik heb zowel in Nederland als in België producten bij jullie gekocht. Sommige op bestelling en levering thuis, maar ook een paar showroommodellen (meerdere badkamers). In NL hielpen de collega's mee met het losmaken van de showroomartikelen en zorgen voor bijv. bubbelplastic en tape. Bij meerdere filialen zelfde goede service. In België ook heel vriendelijk en fijn geholpen, maar geen service bij het ophalen van de showroommodellen. Echt een groot verschil! Ik begrijp dat collega's het er niet af hoeven te halen, maar dat stapje extra heb ik wel gemist in België.

6 sep 2023
Na bestelling via internet klantenservice gebeld, kreeg ik een vreemde snuiter aan de lijn. Kon mij niet helpen (prijs was 1 dag later stuk minder) ik had in augustus besteld en dit was de september prijs dus er kon niets aan gedaan worden. Daarna naar Barendrecht gereden waar ze ons supertof hebben geholpen en het prijsverschil terug kregen. Barendrecht krijgt van ons de 5 sterren de telefonist 0.

Beoordelingen voor x2o.nl

Snelle levering, product zoals beschreven.
31 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat we je zo vlot hebben kunnen helpen! Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten, Het X²O team
Top product, goed service
31 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn het helemaal met je eens :-) Kwaliteit met een grote K en Service met een grote S, dat bieden we graag aan! Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten, Het X²O team

31 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! Het doet ons plezier dat je een positieve ervaring had bij X²O. Aarzel niet om ons te vertellen wat we kunnen verbeteren om een perfecte score te behalen. Graag tot een volgende keer! Prettige dag, Het X²O team
29 mei 2023
Ik had een vraag gesteld via de site. Ik zou graag de factuur in de mail ontvangen. Tot op heden geen reactie gehad
2 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor je bericht. We vinden het jammer om te lezen dat je geen reactie hebt ontvangen op je vraag over de factuur. Onze excuses voor het ongemak. We willen je graag verder helpen en vragen je vriendelijk om een e-mail te sturen naar customerservice@x2o.be met je verzoek en bestelgegevens. Ons team zal dan zo snel mogelijk contact met je opnemen om je de gewenste factuur te verstrekken. We hopen je in de toekomst sneller van dienst te kunnen zijn. Graag tot ziens, Het X²O team
Goede service!
Antwoord van x2o.nl
Beste Klant, Bedankt voor je positieve feedback! Wat fijn dat je zo enthousiast bent over de gekregen service van onze adviseurs! We gaan zeker en vast zo verder doen :-) Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten, Het X²O team
Product niet ontvangen
2 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. We vinden het jammer om te lezen dat je jouw product niet hebt ontvangen. We begrijpen dat dit vervelend is en willen je graag verder helpen. Om je situatie beter te begrijpen en een passende oplossing te bieden, verzoeken wij je vriendelijk om een e-mail te sturen naar leveringen@x2o.be met vermelding van je bestelgegevens. Ons team zal je e-mail zo snel en efficiënt mogelijk opvolgen. We hopen je snel van dienst te kunnen zijn en kijken ernaar uit om je situatie tot een succesvol einde te brengen. Met vriendelijke groeten, Het X²O team
27 mei 2023
Bestelling volgens afspraak geleverd.
28 mei 2023
RZ
Rob Z.
Renkum
26 mei 2023
Advies, levering en service Top !
27 mei 2023
Beste Rob, We waarderen het zeer dat je de tijd nam feedback voor ons achter te laten. Het doet ons heel veel deugd om te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice. Bedankt voor je vertrouwen in X2O! We hopen je snel nog eens terug te zien. Met vriendelijke groeten, Het X²O team
27 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor je positieve feedback! Een score van 100% ontvangen doet ons altijd ontzettend veel plezier. Bedankt voor je vertrouwen in X²O! Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten, Het X²O team
25 mei 2023
De site mag duidelijker.Zet gewoon een Ean nummer bij elk artikel. Dan weet ik waar het over gaat. Kortingen groots aankondigen en dan in hele, hele kleine letters elders op de site dat bepaalde merken niet meedoen, vind ik ook niet tof. Maar... goede prijzen, deskundig personeel, mooie aanbiedingen, breed assortiment. Ze zijn in 99% van de gevallen de goedkoopste. Ook met merkspullen.
25 mei 2023

Did not meet the delivery deadline

They did not meet the delivery deadline and harmed me in the progress of the work.
2 jun 2023
Hello there, Thanks for taking the time to share your review with us. We do everything in our power to get the items to the customer as soon as possible, please accept our apologies for the delay you experienced in delivery. We hope to have the opportunity to serve you better in the future. Best regards, Het X²O team
24 mei 2023

Ruime keuze, deskundig en vriendelijk personeel.

