x2o.nl

877 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.680 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
x2o.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 okt 2023
Ik heb zowel in Nederland als in België producten bij jullie gekocht. Sommige op bestelling en levering thuis, maar ook een paar showroommodellen (meerdere badkamers). In NL hielpen de collega's mee met het losmaken van de showroomartikelen en zorgen voor bijv. bubbelplastic en tape. Bij meerdere filialen zelfde goede service. In België ook heel vriendelijk en fijn geholpen, maar geen service bij het ophalen van de showroommodellen. Echt een groot verschil! Ik begrijp dat collega's het er niet af hoeven te halen, maar dat stapje extra heb ik wel gemist in België.

6 sep 2023
Na bestelling via internet klantenservice gebeld, kreeg ik een vreemde snuiter aan de lijn. Kon mij niet helpen (prijs was 1 dag later stuk minder) ik had in augustus besteld en dit was de september prijs dus er kon niets aan gedaan worden. Daarna naar Barendrecht gereden waar ze ons supertof hebben geholpen en het prijsverschil terug kregen. Barendrecht krijgt van ons de 5 sterren de telefonist 0.

Beoordelingen voor x2o.nl

Jammer dat de website geen eigen klantenservice heeft die je telefonich kan bereiken.
Antwoord van x2o.nl
Beste, We waarderen je feedback. Het is voor ons van groot belang dat elke klant toegang heeft tot uitstekende klantenservice. Hoewel wij geen telefonische ondersteuning bieden via de website, nodigen wij u uit om onze fysieke klantenservicepunten in de winkels te bezoeken, waar ons toegewijde team klaar staat om al uw vragen te beantwoorden en persoonlijke oplossingen te bieden. U kunt ook altijd contact met ons opnemen via de ondersteuningspagina op onze website. Wij streven ernaar om onze beloften na te komen en transparant te communiceren over leveringstijden en beschikbaarheid, en we vinden het bijzonder jammer te vernemen dat uw ervaring hiermee niet in lijn was. We waarderen uw feedback ten zeerste, omdat deze ons helpt onze dienstverlening te verbeteren. We willen benadrukken dat uw tevredenheid onze hoogste prioriteit heeft en dat wij ons inzetten om de kwaliteit van onze service terug te brengen naar het hoge niveau dat u van ons gewend bent. Onze klantvriendelijke after-sales service staat altijd voor u klaar om een passende oplossing te zoeken, mocht u die nodig hebben. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
13 apr 2024
Helft van me spullen zijn niet binnen
17 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het spijt ons te horen dat u niet alle artikelen heeft ontvangen zoals verwacht. Wij streven ernaar om onze beloftes na te komen en transparant te zijn over onze leveringstijden. Helaas lijkt het erop dat dit in uw geval niet naar wens is verlopen. Onze klantenservice staat in alle winkels klaar om eventuele vragen omtrent leveringen, voorraad en andere zaken te beantwoorden. Wij zouden graag persoonlijk met u kijken naar een passende oplossing. Wij bieden een breed assortiment aan badkamerproducten die direct uit voorraad leverbaar zijn, en het is ons doel om elke klant tevreden te stellen met onze service en kwaliteitsgarantie. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
Bestelling gedaan en betaald, product zou op 1 maart 2024 op voorraad zijn volgens de shop. Helaas 2 weken (15 maart) later nog niets ontvangen, bij navraag werd aangegeven dat product op de boot zat en dat er vertraging zou zijn, wanneer ik mijn bestelling nu wel ontvang is onduidelijk, moet er zelf achteraan gaan, krijg geen feedback over vertraagde levering
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. Het spijt ons te horen dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. We streven ernaar om onze beloften na te komen en transparant te communiceren over levertijden, zoals ook vermeld staat in onze servicebelofte. Het is voor ons belangrijk dat u snel en correct wordt geholpen bij eventuele vertragingen. Echter zijn we afhankelijk van derde partijen. Mocht u ondertussen nog steeds geen info hebben ontvangen mbt uw levering nodigen wij u uit om contact op te nemen met de dichtsbijzijnde winkel in uw buurt. Hartelijk dank, Het X²O team
17 mrt 2024
Twee keer iets besteld en 2 keer is de levering vertraagd.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het spijt ons te horen dat u twee keer een vertraging heeft ervaren bij de levering van uw bestellingen. We streven er altijd naar om onze beloftes na te komen en duidelijk te communiceren over levertijden. Mocht er onverhoopt toch iets niet gaan zoals gepland, dan staat onze klantenservice in al onze winkels voor u klaar om snel een passende oplossing te vinden. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team

