x2o.nl

877 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.680 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
x2o.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 okt 2023
Ik heb zowel in Nederland als in België producten bij jullie gekocht. Sommige op bestelling en levering thuis, maar ook een paar showroommodellen (meerdere badkamers). In NL hielpen de collega's mee met het losmaken van de showroomartikelen en zorgen voor bijv. bubbelplastic en tape. Bij meerdere filialen zelfde goede service. In België ook heel vriendelijk en fijn geholpen, maar geen service bij het ophalen van de showroommodellen. Echt een groot verschil! Ik begrijp dat collega's het er niet af hoeven te halen, maar dat stapje extra heb ik wel gemist in België.

6 sep 2023
Na bestelling via internet klantenservice gebeld, kreeg ik een vreemde snuiter aan de lijn. Kon mij niet helpen (prijs was 1 dag later stuk minder) ik had in augustus besteld en dit was de september prijs dus er kon niets aan gedaan worden. Daarna naar Barendrecht gereden waar ze ons supertof hebben geholpen en het prijsverschil terug kregen. Barendrecht krijgt van ons de 5 sterren de telefonist 0.

Beoordelingen voor x2o.nl

17 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We hopen dat je tevreden bent over je bezoek aan X²O. Mochten we toch nog iets kunnen verbeteren, aarzel dan zeker niet om ons feedback te geven. Dan gaan we daar zeker mee aan de slag! Hartelijke groeten en graag tot nog eens, Het X²O team
7 apr 2024
JT
jo t.
Beuningen gld
7 apr 2024
Verkeerde bestelling ontvangen. Hierdoor renovatie van de toilet uitgesteld . Behalve geld verlies heb ik ook veel ellende gehad en tijdverlies. Bestelling aangemeld als retour en notitie gemaakt dat ik het verkeerde ontvangen bestelling met tegenzin bepaalde producten geïnstalleerd heb en dat ik het verschil terug wilde hebben. Tot nu toe geen gehoord gehad.
17 apr 2024
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. We vinden het bijzonder spijtig te vernemen dat de levering niet naar verwachting was en dit heeft geleid tot ongemak en vertraging in uw renovatieproject. Onze klanten moeten kunnen rekenen op een transparante communicatie en een vlotte oplossing bij dergelijke voorvallen. Hoewel wij altijd streven naar een foutloze service, betreuren we dat in uw geval de ervaring niet overeenkwam met onze hoge kwaliteitseisen. We geven hoge prioriteit aan onze klantenservice en staan klaar om een passende oplossing te vinden. Uw opmerking over het uitblijven van een reactie nemen we serieus. Onze klantendienst hanteert soms echter bij drukte een wachttijd tot 5 werkdagen. We willen u verzekeren dat we beschikbaar zijn om uw situatie persoonlijk te bespreken en tot een bevredigende oplossing te komen. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
16 apr 2024
Regendouche bestelt en op voorraad.Betaal snel na meerdere keren bellen alleen moeten wachten op postNL en geen tracking gestuurd opnieuw besteld na 1.5 week. Ook telefonisch bereikbaarheid is niet optimaal X2O team dan maar weer bellen met showroom die eigenlijk ook niet veel kunnen helpen.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, We waarderen je feedback. Het verheugt ons te horen dat onze voorraad naar wens was en dat het betaalproces goed is verlopen. Echter, we betreuren het ten zeerste dat de communicatie en levering niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u hierdoor ongemak heeft ervaren. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het is altijd onze intentie om transparant te communiceren over leveringstijden en wij streven ernaar om elk probleem naar tevredenheid op te lossen. We nemen uw feedback serieus en zullen deze gebruiken om onze diensten te verbeteren. De bereikbaarheid van onze klantenservice is cruciaal en het spijt ons te horen dat deze niet voldeed. We werken continu aan het verbeteren van onze klantenondersteuning. We stellen uw keuze voor X²O en uw feedback enorm op prijs en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u de service te bieden waar we om bekendstaan. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
Bezorger kwam aan en zei direct er zit een gat in we hebben hem laten vallen als hij stuk is neem maar contact op met dynalogic kortom nooit meer bestellen
Vooralsnog geen opdrachtbevestiging ontvangen. Wel betaald! Is deze bestelling wel aangekomen bij x2o? Graag spoedige reactie.
17 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het spijt ons te horen dat u nog geen orderbevestiging heeft ontvangen, ondanks dat de betaling al is voldaan. Wij hechten veel waarde aan transparante communicatie en het nakomen van onze beloftes. Onze klantenservice staat altijd klaar om eventuele onduidelijkheden zo snel mogelijk op te helderen. Wij begrijpen dat dit voor ongemak kan zorgen en nemen uw situatie zeer serieus. Graag nodigen wij u uit om direct contact op te nemen met de klantenservice via de telefoonnummer vermeld op uw bestelformulier of via onze support pagina op onze website, zodat wij persoonlijk met u de status van uw bestelling kunnen doornemen. We willen u verzekeren dat ons team hard werkt om ervoor te zorgen dat onze service altijd van topniveau is, zoals u van ons gewend bent. Uw tevredenheid is onze prioriteit en wij streven ernaar om elke kwestie naar tevredenheid op te lossen. Hartelijk dank, Het X²O team