x2o.nl

906 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.493 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep. 2021
x2o.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 okt. 2023
Ik heb zowel in Nederland als in België producten bij jullie gekocht. Sommige op bestelling en levering thuis, maar ook een paar showroommodellen (meerdere badkamers). In NL hielpen de collega's mee met het losmaken van de showroomartikelen en zorgen voor bijv. bubbelplastic en tape. Bij meerdere filialen zelfde goede service. In België ook heel vriendelijk en fijn geholpen, maar geen service bij het ophalen van de showroommodellen. Echt een groot verschil! Ik begrijp dat collega's het er niet af hoeven te halen, maar dat stapje extra heb ik wel gemist in België.

6 sep. 2023
Na bestelling via internet klantenservice gebeld, kreeg ik een vreemde snuiter aan de lijn. Kon mij niet helpen (prijs was 1 dag later stuk minder) ik had in augustus besteld en dit was de september prijs dus er kon niets aan gedaan worden. Daarna naar Barendrecht gereden waar ze ons supertof hebben geholpen en het prijsverschil terug kregen. Barendrecht krijgt van ons de 5 sterren de telefonist 0.

Beoordelingen voor x2o.nl

Renovatie badkamer verhoogd toilet

Voor renovatie badkamer een verhoogd toilet bij X2O besteld op internet en ontvangen zonder alle aansluit materialen. Bij andere sites wordt daar gedurende het bestelproces op geattendeerd maar bij X2O krijg je een mail daarvoor als de toiletpot al verzonden gaat worden. Goed, daarop direct op ingespeeld. Helaas waren deze aansluit materialen niet passend, het bleef lekkage geven. Helaas alsnog iets van gerenommeerde merk kunnen kopen bij plaatselijke ijzerwarenwinkel om dit nieuwe toilet feilloos te plaatsen.

Prettig te woord gestaan in de winkel

Ik ben twee keer heel prettig te woord gestaan. De medewerkster dacht mee en was tot alles bereid. Tot ik na de tweede keer zei dat we nog even moesten nadenken. Toen was ze ineens verdwenen en de aangepaste offerte die ze ons had beloofd kreeg ik ook niet meer. Misschien vergeten maar het leek of ze boos was. Dat vond ik toch een beetje gek. Uiteindelijk hebben we onze bestelling ook bij een andere winkel gedaan.
23 jan. 2024
Goed geholpen door Robin met het uitzoeken van het bad en badkraan. Wat ik erg fijn vond is dat mijn bestelling in de opslag werd gereserveerd en nog niet betaald en pas komt op afroep.Door omstandigheden duurde de bouw bij ons lang waardoor wij "het bestelde" later konden laten komen. En bij afroep werd het ook heel snel geleverd. Blij met Q1!
22 jan. 2024

foutje goed rechtgezet

Tijdens transport was een hoekje van de spiegel afgebroken. Als je dat ziet kan je daar zooo van balen. Gelukkig deed X2O een pleister op de wonde. Maar verspilling door slechte handling blijft jammer.
Het bestellen verliep allemaal heel soepel. Het track en trace is wat minder prettig. In eerste instantie staat de hele dag gepland en op de dag van levering wordt dit genuanceerder weergegeven .
6 feb. 2024
Vriendelijk en prettige medewerkers (ervaring op verschillende dagen en 2 filialen) Mooie en kwalitatief goede producten. Redelijke prijzen. De fa. Doet wat het beloofd, leveringstijd etc.

Herhalings aankoop

Ik had een keer eerder besteld in een winkel. Daar bleken ze geen voorraad te hebben van wat zocht en werd opgestuurd. Nu dus maar direct on line besteld en keurig geregeld.
24 jan. 2024

De onderdelen zijn niet compleet, maar alsnog heel goed geholpen

De onderdelen zijn niet compleet geleverd, maar ben alsnog goed geholpen. Ook was er een front van de wasmeubel beschadigd en is hiervoor een nieuwe verstuurd. Top service!
Prima service, alles volgens afspraak. Wel zou het fijn zijn als de bezorgdienst de bestelde producten even mee naar binnen brengt, bijv. naar de betreffende verdieping.
3 feb. 2024
de winkel en de service was prima. De afleveringsdatum viel niet meer te wijzigen (als je te horen krijgt wanneer ze komen, is het te laat om kostenloos te wijzigen).
27 jan. 2024
Goed advies en fijne service. Mocht ook gewoon spullen terug brengen in de winkel wanneer we het niet konden gebruiken.
4 feb. 2024
Het pakket stond bij de buren en er lag geen briefje in de bus ,communicatie was niet goed gegaan van beide kanten
29 jan. 2024
Goed humeur van het personeel, niets is te veel, goede communicatie als de order wat later geleverd wordt
Goede kwaliteit en snelle levering. Passend bij de eerder bestelde spullen. Aan te bevelen
FP
freckle p.
breezand
communicatie en berichten over bezorging top geregeld, bestellen was simpel
Goede makkelijke manier van bestellen en product voldoet aan verwachting.
4 feb. 2024
On line onderhoudsmiddelen besteld. Levering ging gewoon goed en snel.
27 jan. 2024
Snelle levering, geheel conform afspraak. Producten zijn goed geprijsd
Douche cabine is nog niet uitgepakt. Zitten nog middenin de verbouwing
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor deze feedback. We hopen dat de verbouwing voorspoedig verloopt en kijken ernaar uit dat u kunt genieten van uw nieuwe douchecabine. Mocht u straks hulp of advies nodig hebben bij de installatie, wij staan altijd klaar om u met deskundige tips bij te staan, ook al bieden we geen installatieservice aan. Onze instructies zijn ontworpen om u tijd te besparen en het proces gemakkelijk te maken. Prettige dag, Het X²O team
1 dag geleden
Helaas was de levertijd te lang en heb ik mijn bestelling gecanceld