x2o.nl- Logo - Beoordelingen

x2o.nl

994 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.951 beoordelingen in totaal

17 okt 2023
Ik heb zowel in Nederland als in België producten bij jullie gekocht. Sommige op bestelling en levering thuis, maar ook een paar showroommodellen (meerdere badkamers). In NL hielpen de collega's mee met het losmaken van de showroomartikelen en zorgen voor bijv. bubbelplastic en tape. Bij meerdere filialen zelfde goede service. In België ook heel vriendelijk en fijn geholpen, maar geen service bij het ophalen van de showroommodellen. Echt een groot verschil! Ik begrijp dat collega's het er niet af hoeven te halen, maar dat stapje extra heb ik wel gemist in België.

6 sep 2023
Na bestelling via internet klantenservice gebeld, kreeg ik een vreemde snuiter aan de lijn. Kon mij niet helpen (prijs was 1 dag later stuk minder) ik had in augustus besteld en dit was de september prijs dus er kon niets aan gedaan worden. Daarna naar Barendrecht gereden waar ze ons supertof hebben geholpen en het prijsverschil terug kregen. Barendrecht krijgt van ons de 5 sterren de telefonist 0.

Beoordelingen voor x2o.nl

GROHE Vitalio Joy 260 from X2O.nl

Couple days ago I ordered from X2O.nl GROHE Vitalio Joy 260 shower system. Price was good, best on the market. Choosing and ordering was very easy and straightforward. All information about the product, all manuals, etc... all provided. Delivery - next day, as promised. Product quality - very good! It was my first purchase with X2O. I'll do it again in the future. Top products, good prices, good service! Best wishes, Igor, The Hague

Super klantvriendelijk personeel, goede productkennis en denken goed met je mee

Twee winkels bezocht voor douchebak, badmeubel, wastafel en kraan. Een in Sliedrecht en een in Gouda. In beide winkels erg goed geholpen. Het personeel nam alle tijd en lichtte heel goed de voors en tegens van de verschillende producten uit en wat er aanvullend nodig was voor de installatie. Douchebak erna online gekocht en badmeubel met toebehoren in winkel. Ook tijdens de aanschaf goed meegenomen de verschillende stappen.

Levering tot aan voordeur begane grond…..pakket 39kg

Levering prima geregeld. Helaas werd tijdens het bestellen aangegeven dat het artikel tot aan de voordeur op de begane grond wordt geleverd. Heb het risico toch genomen en de bezorger was meteen bereid om het met de lift naar boven te brengen hoewel de man bij x2o met nadruk beweerde dat ik dat kon vergeten en dat ik dan maar ergens anders moest bestellen.
Gebrek aan communicatie over levering. Als één artikel in de bestelling niet op voorraad is wordt de gehele levering uitgesteld totdat het artikel weer op voorraad komt. Een kort bericht hierover is wel zo prettig. Nu zelf moeten bellen over mij bestelling en de levering daarvan. Hier is ruimte voor verbetering.
Super service, product binnen gekregen en was niet 100% tevreden over da afwerking. Formulier ingevuld en de volgende morgen al gebeld. Zeef vriendelijk en behulpzaam. en ze zouden direct een vervangend exemplaar sturen. Volgende dag het nieuwe product al weer ontvangen. Ik kan alleen maar zeggen dikke 10.
HV
Hans V.
Eindhoven
10 jul 2024

Nette levering maar net te licht

Nette levering. Douchecabine is ok na plaatsing. Maar alles is net te licht uitgevoerd waardoor het bijna niet te monteren is. Een plastic verbinding brak en ringetjes knappen in tweeën als je ze aandraait
8 jul 2024
Prima afhandeling van een situatie waar X2O ook had kunnen zeggen: te laat, de periode waarin je had moeten reclameren is verstreken. De klantenservice is wat mij betreft prima.
28 jun 2024
Alleen de bezorger dumpen het op een andere adressen neer in een andere straat het komt wel goet deez mensen waren ardig maar het hoort niet mijn ervaringen met julie is goed
7 jul 2024
Fijne showroom met duidelijke opgave van prijzen bij de artikelen, prettig personeel dat vragen beantwoordt, goede service als er wat mis is met bestelling.
Geweldig. Door eigen schuld een glasdeur laten vallen.hiervan melding gemaakt bij x2o.kreeg gratis een nieuwe deur toe gestuurd.geweldig bedrijf.
4 jul 2024

Uitgebreid assortiment en overwegend scherp geprijsd. Updates over de levering kan iets beter... (levertijd was langer dan verwacht)
Besteld en de volgende dag was het er. En het ziet er goed uit. Of het goed is daar moeten we vanzelf achter komen.
7 jul 2024
Geweldig geholpen na klacht over fontein. Bleek schade aan te zitten. Volgende dag nieuwe toegestuurd gekregen.
1 dag geleden
Had het verkeerde artikel besteld, naar de winkel gegaan en die hebben het super klantvriendelijk opgelost👍
12 jul 2024
Fijn geholpen in de winkel in Utrecht. Meedenken en met veel plezier en lol mooie spullen uitgezocht. Top

strakke levering

duidelijke informatie, goede prijs, efficiënte levering met een tekstberichtje 15 minuten voor aankomst
Prima service en adviezen. Leveringen mooi volgens afspraak wn afgesproken tijdstip. Gewoon TOP.

Zeer tevreden

Netjes mail met de updates over de bestelling en snelle mooie levering met kwaliteit producten…
9 jul 2024

Prima service

Veel problemen gehad met 1 wasbak door verschillende oorzaken. Elke keer netjes opgelost.

Simpel goed

Online winkel is simpel wat zochten als goed beschreven en bestel gaat ook goed.