x2o.nl

904 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.732 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
x2o.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 okt 2023
Ik heb zowel in Nederland als in België producten bij jullie gekocht. Sommige op bestelling en levering thuis, maar ook een paar showroommodellen (meerdere badkamers). In NL hielpen de collega's mee met het losmaken van de showroomartikelen en zorgen voor bijv. bubbelplastic en tape. Bij meerdere filialen zelfde goede service. In België ook heel vriendelijk en fijn geholpen, maar geen service bij het ophalen van de showroommodellen. Echt een groot verschil! Ik begrijp dat collega's het er niet af hoeven te halen, maar dat stapje extra heb ik wel gemist in België.

6 sep 2023
Na bestelling via internet klantenservice gebeld, kreeg ik een vreemde snuiter aan de lijn. Kon mij niet helpen (prijs was 1 dag later stuk minder) ik had in augustus besteld en dit was de september prijs dus er kon niets aan gedaan worden. Daarna naar Barendrecht gereden waar ze ons supertof hebben geholpen en het prijsverschil terug kregen. Barendrecht krijgt van ons de 5 sterren de telefonist 0.

Beoordelingen voor x2o.nl

Geen oplossing

Geen telefoon nummer van HD service desk. Geen flexibiliteit met delivery. Elke vraag word jullie antwoord: nee, dat kan niet.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor het delen van je ervaring. We streven ernaar om onze klantenservice en leveringsprocessen zo transparant en klantvriendelijk mogelijk te maken. Aarzel niet deze te contacteren om jouw vraag te beantwoorden! Wij hebben een klantenservicepunt in al onze showrooms en bieden uitgebreide informatie over onze service en garantievoorwaarden online. Ons doel is om altijd een geschikte oplossing te vinden en we nemen uw feedback serieus om onze service te blijven verbeteren. Hartelijk dank, Het X²O team
18 jan 2024
We kregen niks geleverd door de extreme weersomstandigheden, maat ook nog geen datum wanneer wel geleverd gaat worden😪
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je bericht! Helaas heb ik via deze review niet voldoende info om je te kunnen verder helpen. Ik wil je daarom uitnodigen contact te nemen met 1 van onze servicepunten in een dichtstbijzijnde showroom. Daar kan men de leverdatum voor je inzien en desgewenst aanpassen. Het X²O team
Bestelling leveren en niet het laatste uur nog anuleren en duidelijker aangeven in welk tijdsblok jullie komen
Antwoord van x2o.nl
Geachte Gast, Bedankt voor jouw recensie. Het spijt ons te horen dat de levering van jouw bestelling niet volgens plan verliep en de communicatie over het tijdsblok van bezorging onduidelijk was. Bij ons staat transparantie in communicatie hoog in het vaandel, en wij streven ernaar onze klanten tijdig en duidelijk te informeren over levertijden. Jouw feedback is waardevol, en wij zullen deze gebruiken om onze dienstverlening waar nodig te verbeteren. Wij hopen je desondanks in de toekomst weer te mogen verwelkomen in een van onze winkels of online. Met vriendelijke groet, Het X²O team
3 feb 2024
Als je wat besteld krijg je geen bevestiging of wanneer je het krijgt
17 feb 2024
Beste klant, We waarderen je feedback. Het spijt ons te horen dat u geen bevestiging of informatie over de levering van uw bestelling heeft ontvangen. Onze belofte is juist om transparant te communiceren over levertijden en het verbaast ons dan ook dat je deze niet hebt ontvangen. We streven ernaar om elk probleem vlot te onderzoeken en op te lossen. Wij moedigen u aan contact op te nemen met het klantenservicepunt in een van onze winkels of via onze ondersteuningspagina, zodat we u persoonlijk verder kunnen helpen en een passende oplossing kunnen bieden. Hartelijk dank, Het X²O team
bestelde is betaald maar na bijna een week nog niks ontvangen
17 feb 2024
Beste klant, Bedankt voor het delen van je feedback. Het spijt ons te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. We streven ernaar om onze beloftes omtrent leveringstijden na te komen en onze klantenservice staat altijd klaar om eventuele problemen naar tevredenheid op te lossen. Onze showrooms beschikken over een klantenservicepunt waar u met al uw vragen terecht kunt, ook over leveringen. Hartelijk dank, Het X²O team
Wil graag leverdatum weten
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. Wij begrijpen dat u graag de leverdatum van uw bestelling wilt weten. Onze belofte is heldere communicatie omtrent levertijden en wij streven ernaar om deze altijd zo nauwkeurig mogelijk aan u door te geven. In onze winkels en via onze klantenservice staan we klaar om uw vragen over levering en andere onderwerpen te beantwoorden. Aarzelt u niet om contact op te nemen met het dichtstbijzijnde servicepunt of ons online te benaderen voor een snelle opvolging van uw verzoek. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
9 sep 2023
Beste, Bedankt voor je feedback. Onze excuses dat jouw ervaring met onze klantendienst niet geheel naar wens was. We zijn blij dat onze medewerkers in Barendrecht jou echter goed hebben kunnen helpen. Hartelijke groeten en graag tot nog eens, Het X²O team

