x2o.nl

877 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.680 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
x2o.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 okt 2023
Ik heb zowel in Nederland als in België producten bij jullie gekocht. Sommige op bestelling en levering thuis, maar ook een paar showroommodellen (meerdere badkamers). In NL hielpen de collega's mee met het losmaken van de showroomartikelen en zorgen voor bijv. bubbelplastic en tape. Bij meerdere filialen zelfde goede service. In België ook heel vriendelijk en fijn geholpen, maar geen service bij het ophalen van de showroommodellen. Echt een groot verschil! Ik begrijp dat collega's het er niet af hoeven te halen, maar dat stapje extra heb ik wel gemist in België.

6 sep 2023
Na bestelling via internet klantenservice gebeld, kreeg ik een vreemde snuiter aan de lijn. Kon mij niet helpen (prijs was 1 dag later stuk minder) ik had in augustus besteld en dit was de september prijs dus er kon niets aan gedaan worden. Daarna naar Barendrecht gereden waar ze ons supertof hebben geholpen en het prijsverschil terug kregen. Barendrecht krijgt van ons de 5 sterren de telefonist 0.

Beoordelingen voor x2o.nl

7 apr 2024
Verkeerde bestelling ontvangen. Hierdoor renovatie van de toilet uitgesteld . Behalve geld verlies heb ik ook veel ellende gehad en tijdverlies. Bestelling aangemeld als retour en notitie gemaakt dat ik het verkeerde ontvangen bestelling met tegenzin bepaalde producten geïnstalleerd heb en dat ik het verschil terug wilde hebben. Tot nu toe geen gehoord gehad.
17 apr 2024
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. We vinden het bijzonder spijtig te vernemen dat de levering niet naar verwachting was en dit heeft geleid tot ongemak en vertraging in uw renovatieproject. Onze klanten moeten kunnen rekenen op een transparante communicatie en een vlotte oplossing bij dergelijke voorvallen. Hoewel wij altijd streven naar een foutloze service, betreuren we dat in uw geval de ervaring niet overeenkwam met onze hoge kwaliteitseisen. We geven hoge prioriteit aan onze klantenservice en staan klaar om een passende oplossing te vinden. Uw opmerking over het uitblijven van een reactie nemen we serieus. Onze klantendienst hanteert soms echter bij drukte een wachttijd tot 5 werkdagen. We willen u verzekeren dat we beschikbaar zijn om uw situatie persoonlijk te bespreken en tot een bevredigende oplossing te komen. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
16 apr 2024
Regendouche bestelt en op voorraad.Betaal snel na meerdere keren bellen alleen moeten wachten op postNL en geen tracking gestuurd opnieuw besteld na 1.5 week. Ook telefonisch bereikbaarheid is niet optimaal X2O team dan maar weer bellen met showroom die eigenlijk ook niet veel kunnen helpen.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, We waarderen je feedback. Het verheugt ons te horen dat onze voorraad naar wens was en dat het betaalproces goed is verlopen. Echter, we betreuren het ten zeerste dat de communicatie en levering niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u hierdoor ongemak heeft ervaren. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het is altijd onze intentie om transparant te communiceren over leveringstijden en wij streven ernaar om elk probleem naar tevredenheid op te lossen. We nemen uw feedback serieus en zullen deze gebruiken om onze diensten te verbeteren. De bereikbaarheid van onze klantenservice is cruciaal en het spijt ons te horen dat deze niet voldeed. We werken continu aan het verbeteren van onze klantenondersteuning. We stellen uw keuze voor X²O en uw feedback enorm op prijs en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u de service te bieden waar we om bekendstaan. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
Bezorger kwam aan en zei direct er zit een gat in we hebben hem laten vallen als hij stuk is neem maar contact op met dynalogic kortom nooit meer bestellen
Vooralsnog geen opdrachtbevestiging ontvangen. Wel betaald! Is deze bestelling wel aangekomen bij x2o? Graag spoedige reactie.
17 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het spijt ons te horen dat u nog geen orderbevestiging heeft ontvangen, ondanks dat de betaling al is voldaan. Wij hechten veel waarde aan transparante communicatie en het nakomen van onze beloftes. Onze klantenservice staat altijd klaar om eventuele onduidelijkheden zo snel mogelijk op te helderen. Wij begrijpen dat dit voor ongemak kan zorgen en nemen uw situatie zeer serieus. Graag nodigen wij u uit om direct contact op te nemen met de klantenservice via de telefoonnummer vermeld op uw bestelformulier of via onze support pagina op onze website, zodat wij persoonlijk met u de status van uw bestelling kunnen doornemen. We willen u verzekeren dat ons team hard werkt om ervoor te zorgen dat onze service altijd van topniveau is, zoals u van ons gewend bent. Uw tevredenheid is onze prioriteit en wij streven ernaar om elke kwestie naar tevredenheid op te lossen. Hartelijk dank, Het X²O team
19 apr 2024
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, We waarderen je feedback. Het spijt ons dat je een negatieve ervaring had. De tevredenheid van onze klanten is essentieel, daarom hadden we graag wat meer info gehad over de reden voor je teleurstelling. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
17 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor het delen van je feedback. Het spijt ons dat je een negatieve ervaring had. De tevredenheid van onze klanten is essentieel, daarom hadden we graag wat meer info gehad over de reden voor je teleurstelling. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
16 mrt 2024