No so pristine

my latest purchase did not arrive in a pristine condition. it had some scratches. quality not so optimal compared to price paid. the looks is good though and it is already hung on the wall
Antwoord van x2o.nl
Hello, Tthank you for taking the time to share your feedback with us. We're glad to hear that the aesthetics of the product met your expectations and that it's now a part of your space. However, it disheartens us to learn that the condition of your purchase upon arrival was not up to the impeccable standards we strive for. Our team is dedicated to ensuring quality and service, which includes addressing any issues with delivery promptly and efficiently, as highlighted by our commitment to top-level customer service. We invite you to reach out to our customer service point in store, as mentioned in our information sheet, so we can look into the matter and work towards a satisfactory resolution. We appreciate your input and invite you to visit us again for a better experience. Warm regards. The X²O team
1. The website is very bad! it crashes and sometime the website does not work. 2. The say that products are in stock but they have no stock in the shops. 3. You can order something but you cannot see when and if it will be delivered 4. You pay for the reservation but then you get no updates regarding the delivery.
Antwoord van x2o.nl
Hello, Tthank you for taking the time to share your feedback with us. We're truly sorry to hear about the difficulties you've experienced with our website and inventory information. Our goal is to provide clear and accurate details regarding stock availability and delivery times, and we regret any inconvenience this may have caused you. Please rest assured that we're dedicated to transparency and we have a customer support service point in all our stores ready to address any delivery or stock issues you may have faced. Additionally, our team is eager to assist with any queries regarding your reservation and update you on delivery status as swiftly as possible. We appreciate your input and invite you to visit us again for a better experience. Warm regards. Het X²O team
Wil graag leverdatum weten
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. Wij begrijpen dat u graag de leverdatum van uw bestelling wilt weten. Onze belofte is heldere communicatie omtrent levertijden en wij streven ernaar om deze altijd zo nauwkeurig mogelijk aan u door te geven. In onze winkels en via onze klantenservice staan we klaar om uw vragen over levering en andere onderwerpen te beantwoorden. Aarzelt u niet om contact op te nemen met het dichtstbijzijnde servicepunt of ons online te benaderen voor een snelle opvolging van uw verzoek. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
veel te lange levertijd
13 jan 2024
22 jun 2023
Schade/beschadiging is direct gemeld, voorts voorzien van een 3-tal foto's echter bevestiging ontvangen voor nog 3 aanvullende foto's en om de gehele e.d. te verwijderen, bij het retourneren moet alles weer in de originele verpakking worden terug gebracht. Wij zijn inmiddels 82 jaar en zitten niet op dit zaken te wachten. Als er schade wordt geconstateerd dan dient het desbetreffende product te worden terug genomen. Ik heb een behoorlijk bedrag neergeteld voor een nieuwe badkamerkast en dan wil ik ook een nieuwe, anders kan ik net zo goed naar een kringloop winkel gaan. Ik heb niet betaald voor een geretourneerd product dan wel voor een kneus van iemand anders. Mocht geen nieuwe badkamerkast worden geleverd dan meld ik hem direct voor retour met terug betaling van het door mij betaalde bedrag ! Krijg inmiddels al de indruk dat op voorhand al door X20 wordt getracht om onder de schade/beschadiging uit te komen, terwijl de schade direct binnen 2 uur bij X20 is gemeld. Maar ja, nu is het ijzig stil aan de andere kant men reageert ook niet, het laat dus zien dat de consument het nakijken heeft.
24 jun 2023
Beste klant, Bedankt om jouw feedback te delen. Wat jammer dat je een beschadigd product hebt ontvangen. We proberen al onze klanten zo'n goed mogelijke service te bieden en we betreuren het dan ook dat je dat niet zo ervaart. Omdat je een anonieme review post, kunnen we niet achterhalen over welke situatie het gaat. Zou je daarom via leveringen@x2o.be contact met ons kunnen opnemen met vermelding van je bestelbonnummer en showroom van aankoop? Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Het X²O team
11 okt 2023

