x2o.nl

877 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.680 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
x2o.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 okt 2023
Ik heb zowel in Nederland als in België producten bij jullie gekocht. Sommige op bestelling en levering thuis, maar ook een paar showroommodellen (meerdere badkamers). In NL hielpen de collega's mee met het losmaken van de showroomartikelen en zorgen voor bijv. bubbelplastic en tape. Bij meerdere filialen zelfde goede service. In België ook heel vriendelijk en fijn geholpen, maar geen service bij het ophalen van de showroommodellen. Echt een groot verschil! Ik begrijp dat collega's het er niet af hoeven te halen, maar dat stapje extra heb ik wel gemist in België.

6 sep 2023
Na bestelling via internet klantenservice gebeld, kreeg ik een vreemde snuiter aan de lijn. Kon mij niet helpen (prijs was 1 dag later stuk minder) ik had in augustus besteld en dit was de september prijs dus er kon niets aan gedaan worden. Daarna naar Barendrecht gereden waar ze ons supertof hebben geholpen en het prijsverschil terug kregen. Barendrecht krijgt van ons de 5 sterren de telefonist 0.

Beoordelingen voor x2o.nl

Productomschrijving onvolledig. Bij orderbevestiging geen pdf met factuur/ order. Moet je wee appart voor inloggen. Heel irritant