2x gebrokenwastafel, 'koddige' mails

Een door mij bestelde wastafel is tot twee keer toe via PostNL verstuurd en bleek dus elke keer gebroken te zijn. De derde wordt nu met de 'grote vracht' (=vrachtwagen) geleverd. Afwachten of dit wel goed gaat. Communicatie per e-mail over voortgang van bestelling is nogal "vreemd". Als een bestelling gereed is voor verzending krijg je een mail met als onderwerp "Tromgeroffel". Maakt op mij geen indruk en zker geen professionele/zakelijke indruk. Verder staat er dan in die mail dat: De chauffeur heeft ons zojuist een seintje gegeven dat jouw bestelling met ordernummer xxxxxx klaar staat voor verzending. Deze formulering wordt ook gebruikt als de bestelling met PostNL verstuurd wordt. Ik hoef niet te weten wat hun chauffeur doet en waarom moet die chauffeur dat seintje geven?????? Allemaal heel koddig maar het maakt geen goede indruk.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat jouw ervaring met de levering van de wastafel niet aan de verwachtingen heeft voldaan. Onze belofte is het leveren van kwaliteit en zorg dragen voor een goede service. We waarderen jouw feedback over onze communicatie en nemen deze serieus om onze dienstverlening te verbeteren. We hopen dat de nieuwe leveringswijze wel naar wens zal zijn en dat je kunt genieten van het product zonder verdere ongemakken. Onze klantenservice staat altijd klaar om persoonlijke oplossingen te bieden en eventuele kwesties naar tevredenheid op te lossen. Hartelijke groet en graag tot nog eens, Het X²O team
5 nov 2023
Bericht sms; levering op 03/11/24 tussen 07.15 en 10.15 uur. Gelieve 20 meter vrij te houden voor de wagen. De ochtend van levering om 06.29 uur een whats app (gelukkig maar) van de chauffeur; ik ben om 07.05 bij u. ( en dat was die ook, aardige man niets op aan te werken). Ik vind het tijdstip van levering absurd en het verzoek 20 meter vrij te houden idioot. Het lijkt me verstandig om bij het aangaan van een bestelling te vragen waar iemand woont en het tijdstip niet voor 08.00 uur te plannen.
21 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We waarderen uw positieve opmerking over onze vriendelijke chauffeur en zijn blij te horen dat hij op tijd was voor de levering. We begrijpen echter uw zorgen over het vroege leveringstijdstip en het verzoek om 20 meter vrije ruimte te houden. Onze leveringsplanning is ontworpen om zo efficiënt mogelijk te zijn en om aan de behoeften van al onze klanten te voldoen. Het is mogelijk dat het tijdstip van levering en de ruimtevereisten in uw specifieke situatie niet ideaal waren. We bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Prettige dag, Het X²O team