Maak duidelijk dat account nodig is

Ik wilde een eenmalige bestelling doen on line en besloot daarom geen account aan te maken. Wist ik veel dat je dan dus niks kunt zien en volgen. Ik kreeg een ordernummer met leverdatum. Niet mijn besteloverzicht. Toen keek ik maar even op mijn bankafschrift van achter X2O stond Inge nico. Dus ik dacht belazerd te zijn. Heb de bank gebeld om te vragen of alles dan wel oké was. Na onrustige dagen heb ik toch maar een mail gestuurd naar X2O. Alles oké en zou over de levertijd een sms krijgen. Op de leverdag geen sms en pas om 16.30 uur werd er geleverd. Reuze fijne bezorger, daar niet van, maar er moet echt staan dat je een account moet aanmaken, want dit kost ergernis, angst en onnodige wachttijd.
13 okt 2023
Beste klant, Bedankt om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. Deze is erg waardevol voor ons! We begrijpen dat het feit dat je je bestelling en betaling niet kon opvolgen voor onrust heeft gezorgd. Via het account kan je de levering en de betaling inderdaad helder opvolgen. Wij nemen dit mee in onze toekomstige communicatie. We hopen dat dit niet onoverkomelijk voor jullie was en wensen jullie veel plezier met de aankoop. Hartelijk dank,
22 nov 2023
Ze verkopen online complexe producten die veel accessoires nodig hebben (sifon, kraan, etc). Deze spullen worden niet/nauwelijks aangeboden waardoor je zelf moet gaan zoeken. Dat is zeer frustrerend en levert uiteindelijk onvolledige bestellingen op. Nog belangrijker: ze laten zelf veel geld liggen
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We vinden het jammer dat je een minpuntje hebt ervaren. Onze excuses voor het ongemak. Wij vinden je mening enorm belangrijk en gaan hiermee aan de slag om in de toekomst een betere service te kunnen bieden. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
14 sep 2023

Besteld, maar wanneer het geleverd wordt?

Een douche besteld, stond op voorraad maar dat was dus niet zo. We zijn nu 2 weken veder, en ik moet vragen wanneer er geleverd gaat worden. Ze hebben geen idee wanneer er voorraad is, waardeloos. Bied het dan niet te koop aan, als je niet kan leveren.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Wij verontschuldigen ons dat we je geen perfecte ervaring hebben kunnen bieden. Om onze service te kunnen verbeteren hadden wij graag wat meer info gehad zodat wij corrigerende acties kunnen ondernemen. Je kan ons hierover informeren op customerservice@x2o.be Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet,
spullen komen aan in beschadigde dozen die helemaal open zijn, chauffeurs heeft zich wel netjes verontschuldigd en ook gemeld bij het ophalen van de dozen vindt hij het heel vervelend om beschadigde dozen bij de klanten af te leveren.
3 aug 2023
Beste, Bedankt om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. Het spijt ons om te vernemen dat je bestelling niet optimaal verpakt was. Onze excuses hiervoor. We zullen dit zeker intern bespreken om dit te vermijden. We hopen dat je desondanks veel plezier vindt in je aankoop! Met vriendelijke groeten, Het X²O team
Producten nog niet uitgepakt. Maar de vervoerder heeft de producten voor de voordeur gezet en is weggereden. Onfatsoenlijk…. Hij had 2 stappen verder kunnen zetten en stonden de producten ( toiletpotten) binnen in berging.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat de levering niet volledig naar wens is verlopen. Zoals je weet, leveren onze chauffeurs conform de verzekeringsvoorwaarden tot de eerste drempel. We vinden het vervelend dat dit niet aan jouw verwachtingen voldeed en bieden hiervoor onze excuses aan. Mocht je verder nog vragen hebben, dan staat onze klantenservice zowel online als in onze fysieke winkels voor jou klaar om jou te ondersteunen. Hartelijk dank, Het X²O team
16 jul 2023

