x2o.nl

877 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.680 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
x2o.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 okt 2023
Ik heb zowel in Nederland als in België producten bij jullie gekocht. Sommige op bestelling en levering thuis, maar ook een paar showroommodellen (meerdere badkamers). In NL hielpen de collega's mee met het losmaken van de showroomartikelen en zorgen voor bijv. bubbelplastic en tape. Bij meerdere filialen zelfde goede service. In België ook heel vriendelijk en fijn geholpen, maar geen service bij het ophalen van de showroommodellen. Echt een groot verschil! Ik begrijp dat collega's het er niet af hoeven te halen, maar dat stapje extra heb ik wel gemist in België.

6 sep 2023
Na bestelling via internet klantenservice gebeld, kreeg ik een vreemde snuiter aan de lijn. Kon mij niet helpen (prijs was 1 dag later stuk minder) ik had in augustus besteld en dit was de september prijs dus er kon niets aan gedaan worden. Daarna naar Barendrecht gereden waar ze ons supertof hebben geholpen en het prijsverschil terug kregen. Barendrecht krijgt van ons de 5 sterren de telefonist 0.

Beoordelingen voor x2o.nl

Productomschrijving onvolledig. Bij orderbevestiging geen pdf met factuur/ order. Moet je wee appart voor inloggen. Heel irritant

Niet compleet

Toilet niet compleet geleverd geen drukknoppen zoek maar een ander bedrijf dat de rest van badkamer wel kan leveren Wel compleet
17 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor deze review. Onze excuses dat je levering niet correct was. Neem gerust contact op met uw dichtstbijzijnde showroom zodat we uw wel naar verwachting kunnen verder helpen! U kan deze contactgegevens terugvinden op onze website. Hartelijke groeten, Het X²O team
Douchecabine geleverd met deukje.
facturen op de site doen het niet
Gewoon geleverd zoals het hoort
17 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We hopen dat je tevreden bent over je bezoek aan X²O. Mochten we toch nog iets kunnen verbeteren, aarzel dan zeker niet om ons feedback te geven. Dan gaan we daar zeker mee aan de slag! Hartelijke groeten en graag tot nog eens, Het X²O team
De communicatie naar klanten toe. Ik geef veel geld uit en dan is het wel fijn dat er wat aandacht wordt gegeven als ik een vraag stel. De begroeting in de winkel vond ik ook niet heel prettig. Maar we hadden alles al uitgezocht via de site.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, We waarderen het dat je de tijd nam voor je feedback. Het doet ons plezier te horen dat u uw keuze al via onze website heeft kunnen maken. Wij streven ernaar om onze klanten een uitgebreid en kwalitatief assortiment aan te bieden, en het is fijn dat u dit positief heeft ervaren. We betreuren het echter dat de begroeting in onze winkel niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze klantenservice en het bieden van een persoonlijke service staan bij ons hoog in het vaandel, zoals vermeld in onze bedrijfsfilosofie. We nemen uw feedback serieus en zullen dit intern bespreken om onze service voortdurend te verbeteren. Prettige dag, Het X²O team
18 feb 2024
Douche cabine is nog niet uitgepakt. Zitten nog middenin de verbouwing
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor deze feedback. We hopen dat de verbouwing voorspoedig verloopt en kijken ernaar uit dat u kunt genieten van uw nieuwe douchecabine. Mocht u straks hulp of advies nodig hebben bij de installatie, wij staan altijd klaar om u met deskundige tips bij te staan, ook al bieden we geen installatieservice aan. Onze instructies zijn ontworpen om u tijd te besparen en het proces gemakkelijk te maken. Prettige dag, Het X²O team
Helaas was de levertijd te lang en heb ik mijn bestelling gecanceld
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de levertijd niet aan uw verwachtingen voldeed. We streven naar transparante communicatie over levertijden en bieden een snelle levering aan dankzij onze grote voorraad. Ondanks onze inspanningen kan het soms voorkomen dat er vertraging optreedt, waarvoor onze excuses. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
Het product is onder de kwaliteitsnorm die ik van X2O gewend ben.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor deze feedback. We vinden het spijtig om te horen dat het product niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze norm is om een breed en kwalitatief assortiment aan te bieden, en we streven altijd naar de beste ervaring voor onze klanten. We nemen uw feedback serieus en staan klaar om een passende oplossing te vinden. Onze klantenservice in de winkels en online zijn altijd beschikbaar om u verder te helpen met elke vraag of probleem. Hartelijke groeten en graag tot nog eens, Het X²O team
4 feb 2024
Tevreden...