gewijzigd product , beschadigde verpakking

dezelfde regendouche hebben we eerder besteld en moet gemonteerd worden op hetzelfde adres. Helaas is het product niet hetzelfde de handdouche ziet er ander uit en werkt anders . We zijn bij hetzelfde merk gebleven om productverschillen te voorkomen. Van de wijziging staat niets in de omschrijving. Wat nu? Levertijd was prima , alleen was het pakket beschadigd, voetstappen op de verpakking . Verpakking lijkt niet heel geschikt voor verzending per pakketpost.
Antwoord van x2o.nl
Geachte Gast, Hartelijk dank voor jouw recensie. We zijn blij te horen dat de levertijd naar wens was. Het spijt ons echter te vernemen dat het ontvangen product niet overeenkomt met wat je verwachtte en dat de verpakking beschadigd was bij aankomst. In onze showrooms staan we altijd klaar om persoonlijk advies te geven en eventuele problemen te bekijken. Onze klantenservicepunten in elke winkel zijn er speciaal om jou te ondersteunen bij vragen of kwesties omtrent levering en productverschillen. We nemen jouw feedback serieus en nodigen je graag uit in de dichtstbijzijnde showroom om samen een passende oplossing te vinden. We verwelkomen je graag terug in een van onze showrooms voor verdere ondersteuning. Met vriendelijke groeten, Het X²O team

Misleiding

Hele badkamer bij X2O aangeschaft, goede service, mooie producten. Maar toen we onze nog ontbrekende elektrisch verwarmde spiegel wilden kopen (met flinke korting op black friday) stond er op de site: ruim voldoende voorraad (drie groene bolletjes), maar na één dag kregen we bericht dat er leveringsproblemen waren: 1,5 maand vertraging. Is niet leuk als je de electricien al geregeld hebt. Kortom hele planning om zeep.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service en de kwaliteit van onze producten. Onze medewerkers zetten zich volledig in om u te helpen bij het samenstellen van uw droom badkamer, met een passie voor hun vak en de nodige expertise. Het spijt ons te vernemen dat er een vertraging was in de levering van uw elektrisch verwarmde spiegel. Wij begrijpen dat dit invloed kan hebben op uw planning en wij staan altijd klaar om een passende oplossing te vinden binnen onze klantvriendelijke na-service. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om de positieve aspecten van uw ervaring met ons te benadrukken, ondanks het ongemak dat u heeft ervaren. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
Wij hebben online een handdoekrek besteld. Helaas was dat niet geschikt voor de plek die wij in gedachten hadden. Retour sturen via de post kan niet. Je moet je retour inleveren bij een showroom. Voor ons betekent dit een rit van een half uur heen en een half uur terug. Hier zijn wij niet blij mee. Het badkamermeubel, douchescherm en alle kranen zijn keurig op tijd geleverd.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We zijn verheugd te horen dat uw badkamermeubel, douchescherm en alle kranen naar tevredenheid en op tijd geleverd zijn. Het spijt ons dat het handdoekrek niet voldeed aan uw verwachtingen en de retourprocedure niet aan uw voorkeur. We bieden in onze showrooms ondersteuning aan klanten voor retourzendingen en staan altijd klaar om samen een passende oplossing te vinden. Prettige dag, Het X²O team
11 okt 2023
Ik vond het jammer dat de bestelling niet bij mijn voordeur geleverd werd. Ik woon in een seniorenflat en moest nu weer andere mensen inschakelen om het boven te brengen. In de winkel was mij dit niet gemeld. Vergeten zeiden ze, ass ik dat had geweten had ik het er niet besteld. Mvg N.Bleijendaal
13 okt 2023
Beste klant, We waarderen het dat je de tijd nam voor je feedback. Het klopt inderdaad dat de chauffeur enkel tot op de stoep levert. Spijtig om te lezen dat dit bij aankoop mogelijks niet duidelijk werd gecommuniceerd. We begrijpen dat dit ongemakkelijkheden voor je heeft meegebracht. We nemen je feedback dan ook ten harte en nemen dit op met onze teams! We wensen je alsnog veel plezier met je aankoop. Hartelijke groeten en graag tot nog eens,
14 sep 2023
ik had een douchebak besteld maar de shifon vergeten. Toen ik deze in de winkel ging halen waren ze verbaasd dat ik na de bestelling van de bak niet de vaag heb gekregen of de bestelling wel compleet was. Mijn fout hoor maar als dat hoort dan was het fijn geweest en had het mij een ritje bespaard
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor jouw bericht. Wat jammer dat je shifon vergeten bent en dat geen van onze medewerkers je hierop heeft gewezen. Onze excuses voor het ongemak, wij zullen dit intern aanhalen om onze communicatie steeds te verbeteren. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer,
Ervaring in de showroom is geweldig, hulpzaam mensen, bestelling goed gemaakt. Maar er zat maar een console in bestelling waar twee in moeten zitten. Bijbestellen met levertijd van met dan 1 maand. Betaling van order was een ramp (online), geen iDeal. Eindelijk in showroom met pinpas betaald
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We zijn blij te horen dat uw ervaring in onze showroom geweldig was en dat u onze medewerkers hulpzaam vond. Het spijt ons te vernemen dat er een onvolledigheid in uw bestelling was. Onze showrooms bieden inderdaad een klantenservicepunt om dergelijke kwesties snel en naar tevredenheid op te lossen. Wat betreft de betalingsmoeilijkheden online, wij bieden verschillende betaalopties en onze medewerkers zijn altijd bereid om hierbij assistentie te verlenen, zoals uiteindelijk ook in de showroom is gebeurd. Prettige dag, Het X²O team
4 aug 2023