Niet compleet

Toilet niet compleet geleverd geen drukknoppen zoek maar een ander bedrijf dat de rest van badkamer wel kan leveren Wel compleet
17 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor deze review. Onze excuses dat je levering niet correct was. Neem gerust contact op met uw dichtstbijzijnde showroom zodat we uw wel naar verwachting kunnen verder helpen! U kan deze contactgegevens terugvinden op onze website. Hartelijke groeten, Het X²O team
Douchecabine geleverd met deukje.
facturen op de site doen het niet
Gewoon geleverd zoals het hoort
17 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We hopen dat je tevreden bent over je bezoek aan X²O. Mochten we toch nog iets kunnen verbeteren, aarzel dan zeker niet om ons feedback te geven. Dan gaan we daar zeker mee aan de slag! Hartelijke groeten en graag tot nog eens, Het X²O team
7 apr 2024
Verkeerde bestelling ontvangen. Hierdoor renovatie van de toilet uitgesteld . Behalve geld verlies heb ik ook veel ellende gehad en tijdverlies. Bestelling aangemeld als retour en notitie gemaakt dat ik het verkeerde ontvangen bestelling met tegenzin bepaalde producten geïnstalleerd heb en dat ik het verschil terug wilde hebben. Tot nu toe geen gehoord gehad.
17 apr 2024
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. We vinden het bijzonder spijtig te vernemen dat de levering niet naar verwachting was en dit heeft geleid tot ongemak en vertraging in uw renovatieproject. Onze klanten moeten kunnen rekenen op een transparante communicatie en een vlotte oplossing bij dergelijke voorvallen. Hoewel wij altijd streven naar een foutloze service, betreuren we dat in uw geval de ervaring niet overeenkwam met onze hoge kwaliteitseisen. We geven hoge prioriteit aan onze klantenservice en staan klaar om een passende oplossing te vinden. Uw opmerking over het uitblijven van een reactie nemen we serieus. Onze klantendienst hanteert soms echter bij drukte een wachttijd tot 5 werkdagen. We willen u verzekeren dat we beschikbaar zijn om uw situatie persoonlijk te bespreken en tot een bevredigende oplossing te komen. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
16 apr 2024
Regendouche bestelt en op voorraad.Betaal snel na meerdere keren bellen alleen moeten wachten op postNL en geen tracking gestuurd opnieuw besteld na 1.5 week. Ook telefonisch bereikbaarheid is niet optimaal X2O team dan maar weer bellen met showroom die eigenlijk ook niet veel kunnen helpen.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, We waarderen je feedback. Het verheugt ons te horen dat onze voorraad naar wens was en dat het betaalproces goed is verlopen. Echter, we betreuren het ten zeerste dat de communicatie en levering niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u hierdoor ongemak heeft ervaren. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het is altijd onze intentie om transparant te communiceren over leveringstijden en wij streven ernaar om elk probleem naar tevredenheid op te lossen. We nemen uw feedback serieus en zullen deze gebruiken om onze diensten te verbeteren. De bereikbaarheid van onze klantenservice is cruciaal en het spijt ons te horen dat deze niet voldeed. We werken continu aan het verbeteren van onze klantenondersteuning. We stellen uw keuze voor X²O en uw feedback enorm op prijs en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u de service te bieden waar we om bekendstaan. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
Bezorger kwam aan en zei direct er zit een gat in we hebben hem laten vallen als hij stuk is neem maar contact op met dynalogic kortom nooit meer bestellen
een bestelling komt in 3 leveringen waarvan de laatste na 2 weken nog moet komen. Slechte service en hoop dat ik het laatste deel nog ga ontvangen.
Vooralsnog geen opdrachtbevestiging ontvangen. Wel betaald! Is deze bestelling wel aangekomen bij x2o? Graag spoedige reactie.
17 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het spijt ons te horen dat u nog geen orderbevestiging heeft ontvangen, ondanks dat de betaling al is voldaan. Wij hechten veel waarde aan transparante communicatie en het nakomen van onze beloftes. Onze klantenservice staat altijd klaar om eventuele onduidelijkheden zo snel mogelijk op te helderen. Wij begrijpen dat dit voor ongemak kan zorgen en nemen uw situatie zeer serieus. Graag nodigen wij u uit om direct contact op te nemen met de klantenservice via de telefoonnummer vermeld op uw bestelformulier of via onze support pagina op onze website, zodat wij persoonlijk met u de status van uw bestelling kunnen doornemen. We willen u verzekeren dat ons team hard werkt om ervoor te zorgen dat onze service altijd van topniveau is, zoals u van ons gewend bent. Uw tevredenheid is onze prioriteit en wij streven ernaar om elke kwestie naar tevredenheid op te lossen. Hartelijk dank, Het X²O team
Jammer dat de website geen eigen klantenservice heeft die je telefonich kan bereiken.
Antwoord van x2o.nl
Beste, We waarderen je feedback. Het is voor ons van groot belang dat elke klant toegang heeft tot uitstekende klantenservice. Hoewel wij geen telefonische ondersteuning bieden via de website, nodigen wij u uit om onze fysieke klantenservicepunten in de winkels te bezoeken, waar ons toegewijde team klaar staat om al uw vragen te beantwoorden en persoonlijke oplossingen te bieden. U kunt ook altijd contact met ons opnemen via de ondersteuningspagina op onze website. Wij streven ernaar om onze beloften na te komen en transparant te communiceren over leveringstijden en beschikbaarheid, en we vinden het bijzonder jammer te vernemen dat uw ervaring hiermee niet in lijn was. We waarderen uw feedback ten zeerste, omdat deze ons helpt onze dienstverlening te verbeteren. We willen benadrukken dat uw tevredenheid onze hoogste prioriteit heeft en dat wij ons inzetten om de kwaliteit van onze service terug te brengen naar het hoge niveau dat u van ons gewend bent. Onze klantvriendelijke after-sales service staat altijd voor u klaar om een passende oplossing te zoeken, mocht u die nodig hebben. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
13 apr 2024
Helft van me spullen zijn niet binnen
17 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het spijt ons te horen dat u niet alle artikelen heeft ontvangen zoals verwacht. Wij streven ernaar om onze beloftes na te komen en transparant te zijn over onze leveringstijden. Helaas lijkt het erop dat dit in uw geval niet naar wens is verlopen. Onze klantenservice staat in alle winkels klaar om eventuele vragen omtrent leveringen, voorraad en andere zaken te beantwoorden. Wij zouden graag persoonlijk met u kijken naar een passende oplossing. Wij bieden een breed assortiment aan badkamerproducten die direct uit voorraad leverbaar zijn, en het is ons doel om elke klant tevreden te stellen met onze service en kwaliteitsgarantie. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
19 apr 2024
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, We waarderen je feedback. Het spijt ons dat je een negatieve ervaring had. De tevredenheid van onze klanten is essentieel, daarom hadden we graag wat meer info gehad over de reden voor je teleurstelling. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
17 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor het delen van je feedback. Het spijt ons dat je een negatieve ervaring had. De tevredenheid van onze klanten is essentieel, daarom hadden we graag wat meer info gehad over de reden voor je teleurstelling. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
De communicatie naar klanten toe. Ik geef veel geld uit en dan is het wel fijn dat er wat aandacht wordt gegeven als ik een vraag stel. De begroeting in de winkel vond ik ook niet heel prettig. Maar we hadden alles al uitgezocht via de site.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, We waarderen het dat je de tijd nam voor je feedback. Het doet ons plezier te horen dat u uw keuze al via onze website heeft kunnen maken. Wij streven ernaar om onze klanten een uitgebreid en kwalitatief assortiment aan te bieden, en het is fijn dat u dit positief heeft ervaren. We betreuren het echter dat de begroeting in onze winkel niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze klantenservice en het bieden van een persoonlijke service staan bij ons hoog in het vaandel, zoals vermeld in onze bedrijfsfilosofie. We nemen uw feedback serieus en zullen dit intern bespreken om onze service voortdurend te verbeteren. Prettige dag, Het X²O team
16 mrt 2024