Zeer slechte service bij defect geleverd product

Regendoucheset gekocht die bij montage blijkt te lekken (bij de knop, dus niet de aansluiting). Snel weer gedemonteerd en gelukkig nog de oude unit terug kunnen plaatsen. Bij melding van het defect wordt door X2O geeist dat je de kraan nogmaals terugplaatst en er een filmpje van maakt. Anders nemen ze de melding niet in behandeling. Bizarre voorwaarde voor garantie dus. Ook man in de winkel in Gouda is niet te vermurwen. Weigert 'zomaar' een nieuwe unit te leveren. Verschuilt zich achter interne procedures. Alsof ik voor mijn lol een gloednieuwe unit wil omruilen. Wij hebben een tijd geleden veel badkamerspullen bij X2O gekocht en sta nu op het punt die te gaan installeren. Ik hou mij hart vast voor als er is mis blijkt te zijn. Leuke spullen, garantie tot aan de deur. NOOIT MEER!
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We betreuren het ten zeerste dat u problemen heeft ondervonden met uw aankoop en dat de voorgestelde oplossing niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze garantieprocedure is erop gericht om elk probleem zorgvuldig te onderzoeken en een passende oplossing te bieden, conform onze kwaliteitsstandaard. Hoewel we begrijpen dat dit ongemakkelijk kan zijn, is het soms noodzakelijk om het probleem te kunnen vaststellen. Uw feedback is voor ons erg waardevol en we zullen deze intern bespreken om onze klantenservice verder te verbeteren. We zijn blij te horen dat u onze producten als leuk ervaart en we hopen dat u, ondanks deze ervaring, toch nog vele jaren zorgeloos van uw badkamer kunt genieten. Hartelijk dank, Het X²O team
Tot op heden geen reactie wanneer levering gaat plaatsvinden. Zou uiterlijk voor 1 april definitief kenbaar gemaakt worden.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het spijt ons te horen dat de communicatie omtrent je levering niet voldeed aan je verwachtingen. Wij streven ernaar om altijd duidelijk en transparant te communiceren over leveringstijden, zoals beloofd in onze servicebelofte. Jouw opmerkingen nemen wij zeer serieus en wij zullen deze gebruiken om onze dienstverlening verder te verbeteren. Mocht je nog vragen hebben of verdere assistentie wensen, dan staat onze klantenservice altijd voor je klaar om je terzijde te staan en persoonlijk met je naar een passende oplossing te zoeken. Hartelijk dank, Het X²O team
17 mrt 2024
Zit al ruim een wwek te wachten op een badkanerbeugel, simpel produkt. hoor helemaal niks..al wel betaald
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. Wat jammer dat je nog zit te wachten op je bestelling. Heb je gekeken in je spam folder, misschien dat onze e-mails per ongeluk daar terecht komen? Neem anders gerust contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen. Hartelijk dank, Het X²O team
WR
Wim R.
's-Heer Hendrikskinderen

Onzin!!