Retour omslachtig

Bestellen was eenvoudig en verzorgd, doch voor retour zending werd 75 euro gevraagd of afgeven bij dichtstbijzijnde filiaal. Voor mij is dit heen en weer 40 km. Voor mij een reden om niet meer bij X2O te bestelen. Retour zending moet gewoon net als bezorgen bij DHL kunnen.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je review over X²O. Wat fijn dat je tevreden was over ons bestelproces. Jammer echter dat ons retourbeleid niet naar wens is. Het klopt inderdaad dat we voor grote of fragiele pakketten een retourkost van €75 euro vragen, wat we verrekenen met de terugbetaling. Voor die prijs halen we het product bij je op, maar je kunt het pakket inderdaad ook zelf afleveren in het dichtstbijzijnde filiaal. We zullen echter je feedback meenemen en intern bespreken ter verbetering van onze service. Weet dat het ook mogelijk is om samen met ons te kijken naar een alternatief product. Mocht je hier of over ons retourbeleid nog vragen hebben, mag je ons steeds contacteren via customerservice@x2o.be. Prettige dag, Het X²O team
6 sep 2023
Het kastje is voor de deur gezet door de besteldienst op zaterdag. Toen was ik niet thuis. Mijn afspraak was dat het kastje op maandag bezorgd zou worden. Waarom een afspraak maken als jullie het niet nakomen?
11 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Onze excuses dat de levering van jouw kast niet op de geplande datum is gebeurd. Wij zullen dit intern nagaan om te zien waarom dat juist is gebeurd en om te zorgen dat het niet nog eens gebeurt. Zou je zo vriendelijke willen zijn om ons te contacteren op customerservice@x2o.be zodat wij de zaak verder kunnen opvolgen. Alvast bedankt om het te melden. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team

Mooie douchewand

Het is een mooie, degelijke douchewand met snelle service. De verpakking was helaas alles behalve voldoende voor zo'n zwaar pakket. Beter in 2 aparte pakketten versturen. Hoop dat hij niet beschadigd is!
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het verheugt ons te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze douchewand en de snelheid van onze service. Onze belofte is om jou kwalitatieve producten en een transparante communicatie te bieden. Wij betreuren het echter te horen dat de verpakking van jouw product niet voldeed aan de verwachtingen. We streven naar een topniveau van service en kwaliteit, ook wat betreft onze verpakkingen, en nemen jouw feedback zeer serieus. Onze kwaliteitsafdeling zal jouw suggestie om zwaardere pakketten in meerdere delen te versturen zeker in overweging nemen. Wij hopen dat je ondanks dit voorval nog vele jaren zult genieten van jouw aankoop en zien jou graag terug in een van onze winkels of online. Met vriendelijke groet, Het X²O team
3 dec 2023
Wij kwamen in de winkel in Cruquius en daar was werkelijk geen enkel personeelslid te bekennen. Niet beneden en ook niet boven. Heel vreemd Net toen we weg wilden lopen kwam er iemand aanlopen.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat u niet direct een medewerker kon vinden in onze winkel. Onze prioriteit is service en we streven ernaar om onze klanten altijd zo snel mogelijk te assisteren. We zullen dit intern bespreken om ervoor te zorgen dat onze klantenservice voldoet aan de hoge standaarden die we nastreven. Prettige dag, Het X²O team