Ruime keuze (ik geloof meer dan 100 opstellingen), deskundig en vriendelijk personeel en je kunt je aankopen tot een jaar na aankoopdatum nog in het magazijn laten staan.
27 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! Het doet ons plezier dat je je goed geassisteerd hebt gevoeld in de zoektocht naar een nieuwe badkamer. We wensen je nog enorm veel plezier met je aankoop. Nogmaals dank om voor X²O te kiezen! Graag tot een volgende keer! Prettige dag, Het X²O team
24 mei 2023
Super vriendelijk en kundig personeel. Denkt nee, zonder op te dringen. We zijn blij.
27 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! Het doet ons echt plezier dat jullie je goed geassisteerd hebben gevoeld in de zoektocht naar jullie nieuwe badkamer. We wensen jullie nog enorm veel plezier met jullie aankoop. Nogmaals dank om voor X²O te kiezen! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Het X²O team
23 mei 2023
Perfect ontvangen, helaas niet te bezichtigen in de winkel
24 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! Super leuk om deze perfecte score te mogen ontvangen. Bedankt voor je vertrouwen in X²O Badkamers! Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten, Het X²O team
komen afspraken na.
24 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! Als onze klanten tevreden zijn, zijn wij dat zeker :-) Bedankt voor het vertrouwen in X²O! Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten, Het X²O team
23 mei 2023
Klantgerichter worden! Dure badkamer besteld bij jullie. Zelf met mijn zoon de marmeren plaat van het meubel van 131 kg naar boven gesjouwd. Daar bleek hij beschadigd in de kist te zitten. Alles weer terug naar beneden. In de winkel in den Bosch weinig empathie gemerkt. Of ze een idee haalden hoe de nieuwe plaat naar boven moest komen? Het kwam erop neer dat dit onze verantwoordelijkheid was. Toen nog een andere badkamerkast extra besteld. De verkoper in den Bosch geeft aan dat hij dinsdag kan worden geleverd. Fijn. Ik heb hiervoor vrij moeten nemen en een monteur ingehuurd om de kast op te hangen. Ik krijg op dinsdagmiddag een SMS mededeling dat de kast woensdag wordt geleverd. Ik ontplof! Ik bel customer service en krijg Wendy aan de lijn. Ondanks dat ik boos ben is zij de eerste x2o medewerker die mij het gevoel geeft dat ik klant ben. Wat jullie niet goed hebben gedaan is mij het gevoel geven dat ik de klant ben die adequaat geholpen moet worden vanaf de kwaliteit van het product tot levering aan huis. Nu krijg ik het idee dat ik slachtoffer ben geworden van een slecht geoliede machine bestaande uit 3 partijen (de producent van het marmer, de logistiek en de x2o verkopers). En niemand die iets kan doen mbt hetgeen dat fout is gegaan. En jullie hebben een zeer ontevreden klant. Leo Versluys Rosmalen
10 jun 2023
Beste Leo, Bedankt voor dit bericht. We proberen al onze klanten zo'n goed mogelijke service te bieden en we betreuren het dan ook dat je dat niet zo ervaart. Zou je daarom via leveringen@x2o.be contact met ons kunnen opnemen met vermelding van je bestelbonnummer en showroom van aankoop? Klanttevredenheid staat bovenaan onze prioriteiten en we horen dan ook graag wat we voor je kunnen betekenen. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
22 mei 2023

Vlekkeloos

Eigenlijk ging alles vlekkeloos. Van bestelling tot levering. Site is overzichtelijk en duidelijk.
23 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor je positieve feedback! Fantastisch dat je online ervaring naar wens is verlopen. Hartelijk dank dat je dit hebt vertaald in de perfecte score die je ons hebt gegeven. Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten, Het X²O team
21 mei 2023
Prima prijs-kwaliteit verhouding. Goede service bij vragen.
23 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor je positieve feedback! Het verheugt ons te lezen dat jullie de service van Ismail zo waarderen. Goed gegidst worden doorheen ons ruime assortiment is inderdaad belangrijk en dat willen onze badkameradviseurs steeds aanbieden. Nog veel plezier met jullie aankopen en bedankt voor het vertrouwen dat jullie ons schenken. Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten, Het X²O team