Ik wil niet steeds lastig gevallen worden met onzinvragen na elke bestelling!!
Antwoord van x2o.nl
Beste Wim, Bedankt om je verhaal met ons te delen. Het spijt ons te horen dat u ongemak heeft ervaren met vragen na uw bestelling. Wij streven ernaar om onze klantenservice continu te verbeteren en waarde hechten aan duidelijke communicatie en transparantie. Uw feedback is hierbij essentieel en wij nemen dit serieus. Aarzel niet om hiervoor rechtstreeks contact op te nemen met onze klantendienst. Met vriendelijke groeten, Het X²O team
Not clear information about product delivery and bad customer service
Antwoord van x2o.nl
Hello, Tthank you for taking the time to share your feedback with us. While we are thrilled to be known for our comprehensive range of quality bathroom products and our commitment to excellent service, it's apparent that your experience with product delivery and customer service did not meet the high standards we strive to uphold. We take pride in our transparent communication and our customer support service points in all stores, which are dedicated to addressing issues such as delivery and stock inquiries. If there has been any confusion or dissatisfaction regarding our service, we deeply regret that we did not meet your expectations on this occasion. We appreciate your input and invite you to visit us again for a better experience. Warm regards. The X²O team
Wat echt jammer is, is dat we verkeerde spullen geleverd kregen en dat jullie echt totaal niet meedenken. Uiteindelijk zit er gewoon een verkeerd toilet in en jullie hadden geen oplossing
17 feb 2024
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. Het spijt ons te horen dat er een vergissing is geweest met de levering van je toilet. Ons doel is om altijd transparant te communiceren en snel een passende oplossing te vinden. Onze klantenservice staat in elke showroom voor je klaar om elke vraag of probleem ter plaatse te beantwoorden en op te lossen. We hopen dat we ondanks deze ervaring samen met jou tot een oplossing kunnen komen die aan je verwachtingen voldoet. Hartelijk dank, Het X²O team
Bestelling leveren en niet het laatste uur nog anuleren en duidelijker aangeven in welk tijdsblok jullie komen
Antwoord van x2o.nl
Geachte Gast, Bedankt voor jouw recensie. Het spijt ons te horen dat de levering van jouw bestelling niet volgens plan verliep en de communicatie over het tijdsblok van bezorging onduidelijk was. Bij ons staat transparantie in communicatie hoog in het vaandel, en wij streven ernaar onze klanten tijdig en duidelijk te informeren over levertijden. Jouw feedback is waardevol, en wij zullen deze gebruiken om onze dienstverlening waar nodig te verbeteren. Wij hopen je desondanks in de toekomst weer te mogen verwelkomen in een van onze winkels of online. Met vriendelijke groet, Het X²O team
3 feb 2024
Als je wat besteld krijg je geen bevestiging of wanneer je het krijgt
17 feb 2024
Beste klant, We waarderen je feedback. Het spijt ons te horen dat u geen bevestiging of informatie over de levering van uw bestelling heeft ontvangen. Onze belofte is juist om transparant te communiceren over levertijden en het verbaast ons dan ook dat je deze niet hebt ontvangen. We streven ernaar om elk probleem vlot te onderzoeken en op te lossen. Wij moedigen u aan contact op te nemen met het klantenservicepunt in een van onze winkels of via onze ondersteuningspagina, zodat we u persoonlijk verder kunnen helpen en een passende oplossing kunnen bieden. Hartelijk dank, Het X²O team
21 jan 2024
Leverdatum nu al een week overschreden, wachten nog steeds op essentieel onderdeel (douchegoot) voor badkamer renovatie. Aannemer kan niet aan de slag met alle gevolgen van dien.
17 feb 2024
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het spijt ons te horen dat de levering van het essentiële onderdeel voor uw badkamerrenovatie vertraging heeft opgelopen. We begrijpen dat dit voor u en uw aannemer tot ongemakken heeft geleid. Onze belofte is om altijd helder te communiceren over levertijden en we nemen uw situatie zeer serieus. Ons team staat klaar om u te ondersteunen bij eventuele vragen en we streven ernaar om dit snel voor u op te lossen. We kunnen u verzekeren dat dit niet de standaard is waar we naar streven en we werken hard om onze service op het hoogste niveau te houden. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team

Geen oplossing

Geen telefoon nummer van HD service desk. Geen flexibiliteit met delivery. Elke vraag word jullie antwoord: nee, dat kan niet.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor het delen van je ervaring. We streven ernaar om onze klantenservice en leveringsprocessen zo transparant en klantvriendelijk mogelijk te maken. Aarzel niet deze te contacteren om jouw vraag te beantwoorden! Wij hebben een klantenservicepunt in al onze showrooms en bieden uitgebreide informatie over onze service en garantievoorwaarden online. Ons doel is om altijd een geschikte oplossing te vinden en we nemen uw feedback serieus om onze service te blijven verbeteren. Hartelijk dank, Het X²O team
18 jan 2024
We kregen niks geleverd door de extreme weersomstandigheden, maat ook nog geen datum wanneer wel geleverd gaat worden😪
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je bericht! Helaas heb ik via deze review niet voldoende info om je te kunnen verder helpen. Ik wil je daarom uitnodigen contact te nemen met 1 van onze servicepunten in een dichtstbijzijnde showroom. Daar kan men de leverdatum voor je inzien en desgewenst aanpassen. Het X²O team
bestelde is betaald maar na bijna een week nog niks ontvangen
17 feb 2024
Beste klant, Bedankt voor het delen van je feedback. Het spijt ons te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. We streven ernaar om onze beloftes omtrent leveringstijden na te komen en onze klantenservice staat altijd klaar om eventuele problemen naar tevredenheid op te lossen. Onze showrooms beschikken over een klantenservicepunt waar u met al uw vragen terecht kunt, ook over leveringen. Hartelijk dank, Het X²O team