Renovatie badkamer verhoogd toilet

Voor renovatie badkamer een verhoogd toilet bij X2O besteld op internet en ontvangen zonder alle aansluit materialen. Bij andere sites wordt daar gedurende het bestelproces op geattendeerd maar bij X2O krijg je een mail daarvoor als de toiletpot al verzonden gaat worden. Goed, daarop direct op ingespeeld. Helaas waren deze aansluit materialen niet passend, het bleef lekkage geven. Helaas alsnog iets van gerenommeerde merk kunnen kopen bij plaatselijke ijzerwarenwinkel om dit nieuwe toilet feilloos te plaatsen.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor jouw bericht. Wij hechten veel waarde aan onze service na verkoop en je feedback is dan ook zeer waardevol voor ons. Je dossier wordt door ons bekeken zodat wij hieruit kunnen leren en onze service kunnen optimaliseren. We zijn blij dat de installatie intussen succesvol verlopen is. Hartelijke groeten en graag tot nog eens, Het X²O team
Ervaring in de showroom is geweldig, hulpzaam mensen, bestelling goed gemaakt. Maar er zat maar een console in bestelling waar twee in moeten zitten. Bijbestellen met levertijd van met dan 1 maand. Betaling van order was een ramp (online), geen iDeal. Eindelijk in showroom met pinpas betaald
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We zijn blij te horen dat uw ervaring in onze showroom geweldig was en dat u onze medewerkers hulpzaam vond. Het spijt ons te vernemen dat er een onvolledigheid in uw bestelling was. Onze showrooms bieden inderdaad een klantenservicepunt om dergelijke kwesties snel en naar tevredenheid op te lossen. Wat betreft de betalingsmoeilijkheden online, wij bieden verschillende betaalopties en onze medewerkers zijn altijd bereid om hierbij assistentie te verlenen, zoals uiteindelijk ook in de showroom is gebeurd. Prettige dag, Het X²O team
18 jan 2024
Ik kon nergens een faktuur vinden niet digitaal en ook niet bij de levering van de goederen. Heb een faktuur gevraagd maar hier was geen btw op uit gesplitst.
17 feb 2024
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We betreuren het ten zeerste dat u geen factuur kon vinden, noch digitaal noch bij uw levering. Onze klantenservice staat altijd klaar om u te ondersteunen met facturatie en het uitsplitsen van btw. U kunt hiervoor terecht bij onze klantenservicepunten in elke winkel of contact opnemen via onze ondersteuningspagina op de website, zodat we u snel kunnen helpen met een gepaste oplossing. Hartelijke groeten en graag tot nog eens, Het X²O team
6 sep 2023
9 sep 2023
Beste, Bedankt voor je feedback. Onze excuses dat jouw ervaring met onze klantendienst niet geheel naar wens was. We zijn blij dat onze medewerkers in Barendrecht jou echter goed hebben kunnen helpen. Hartelijke groeten en graag tot nog eens, Het X²O team

2x gebrokenwastafel, 'koddige' mails

Een door mij bestelde wastafel is tot twee keer toe via PostNL verstuurd en bleek dus elke keer gebroken te zijn. De derde wordt nu met de 'grote vracht' (=vrachtwagen) geleverd. Afwachten of dit wel goed gaat. Communicatie per e-mail over voortgang van bestelling is nogal "vreemd". Als een bestelling gereed is voor verzending krijg je een mail met als onderwerp "Tromgeroffel". Maakt op mij geen indruk en zker geen professionele/zakelijke indruk. Verder staat er dan in die mail dat: De chauffeur heeft ons zojuist een seintje gegeven dat jouw bestelling met ordernummer xxxxxx klaar staat voor verzending. Deze formulering wordt ook gebruikt als de bestelling met PostNL verstuurd wordt. Ik hoef niet te weten wat hun chauffeur doet en waarom moet die chauffeur dat seintje geven?????? Allemaal heel koddig maar het maakt geen goede indruk.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat jouw ervaring met de levering van de wastafel niet aan de verwachtingen heeft voldaan. Onze belofte is het leveren van kwaliteit en zorg dragen voor een goede service. We waarderen jouw feedback over onze communicatie en nemen deze serieus om onze dienstverlening te verbeteren. We hopen dat de nieuwe leveringswijze wel naar wens zal zijn en dat je kunt genieten van het product zonder verdere ongemakken. Onze klantenservice staat altijd klaar om persoonlijke oplossingen te bieden en eventuele kwesties naar tevredenheid op te lossen. Hartelijke groet en graag tot nog eens, Het X²O team
5 nov 2023
Bericht sms; levering op 03/11/24 tussen 07.15 en 10.15 uur. Gelieve 20 meter vrij te houden voor de wagen. De ochtend van levering om 06.29 uur een whats app (gelukkig maar) van de chauffeur; ik ben om 07.05 bij u. ( en dat was die ook, aardige man niets op aan te werken). Ik vind het tijdstip van levering absurd en het verzoek 20 meter vrij te houden idioot. Het lijkt me verstandig om bij het aangaan van een bestelling te vragen waar iemand woont en het tijdstip niet voor 08.00 uur te plannen.
21 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We waarderen uw positieve opmerking over onze vriendelijke chauffeur en zijn blij te horen dat hij op tijd was voor de levering. We begrijpen echter uw zorgen over het vroege leveringstijdstip en het verzoek om 20 meter vrije ruimte te houden. Onze leveringsplanning is ontworpen om zo efficiënt mogelijk te zijn en om aan de behoeften van al onze klanten te voldoen. Het is mogelijk dat het tijdstip van levering en de ruimtevereisten in uw specifieke situatie niet ideaal waren. We bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Prettige dag, Het X²O team