Levering was matig

Levering was prima. Doos veel te groot. Voorts had de bezorger het bezorgd maar ik niks ontvangen. Dus de hele buurt af om navraag te doen. Een paar huizen verder gelukkig gevonden maar dat zou niet nodig moeten zijn.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor deze feedback over X²O. We zijn blij om te lezen dat de levering naar wens was. Jammer wel dat je de doos te groot vond. We doen ons best om de verpakking zo efficiënt mogelijk te maken, maar soms is een grotere doos nodig om de producten veilig te vervoeren. We zullen echter deze feedback meenemen en intern bespreken. Onze excuses ook voor het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot de bezorging bij het verkeerde adres. We zullen dit intern bespreken met onze bezorgpartners om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden voorkomen. Bedankt om ons hiervan op de hoogte te brengen en veel plezier met je aankoop! Hartelijke groeten en graag tot nog eens, Het X²O team
24 okt 2023
Standaard wordt geen factuur nagestuurd! En als je dan de factuur (na hierom te vragen) ontvangt is deze compleet ONDUIDELIJK. Geeft niet weer wat je hebt besteld. Heel ongebruikelijk.
27 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop. Echter, we begrijpen uw zorgen over de factuur en de duidelijkheid ervan. Ons doel is om transparant en duidelijk te communiceren met onze klanten, en we nemen uw feedback serieus. We willen u graag verder helpen om eventuele onduidelijkheden over uw factuur op te helderen. We raden u aan om contact op te nemen met de klantenservice in de winkel waar u uw aankoop heeft gedaan, zodat zij u persoonlijk kunnen assisteren en eventuele vragen kunnen beantwoorden. Onze medewerkers zijn goed opgeleide badkamerspecialisten die u graag helpen om uw droom badkamer te realiseren en u te voorzien van alle benodigde informatie. Hartelijk dank, Het X²O team
20 aug 2023
Heb me bestelling nog niet ontvangen. Items waren op voorraad anders had ik ze niet bij jullie besteld. Nu zie ik in de portal dat ze ruim 3 weken later geleverd worden.
22 aug 2023
Beste klant, We waarderen je feedback. We begrijpen dat het vervelend is dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Helaas hebben we de laatste tijd te maken gehad met problemen met levering en voorraad, die buiten onze controle liggen. We werken er hard aan om de situatie te verbeteren en onze gebruikelijke servicelevels te herstellen. Om jouw levering beter op te volgen, raden we je aan om een e-mail te sturen naar leveringen@x2o.be. Ons team zal er alles aan doen om jouw e-mail zo snel en efficiënt mogelijk op te volgen en ervoor te zorgen dat jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou wordt afgeleverd. Hartelijk dank,
27 jul 2023
Controleer de levering vooraf op compleetheid. Nazending was heel traag en het verkeerde product. Vertraging bouw was het gevolg.
3 aug 2023
Beste, Bedankt voor dit bericht. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de geleverde producten. Echter, we betreuren het dat je problemen hebt ondervonden met de nazending en dat dit heeft geleid tot vertraging in jouw bouwproject. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We streven ernaar om onze klanten een snelle en efficiënte service te bieden, en we nemen jouw opmerkingen serieus. We zullen deze situatie intern bespreken en maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dergelijke problemen in de toekomst worden voorkomen. Mocht je verdere assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via customerservice@x2o.be. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groeten,
2 okt 2023
Badmeubelblad besteld zou vrijdag geleverd worden nu maandagavond nog steeds geen blad vind ik minpuntje Mvg Coby
7 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor het delen van je ervaring. We begrijpen dat vertragingen bij leveringen vervelend zijn en bieden hiervoor onze excuses aan. We hopen dat je tevreden bent over je aankoop. Hartelijk dank,