Klacht

Beste X2o, KLACHT: Ik richt me vanaf dit punt tot de directeur van X2o omdat de bezorgservice en dus de samenwerking met Postnl werkelijk dramatisch is! De herhaling van keer op keer niet nakomen van afspraken mbt de bezorging en spullen die 'voorradig' zijn is niet alleen teleurstellend maar vooral onacceptabel. Niet alleen bij de bestelling van de laatste keer is er de avond ervoor GEEN track en trace link verzonden. Maar zelfs bij de nieuwe bestelling die ik met heel veel pijn en moeite heb moeten regelen, omdat ik niet even opnieuw €550 uit mijn zak kan toveren, is er wederom GEEN track en trace verzonden. Terwijl u deze belofte wel in de mail met de klant communiceert. Zie bijlagen. Vervolgens moet ik met heel veel stress achter zo'n track en trace link aan en waarbij er ook nog eens voor niks wordt gewacht en als klapper ontvang ik vervolgens helemaal NIKS en wordt mijn handtekening vervalst! Ik vind het onverantwoordelijk om bij elk dramatisch mislukte bezorgpogjng de schuld op Postnl af te schuiven en mij als gedupeerde klant vervolgens het onderzoek af te laten wachten. Het is ook uw verantwoordelijkheid om de samenwerking en daarin de gemaakte afspraken met Postnl te waarborgen. En vooral niet mij als klant daarmee keer op keer ernstig te storen met alle persoonlijke en financiële gevolgen vandien. Dit is onacceptabel en ik ben er helemaal klaarmee. Ik overweeg op dit punt een jurist in te schakelen. Ik vind het namelijk schandalig dat ondanks de zoveelste fiasco met Posnl en dat ik nadrukkelijk met bewijsmateriaal aantoon dat de bezorger zelf handtekeningen plaatst bij de ‘bezorging’ van uw producten. U nog steeds zakendoet met Postnl. En dat ik als klant wederom gedupeerd raak in het hele proces. Ook is geen enkele keer proactief vanuit X2o vervolgens een goedmaker aangeboden. Het is dat ik er elke keer na de zoveelste teleurstelling qua mislukte bezorging zelf om vraag. Maar eigenlijk zou deze klantenservice vanzelfsprekend moeten zijn. Sterker nog ik moet nu wederom wachten op mijn geld creditatie terwijl ik de producten niet heb ontvangen. En het onderzoek dat met Postnl is ingesteld is iets tussen X2o en Postnl waar ik verder niks mee te maken heb. Mijn klantenervaring met de bezorging en keer op keer vertraagde voorraad van X2o is helaas ernstig teleurstellend. Ik verzoek u vriendelijk doch dringend mijn geld binnen 3 werkdagen over te maken op: NL52INGB0009637683 tnv T. Altan Ook verzoek ik om een schappelijke financiële compensatie voor de geleden persoonlijke en financiële gevolgen. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, Tulay Altan
Antwoord van x2o.nl
Beste mevrouw Altman, Be betreuren ten zeerste dat je herhaaldelijk negatieve ervaringen heeft gehad met de bezorgservice van Post NL. Wij begrijpen dat het erg frustrerend is om geen communicatie te ontvangen over het tijdstip van levering, hierop richt je immers je dag in, alsook reken je op transparante en duidelijke afspraken. Het feit dat er werd afgetekend voor ontvangst met een handtekening die u niet herkent is ook voor ons een grote verrassing en zullen wij opnemen met de bezorgservice. Dit kan immers niet. Wij nemen uw feedback erg serieus en zullen, zoals onze medewerkers in Wateringe en Zaandam je aangaven rond tafel zitten met de bezorgdienst. Intussen verneem ik dat u het extra bestelde pakket hebt geretourneerd en de terugbetaling in orde is. Wij hopen dat je alsnog binnenkort veel plezier zal ondervinden in je nieuw uitgeruste badkamer! Het X²O team