gewijzigd product , beschadigde verpakking

dezelfde regendouche hebben we eerder besteld en moet gemonteerd worden op hetzelfde adres. Helaas is het product niet hetzelfde de handdouche ziet er ander uit en werkt anders . We zijn bij hetzelfde merk gebleven om productverschillen te voorkomen. Van de wijziging staat niets in de omschrijving. Wat nu? Levertijd was prima , alleen was het pakket beschadigd, voetstappen op de verpakking . Verpakking lijkt niet heel geschikt voor verzending per pakketpost.
Antwoord van x2o.nl
Geachte Gast, Hartelijk dank voor jouw recensie. We zijn blij te horen dat de levertijd naar wens was. Het spijt ons echter te vernemen dat het ontvangen product niet overeenkomt met wat je verwachtte en dat de verpakking beschadigd was bij aankomst. In onze showrooms staan we altijd klaar om persoonlijk advies te geven en eventuele problemen te bekijken. Onze klantenservicepunten in elke winkel zijn er speciaal om jou te ondersteunen bij vragen of kwesties omtrent levering en productverschillen. We nemen jouw feedback serieus en nodigen je graag uit in de dichtstbijzijnde showroom om samen een passende oplossing te vinden. We verwelkomen je graag terug in een van onze showrooms voor verdere ondersteuning. Met vriendelijke groeten, Het X²O team

Misleiding

Hele badkamer bij X2O aangeschaft, goede service, mooie producten. Maar toen we onze nog ontbrekende elektrisch verwarmde spiegel wilden kopen (met flinke korting op black friday) stond er op de site: ruim voldoende voorraad (drie groene bolletjes), maar na één dag kregen we bericht dat er leveringsproblemen waren: 1,5 maand vertraging. Is niet leuk als je de electricien al geregeld hebt. Kortom hele planning om zeep.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service en de kwaliteit van onze producten. Onze medewerkers zetten zich volledig in om u te helpen bij het samenstellen van uw droom badkamer, met een passie voor hun vak en de nodige expertise. Het spijt ons te vernemen dat er een vertraging was in de levering van uw elektrisch verwarmde spiegel. Wij begrijpen dat dit invloed kan hebben op uw planning en wij staan altijd klaar om een passende oplossing te vinden binnen onze klantvriendelijke na-service. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om de positieve aspecten van uw ervaring met ons te benadrukken, ondanks het ongemak dat u heeft ervaren. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
Wij hebben online een handdoekrek besteld. Helaas was dat niet geschikt voor de plek die wij in gedachten hadden. Retour sturen via de post kan niet. Je moet je retour inleveren bij een showroom. Voor ons betekent dit een rit van een half uur heen en een half uur terug. Hier zijn wij niet blij mee. Het badkamermeubel, douchescherm en alle kranen zijn keurig op tijd geleverd.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We zijn verheugd te horen dat uw badkamermeubel, douchescherm en alle kranen naar tevredenheid en op tijd geleverd zijn. Het spijt ons dat het handdoekrek niet voldeed aan uw verwachtingen en de retourprocedure niet aan uw voorkeur. We bieden in onze showrooms ondersteuning aan klanten voor retourzendingen en staan altijd klaar om samen een passende oplossing te vinden. Prettige dag, Het X²O team