Zeer slechte service bij defect geleverd product

Regendoucheset gekocht die bij montage blijkt te lekken (bij de knop, dus niet de aansluiting). Snel weer gedemonteerd en gelukkig nog de oude unit terug kunnen plaatsen. Bij melding van het defect wordt door X2O geeist dat je de kraan nogmaals terugplaatst en er een filmpje van maakt. Anders nemen ze de melding niet in behandeling. Bizarre voorwaarde voor garantie dus. Ook man in de winkel in Gouda is niet te vermurwen. Weigert 'zomaar' een nieuwe unit te leveren. Verschuilt zich achter interne procedures. Alsof ik voor mijn lol een gloednieuwe unit wil omruilen. Wij hebben een tijd geleden veel badkamerspullen bij X2O gekocht en sta nu op het punt die te gaan installeren. Ik hou mij hart vast voor als er is mis blijkt te zijn. Leuke spullen, garantie tot aan de deur. NOOIT MEER!
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We betreuren het ten zeerste dat u problemen heeft ondervonden met uw aankoop en dat de voorgestelde oplossing niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze garantieprocedure is erop gericht om elk probleem zorgvuldig te onderzoeken en een passende oplossing te bieden, conform onze kwaliteitsstandaard. Hoewel we begrijpen dat dit ongemakkelijk kan zijn, is het soms noodzakelijk om het probleem te kunnen vaststellen. Uw feedback is voor ons erg waardevol en we zullen deze intern bespreken om onze klantenservice verder te verbeteren. We zijn blij te horen dat u onze producten als leuk ervaart en we hopen dat u, ondanks deze ervaring, toch nog vele jaren zorgeloos van uw badkamer kunt genieten. Hartelijk dank, Het X²O team
Bestelling gedaan en betaald, product zou op 1 maart 2024 op voorraad zijn volgens de shop. Helaas 2 weken (15 maart) later nog niets ontvangen, bij navraag werd aangegeven dat product op de boot zat en dat er vertraging zou zijn, wanneer ik mijn bestelling nu wel ontvang is onduidelijk, moet er zelf achteraan gaan, krijg geen feedback over vertraagde levering
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. Het spijt ons te horen dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. We streven ernaar om onze beloften na te komen en transparant te communiceren over levertijden, zoals ook vermeld staat in onze servicebelofte. Het is voor ons belangrijk dat u snel en correct wordt geholpen bij eventuele vertragingen. Echter zijn we afhankelijk van derde partijen. Mocht u ondertussen nog steeds geen info hebben ontvangen mbt uw levering nodigen wij u uit om contact op te nemen met de dichtsbijzijnde winkel in uw buurt. Hartelijk dank, Het X²O team
Tot op heden geen reactie wanneer levering gaat plaatsvinden. Zou uiterlijk voor 1 april definitief kenbaar gemaakt worden.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het spijt ons te horen dat de communicatie omtrent je levering niet voldeed aan je verwachtingen. Wij streven ernaar om altijd duidelijk en transparant te communiceren over leveringstijden, zoals beloofd in onze servicebelofte. Jouw opmerkingen nemen wij zeer serieus en wij zullen deze gebruiken om onze dienstverlening verder te verbeteren. Mocht je nog vragen hebben of verdere assistentie wensen, dan staat onze klantenservice altijd voor je klaar om je terzijde te staan en persoonlijk met je naar een passende oplossing te zoeken. Hartelijk dank, Het X²O team